Alla kategorier Webshop tsreklam.se

tsreklam.se

tsreklam.se levererar profilkläder och profilprodukter till hela Sverige. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda genom att hålla snabba leveranser, låga priser och framförallt hög kvalité på våra varor!

Vi har egen produktion i vårt egna tryckeri som är beläget i Örebro på 90% av all vår försäljning, något som gör att vi kan hålla nere priser, leveranstid och också ha större kontroll över produktion och kvalité än många andra företag som säljer profilkläder och profilprodukter.

Besök oss idag antingen på www.tsreklam.se eller på plats i våra utställningar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 413 kunder tycker om tsreklam.se

• 2019-09-20

Anna B skrev om tsreklam.se
    Köpte nyckelband och fick snabba svar på de frågor jag hade innan. Leveransen kom som planerat och kvaliteten på det jag beställt var mycket bra. Läs mer

Andreas S skrev om tsreklam.se
    Snabba svar på mejl och proffsigt bemötande! Läs mer

Elin L skrev om tsreklam.se
    Köpte företags tshirts och hoodies.
    snabb och smidig kontakt och leverans.
    troddet det skulle ta längre tid att få tröjorna levereade men dom kom redan efter några dagar Läs mer

Morgan O skrev om tsreklam.se
    Snabb service och bra produkter! Läs mer
  • 2019-09-06

Jessica C skrev om tsreklam.se
    Serviceinriktade och väldigt trevliga. Vi är mycket nöjda med det varor vi beställde. Läs mer
  • 2019-09-05

Mats P skrev om tsreklam.se
    Funkat bra, dock miss med startavgift som inte var med i första offert. Kan ju skapa känsla av att man blir lurad. (Men avgiften finns med i prislistan på webben, så det var inget konstigt i och för sig.) Läs mer
  • 2019-09-05

Mikael M skrev om tsreklam.se
    Varselvästar med tryck.
    Bra, snabbt. Läs mer
  • 2019-09-04

Jimmy J skrev om tsreklam.se
    Träningströjor med tryck.
    Snabb leverans och inga problem. Läs mer
  • 2019-09-03

Johanna B skrev om tsreklam.se
    Tillmötesgående trots rörigt inköp av en specialvara som privatperson 👏🙌👍 Läs mer
  • 2019-08-31

Lasse Ö skrev om tsreklam.se
    Vi köpte t-shirts med tryck (både fram och bak)! Servicen var god och bemötandet trevligt, även om det blev lite struligt för vår kontakt gick på semester innan allt var klart. Det löste sig i alla fall.
    Enda nackdelen är att man betalar 375 kr för varje schablon, men när man väl har beställt den omgången tröjor så är schablonen förbrukad. Ska man beställa till några extra tröjor skulle man alltså få betala lika mkt igen för bara schablonerna! Nu fick vi möjlighet att köpa till tryck, så vi har till en annan gång, men det var inte så smidigt att ha det så!
    För övrigt är vi toppennöjda med tröjorna! Läs mer
  • 2019-08-24

Blenda H skrev om tsreklam.se
    Bra bemötande men tyckte att leveransen tog lite längre tid än beräknat Läs mer
  • 2019-08-21

Janne J skrev om tsreklam.se
    Vi köpte t-shirt till vårt fotbollslag och det gick snabbt och det var prisvärt. Läs mer
  • 2019-08-21

Daniel N skrev om tsreklam.se
    Snabbt, enkelt och kvalité!
    Rekommenderar varmt. Läs mer

Arne W skrev om tsreklam.se
    Köpte västar med logga. de var som vi ville ha dem och för våran del var de perfekta. Läs mer

Siri H skrev om tsreklam.se
    Köpte kylskåpsmagneter. Trevlig bemötande på mail. Nöjd med färdiga produktet. Läs mer

Anneli R skrev om tsreklam.se
    Beställde vattenflaskor med vår företagslogga. var en ganska brådskande leverans, men det skulle funka.
    Uppstod problem direkt med den tänkta beställningen pga att flaskorna inte funkade för tryck och dagarna rusade iväg.
    Men i sista sekund blev dom färdiga tack vare Jonatan som verkligen gjorde sitt bästa för att leveransen skulle komma i tid.
    Tack Jonatan Läs mer
  • Tyra B

2019-08-14

Tyra B skrev om tsreklam.se
    Beställde tröjor med tryck
    Trevligt och snabbt bemötande
    Tröjorna blev riktigt snygga dock saknades två tröjor i beställningen men överlag nöjd med upplevelsen Läs mer
  • Inger B

2019-08-13

Inger B skrev om tsreklam.se
    Så här långt har jag bara komuniserat om de produkter jag skall beställa och jag är väldigt nöjd med den respons och snabba svar jag fått. Läs mer
  • 2019-08-13

Mimmi B skrev om tsreklam.se
    Fick världens bästa bemötande av Ts Reklam när jag skulle köpa in t-shirts med tryck till vår studentförening. Studenter har en förmåga att vara rätt omständliga men med den proffsiga service vi fick va det inte problem!

Har sedan dess rekommenderat dom till fler och kommer lägga fram att vi ska fortsätta beställa från Ts reklam framöver. Läs mer
  • 2019-08-13

Ibirocay I skrev om tsreklam.se
    Snabb leverans, trevlig personal med klockren service mind och produkter av högsta kvalité. 5/5! Läs mer
  • 2019-08-08

Erik W skrev om tsreklam.se
    Köpt kepsar, t-shirts & hoodies. Allt har varit jätte bra och är nöjd med leveransen.
    Hade uppskattat snabbare offert och att ni själva kan brodera så det inte görs hos tredje part. Läs mer
  • Gustaf S

2019-08-06

Gustaf S skrev om tsreklam.se
    Fantastiskt snabb och fin service. T-shirts av god kvalitet. Tryck av god kvalitet. Rekommenderar tsreklam med ett gott samvete till var och en som behöver t-shirts m.m. Läs mer
  • Victor W

2019-06-26

Victor W skrev om tsreklam.se
    Beställde 800 t-shirts. snabb leverans och trevligt bemötande. Läs mer
  • Anna H

2019-06-26

Anna H skrev om tsreklam.se
    Beställde flaggor och fick inga skruvar med i paketet så jag kunde inte sätta upp dessa på midsommarafton till vårt event i Vaxholm. Detta får inte ske.
    Ha fått återkoppling nu och skruvar ska skickas från Polen..
    Glad sommar!
    Med vänlig hälsning,
    Anna Hansson www.hanssonrestore.se Läs mer
  • Andreas N

2019-06-25

Andreas N skrev om tsreklam.se
    Snabb och proffsig service. Lyhörd för önskemål och justeringar. Snabba leveranser! Läs mer
  • Sara E

2019-06-20

Sara E skrev om tsreklam.se
    Vi köpte tryckta t-shirt och fick väldigt bra bemötande, personligt anpassat och snabba svar. Vi är mycket nöjda och produkterna uppfyllde våra förväntningar mer än väl. Läs mer
  • 2019-06-17

Karin W skrev om tsreklam.se
    Jag köpte t shirts för män å kvinnor, med tryck. 10 st för kvinnor å 7 st för män.
    Bra bemötande.
    Blev väldigt besviken över de kvinnliga t shirtsen. Blev ombedd att beställa en storlek större, men det hade behövts två storlekar större, eftersom de var alldeles för tighta. Hade behövt veta detta innan jag beställde Trycket blev bra, men jag vet ju inte hur det håller efter massor av tvättar. Läs mer
  • 2019-06-13

David S skrev om tsreklam.se
    Har anlitat TS-Reklam över 5 ggr nu och de har alltid levererat kvalité med god kundservice. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • 2019-06-10

Marcus R skrev om tsreklam.se
    Alltid snabb respons och bra svar när vi har haft frågor, det känns som de är angelägna om att allt ska bli enligt önskemål. Läs mer
  • 2019-06-06

Christina B skrev om tsreklam.se
    Västar med tryck som levererades perfekt i tid. Mycket serviceminded personal. Läs mer
  • 2019-06-06

Jonas O skrev om tsreklam.se
    Vi beställde hoodies till en teaterföreställning. Även fast det var flera saker som gick fel så var personalen på tsreklam mycket tillmötesgående och hjälpsamma! De hjälpte oss att lösa problemen och såg till att allt kändes bra! Bra personal!! Läs mer

Izabela M skrev om tsreklam.se
    Jättebra kontakt, info och pris. Färgen överensstämde dock inte riktigt utan var ljusare än på bilden, det var det enda negativa. Läs mer

Erik S skrev om tsreklam.se
    Vi beställde sport vattenflaskor till vårat bröllop. Vi fick ett bra bemötande och personal som engagerade sig för att allt skulle bli bra.
    Vi är mycket nöjda med T.S reklam. Läs mer

Linnéa S skrev om tsreklam.se
    Smidiga att ha och göra med, bra kommunikation med mig kunden. Läs mer

Matilda L skrev om tsreklam.se
    Har köpt profilkläder och muggar. Mkt bra bemötande, snabba svar, inga problem! Dock konstiga storlekar på kläder trots att vi kollade det extra innan. Läs mer
  • Johan v

2019-05-31

Johan v skrev om tsreklam.se
    Snabbt och proffesionellt till vettigt pris. Läs mer

Katarina S skrev om tsreklam.se
    Tygkassar, blev mycket bra bemött och proffsig leverans (tidigare än utlovat...;) Läs mer

Emil N skrev om tsreklam.se
    pikeskjortor.
    Trevligt, snabbt.
    Bra kvalite.
    Bra priser. Läs mer

Gerd C skrev om tsreklam.se
    Hej jag köpte reflexvästar utan reklam då vi hade bråttom till en kampanj på stan. Jag fick utmärkt bra service och västarna hann komma fram i tid. Inget att klaga på! Stort A Läs mer
  • 2019-05-26

Peter M skrev om tsreklam.se
    Behövde en snabbleverans och det löste sig galant. Snabb och enkel kommunikation. En bra slutprodukt! Läs mer
  • 2019-05-25

Anette S skrev om tsreklam.se
    Beställde tygkassar med tryck. Är så nöjd med hela processen. Bra och snabb kontakt, svar på alla frågor och kassarna är superfina! Läs mer
  • 2019-05-25

Erik V skrev om tsreklam.se
    Snabb och bra service utmärkt support Läs mer
  • Johan A

2019-05-24

Johan A skrev om tsreklam.se
    Inköpet tröjor med egna logor på. Bemötandet var trevligt och hjälpsam. I de hela var min upplevelse av det hela mycket bra. Läs mer
  • 2019-05-24

Elin L skrev om tsreklam.se
    Köpte powerbanks med företagslogga som "give aways" Läs mer

Catarina E skrev om tsreklam.se
    Bra service och snabb återkoppling.
    Allt posivit! Läs mer

Ewa G skrev om tsreklam.se
    Hjälpsamma och trevliga! Fixar det man ber om och kommer med förslag Läs mer

Wilma F skrev om tsreklam.se
    Servisen var grym! Man fick snabbt svar på mejlen man skickar, bästa som finns! Läs mer

Isatou A skrev om tsreklam.se
    Beställer alltid tryckmaterial från grabbarna på TS & får alltid utmärkt service! Produkterna är av högsta kvalité & trots det till priser en småföretagare som jag har råd med. Varit en kund i många år och lär fortsätta vara det! Läs mer
  • Hjalmar L

2019-05-23

Hjalmar L skrev om tsreklam.se
    Vi beställde T-shirts med vår bandlogga. Vi är jättenöjda med kvalitén och med bemötandet av företaget.
    Jättebra samarbete vad gäller design men om man ska klaga på någonting så hade återkopplingen kunnat vara lite snabbare.

Allt som allt är vi väldigt nöjda och kommer att vända oss till TS reklam även nästa gång! Läs mer

Paula B skrev om tsreklam.se
    Utmärkt snabbt svar, snabb hantering av alla ändringar så vi fick fram en produkt som funkar utseende och prismässigt Läs mer

Aspholmsvägen 14, 702 27 Örebro