Symaskinswebbshoppen

53 omdömen om Symaskinswebbshoppen

Sedan starten hos Reco 2024

Gudrun A
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Mycket trevlig försäljare nöjd med symaskinen

Erik S
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans och kunnig support.

Susanne L
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb och trevligt bemötande, snabb leverans

Chia-Wei C
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans! Maskinen fungerar jättebra, jag är nöjd!

Maud N
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Jag fastnade för att symaskinen är enkel och passar alla. Instruktionsbok på svenska och supersnabb leverans.

Birgitta O
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Bra hemsida, lätt att förstå. Snabbbleverans av trevligt bud.

Monica W

Snabb leverans det tog bara 3 dagar innan jag kunde hämta ut min symaskin

Jocke O
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabbare än så här går det inte att få sakerna. 2 dagar efter beställningen kom symaskin.

Mats E

Snabb leverans _____________________________

Carina L
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb hjälp och mycket till mötes gående.

Jari S
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabbt och enkelt har köpt symaskin och den fungerar som den bör.

Katarina R
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Jag har fortfarande inte fått min symaskin och har inte fått en enda uppdatering från webbshoppen när den ska levereras. Andra företag skickar ut uppdateringar var ordern är och när den förväntas att bli utskickasd

Svar från Symaskinswebbshoppen

Hej Katarina , vad har du för order nr , du har ju inte hört av dig direkt till oss så vi kan kolla på detta men att du inte fått någon uppdatering beror säkert på att maskinen redan är framme på utlämningsstället men att de har missat att skanna paketet då får du inget sms att den är framme och det är då inte vi som gjort fel i uppdateringar till dig , kan du vara snäll och mejla oss eller ringa oss om ditt ordernr så vi kan se vad som gått fel för jag tror att paketet redan finns på plats för upphämtning MVH Niclas Symaskinswebbshoppen

Birgitta K
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Symaskinswebbshopen är okej men det var svårt att få information tillräckligt om Symaskiner som man skulle köpa. Min tycker jag inte om svagare och konstigare än min gamla. Nu vill sälja den på något sätt!

Svar från Symaskinswebbshoppen

Hej Birgitta , du kan alltid ringa eller maila oss innan ditt köp för att få bra info om våra symaskiner vi är duktiga på symaskiner och hade säkert kunnat hjälpa dig köpa rätt maskin. Vi har ju vår bytesrätt som till en mindre kostnad gör det möjligt för dig att byta symaskin till en bättre som passar dig så kontakta gärna oss så hjälper vi dig med detta om du vill byta symaskin. MVH Niclas Symaskinswebbshoppen

Ingrid L
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Köpte en ny symaskin, då min gamla började låta och lukta illa. På en dryg vecka hade min nya maskin levererats. Inga krångligheter. Mycket nöjd.

Eva W

Snabb leverans. Enkelt att beställa. /marie

Annika N
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Symaskinen kom på ett par dagar, inget krångel.

Eric J
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Toppen, fick symaskinen jag beställde dagen efter till och med!

Bertil H
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Leverans efter förväntan. Websidan fungerade bra - vilket inte alla webshoppar gör. Har hunnit testa maskinen också - och den fungerar fint.

Susanne S
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Symaskinswebben är lätt att hitta på nätet. priserna är bra. Inte för dyra eller för billiga. Superbra att dom ringer och talar om att symaskinen är försenad så slipper man oroa sig att det har blivit något fel. Kan lätt rekommendera till en vän eller familjevän.

Hanna S
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Köpte en symaskin. 12 minuter efter jag beställde fick jag meddelande om att min symaskin var skickad, och redan nästa dag hade jag min maskin. Mycket imponerad av hur snabbt det gick att få hem maskinen, så jag är verkligen nöjd.

Håkan M
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Beställde en Heavy Duty-symaskin och lite tillbehör, samt ställde en fråga via mail. Hade svar samma dag och leverans med Schenker 1,5 dygn senare.

Kenneth S
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb och smidig affär och leverans

Eva G
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Bra beskrivning av produkt Jag behövde en ny symaskin och googlade runt, hittade Symaskinswebbshoppen och blev glatt överraskad. Köpte en ny Singer symaskin och är nöjd, snabb leverans.

LEIF J
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Priset avgör ! Webbshoppen brukar vinna med bäst pris. Snabba leveranser är också bra. Har handlat flera maskiner här och varit nöjd.

Christina A
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Mycket enkelt. Trevligt bemötande när jag ringde.

Inga J
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Lätt att beställa och snabb leverans av symaskin.

Aina K
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans, bra paketerat.

Bo K
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabbt och enkelt, kändes proffsigt

Tony A
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Lätt att beställa, produkten skickades snabbt.

Maj L
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans och god service.

Elena O
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans, bra service och lite mer

Anna-Denise K
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans och mycket trevliga och hjälpsamma på supporten! Köpte nyss en singer confidence 7640 och den är helt underbar och lätt att jobba med. Detta är min fjärde maskin jag köper från er. Vilket bör vara det bästa betyg ni kan få. ☺️

Signe M
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Köpte en symaskin och kapelltråd. Väldigt snabb leverans och de svarade snabbt på mail när jag hade frågor om beställningen.

Linnea T
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Hej, Jag tycker det var enkelt att hitta information på hemsidan och bra att det går att jämföra de olika symaskinerna. Snabb leverans. Mvh Linnea

Eldialog Green Electro A
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Enkelt och smidigt, snabb leverans..

Josefina C
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Perfekt symaskin för mig som pysslar med tyg! Bästa köpet😊

Marianne P
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Jag mailade en fråga om spolar. Fick svar samma dag och på dag 3 fick jag min vara

Joumana S
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans och personlig i servicen.

Cecilia H
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Bra beskrivning av varan. Lätt att beställa och inga problem vid leverans.

Stefan K
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabbt leverande som en symaskin! Tack!

Göran J
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Det var helt okej men det skulle vara bättre om man kunde jämföra maskinerna .

Sylvia H
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Bra rådgivning och snabb leverans

Lars B
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans av spolar till äldre symaskin. Bra, tack.

Elin O
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Otroligt bra service av de som jobbar där. Lätt att hitta det man sökte efter och smidigt att beställa.

Lars F
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Mycket smidigt att beställa med supersnabb leverans.

Anna E
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Allt ok, leverans inom några dagar. Omsorgsfulla instruktioner i korthet bifogades för de som inte orkar läsa stora instruktionsboken.

Siv L

Snabb leverans! Enkelt! Inga problem ! Bra

E
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabba, trevliga, tydlig info om varor, bra priser.

Ewa S
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Enkelt snabb frakt och bra med klarna som betalningsalternativ.

Pakizeh H
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Fantastisk upplevelse att beställa symaskin hos ett företag som är på riktigt! Man får tag på en människa att prata med och lösa saker och ting. Otroligt snabba på att leverera och även tillmötesgående vid eventuella felaktigheter. Det var några pressarfötter som saknades – de skickade det omgående, snabbt och smidigt. Det uppskattar jag otroligt mycket. Jag hade inte så stora förväntningar egentligen, symaskinwebbshoppen var en super trevlig upplevelse. Jag köpte en ny Husqvarna symaskin Emerald 116. Vid ett telefonsamtal...