Alla kategorier Övrigt Västerbotten Umeå SweKidz

SweKidz

Magasinsgatan 17, 903 27 Umeå — Visa karta

Hos SweKidz kan du handla Barnvagnar, bilbarnstolar ,sulky, spjälsängar,tillbehör.
Vi försöker ha alla produkter du behöver för ditt barn för att underlätta för dig som förälder.
Våra barnvagnar är noga utvalda för ditt barns säkerhet

Läs vad 5 kunder tycker om SweKidz

• petra k
    petra k skrev om SweKidz
    det finns alltid en risk att leveranser kan strula oavsett från vem man beställer och var. Jag köpte iaf en vagn från swekidz och fick den efter endast 8 dagar, är supernöjd. allt gick smidigt och vagnen fungerar utmärkt, rekommenderar verkligen den hemsidan!
  • Sandra V
    Sandra V skrev om SweKidz
    Vi beställde barnvagnen för 5 veckor sedan (de har 1-4v leveranstid) och har kontaktat dem för att fråga vart den håller hus. Det första svaret vi fick var att vänta en stund till och har vi inte fått den då skulle vi höra av oss igen.
    Fick ingen vagn så vi hörde av oss ytterligare en gång och fick till svar att vagnen gått i retur och att de skulle kolla upp varför.
    Nu har vi fått en faktura men ingen vagn och väntar fortfarande på att de ska höra av sig som de sagt att de ska göra.
    Verkar bara fungera med mejlkontakt för det telefon nr som finns på hemsidan leder endast till en telefonsvarare där man får lämna namn och nr. (Perfekt för dem om de inte vill vara oförberedda på jobbiga samtal)

Vi känner oss väldigt irriterade och har kikat på andra vagnar istället.
    Skulle inte rekommendera att handla vagn från Swekidz, tänk om något blir fel med vagnen sen, ska det då vara lika besvärligt att reparera den!?
  • Pernilla
    Pernilla skrev om SweKidz
    Hejsan

Köpte min barnvagn snabb & bra service och är jätte nöjd med barnvagnen.

/Pillan
  • Pernilla
    Pernilla skrev om SweKidz
    Hejsan

Är jätte nöjd , snabb leverans och jättefin barnvagn

/pillan
  • Toli M
    Toli M skrev om SweKidz
    Har inte fått barnvagnen än. Beställt för länge sedan. Leveranstid är 1-4 veckor. Den har överskridits. Funderar på att avbryta hela köpet.

Vid beställningen stod på hemsidan att just den modellen fanns i lager. Efter en vecka kontaktade jag och fick svaret att den ska tillverkas när "det blir erAN tur".

Finns det inte i lager, säg det då. Tar det längre tid, säg det också. Varför uppreta nyblivna föräldrar med sånt trams.
    Pernilla gillar detta

Magasinsgatan 17, 903 27 Umeå