Alla kategorier Webshop tsreklam.se

tsreklam.se

tsreklam.se levererar profilkläder och profilprodukter till hela Sverige. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda genom att hålla snabba leveranser, låga priser och framförallt hög kvalité på våra varor!

Vi har egen produktion i vårt egna tryckeri som är beläget i Örebro på 90% av all vår försäljning, något som gör att vi kan hålla nere priser, leveranstid och också ha större kontroll över produktion och kvalité än många andra företag som säljer profilkläder och profilprodukter.

Besök oss idag antingen på www.tsreklam.se eller på plats i våra utställningar!
Lör-Sön: Stängt

Beställde 800 t-shirts. snabb leverans och trevligt bemötande. Läs mer
  • Anna H

2019-06-26

Anna H skrev om tsreklam.se
    Beställde flaggor och fick inga skruvar med i paketet så jag kunde inte sätta upp dessa på midsommarafton till vårt event i Vaxholm. Detta får inte ske.
    Ha fått återkoppling nu och skruvar ska skickas från Polen..
    Glad sommar!
    Med vänlig hälsning,
    Anna Hansson www.hanssonrestore.se Läs mer
  • Andreas N

2019-06-25

Andreas N skrev om tsreklam.se
    Snabb och proffsig service. Lyhörd för önskemål och justeringar. Snabba leveranser! Läs mer
  • Sara E

2019-06-20

Sara E skrev om tsreklam.se
    Vi köpte tryckta t-shirt och fick väldigt bra bemötande, personligt anpassat och snabba svar. Vi är mycket nöjda och produkterna uppfyllde våra förväntningar mer än väl. Läs mer
  • 2019-06-17

Karin W skrev om tsreklam.se
    Jag köpte t shirts för män å kvinnor, med tryck. 10 st för kvinnor å 7 st för män.
    Bra bemötande.
    Blev väldigt besviken över de kvinnliga t shirtsen. Blev ombedd att beställa en storlek större, men det hade behövts två storlekar större, eftersom de var alldeles för tighta. Hade behövt veta detta innan jag beställde Trycket blev bra, men jag vet ju inte hur det håller efter massor av tvättar. Läs mer
  • 2019-06-13

David S skrev om tsreklam.se
    Har anlitat TS-Reklam över 5 ggr nu och de har alltid levererat kvalité med god kundservice. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • 2019-06-10

Marcus R skrev om tsreklam.se
    Alltid snabb respons och bra svar när vi har haft frågor, det känns som de är angelägna om att allt ska bli enligt önskemål. Läs mer
  • 2019-06-06

Christina B skrev om tsreklam.se
    Västar med tryck som levererades perfekt i tid. Mycket serviceminded personal. Läs mer
  • 2019-06-06

Jonas O skrev om tsreklam.se
    Vi beställde hoodies till en teaterföreställning. Även fast det var flera saker som gick fel så var personalen på tsreklam mycket tillmötesgående och hjälpsamma! De hjälpte oss att lösa problemen och såg till att allt kändes bra! Bra personal!! Läs mer

Izabela M skrev om tsreklam.se
    Jättebra kontakt, info och pris. Färgen överensstämde dock inte riktigt utan var ljusare än på bilden, det var det enda negativa. Läs mer

Erik S skrev om tsreklam.se
    Vi beställde sport vattenflaskor till vårat bröllop. Vi fick ett bra bemötande och personal som engagerade sig för att allt skulle bli bra.
    Vi är mycket nöjda med T.S reklam. Läs mer

Linnéa S skrev om tsreklam.se
    Smidiga att ha och göra med, bra kommunikation med mig kunden. Läs mer

Matilda L skrev om tsreklam.se
    Har köpt profilkläder och muggar. Mkt bra bemötande, snabba svar, inga problem! Dock konstiga storlekar på kläder trots att vi kollade det extra innan. Läs mer
  • Johan v

2019-05-31

Johan v skrev om tsreklam.se
    Snabbt och proffesionellt till vettigt pris. Läs mer

Katarina S skrev om tsreklam.se
    Tygkassar, blev mycket bra bemött och proffsig leverans (tidigare än utlovat...;) Läs mer

Emil N skrev om tsreklam.se
    pikeskjortor.
    Trevligt, snabbt.
    Bra kvalite.
    Bra priser. Läs mer

Gerd C skrev om tsreklam.se
    Hej jag köpte reflexvästar utan reklam då vi hade bråttom till en kampanj på stan. Jag fick utmärkt bra service och västarna hann komma fram i tid. Inget att klaga på! Stort A Läs mer
  • 2019-05-26

Peter M skrev om tsreklam.se
    Behövde en snabbleverans och det löste sig galant. Snabb och enkel kommunikation. En bra slutprodukt! Läs mer
  • 2019-05-25

Anette S skrev om tsreklam.se
    Beställde tygkassar med tryck. Är så nöjd med hela processen. Bra och snabb kontakt, svar på alla frågor och kassarna är superfina! Läs mer
  • 2019-05-25

Erik V skrev om tsreklam.se
    Snabb och bra service utmärkt support Läs mer
  • Johan A

2019-05-24

Johan A skrev om tsreklam.se
    Inköpet tröjor med egna logor på. Bemötandet var trevligt och hjälpsam. I de hela var min upplevelse av det hela mycket bra. Läs mer
  • 2019-05-24

Elin L skrev om tsreklam.se
    Köpte powerbanks med företagslogga som "give aways" Läs mer

Catarina E skrev om tsreklam.se
    Bra service och snabb återkoppling.
    Allt posivit! Läs mer

Ewa G skrev om tsreklam.se
    Hjälpsamma och trevliga! Fixar det man ber om och kommer med förslag Läs mer

Wilma F skrev om tsreklam.se
    Servisen var grym! Man fick snabbt svar på mejlen man skickar, bästa som finns! Läs mer

Isatou A skrev om tsreklam.se
    Beställer alltid tryckmaterial från grabbarna på TS & får alltid utmärkt service! Produkterna är av högsta kvalité & trots det till priser en småföretagare som jag har råd med. Varit en kund i många år och lär fortsätta vara det! Läs mer
  • Hjalmar L

2019-05-23

Hjalmar L skrev om tsreklam.se
    Vi beställde T-shirts med vår bandlogga. Vi är jättenöjda med kvalitén och med bemötandet av företaget.
    Jättebra samarbete vad gäller design men om man ska klaga på någonting så hade återkopplingen kunnat vara lite snabbare.

Allt som allt är vi väldigt nöjda och kommer att vända oss till TS reklam även nästa gång! Läs mer

Paula B skrev om tsreklam.se
    Utmärkt snabbt svar, snabb hantering av alla ändringar så vi fick fram en produkt som funkar utseende och prismässigt Läs mer
  • 2019-05-22

David A skrev om tsreklam.se
    Väldigt flexibla, lösningsfokuserade och arbetar otroligt bra under press när man själv är ute i sista minuten. Stor som liten order så tar de väl hand om sina kunder och levererar alltid i tid. De har också stora kunskaper inom sitt område och kommer med goda råd om man själv inte har lika bra koll. Läs mer
  • 2019-05-22

Tina D skrev om tsreklam.se
    Vi köpte träningströjor med tryck till företaget.
    Snabba svar, tillmötesgående, höll leveranstiden. Har bara gott att säga. Läs mer
  • 2019-05-16

CATHARINA F skrev om tsreklam.se
    Jag kan inte ge något betyg för min beställning är fortfarande inte levererad, trots att den skickades från leverantören för över en månad sedan.

Först fick jag inget meddelande om att varan var skickad till mig, jag visste att den skickats först när jag fick en påminnelse från posten att den inte blivit uthämtad. Då var den skickad till min hemadress trots att jag hade annan leveransadress 10 mil från mitt hem där företaget ligger. Dessutom handlar det om 100 picnicväskor, de får man inte in i en personbil.

Jag kontaktade TS som skulle ordna det med leverantören, först vid påstötande lite senare fick jag veta att, oj, det hade de nog glömt att fixa.

Den 10 maj fick jag, vad jag trodde, var nya spårningsnummer från TS, men de visar bara att produkten är tillbaka hos leverantören, men den är fortfarande inte på väg till mig.

Jag har betalt mycket pengar för detta och jag behövde produkten senast den 1 maj och betalade i tid för att det datumet skulle hållas.

Ingen återkoppling från säljaren mer än när jag själv har kontaktat dem, och som sagt, jag har inte fått något än.

Oavsett hur detta slutar så aldrig mer TS, för ärligt talat, hur svårt kan det vara? Läs mer
    2019-05-22 tsreklam.se & klasströjor.se svarar CATHARINA F
    Hej Catharina!

Jag får be så hemskt mycket om ursäkt, vi har felat och råkat skicka varorna till er fakturaadress (hemadressen).

Vi bad så fort felet upptäcktes vår underleverantör att styra om leveransen. De missade detta trots två uppmaningar och sedan gick tyvärr paketet i retur till dem i Europa.

Detta är dock helt på oss som initialt råkade skicka varorna till fel adress och vi är väldigt ledsna över er sena leverans, vi jobbar hårt på att hålla det vi lovar och det gör vi i princip alltid, men här har vi missat.

Vi hoppas rabatten vi kommit överens som kompensation känns skälig och vi kommer också erbjuda er 20% på er nästa order om ni skulle ha modet att prova oss igen, detta är verkligen en unik händelse som inte återspeglar oss i övrigt. Maila mig på jakob@tsreklam.se för att erhålla rabatten vid eventuellt framtida köp.

Jakob Ragnarsson
  • 2019-04-17

Göran U skrev om tsreklam.se
    Värsta besvikelsen
    Beställt handdukar i 50 presentförpackningar med brodyr
    Som ska delas ut som minne
    Får 400 handdukar i sju wellpapplådor
    3 beställningar på en gång första sista o enda
    Det blir inget betyg
    Öckerö hamn Läs mer
    2019-04-18 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Göran U
    Hej Göran! Ber väldigt mycket om ursäkt, vår underleverantör missade att handdukarna skulle placeras tillbaka i presentförpackningarna efter brodering. Det är inte ok och helt vårt ansvar att se till att allt går enligt ÖK och planering.

Hoppas att rabatten vi kommit överens om på telefon nu på morgonen känns skälig och att vi kan återvinna ert förtroende även framöver att producera era profilprodukter.

• 2019-04-16

Dianna Z skrev om tsreklam.se
    Jag beställde T-shirts (både dam- och herrtröjor) till två evenemang. Kvalitén på tröjorna är jättebra trots att det är de billigaste tröjorna :)
    Jag fick snabb och personlig kontakt och väldigt bra service (bättre andra gången jag beställde än första gången, men det kan inte gå bra alla gånger). Eftersom jag har fler evenemang på gång kommer jag definitivt att beställa härifrån igen :) Läs mer
  • 2019-04-16

Peter B skrev om tsreklam.se
    Mycket bra bemötande och väldigt hjälpsamma. Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-04-15

Marie L skrev om tsreklam.se
    Vill minnas att till en början var det svårt att hitta en kontakt men när varan väl skulle beställas gick det snabbt Läs mer
  • 2019-04-14

Louise H skrev om tsreklam.se
    vi blev bra bemötta, vi köpte hoodies och tshirtar det var snabba svar men det är dyrt att handla kläder med trefärgstryck! Läs mer
    2019-04-15 tsreklam.se & klasströjor.se svarar Louise H
    Hej Louise, allting är relativt, vi håller bäst priser på marknaden på tryck, men självklart är det mer kostnader involverade när man handlar 3-färgstryck än med 1-färgstryck eftersom det är mer arbete involverat.

Jakob Ragnarsson
  • 2019-04-13

Annika S skrev om tsreklam.se
    Fantastisk service! Beställde muggar och västar med tryck, som kom välpacketerade till dörren. TS var noga med att allt blev riktigt och till min belåtenhet, allt från trevlig mailkonversation till snabb leverans. Tack! Läs mer
  • Hans P

2019-04-12

Hans P skrev om tsreklam.se
    Beachflaggor, Kanon service! Snabb leverans och support av Ann! Läs mer
  • 2019-04-12

Anna J skrev om tsreklam.se
    Vattenflaskor och nyckelband

Snabb återkoppling.

Tacksam att tryckeriet återkom då de först inte blev nöjd med resultatet.

Kommer återkomma till dem vid behov framöver. Läs mer
  • 2019-04-10

Marcus P skrev om tsreklam.se
    Vi beställde en T-shirt med tydliga instruktioner om de färger vi önskade... vi tittade på de bilder som skickades till oss och var nöjda med dessa. Tär tröjorna kom var det istället för svenska flaggans blå och gula färger gul och blå/svart. Den som tagit vår beställning och rekommenderat vad vi skulle ha hade enligt oss inte gjort sitt jobb. Vi fick däremot bra hjälp och stöd i att fixa vår order och väntar nu på en ny omgång t-shirts. Läs mer
  • 2019-03-29

Andreas G skrev om tsreklam.se
    Bra, men dock lite sega på att svara. Trycket var mindre än vad jag hade tänkt mig. Läs mer
  • 2019-03-28

Maria M skrev om tsreklam.se
    Väldigt trevliga och serviceinriktade! Läs mer

Magnus R skrev om tsreklam.se
    Köpte USB-minnen. Mycket bra och snabb service.
    Överlag positivt! Läs mer

Nils J skrev om tsreklam.se
    Beställde företagströjor Piké. Snabb återkoppling per mejl, snabb och tydlig offert. Gott bemötande via e-mejl. Varorna kom enligt leveranstid och stämde med det som önskats. Fakturan kom visserligen några dagar före själva varorna men totalt sett en mycket bra köpupplevelse. Läs mer

Annika B skrev om tsreklam.se
    Köpt kassar av enklare modell. Bra pris, väl fungerande beställningsrutiner, korr mm.
    Bästa betyg från oss. Läs mer
  • 2019-03-26

Per A skrev om tsreklam.se
    Toppen ett bra köp snabbt lev och fin vara Läs mer
  • 2019-03-22

Kaled S skrev om tsreklam.se
    Beställde 20st luvtröjor med min företagslogga på. Blev riktigt bra! Med god kavlitee på tröjorna.

Bemötandet var topp från start till att jag fick tröjorna.

100% good guys i min bok! Läs mer
  • 2019-03-21

Anna S skrev om tsreklam.se
    Jag hade kontakt med klasströjor.se och gjorde beställningen av klasströjor där och var mycket nöjd med snabbt och bra bemötande och service. Vi är mycket nöjda med trycket och tröjorna hittills - vi hoppas tröjorna håller formen och tryck även efter tvätt. Läs mer
  • 2019-03-20

Julia L skrev om tsreklam.se
    Grym hjälp och snabb respons på frågor och ändringar. Blev bättre en vi tänkt oss, snabb trycktid och leverans. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-03-20

Elin C skrev om tsreklam.se
    Är SUPERNÖJD! Beställde 16 tröjor och alla är perfekta!!! Supersköna inuti och skönt material!! Blev trevligt bemött och snabba svar dessutom! Rekomnenderar starkt! 😆😆😆 / Elin Läs mer

Aspholmsvägen 14, 702 27 Örebro