Symaskinswebbshoppen

120 omdömen om Symaskinswebbshoppen

Sedan starten hos Reco 2024

Maj-Lis E
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabbt och smidigt. Synd att det inte var med förlängningsbord. Dyrt att köpa till.

Kristina H
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Jag är nöjd med köpet, bra beskrivning av produkten och snabb leverans.

Per N
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabbt levererat till bra pris, fick också god hjälp att välja när jag var inne i fysiska butiken

Kerstin J
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Har inte haft maskinen mer än någon vecka, men info bladet som var med kändes tryggt , och att man lätt kan få kontakt om man behöver

Klaus L
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Mycket kunnig och jättebra support efter köpet

Margareta P
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Användarvänlig, enkel, smidig & tydlig.

Jan K
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabbt enkelt och bra kundkontakt

Ylva-Marie R
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Bra pris, snabb leverans och varan motsvarade vad jag beställt!

Per T
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Bra priser, jättesnabb leverans.

Thea G
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Bra kundtjänst, erbjudanden och snabba leveranser!

Elena F
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Sewing machines were described well. Easy checkout and fast shipping

Anna G
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Supersnabb leverans, bra pris och utbud. Tydliga artikelbeskrivningar på hemsiidan. Tack så mycket!

Duck-Za D
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Det var smidigt/enkelt att handla från webbshoppen. Jag köpte en overlock Husqvarna viking. Super snabb leverans och smidigt med betalningen efter att jag mottagit varan.

Bertil D
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb och rätt leverans utan krångel

Kerstin H
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Enkelt att beställa och läsa om maskinerna. Snabb leverans.

Eva H
Skrev om Symaskinswebbshoppen

+Snabb och smidig leverans. Går att få på faktura. -Valde faktura som ska betalas inom 30 dagar då det och kortbetalning var samma pris vid beställning. Verkligheten blev än mindre än 5 dagar att betala när den kom trots supersnabb leverans. Mänskliga faktorn förhoppningsvis.

Lena S
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Det var väldigt bra.lätt enkelt.Hade inga förväntningar m en blev men shoppen levde värkligen upp till det bättre.En bra symaskin och är väldigt nöjd med Singern.

Andzella M
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Ba maskiner och supersnabb leverans

Marie A
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabbt o enkelt att köpa en overlock,, ringde och nästa dag har jag en symaskin,, bäst 😀

Carl-Erik A
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Allt fungerade precis som jag önskade

Dorota K
Skrev om Symaskinswebbshoppen

zkup wspanialy maszyna Pfaf szybko sprawnie tanioi rzetelnie.

Karin H
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Tack! Jag är SÅ nöjd med stöttningen vid valet av symaskin på distans! Jag fick snabba svar på mina frågor och kände genast stort förtroende inför mitt köp. Symaskinen har verkligen inte gjort mig besviken. Den här kommer bli en stor glädje framöver. Hälsningar och tack! Karin i Falun

Ulla S
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Det var enkelt att läsa och hitta en maskin som passade mig och mina behov. Symaskinen som jag köpte var ungefär samma som jag hade innan,. fast inte så tung och fördelen är att jag inte behöver lära mig så mycket nytt Jag är helnöjd.

Johan S

Bra pris Snabb leverans Bra bemötande

Rolf A
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Lite svårt när instruktionerna bara finns på nätet

Stefan S

Pålitligt och robust företag😃

Janusz W
Skrev om Symaskinswebbshoppen

extremt snabb leverans , allt som det ska

Viktoria E
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans! Gillar att man fick med en lapp där det står bra tips för dem som inte orkar läsa manualen.

Magnus E
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Gick att ringa till och fixa med ordern utan problem 👍

Eva L
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Fick mycket hjälp med val av symaskin via mail och vi kom fram till att jag beställde Huskvarna Viking E10. Tog lite tid för mig att gå igenom användandet, men det lönar sig. Fick tips av en väninna att kontakta er då även hon är mycket nöjd med sitt köp av symaskin.

Margret N
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Svårt att hitta det jag sökte, men när jag hittat och beställt kom varorna snabbt

Sofia M
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Personligt, snabbt och tryggt. Jag ringde och fick jag prata med en mycket kunnig och trevlig person som hjälpte mig välja rätt symaskin till min dotter. Det kändes "gammeldags" i den bästa av bemärkelser = ingen telefonkö + en trevligt bemötande av någon som verkligen kan sin sak. Så som man vill att det alltid ska vara! Själva symaskinen levererades bara ett par dagar senare. Och priset var helt rätt i en jämförelse med andra leverantörer. Symaskinswebbshopen har mina varmaste rekommendationer. De är ett föredöme. Vänliga hälsningar från Sofia

Christine L
Skrev om Symaskinswebbshoppen

The website was extremely easy to use. I ordered a Husqvarna Husky15 overlocker and within two days it arrived. The packaging was excellent and I could see I had a great buy. Thank you for making this purchase so easy.

Martina G
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Bra priser och snabb leverans! Rekommenderar

Nadeschda S
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Bra info. Snabb leverans.Lite fundersam över varför inte Husqvarnaspolar passar. M v h Nadeschda Ström

Lars Ö
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Mycket snabb leverans, dagen efter order! Vid telefonkontakt mycket trevlig bemötande. Toppen ställe att handla ifrån!

Mikael E
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb och bra service. Väldigt nöjd med varan.

Björg G
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans. Hur det skulle funka om något behöver bytas eller reklamera kan jag inte uttala mig om.

Cecilia
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Supersnabb leverans, bra pris på symaskinen jag ville ha, allt toppen!

Carina I
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb leverans av fin symaskin! Fick snabbt svar på fråga innan jag bestämde mig för vilken maskin jag skulle välja

Rose-Marie Z
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Snabb och bra leverans .Köpte symaskins spolar som passade så bra.

Boel V
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Det var lätt atthitta det man ville hatillett humant pris. Hittade rätt produkt med en gång jämförde med andra sidor och såg att det var en trygg och bra sida att handla på samt att det gick fort att få produkten. Köpte en singer confidence och trivs mycket bra med den. Min dotter blev glad när hon fick sina gardiner till husvagnen.

Per B
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Fantastiskt snabb leverans. Lite annorlunda betalupplevelse där inte Swish var integrerat utan jag fick göra en manuell inbetalning på 123-nummer och själv ange referensnummer. Icke desto mindre hanterades köpet snabbt och jag fick hela tiden uppdateringar av var leveransen befann sig. Personen som fick varorna är mycket nöjd!

Raili K

DET GICK SMIDIGT OCH FICK SVAR PÅ MINA FRÅGOR

Anita H
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Lite dålig information om att man ska betala innan man kan få hem symaskinen. Info om detta fanns långt nere bland annan information så jag upptäckte inte det förrän jag förlorat 2-3 dagar Annars helt OK.

Anne L
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Bra och smidig hemsida, väldigt snabb leverans. Trevligt bemötande via Mail och mycket bra service. Jag är otroligt nöjd! Önskar att jag köpt en ny symaskin tidigare! Mina bästa rekommendationer.

Anneli H
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Enkelt och smidigt. Symaskinen kom väldigt snabbt. Bra paketerad och bra information på hemsidan.

Lena Z
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Inget att klaga på så nöjd . Lätt att hitta när man viste att affären låg i Kinna . Jag kan bara åka dit om något skulle bli fel. Lätt att beställa från hemsidan. Nästa gång blir det affären direkt, då jag bor nära Kinna.

Marie R
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Fast jag heter Marie. Det gick snabbt och lätt att få symaskinen. Exemplariskt.

Lena L
Skrev om Symaskinswebbshoppen

Effektiv Ibra o enkel beställnings process