Alla kategorier Webshop tsreklam.se

tsreklam.se

tsreklam.se levererar profilkläder och profilprodukter till hela Sverige. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda genom att hålla snabba leveranser, låga priser och framförallt hög kvalité på våra varor!

Vi har egen produktion i vårt egna tryckeri som är beläget i Örebro på 90% av all vår försäljning, något som gör att vi kan hålla nere priser, leveranstid och också ha större kontroll över produktion och kvalité än många andra företag som säljer profilkläder och profilprodukter.

Besök oss idag antingen på www.tsreklam.se eller på plats i våra utställningar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 236 kunder tycker om tsreklam.se

• Sofia Ö
    Sofia Ö skrev om tsreklam.se
    Köpte muggar med logga på. Snabb och enkel leverans. Läs mer
    2018-09-21 tsreklam.se p svarar Sofia Ö
    Tack för suveränt betyg Sofia!

• Anes T
    Anes T skrev om tsreklam.se
    Jag är jätte nojd med tshirt.
    Brå pris.
    Bra kommunikation
    Allt toooop ....
    Jag ska ta mer t shirt.
    Tack ... Läs mer
    2018-09-20 tsreklam.se p svarar Anes T
    Tack Anes för jättefint omdöme! Bara att återkomma när ni behöver fylla på!

• Annika J
    Annika J skrev om tsreklam.se
    Bra respons och kommunikation med företaget. Men beställningen blev fel och loggan trycktes ifel fär. Det tog över 3 dagar innan jag fick respons genom att tryckeriet har "godkänt" reklamationen. TS reklam skulle tagit på sig felet från början och tagit reklamationsdialogen internt. Jag tycker också att det hade varit rimligt med en ersättning eftersom varorna var felaktiga och inte kunde anvöndas vid det event vi planerat. Läs mer
    2018-09-18 tsreklam.se p svarar Annika J
    Hej Annika!

Slapwrapsen trycks hos en av våra underleverantörer, tyvärr tryckte det med fel färg på fel plats i er logo och självklart har ni full rätt till reklamation eller nya varor vilket vi ordnat så fort det bara gick. Ni får självklart också behålla alla de produkter som blev feltryckta, det är fortfarande fullt fungerande produkter, hoppas att det är lite plåster på såren och en rimlig ersättning. Vi inleder alltid reklamationsärenden direkt men måste tyvärr invänta information från fabriken på i vilket led det blivit fel för att de ska kunna köra igång med nya produkter. Tyvärr tog det alldeles för lång tid denna gång vilket vi beklagar, det hör till ovanligheten men det hjälper ju inte er denna gång.

Jag mailar dig också en rabatt på 25% (till ett värde upp till 5 000 kr) på er nästa order så att ni får chansen att pröva oss igen om så önskas och då till ett extra bra pris, så får vi bevisa att det är väldigt sällan som fel uppkommer!

Ber återigen om ursäkt och hoppas vi kan återvinna ert förtroende!

• Linda J
    Linda J skrev om tsreklam.se
    Bra och snabb service! Trevligt bemötande på telefonen och snabb leverans Läs mer
  • Stephen M
    Stephen M skrev om tsreklam.se
    Beställd det två olika sorts t-shirts. De kom snabbt och enligt beställning. Skötte allt via email snabbt och proffsigt Läs mer
    2018-09-14 tsreklam.se p svarar Stephen M
    Tack för fint betyg Stephen!

• Petréa W
    Petréa W skrev om tsreklam.se
    Problemfri leverans, bra bemötande Läs mer
    2018-09-12 tsreklam.se p svarar Petréa W
    Tack för suveränt omdöme Petréa!

• Per A
    Per A skrev om tsreklam.se
    Snabb service och utmärkt resultat (brodyr)! Läs mer
    2018-09-06 tsreklam.se p svarar Per A
    Tackar ödmjukast för jättefint omdöme Per!

• Pernilla K
    Pernilla K skrev om tsreklam.se
    Jag fick snabb och bra leverans. utan problem fick jag den i tid till det event de skulle användas till. Läs mer
  • Johanna O
    Johanna O skrev om tsreklam.se
    Hjälpsamma vid fixandet av loggan för korrektur (=jättebra!), men vi har fortfarande inte fått produkterna vi beställde och har själva fått efterlysa info om hur det går. Fakturan kom för någon månad sedan och vi har på begäran fått skjuta på betal-datumet ett par gånger. Saknar fortfarande status på processen. Läs mer
    2018-09-06 tsreklam.se p svarar Johanna O
    Hej Johanna! Låter inte alls ok! Kan du maila fakturanummer till mig på: jakob@tsreklam.se så ska jag se till att det ordnas upp omgående.

• Sanni N
    Sanni N skrev om tsreklam.se
    Vi köpte tygpåsar och tshirts av tsreklam. Det var bra kommunikation under beställningen och Jakob som var vår kontaktperson var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-09-05 tsreklam.se p svarar Sanni N
    Tack för jättefint omdöme Sanni! Värmer gott i hjärtat!

• Jakob K
    Jakob K skrev om tsreklam.se
    Beställde 100 tryckta tröjor, och hade en deadline i åtanke.

Företaget missade att jag skrev ut min hemadress i det allra första mailet jag skickade, och startade inte produktionen av ordern förrän de frågat en gång till vart jag bodde. Detta fördröjde ordern så mycket att deadlinen missades med nästan en hel vecka.

Trycket var ändå i bra kvalitet. Läs mer
    2018-09-05 tsreklam.se p svarar Jakob K
    Hej Jakob, tack för fint omdöme. Beklagar att leveransen blev försenad, vi ska gå igenom här på plats så att inget liknande inträffar igen!

• Pontus B
    Pontus B skrev om tsreklam.se
    Bör vara tydligare med priset, ganska dyrt (enligt mig) från start sen kom moms med, vilket är vanligt men syntes ingenstans på offerten och tänkte då att det var inkl. moms och genom det, ett helt ok pris. Läs mer
    2018-09-05 tsreklam.se p svarar Pontus B
    Hej Pontus, tack för bra omdöme. Moms anges som Mervärdeskatt i våra offerter. Då vi främst riktar oss mot företag är det standard, men vi ska gå igenom och se till att det blir tydligare även för de privatpersoner som beställer.

Överlag håller vi Sveriges lägsta priser på majoriteten av våra produkter och moms tillkommer hos alla företag i branschen, så du har som du säger fått ett riktigt bra pris!

• Julia E
    Julia E skrev om tsreklam.se
    T-shirts till ett läger för årskurs 5. Jättebra bemötande och snabb service! Fina t-shirs! Läs mer
    2018-09-04 tsreklam.se p svarar Julia E
    Tack Julia för fantastiskt omdöme!

• Kenneth B
    Kenneth B skrev om tsreklam.se
    Vi beställde T-shirts. Mer än hälften av tröjorna blev fel. Det var fel färg på tröjan och på trycket... Utan problem löste man dilemmat och tryckte nya tröjor med rätt färger. Det var skönt för oss att dem löste problemet så pass snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-09-04 tsreklam.se p svarar Kenneth B
    Hej Kenneth och tack för superfint omdöme, ibland blir det missar men då ordnar vi det omgående såklart!

• Kenneth A
    Kenneth A skrev om tsreklam.se
    Bra och snabb service/leverans av ryggsäckar med trevligt bemötande. Läs mer
    2018-09-04 tsreklam.se p svarar Kenneth A
    Tack för suveränt omdöme Kenneth!

• Pantea M
    Pantea M skrev om tsreklam.se
    - Hoodies
    - Väldigt bra bemötande

Bra samarbete, kommer använda dem igen vid eventuella framtida Läs mer
    2018-09-04 tsreklam.se p svarar Pantea M
    Tack för fint samarbete Pantea och hoppas ni blir supernöjda med hoodiesarna!

• Anna Ö
    Anna Ö skrev om tsreklam.se
    Vi fick ett antal sponsrade tröjor till Örebro Pride.

Underbar service och snabba!
    Ni är guld värda! Läs mer
    2018-09-04 tsreklam.se p svarar Anna Ö
    Tack Anna för fina ord!

• Jan-Olof L
    Jan-Olof L skrev om tsreklam.se
    Mugg med tryck.
    Utmärkt.
    Bättre än väntat.
    Snabbare leverans än väntat. Läs mer
    2018-09-04 tsreklam.se p svarar Jan-Olof L
    Tack Jan-Olof för ett jättefint omdöme!

• Susanne L
    Susanne L skrev om tsreklam.se
    Snabba svar, proffsigt bemötande och bra resultat! Läs mer
    2018-07-27 tsreklam.se p svarar Susanne L
    Tack för superbra omdöme Susanne, uppskattas stort!

• Sasha G
    Sasha G skrev om tsreklam.se
    Vi köpte 27 klasströjor med ett eget designar tryck efter en konserttröja, jag blev bemött otroligt bra då vi hade lite tid innan skolan slutade och vi hade gått ut. Jag hade lägre förväntan på kvalitén, även på tiden det skulle ta att få sina tröjor då jag hört av andra att det kunde ta ett bra tag. Läs mer
    2018-07-26 tsreklam.se p svarar Sasha G
    Tack för jättefint omdöme Sasha!

Ha en fortsatt fin sommar!

• Håkan J
    Håkan J skrev om tsreklam.se
    Vår förening har köpt våra match och träningskläder , samt annat som används för reklam. Vi har blivit väl bemötta av ts personal.

Vi är nöjda med ta och kan rekommendera andra att jobba med dom. Läs mer
  • Arvid H
    Arvid H skrev om tsreklam.se
    Snabb service, bra priser och personligt! Läs mer
    2018-07-23 tsreklam.se p svarar Arvid H
    Tack för jättefint omdöme Arvid, uppskattas!

• Fredrik a
    Fredrik a skrev om tsreklam.se
    mycket bra bemötande, bra leverans, stort sortiment, perfekt Läs mer
    2018-07-13 tsreklam.se p svarar Fredrik a
    Tack för suveränt omdöme Fredrik!

• Rebecka H
    Rebecka H skrev om tsreklam.se
    Köpte tygpåsar och hoodies. Fick snabb och bra service. Läs mer
    2018-07-12 tsreklam.se p svarar Rebecka H
    Tackar ödmjukast för jättefint omdöme Rebecka!

Vi önskar dig en fin sommar!

• Malin K
    Malin K skrev om tsreklam.se
    Snabba svar och trevligt bemötande! Använder mig gärna av tsreklam vid framtida beställningar :) Läs mer
    2018-07-12 tsreklam.se p svarar Malin K
    Vi tackar för superbra betyg Malin!

• Sofia L
    Sofia L skrev om tsreklam.se
    Flexibelt och snabb service när vi beställde pikéer med tryck. Fin kvalité på pikéer! Läs mer
    2018-07-11 tsreklam.se p svarar Sofia L
    Tack för jättefint omdöme Sofia!

Glad sommar önskar vi på
  • Niklas Ö
    Niklas Ö skrev om tsreklam.se
    Köpte flaggor och en banderoll och det sköttes professionellt och levererades inom sagd tid. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om tsreklam.se
    Bra kvalité, pris och utbud. Har beställt flera gånger under åren och är nöjd. Läs mer
  • Weronika J
    Weronika J skrev om tsreklam.se
    Vi har köpt muggar med tryck på i omgångar. Jag tycker dom är dåliga på att återkoppla, skicka OEs och hålla leveranstider. Läs mer
    2018-07-05 tsreklam.se p svarar Weronika J
    Hej Weronika! Låter inte bra. Vi jobbar alltid stenhårt för att svara så snabbt som möjligt, dock kan det under perioder när vi får extrem orderingång ta lite längre tid.

Sena leveranser är dock aldrig ok, anger vi ett datum ska det levereras då eller innan. det är jätteviktigt för oss. Kan du skicka över ditt kundnummer på: jakob@tsreklam.se så ska jag ta mig en titt och så vad som kan ha hänt i just ditt fall!

• Ann W
    Ann W skrev om tsreklam.se
    Bra feedback och hjälp att få till allt rätt....... Läs mer
    2018-07-05 tsreklam.se p svarar Ann W
    Tack för underbar feedback Ann, uppskattas!

• Magnus V
    Magnus V skrev om tsreklam.se
    Chefen kom vid lunchdags på att vi skulle haft några schyssta sverigetröjor till kvällens personalevent.
    Vi hade hört gott om T&S Reklam varför vi chansade och åkte ner och hälsade på i deras lokaler.
    Visst höll de med att vi var sent ute men att naturligtvis skulle de försöka fixa det. Order, layout, tryckning var klart före klockan 17 så kvällen var räddad. Dessutom har landslaget nått kvartsfinal i VM så tröjorna kommer till användning.
    Överträffade förväntningar till rimligt pris, helt enkelt!
    Veosol Läs mer
    2018-07-04 tsreklam.se p svarar Magnus V
    Tack för suveränt omdöme Magnus och välkomna in igen!

• Cornelia B
    Cornelia B skrev om tsreklam.se
    Jag köpte stressbollar som privatperson. Kundservicen jag fick av Ann var strålande, sådan service skulle man alltid vela ha! Läs mer
    2018-07-04 tsreklam.se p svarar Cornelia B
    Tack för jättefint omdöme Cornelia! Ann är en klippa!

• Linda E
    Linda E skrev om tsreklam.se
    Vi beställde muggar med tryck till en skolklass. Bemötandet vid beställningen var mycket trevligt. Då vi hade ont om tid så uppskattade vi mycket tillgodoseende med snabb leverans. Muggarna och trycken var mycket fina! Vi är helt enkelt supernöjda! Läs mer
    2018-06-25 tsreklam.se p svarar Linda E
    Tack för suveränt omdöme Linda!

• Johan A
    Johan A skrev om tsreklam.se
    Köpte vattenflaskor, alltid lika bra och snabb service. Läs mer
    2018-06-25 tsreklam.se p svarar Johan A
    Tack för grymt omdöme Johan, alltid lika kul att höra att vi gjort er nöjda!

• Karin N
    Karin N skrev om tsreklam.se
    Då vi hade en mässa som vi skulle stå på och väskorna skulle säljas där så pratade vi om detta vid beställningen. Blev lovad att det inte skulle vara några problem utan att väskorna skulle vara klara i god tid. Ingenting hände dock, hörde inte ett ljud från TS utan fick gång på gång ringa och fråga vad som var på gång. Varje dag fick jag svaret att väskorna var på tryckeriet. Fortfarande garanterades att väskorna skulle komma till min arbetsplats i tid. Inga väskor dagen innan mässan. Blev lovad leverans senast klockan 16:00 till arbetsplats. Inget samtal och inga väskor. Till slut fick jag lov att hämta väskorna själv. En av de anställda tick ta med sig väskorna hem och jag fick hämta dem i garaget. Vid ett flertal gånger skulle kontaktpersonen ringa upp mig men samtal uteblev och det var jag som kund som fick ligga på för att få mina väskor i tid. Läs mer
    2018-06-25 tsreklam.se p svarar Karin N
    Hej Karin!

Låter inte ok någonstans.

Kan du maila ditt kundnummer/ordernummer till jakob@tsreklam.se så ska jag genast kolla vad som gick fel samt ta fram en passande ersättning till dig för strulet.

• Abdulkadir H
    Abdulkadir H skrev om tsreklam.se
    Bra personal och trevligt.
    Bra service och snabb.
    kontaktservice de svåra i telefonen snabb Läs mer
    2018-06-25 tsreklam.se p svarar Abdulkadir H
    Tack för jättefint omdöme Abdulkadir!

• Sandra H
    Sandra H skrev om tsreklam.se
    Jag kontaktade T&S reklam med en förfrågan om ekologiska godispåsar som jag hittat via ett annat företag. Jag blev mycket bra bemött och fick precis den hjälp jag behövde. Korrektur gick mycket smidigt och vi är väldigt nöjda med slutprodukten. Läs mer
    2018-06-21 tsreklam.se p svarar Sandra H
    Tack för jättefint omdöme Sandra!

• Mats D
    Mats D skrev om tsreklam.se
    Har handlat tröjor ett flertal gånger
    Alltid god service och lev alltid i tid

Glad midsommar Läs mer
    2018-06-21 tsreklam.se p svarar Mats D
    Tack för suveränt omdöme Mats och glad midsommar!

• Mikael E
    Mikael E skrev om tsreklam.se
    Köpte tröjor med logga. Bra utfört. Snabb leverans. Läs mer
    2018-06-18 tsreklam.se p svarar Mikael E
    Tack för jättefint omdöme Mikael!

• Mats L
    Mats L skrev om tsreklam.se
    Köpte 35 st t tshirts.
    Kontakt via mail.
    tsreklam levde upp till de förväntningar vi hade. Bra hemsida och snabb leverans.
    Vi återkommer mer än gärna nästa gång vi ska ha t shits Läs mer
    2018-06-18 tsreklam.se p svarar Mats L
    Tack för superbra omdöme Mats!

• Anders R
    Anders R skrev om tsreklam.se
    Köpte t-shirts med eget tryck för jobbet. Bra, enkelt, billigt å snabbt. Läs mer
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om tsreklam.se
    Trevligt bemötande och snabb leverans Läs mer
    2018-06-14 tsreklam.se p svarar Ulrika L
    Tack för väldigt bra omdöme Ulrika, värmer gott!

• Börje M
    Börje M skrev om tsreklam.se
    Fina produkter och snabbleverans Läs mer
    2018-06-14 tsreklam.se p svarar Börje M
    Tack för suveränt omdöme Börje!

• Jenny G
    Jenny G skrev om tsreklam.se
    Jag kontaktade företaget för att köpa skoltröjor, få till antalet och med kort varsel. Jag fick ett fantastiskt bemötande och hjälp med mina önskemål dessutom var det snabb leverans. Supernöjd! Läs mer
    2018-06-14 tsreklam.se p svarar Jenny G
    Tack för superfint omdöme Jenny!

• Tomas A
    Tomas A skrev om tsreklam.se
    Muggar och linnen, lite svårt att hålla utlovad leveranser från hemsida (underleverantörer), men löste det på ett bra sätt. Bra priser. Vi är nöjda :) Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om tsreklam.se
    Köpte pennor och anteckningsblock. Blev väldigt bra bemött och det har varit enkelt att beställa.
    Dock tråkigt att pennorna blev försenade men det är sånt som händer. Hade pennorna varit i tid hade det blivit utmärkt som betyg istället. Läs mer
    2018-06-14 tsreklam.se p svarar Daniel L
    Hej Daniel, tack för jättefint omdöme och jag beklagar att pennorna blev lite sena.

Pennor trycker vi hos underleverantör till oss och vi arbetar alltid hårt för att att kontrollera och säkerställa att leveranstider hålls från dem till 100%, dock kan det ibland bli förseningar vilket jag beklagar. Hoppas att det inte ställde till det något för er och att vi får chansen att leverera till er även framöver.

• Camilla A
    Camilla A skrev om tsreklam.se
    Vi köpte arbetskläder, och vi var nöjda med dessa fin kvalité Läs mer
  • Helena R
    Helena R skrev om tsreklam.se
    Köpte pennor och tygpåsar. Bra service och leverans. Läs mer
    2018-06-11 tsreklam.se p svarar Helena R
    Tackar ödmjukast för jättefint omdöme Helena!

• fredrik h
    fredrik h skrev om tsreklam.se
    Snabb å bra service, snabb leverans och bra grejor Läs mer
    2018-06-11 tsreklam.se p svarar fredrik h
    Tack för superbra omdöme Fredrik!

• Åsa J
    Åsa J skrev om tsreklam.se
    Vi köpte T-shirts med tryck till vårt företag. Billiga varor men känns som bra kvalitet. Läs mer
    2018-06-11 tsreklam.se p svarar Åsa J
    Tack för fint omdöme Åsa!

Vi siktar alltid på att hålla marknadens bästa priser men snålar aldrig in på kvalitén, vi vet att ni som kunder inte kan bygga era varumärken genom profilkläder om det är dåliga grejer helt enkelt.