Aspholmsvägen 14, 702 27 Örebro — Visa karta

tsreklam.se levererar profilkläder och profilprodukter till hela Sverige. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda genom att hålla snabba leveranser, låga priser och framförallt hög kvalité på våra varor!

Vi har egen produktion i vårt egna tryckeri som är beläget i Örebro på 90% av all vår försäljning, något som gör att vi kan hålla nere priser, leveranstid och också ha större kontroll över produktion och kvalité än många andra företag som säljer profilkläder och profilprodukter.

Besök oss idag antingen på www.tsreklam.se eller på plats i våra utställningar!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 525 kunder tycker om tsreklam.se

Anna-sofia W skrev om tsreklam.se
    Köpte västar i olika färger till en förskola. Väldigt nöjda då vi fick bra bemötande, hjälp med ordern och snabb leverans. Läs mer

Viktor S skrev om tsreklam.se
    T&S gjorde transfer av min logotype.
    Trevligt bemötande.
    De gjorde dock fel på första utgåvan men rättade snabbt till det och höll utlovat leveransdatum.
    Jag återkommer gärna. Läs mer

Paula M skrev om tsreklam.se
    Jättebra service, vi köpte muggar med loggan och dom är god kvalite. Läs mer
  • 2020-06-12

Frida N skrev om tsreklam.se
    Jag köpte tillsammans med min klass hoodies, ”klasströjor”. När vi fick dom så var det otroligt bra kvalité, bättre och skönare än vi trodde och trycken blev precis som vi ville ha dom, trots att vi gjorde mycket ändringar innan så fick vi det anpassat precis som vi ville. Riktigt bra service och det går snabbt att kontakta er. Läs mer
  • 2020-06-11

Joel N skrev om tsreklam.se
    Mycket bra, helt ok kvalitè till ett bra pris. Läs mer
  • 2020-06-10

Dan J skrev om tsreklam.se
    Bra och snabb leverans, mycket prisvärt. Läs mer
  • 2020-06-10

Malin O skrev om tsreklam.se
    Bra, snabb hjälp och leverans. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Adam S

2020-06-08

Adam S skrev om tsreklam.se
    T-shirts
    Har fått ett bra bemötande och resultatet är vi mycket nöjda.

De blev dock något försenade, vilket gjorde att vi inte kunde dela ut dem vid det tänkta tillfället. Läs mer
    2020-06-09 tsreklam.se svarar Adam S
    Hej Adam! Tack för jättefint omdöme. Jag beklagar dock att er leverans blivit något sen, kontakta gärna mig med ordernummer på jakob@tsreklam.se så kan jag kolla exakt varför och vad vi kan göra för att kompensera detta!

Vi vet att leverans på eller innan deadline (vi levererar ca 95% av alla beställningar innan utsatt datum) är av yttersta vikt för våra kunder och tar detta på största allvar.

Vänligen
    Jakob Ragnarsson
  • Irfan I

2020-06-06

Irfan I skrev om tsreklam.se
    Jag köpte 10st T-shirt med företags tryck och det blev precis så som jag hade tänkt mig.
    Riktigt bra kvalité med vänlig och hjälpsam service. Läs mer
  • 2020-06-04

Alexandra K skrev om tsreklam.se
    Köpte kylväskor. Mycket bra service och snabb återkoppling Läs mer
  • 2020-06-04

Thomas A skrev om tsreklam.se
    Snabb återkoppling på korrektur, snabb leverans. Läs mer
  • 2020-05-26

Maria N skrev om tsreklam.se
    Beställde arbetskläder med tryck, pikétröjor, byxor och hoodie. Bra och snabb service. Tillmötesgående och snabb leverans. Bra kvalitet på kläderna. Läs mer
  • 2020-05-15

Mårten M skrev om tsreklam.se
    Bra personlig service................................. .. Läs mer
  • 2020-05-14

Anna J skrev om tsreklam.se
    snabb, smidig, säker och bra kommunikation och leverans helt enligt överenskommelse. Läs mer

Fonzie F skrev om tsreklam.se
    Vi köpte tshirt med tryck på. Vi fick utmärkt service när det gällde frågor över både telefon och mail. TSReklam tryckte och levererade även produkterna väldigt snabbt. Vi blev mycket nöjda med hela processen, allt över förväntan. Läs mer

Johan Å skrev om tsreklam.se
    Jag beställde en påse med tryck på. Jag var ute i senaste laget, men allt fungerade bra. Påsarna kom fram i tid och blev bra. Läs mer

Ida P skrev om tsreklam.se
    Vi köpte ett gäng T-shirts med tryck till vår personal. Blev oerhört bra bemött av Daniel. Han hjälpte oss hela vägen från idé till färdigställande och skickade till och med ut prover på tröjorna innan - bara för att vi skulle få säkerställa kvalitén.
    Jag kan varmt rekommendera Tsreklam! Läs mer

Henrik R skrev om tsreklam.se
    Snabb återkoppling och lyhörd för ändringar, bra kvalitet på de väskor med broderad logo som vi fick levererade Läs mer
  • 2020-05-02

Solveig S skrev om tsreklam.se
    Bra med snabbt svar på ens mail!

Bra tips gällande storlekar (vi hade beställt en viss sort t-shirt och ni rekommenderade att alla skulle gå upp en storlek då de var mycket små i storlek. Tack för det tipset, hade vi beställt tröjorna i den storleken vi tänkte hade de varit för små).

Det var mycket frågor från mitt håll men det kändes aldrig som att jag uppfattades som jobbig eller något, ni svarade mycket tålmodigt och snällt på mina frågor. Tack för det :) Läs mer
  • 2020-04-26

Jörgen J skrev om tsreklam.se
    Tygpåsar med logga.
    Snabbt och bra allting. Läs mer

Per J skrev om tsreklam.se
    SNABBA OCH BRA SERVICE, HAR VARIT KUND DÄR I MINST 15 ÅR Läs mer

Fredrik O skrev om tsreklam.se
    Fungerade helt enligt förväntan, bra kommunikation och bra leveranstider och bra produkter. Läs mer

Numan B skrev om tsreklam.se
    Köpte 25 arbetsvästar med logo. Blev positivt bemött trots att jag ändrade beställning flera gånger. Läs mer
  • 2020-04-09

Katarina L skrev om tsreklam.se
    Jag beställde T-shirts med tryck både fram och bak på 25 stycken tröjor. Lyhörda och snabba mot mig som kund och ger dirket återkoppling med olika offerter efter förfrågan. Tryck och tröjor har den kvalitet som jag förväntade mig. Varorna kom på utsatt tid.

Allt fungera jättebra och rekommenderar andra att använda företaget! Läs mer
  • 2020-04-08

Clara E skrev om tsreklam.se
    Enkelt & smidigt med ett stort urval av produkter. Även för mindre beställningar. Läs mer
  • 2020-04-07

Tina N skrev om tsreklam.se
    Jag tycker jag har fått bra mottagande. Dock när man frågat första gången har priset inte varit densamma som när man fått fakturan. Det har varit med ngn extra avgift eller liknande. Jag har nu lärt mig att inte ge pris till kunden direkt utan själv vara tydlig.
    Jag får alltid bra bemötande och oftast snabba svar. Läs mer
    2020-04-07 tsreklam.se svarar Tina N
    Hej Tina och tack för ditt fina omdöme!

Inga som helst extra kostnader ska tillkomma från offert, så vida inte tillägg görs i produkten, så som extra tryck eller tryckfärger.

Återkom gärna till mig på jakob@tsreklam.se så kollar vi på det direkt!

Vänligen
    Jakob Ragnarsson
  • 2020-03-25

Jasmine S skrev om tsreklam.se
    Beställde merch till bandet, gick snabbt o smidigt och blev jättesnyggt!

fick snabbt svar vi skickade frågor Läs mer
  • 2020-03-25

August K skrev om tsreklam.se
    Köpte mössor till vår förening. Väldigt bra bemötande från föreningen, snabb service och dom uppfyllde mina förväntningar med bravur! Fokuserade verkligen på den bästa lösningen utifrån kundens perspektiv, istället för att bara försöka välja den mest lönsamma. Läs mer
  • 2020-03-24

Jannis L skrev om tsreklam.se
    Serviceinriktade och hjälpsamma. Läs mer
  • 2020-03-23

Ulf N skrev om tsreklam.se
    Förkläden
    Mycket vänligt bemött
    Förväntningar om att bli väl bemött o att det gick att diskutera mina önskemål o få se hur mitt önskemål såg ut.
    Mycket bra. Läs mer
  • 2020-03-23

Rickard G skrev om tsreklam.se
    Bra mejl kontakt, Fick ett flertal offerter, Allt fungerade utmärkt Läs mer
  • 2020-03-20

Stina H skrev om tsreklam.se
    Tröjor och mössa med tryck.
    Bra och snabb service.
    Mycket Tydlig offert med beskrivande bilder. Storlekarna varierade mycket men beskrevs på hemsidan.
    Mössorna var mindre i storlek än provmössan. Hade vi fått prova tröjor i butik hade vi vågat beställa fler, även kepsar. Lite köpa grisen i säcken när man inte kan prova/se alla.
    Vi är nöjda och kommer återkomma! Tack/Stina Läs mer

Therese S skrev om tsreklam.se
    Brandade termosmuggar och kolsyrat vatten i glasflaska.

Bra service från medarbetaren Jan, snabb återkoppling och hjälpsam bara +++++! Läs mer

Anette R skrev om tsreklam.se
    Beställde sport T-shirt med logga och fick all hjälp och support efter bästa service. Snabba återkopplingar på mina frågor. sånt uppskattas.

Kommer fortsätta beställa hos dessa Läs mer

Patrik L skrev om tsreklam.se
    Vi beställde Jackor, kepsar med brodyr till våran konferense med med kort varsel och varorna vart levererade i tid.
    Bra jobbat!

Mvh// TWS Grund & Mark AB Läs mer
  • 2020-03-18

Tony D skrev om tsreklam.se
    Köpte tröjor och mössor skickade logga
    Som ts fixade direkt jättesmidigt precis som det ska vara 🙂👍 Läs mer
  • 2020-03-18

Rakel E skrev om tsreklam.se
    God servicekänsla med bra och snabb service, inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-03-09

Elie H skrev om tsreklam.se
    Under dem senast 3 år vi handlande alla våra förenings kläder från tsreklam .
    Bra och hållbara material vi är mycket nöjda med service och kontakt person hos företaget. Läs mer
  • 2020-03-09

Martin S skrev om tsreklam.se
    Handlat t-shirts och luvjackor till min firma.

Snabb återkoppling och leverans.

Bra kvalitet och pris.

Kan varmt rekommendera tsreklam ! Läs mer
  • 2020-03-08

Ann M skrev om tsreklam.se
    Snabbt svar och snabb leverans. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-07

Björn J skrev om tsreklam.se
    Beställde västar med tryck till en förening.
    Bra och snabb återkoppling.
    Fick fakturan till fel mail men det var ju bara att skicka vidare. Läs mer
  • 2020-03-06

Edwin T skrev om tsreklam.se
    Match kläder, men det bestämmer inte den man gör reklam, med den som vi fick Läs mer
  • 2020-03-04

Hans W skrev om tsreklam.se
    Ett mycket positivt bemötande och god kunskap om vad vi efterfrågade samt snabbt och smidigt beställningsförfarande. Läs mer
  • 2020-02-28

Emilia E skrev om tsreklam.se
    Köpte tröjor med tryck på och blev väl bemött av företaget. Fick bra skisser och goda idéer på hur jag kunde göra det billigare. Läs mer
  • 2020-02-26

Jonni P skrev om tsreklam.se
    Snabb och proffsig hjälp.
    Bra priser Läs mer
  • 2020-02-26

Antonia B skrev om tsreklam.se
    Beställde ca 100 västar med olika tryck. Fick mycket bra service, tips och hjälp inför beställningen. Snabb återkoppling. Snabb leverans och allt är till belåtenhet. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-20

Ellinor Häll W skrev om tsreklam.se
    Vi i LR Stud Stockholm har blivit bemötta otroligt bra av personalen TSReklam, det var snabbleverans och allt har gått toppen! Läs mer
  • 2020-02-18

Janni C skrev om tsreklam.se
    Gjorde en liten beställning av t-shirts och fick ett mycket fint bemötande. T-shirtarna var av bra kvalitet, trycket var super och leveransen gick snabbt!
    Mycket nöjd, kommer definitivt vända mig till Ts-reklam igen! Läs mer
  • Elin K

2020-02-15

Elin K skrev om tsreklam.se
    Lite stor i storleken på själva klädesplagget men Väldigt nöjd med trycket och mycket god service! Läs mer
  • 2020-02-12

Britt-marie B skrev om tsreklam.se
    Alltid snabb återkoppling och leverans.
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande.
    De motsvarar förväntningarna.

bara positivt!!! Läs mer