Aspholmsvägen 14, 702 27 Örebro — Visa karta

tsreklam.se levererar profilkläder och profilprodukter till hela Sverige. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda genom att hålla snabba leveranser, låga priser och framförallt hög kvalité på våra varor!

Vi har egen produktion i vårt egna tryckeri som är beläget i Örebro på 90% av all vår försäljning, något som gör att vi kan hålla nere priser, leveranstid och också ha större kontroll över produktion och kvalité än många andra företag som säljer profilkläder och profilprodukter.

Besök oss idag antingen på www.tsreklam.se eller på plats i våra utställningar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 479 kunder tycker om tsreklam.se

• 2020-02-20

Ellinor Häll W skrev om tsreklam.se
    Vi i LR Stud Stockholm har blivit bemötta otroligt bra av personalen TSReklam, det var snabbleverans och allt har gått toppen! Läs mer
  • 2020-02-18

Janni C skrev om tsreklam.se
    Gjorde en liten beställning av t-shirts och fick ett mycket fint bemötande. T-shirtarna var av bra kvalitet, trycket var super och leveransen gick snabbt!
    Mycket nöjd, kommer definitivt vända mig till Ts-reklam igen! Läs mer
  • Elin K

2020-02-15

Elin K skrev om tsreklam.se
    Lite stor i storleken på själva klädesplagget men Väldigt nöjd med trycket och mycket god service! Läs mer
  • 2020-02-12

Britt-marie B skrev om tsreklam.se
    Alltid snabb återkoppling och leverans.
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande.
    De motsvarar förväntningarna.

bara positivt!!! Läs mer
  • 2020-02-11

Emelie B skrev om tsreklam.se
    Jag lade en väldigt liten order men fick väldigt mycket uppmärksamhet och upplevde verkligen att de var måna att det skulle bli bra. Tröjorna med tryck var supersnygga! Läs mer
  • 2020-02-05

Björn A skrev om tsreklam.se
    Jag köper tryck på kläder samt banderoller. Jag har bara positiva kommentarer om vårt samarbete än så länge. Jag hade höga förväntningar och dem har infriats men även överträffats. Läs mer
  • 2020-02-03

Nazik S skrev om tsreklam.se
    jag har köpt pikétröjor med logg . fick bra bemötande och det är samma förväntningar som jag hade innan jag fick de.
    jag kommer och göra reklam för er hittills har vi beställt till tre företag i Kramfors, Sylos pizzeria, Ullas gatukök är igång ock vi. bra jobbat Läs mer
  • 2020-01-31

Emelie S skrev om tsreklam.se
    Personlig kontkakt med tillmötesgående personal. Läs mer
  • 2020-01-29

Louise S skrev om tsreklam.se
    Snabb och bra service!
    Tröjorna vi beställde blev jätte bra också! Tummen upp! Läs mer
  • 2020-01-23

Marcus Ö skrev om tsreklam.se
    TS fixade värmetransfers till mig.Supernöjd med resultatet och kvalitén. Kanske kan jobba på sin snabbhet men annars helnöjd! Läs mer
  • 2020-01-15

Stefan S skrev om tsreklam.se
    bordyr på våra egna skjortor och tröjor med brodyr. snabbt och bra och med mycket bra service! Läs mer
  • 2020-01-14

Anette H skrev om tsreklam.se
    Är jätte nöjd med produkter & bemötande. Läs mer
  • 2020-01-08

Klas W skrev om tsreklam.se
    Bra bemötande, snabb service. Läs mer
  • 2020-01-08

Birgitta M skrev om tsreklam.se
    Snabb och bra service, snabb leverans. Läs mer

Richard B skrev om tsreklam.se
    Jag köpte 35 pennor med tryck. Servicenivån var hög och jag blev bra bemött från första kontakt. Jag hade krav på väldigt snabb leverans vilket TS Reklam uppfyllde. Läs mer

Lucie L skrev om tsreklam.se
    Jag fick mycket hjälp från personalen när jag visste inte exact vad jag skulle bestämma och de rekommenderade några olika saker. Läs mer

Silvia N skrev om tsreklam.se
    Vi köpte företags mössor och datorväskor, trevlig personal och vi fick varorna snabbt vi är mer en nöjda. Kommer absolut att beställa igen. Läs mer
  • 2020-01-02

Rebecca K skrev om tsreklam.se
    Hej!

Vi gjorde en beställning av varor för över 20.000 kr. Enormt struligt och svårt att få tydliga besked. Illa bemötande i både mail och telefonkonversation. Dessutom tog tröjorna slut vilket gjorde att vi som företag var tvungen att lösa det, och detta betalar vi som sagt över 20.000 kr för? Helt otroligt! Dessutom blev beställningen utförd på ett uselt sätt, den rosa färgen på de svarta tröjorna ser lila ut, bland annat. Vi beställer nästa gång garanterat från annan leverantör! Läs mer
    2020-01-02 tsreklam.se svarar Rebecca K
    Hej Rebecca!

Tråkigt att du är missnöjd, det är alltid vår intention att våra kunder ska vara extremt nöjda med hela förloppet när de beställer av oss.

Jag har gått igenom din order med er personliga kontakt hos oss och som jag förstått det är nedan händelseförloppet:

Tyvärr tog modellen som ni önskade slut i lager under beställningsprocessen. Vi använder gigantiska lager i Europa och Sverige men även här kan tyvärr modeller ta slut om man har otur. Det har skett i ert fall och är något vi såklart beklagar men tyvärr inte något vi eller någon annan leverantör i vår bransch kan styra över.

Er personliga kontakt ordnade snabbt förslag på andra modeller och bad er för ert eget bästa att kolla igenom storleken på modellen för att den skulle bli korrekt och passa er optimalt, detta då storlekar skiljer sig en aning från varumärke till varumärke.

Vi är väldigt noga med att hålla en väldigt bra ton mot våra kunder, speciellt i de få fall en order krånglar, så du får gärna beskriva på vilket sätt du tycker att du blivit illa bemött så att vi kan kolla om det är något vi kan åtgärda.

Angående färgen är det det första vi hör om detta, vänligen hör av dig till mig på jakob@tsreklam.se så tar vi en titt på det så att ni blir nöjda!

• 2019-12-29

Lena G skrev om tsreklam.se
    Snabb och effektiv service när vi beställde nya pennor till företaget. Korrekturändringarna gick som en dans och vi är mycket nöjda med både utförande och leveranstid. Läs mer
  • 2019-12-16

Joakim L skrev om tsreklam.se
    Vi köpte Första Hjälpen Kudde Mini och fick snabb och bra respons på vår offertförfrågan.
    När beställningen var lagd så tog det inte så lång tid att få hem varorna. Läs mer
  • 2019-12-14

Michelle H skrev om tsreklam.se
    Snabb och smidig kommunikation, beställning och leverans. Läs mer
  • 2019-12-14

Karin A skrev om tsreklam.se
    Vi köpte hoodie som klasströjor, jättebra service och snabb leverans. Det blev ett feltryck på en tröja, men det gick snabbt och enkelt att skicka tillbka och få rätt tillbaka! Läs mer
  • 2019-12-12

Stefanos A skrev om tsreklam.se
    Bra bemötande. Bra service. Tog direkt tag i uppkommet fel rättade det. Läs mer
  • 2019-12-12

Niklas S skrev om tsreklam.se
    Helt st ålande kundservice, oC så snabba på att leverera! Läs mer
  • 2019-12-05

Magnus L skrev om tsreklam.se
    Jag köpte T-shirts med tryck. Det var lite strul med formatet på loggan men jag fick god hjälp av Ts reklams personal. Läs mer
  • 2019-12-04

Anton J skrev om tsreklam.se
    Profiltryckt T-shirt.

Trevligt bemötande, inget att klaga på

Minus att trycket inte motsvarade storleken på skissen samt att 1 T-shirt blev förstörd i tryckningen.

Företaget svarade med att dra bort 10% på fakturan vilket var snyggt agerat. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-03

Martina L skrev om tsreklam.se
    Extremt bra service med tryck och val av produkt. Mycket tillmötesgående. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-12-02

Malin N skrev om tsreklam.se
    Jag köpte termosar, julklappar till personal och utvalda kunder. Beställde dem med ingraverad logga och det blev jättefint, precis som jag önskat.
    Jag hade kontakt med företaget via mail och det var snabba puckar. Gillar när jag får snabba svar på mina frågor :)
    Jag är nöjd med mitt köp och om jag skulle vilja beställa något liknande igen skulle jag absolut kunna tänka mig att göra det från detta företag. Läs mer
  • 2019-11-29

Torbjörn O skrev om tsreklam.se
    Köpte reklampennor, faktura kom med besked om att pennorna levererats men två veckor efter påstådd leverans ringer jag och får besked att dom inte tillverkats ännu. Nu skulle man fixa det omgående men det blir en dålig eftersmak. Första gången jag anlitar TS-reklam och hade förväntat mig mer. Inger inte något förtroende... Läs mer
    2019-11-29 tsreklam.se svarar Torbjörn O
    Hej Torbjörn!

Verkar ha blivit en miss här från vår sida och det är jag väldigt ledsen för.

Hör gärna av dig till mig på jakob@tsreklam.se med ditt ordernr så ska jag se hur vi bäst kan kompensera dig för den sena leveransen.

Självklart betalar du heller inte fakturan förrän 30 dagar efter att varorna levererats till er!

• Tina S

2019-11-28

Tina S skrev om tsreklam.se
    Jag beställde trycksaker/reklammaterial till företaget. Fick snabbt svar, trevligt bemötande och det hela gick väldigt fort. Läs mer
  • Ungdomsjouren T

2019-11-21

Ungdomsjouren T skrev om tsreklam.se
    Köpte ett gäng tröjor, hoddies mm fick hjälp med tips på bästa tryckplats samt supermycket hjälp med loggan. Skönt att kunna bolla ideer över mejl utan att känna sig tvungen att sedan köpa hela fabriken. Men såklart var detta det självklara valet då David, som jag pratade med, var den som gav mig hans tid och förtroende.

TACK Läs mer
  • 2019-11-21

Martin G skrev om tsreklam.se
    Vi beställde mössor och tröjor, då våran logga är lite svår med färger och skickade över den grafiska plattformen så skulle jag viljat haft mer hjälp med att hitta alternativa förslag då vi kan i stort sett inte använda produkterna som dom är nu då den gröna färgen är alldeles för skarp. Läs mer
    2019-11-21 tsreklam.se svarar Martin G
    Hej Martin. Låter inte bra att du inte är 100% nöjd!

Vi skapar alltid bildskiss på produkten med tryck för att ni ska kunna se hur den kommer bli innan vi kör igång med tryckningen. Bildskisserna kan ni komma med feedback på så många gånger ni vill så ändrar vi. När de väl godkänns så kör vi ju dock igång produktionen utifrån dessa.

Med det sagt så är du välkommen att höra av dig med ditt ordernr till: jakob@tsreklam.se så ska vi se om vi inte kan kompensera ert missnöjde med en bra rabatt på en ny order så att ni får produkter ni är helt nöjda med!

• 2019-11-21

Marianne N skrev om tsreklam.se
    Företaget köpte presentkort till julklapp. Bemötandet hos TSreklam var alltigenom gott vid beställning och även när jag tog kontakt för att fråga var vår leverans var. Läs mer
  • Lill F

2019-11-20

Lill F skrev om tsreklam.se
    Super snabb återkoppling av offert samt leverans. Fina produkter som motsvarade hemsidan i såväl kvalitét som färg. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-20

Olle B skrev om tsreklam.se
    Snabbt, enkelt och korrekt till ett bra pris Läs mer
  • 2019-11-18

Hasse A skrev om tsreklam.se
    Köpte vinterjackor till vårt damlag i innebandy. Har handlat av TS reklam tidigare och precis som då så var jackorna klara före utsatt leveranstid. Läs mer
  • 2019-11-14

Theodore F skrev om tsreklam.se
    Köpte clique basic longsleeve med tryck. Bra kvalité på tröjor och tryck! Grymt bemötande av företaget, snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-11-12

Göran E skrev om tsreklam.se
    Snabb respons, Bra priser, Snabb leverans. Allt flöt kanon.
    Och snyggt blev det! Läs mer
  • 2019-11-11

Fredrik B skrev om tsreklam.se
    Kanonbra service och leverans! Läs mer
  • 2019-11-11

Ola G skrev om tsreklam.se
    Pennor med räddningstjänstlogotyp

Fackmannamässigt bemött

Förväntningarna uppfylldes

Lätt att beställa Läs mer
  • 2019-11-07

Andrea B skrev om tsreklam.se
    Snabba svar på frågor, trevliga och produkterna var toppenbra! Läs mer
  • 2019-11-07

Margit R skrev om tsreklam.se
    Köpte tygksassar med tryck - Serviceinriktast, snabb o prisvärd +++++++++++++++++++++ Läs mer
  • Anton A

2019-11-06

Anton A skrev om tsreklam.se
    T&S Reklam, är proffsiga, snabba och väldigt trevliga!

Jag har handlat massor med saker från dom Läs mer
  • 2019-11-06

Anna-Karin J skrev om tsreklam.se
    Vi köpte reflexvästar till våra förskoleklasselever.
    Det har varit ett trevligt bemötande.
    Vi har inte fått västarna än, men de är på gång. Läs mer
  • 2019-11-04

Elsa E skrev om tsreklam.se
    Långsamt svar men bra produkt, snabb leverans Läs mer
  • 2019-10-30

Mårten S skrev om tsreklam.se
    Jag köpte en Powerbank som vi skulle ha som priser i en tävling.
    Lite struligt att hitta rätt produkt. Den kombinerade ficklampan och powerbanken vi ville ha var tyvärr slut.

Leveransen var utlovad 23-24 okt. Den kom den 25e.

Produkten var snygg och blev eftertraktad på mässan. Läs mer
  • 2019-10-29

Hanna E skrev om tsreklam.se
    Vattenflaskor och mössor till personalen, snabb och bra service. Läs mer
  • 2019-10-28

Catta C skrev om tsreklam.se
    Köpte mössor som var lite för små, men personalen har varit superbra att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-10-24

Erik S skrev om tsreklam.se
    Alltid mycket hjälpsamma genom hela beställningen, bra priser och snabb leverans. Helt suveränt! Läs mer
  • 2019-10-24

Camilla H skrev om tsreklam.se
    Bra och snabb service, jättesnyggt tryck så vi är supernöjda och kommer absolut återkomma!! Läs mer

Aspholmsvägen 14, 702 27 Örebro