Alla kategorier Webshop tsreklam.se

tsreklam.se

tsreklam.se levererar profilkläder och profilprodukter till hela Sverige. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda genom att hålla snabba leveranser, låga priser och framförallt hög kvalité på våra varor!

Vi har egen produktion i vårt egna tryckeri som är beläget i Örebro på 90% av all vår försäljning, något som gör att vi kan hålla nere priser, leveranstid och också ha större kontroll över produktion och kvalité än många andra företag som säljer profilkläder och profilprodukter.

Besök oss idag antingen på www.tsreklam.se eller på plats i våra utställningar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 360 kunder tycker om tsreklam.se

• 2019-04-17

Göran U skrev om tsreklam.se
    Värsta besvikelsen
    Beställt handdukar i 50 presentförpackningar med brodyr
    Som ska delas ut som minne
    Får 400 handdukar i sju wellpapplådor
    3 beställningar på en gång första sista o enda
    Det blir inget betyg
    Öckerö hamn Läs mer
    2019-04-18 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Göran U
    Hej Göran! Ber väldigt mycket om ursäkt, vår underleverantör missade att handdukarna skulle placeras tillbaka i presentförpackningarna efter brodering. Det är inte ok och helt vårt ansvar att se till att allt går enligt ÖK och planering.

Hoppas att rabatten vi kommit överens om på telefon nu på morgonen känns skälig och att vi kan återvinna ert förtroende även framöver att producera era profilprodukter.

• 2019-04-16

Dianna Z skrev om tsreklam.se
    Jag beställde T-shirts (både dam- och herrtröjor) till två evenemang. Kvalitén på tröjorna är jättebra trots att det är de billigaste tröjorna :)
    Jag fick snabb och personlig kontakt och väldigt bra service (bättre andra gången jag beställde än första gången, men det kan inte gå bra alla gånger). Eftersom jag har fler evenemang på gång kommer jag definitivt att beställa härifrån igen :) Läs mer
  • 2019-04-16

Peter B skrev om tsreklam.se
    Mycket bra bemötande och väldigt hjälpsamma. Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-04-15

Marie L skrev om tsreklam.se
    Vill minnas att till en början var det svårt att hitta en kontakt men när varan väl skulle beställas gick det snabbt Läs mer
  • 2019-04-14

Louise H skrev om tsreklam.se
    vi blev bra bemötta, vi köpte hoodies och tshirtar det var snabba svar men det är dyrt att handla kläder med trefärgstryck! Läs mer
    2019-04-15 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Louise H
    Hej Louise, allting är relativt, vi håller bäst priser på marknaden på tryck, men självklart är det mer kostnader involverade när man handlar 3-färgstryck än med 1-färgstryck eftersom det är mer arbete involverat.

• 2019-04-13

Annika S skrev om tsreklam.se
    Fantastisk service! Beställde muggar och västar med tryck, som kom välpacketerade till dörren. TS var noga med att allt blev riktigt och till min belåtenhet, allt från trevlig mailkonversation till snabb leverans. Tack! Läs mer
  • Hans P

2019-04-12

Hans P skrev om tsreklam.se
    Beachflaggor, Kanon service! Snabb leverans och support av Ann! Läs mer
  • 2019-04-12

Anna J skrev om tsreklam.se
    Vattenflaskor och nyckelband

Snabb återkoppling.

Tacksam att tryckeriet återkom då de först inte blev nöjd med resultatet.

Kommer återkomma till dem vid behov framöver. Läs mer
  • 2019-04-10

Marcus P skrev om tsreklam.se
    Vi beställde en T-shirt med tydliga instruktioner om de färger vi önskade... vi tittade på de bilder som skickades till oss och var nöjda med dessa. Tär tröjorna kom var det istället för svenska flaggans blå och gula färger gul och blå/svart. Den som tagit vår beställning och rekommenderat vad vi skulle ha hade enligt oss inte gjort sitt jobb. Vi fick däremot bra hjälp och stöd i att fixa vår order och väntar nu på en ny omgång t-shirts. Läs mer
  • 2019-03-29

Andreas G skrev om tsreklam.se
    Bra, men dock lite sega på att svara. Trycket var mindre än vad jag hade tänkt mig. Läs mer
  • 2019-03-28

Maria M skrev om tsreklam.se
    Väldigt trevliga och serviceinriktade! Läs mer

Magnus R skrev om tsreklam.se
    Köpte USB-minnen. Mycket bra och snabb service.
    Överlag positivt! Läs mer

Nils J skrev om tsreklam.se
    Beställde företagströjor Piké. Snabb återkoppling per mejl, snabb och tydlig offert. Gott bemötande via e-mejl. Varorna kom enligt leveranstid och stämde med det som önskats. Fakturan kom visserligen några dagar före själva varorna men totalt sett en mycket bra köpupplevelse. Läs mer

Annika B skrev om tsreklam.se
    Köpt kassar av enklare modell. Bra pris, väl fungerande beställningsrutiner, korr mm.
    Bästa betyg från oss. Läs mer
  • 2019-03-26

Per A skrev om tsreklam.se
    Toppen ett bra köp snabbt lev och fin vara Läs mer
  • 2019-03-22

Kaled S skrev om tsreklam.se
    Beställde 20st luvtröjor med min företagslogga på. Blev riktigt bra! Med god kavlitee på tröjorna.

Bemötandet var topp från start till att jag fick tröjorna.

100% good guys i min bok! Läs mer
  • 2019-03-21

Anna S skrev om tsreklam.se
    Jag hade kontakt med klasströjor.se och gjorde beställningen av klasströjor där och var mycket nöjd med snabbt och bra bemötande och service. Vi är mycket nöjda med trycket och tröjorna hittills - vi hoppas tröjorna håller formen och tryck även efter tvätt. Läs mer
  • 2019-03-20

Julia L skrev om tsreklam.se
    Grym hjälp och snabb respons på frågor och ändringar. Blev bättre en vi tänkt oss, snabb trycktid och leverans. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-03-20

Elin C skrev om tsreklam.se
    Är SUPERNÖJD! Beställde 16 tröjor och alla är perfekta!!! Supersköna inuti och skönt material!! Blev trevligt bemött och snabba svar dessutom! Rekomnenderar starkt! 😆😆😆 / Elin Läs mer
  • 2019-03-14

Theodor A skrev om tsreklam.se
    Den var super bra! Allting funkade super. Väldigt vänliga. Läs mer
  • 2019-03-14

Eva S skrev om tsreklam.se
    Bra customer service (snabbt svar på mail och ändringar)! Toppen!

Produkter var super fin (till en kongress: bags, nyckelband, pennor)

Enda minus: Jag fick 4 paket och 2 blev skickad till fel adress. Läs mer
  • 2019-03-12

Ulf N skrev om tsreklam.se
    Köpte en jacka med komplicerat särtryck. Blivit extremt bra bemött av Ann Johanson. Allt funkar fr snabbt svar ( i detta fall när Annvar på semester) snabb handläggning tidiga mallar på trycket inget tjafs om ändringar bra kvalitet på plagget och leverans i tid trots mkt snäv tidsram. Läs mer

Ida W skrev om tsreklam.se
    Jag beställde 1000 pennor. Bra och snabb service Läs mer

Thomas P skrev om tsreklam.se
    Allt gick kanon smidigt.
    Beställde logo mössor.
    Dialogen mellan oss var bra.
    Vi kommer att anlita dem med nya uppdrag.
    Samt snabb leverans. Läs mer

Martin L skrev om tsreklam.se
    Gjorde en beställning på 20 st t-shirts med tryck.

Hade höga förväntningar eftersom jag handlat från andra liknade företag innan med bra resultat. Förväntningarna på resultatet var absolut tillfredsställande.

Har fått väldigt bra återkoppling på alla mina frågor som jag skickat.

Snabbare leverans än väntat.

Det enda jag tycker brister är beställningen som kunde göras enklare. Det uppstår en del frågor när man fyller i en beställning vilket gör att det kan bli några fler korrektur-rundor än nödvändigt. Ex hur man vill ha trycket placerat, hur stort det får va, om det ska va placerar på fram- eller baksida. Läs mer
    2019-03-07 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Martin L
    Tack för fint omdöme och feedback Martin! Vi jobbar ständigt på att förbättra köpupplevelsen och då är feedback som ovan ovärderlig, vi ska se hur vi kan ändra i beställningsformulären för att göra det än smidigare framöver!

Charlotta L skrev om tsreklam.se
    Produkten visade sig vara av sämre kvalitet än vad jag trodde. En överraskande "lågpriskänsla", med väldigt tunna blad.....
    Ingen direkt "guidning" angående val av produkt vid telefonkontakt. Hade varit bra att ha ett tydligare bollplank som jag kunde beskrivit mina önskemål för och som hade hjälpt mig fram till lämplig produkt.....det är ju himla svårt att förstå vad det ena eller andra innebär när man bara läser på nätet. Snabb och bra leverans. Läs mer
    2019-03-07 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Charlotta L
    Hej Charlotta! Vi hjälper alltid kund om de har frågor om kvalité eller liknande kring sin produkt, vi kan även ordna prov vid behov samt rekommendera olika produkter om man är osäker. Dock förutsätter det att frågorna ställs till oss, annars antar vi alltid att kund har lagt beställning/förfrågan på produkten de önskar. Vi erbjuder varor i alla olika prisklasser och försöker vara så tydliga som möjligt kring det med vår information, men tycker du att den inte var tillräcklig så ska vi försöka förtydliga den produkten ytterligare!

Johanna L skrev om tsreklam.se
    Snabb kundservice och bra produkter! Läs mer
  • Helen L

2019-03-07

Helen L skrev om tsreklam.se
    Jag har köpt buffar med reklamtryck på. Bra mailkontakt i beställningsfasen. Dålig uppdatering på leveranstider. För lång leveranstid.... Läs mer
    2019-03-07 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Helen L
    Hej Helen! Buffar med tryck specialproduceras ofta från skratch och tar därför lite längre tid att leverera, dock ska det framgå väldigt tydligt i beställningsfasen. Jag ska se till att detta blir tydligare där om vi slarvat.

Tack för din feedback!

• 2019-02-25

Agneta K skrev om tsreklam.se
    Enkelt att beställa, bara att ringa och sedan få en offert till mailen. Snabb leverans! Läs mer
  • 2019-02-22

Sofia L skrev om tsreklam.se
    Jag hjälpte dottern klass att beställa klass-tröjor.
    Dom hade en egen idé på hur dom skulle se ut och efter att dom ritat ner ett förslag som vi mejlat in fick vi snabb återkoppling av tsreklam.
    Klassen hade lite ändringar och synpunkter vilket togs emot jättesmidigt av tsreklam.
    Detta resulterade i att klassen fick tröjor som blev precis som dom tänkt sej.
    När det sedan visade sej att det var en tröja som blivit en M istället för en S skickade som snabbt en ny, utan kostnad.
    Fantastiskt!
    Så om vi ska sammanfatta våran erfarenhet:
    * Snabbt svar vid frågor
    * Mycket trevligt bemötande
    * Lyhörda
    * Service på alla plan.
    Kan varmt rekommendera tsreklam till fler! Läs mer
  • 2019-02-19

Katja P skrev om tsreklam.se
    Mycket bra sevice från skiss till faktura. Läs mer
  • 2019-02-18

Amajla O skrev om tsreklam.se
    Bra kvalité på jackorna, snygga dessutom! Mycket nöjd med servicen också! Läs mer
  • 2019-02-14

Bo S skrev om tsreklam.se
    bra dialog
    snabb service leverans enligt önskemål Läs mer
  • 2019-02-12

Andreé B skrev om tsreklam.se
    Jag köpte där ifrån ganska tyckna svar tillbaks på Mail. Svarade aldrig telefon. Litet tryck kan knappt se. Ända bra var att man fick tröjan 1 vecka tidigare Läs mer
  • 2019-02-06

Gisela E skrev om tsreklam.se
    Köpte tröjor m tryck. De var snabba och flexibla - vi fick fina tröjor!! Läs mer
  • 2019-02-06

Saki C skrev om tsreklam.se
    Vi köpte ett gäng mössor med tryck och de levererades en vecka innan utlovat datum. Fantastiskt! Läs mer

Marlen S skrev om tsreklam.se
    Det var smidigt och gick fort. helt utmärkt Läs mer

Rasmus S skrev om tsreklam.se
    Grymt snyggt digitaltryck på tygkassar! /Nordic Green Design & Akvarieleasing Läs mer

Fannie W skrev om tsreklam.se
    Beställde klasstörjor, extremt bra service och även snabb sådan. Väldigt trevligt bemötande och väldigt bra svar ( lätt förståeligt) på frågor. Läs mer
  • 2019-02-01

Jonathan B skrev om tsreklam.se
    Jag blev den som ansvarade för att tröjor till klassen skulle bli beställda och levererade. Jag blev mycket väl bemött av företaget. De var hjälpsamma och det gick fort och smidigt att ta fram en design. Snabb leverans! Läs mer
  • 2019-01-30

Jeanette V skrev om tsreklam.se
    Smidigt och trevlig hjälpsam personal Läs mer
  • 2019-01-30

Fredrik J skrev om tsreklam.se
    Mycket hjälpsamma och fixar allt snabbt och enkelt! Läs mer
  • 2019-01-28

Sara D skrev om tsreklam.se
    T-shirts med tryck.
    Bra bemötande och snabb leverans, till och med innan utsatt tid.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-24

Matilda R skrev om tsreklam.se
    Varan var precis som förväntat och kundservice var mycket bra! Jag och mitt företag är nöjda. Läs mer
  • Benny J

2019-01-24

Benny J skrev om tsreklam.se
    Bra tillmötesgående personal, bra engagemang!
    Bra produkter, priser och snabba leveranser

Har köpt ett större antal jackor med olika brodyrer.
    Allt har blivit rätt utfört och levererat, superbra! Läs mer
  • 2019-01-23

Pia O skrev om tsreklam.se
    Jag har köpt kepsar, t-shirts och mössor. Är en nöjd kund på alla sätt, annars hade jag inte återkommit.

Kommer att beställa vid fler tillfällen! Läs mer

Adrian T skrev om tsreklam.se
    Bra service, snabb återkoppling och riktigt bra resultat! Läs mer

Adrian J skrev om tsreklam.se
    Tryck & t-shirts ser bra ut, hoppas också de håller länge. Läs mer

Malin L skrev om tsreklam.se
    Bra Servive, mycket snabb levrenas och sygga och bra produkter!!! Läs mer
  • 2019-01-11

Ella M skrev om tsreklam.se
    Mycket bra kvalitet och bra service! Läs mer

Aspholmsvägen 14, 702 27 Örebro