Naprapatkliniken Åke Häger

Naprapatkliniken Åke Häger

Ring 0901-302 83 www.swekidz.se
3.7

Hos SweKidz kan du handla Barnvagnar, bilbarnstolar ,sulky, spjälsängar,tillbehör. Vi försöker ha alla produkter du behöver för ditt barn för att underlätta för dig som förälder. Våra barnvagnar är noga utvalda för ditt barns säkerhet

6 omdömen om Naprapatkliniken Åke Häger

Bo Börje Mikael U
Skrev om Naprapatkliniken Åke Häger

Efter 2 behandlingar för låsning i höften så känns de mkt bra. Bra bemötande och enkelt att boka på hemsidan

petra k
Skrev om Naprapatkliniken Åke Häger

det finns alltid en risk att leveranser kan strula oavsett från vem man beställer och var. Jag köpte iaf en vagn från swekidz och fick den efter endast 8 dagar, är supernöjd. allt gick smidigt och vagnen fungerar utmärkt, rekommenderar verkligen den hemsidan!

Sandra V
Skrev om Naprapatkliniken Åke Häger

Vi beställde barnvagnen för 5 veckor sedan (de har 1-4v leveranstid) och har kontaktat dem för att fråga vart den håller hus. Det första svaret vi fick var att vänta en stund till och har vi inte fått den då skulle vi höra av oss igen. Fick ingen vagn så vi hörde av oss ytterligare en gång och fick till svar att vagnen gått i retur och att de skulle kolla upp varför. Nu har vi fått en faktura men ingen vagn och väntar fortfarande på att de ska höra av sig som de sagt att de ska göra. Verkar bara fungera med mejlkontakt...

Pernilla
Skrev om Naprapatkliniken Åke Häger

Hejsan Köpte min barnvagn snabb & bra service och är jätte nöjd med barnvagnen. /Pillan

Pernilla

Hejsan Är jätte nöjd , snabb leverans och jättefin barnvagn /pillan

Toli M
Skrev om Naprapatkliniken Åke Häger

Har inte fått barnvagnen än. Beställt för länge sedan. Leveranstid är 1-4 veckor. Den har överskridits. Funderar på att avbryta hela köpet. Vid beställningen stod på hemsidan att just den modellen fanns i lager. Efter en vecka kontaktade jag och fick svaret att den ska tillverkas när "det blir erAN tur". Finns det inte i lager, säg det då. Tar det längre tid, säg det också. Varför uppreta nyblivna föräldrar med sånt trams.

Pernilla gillar detta