Alla kategorier Webshop T&S Reklam
Rekommenderat företag 2016 - T&S Reklam

T&S Reklam

T&S Reklam levererar profilkläder och profilprodukter till hela Sverige. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda genom att hålla snabba leveranser, låga priser och framförallt hög kvalité på våra varor!

Vi har egen produktion i vårt egna tryckeri som är beläget i Örebro på 90% av all vår försäljning, något som gör att vi kan hålla nere priser, leveranstid och också ha större kontroll över produktion och kvalité än många andra företag som säljer profilkläder och profilprodukter.

Besök oss idag antingen på nätet eller på plats i våra utställningar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 21 kunder tycker om T&S Reklam

• Cecilia R
    Cecilia R skrev om T&S Reklam
    Beställde paraplyer med vår företagslogga på. De levererades till vår fakturadress i Jämtland istället för kontoret i Stockholm. Trots upprepade påminnelser från vår sida att paraplyerna har hamnat fel, så tog det flera veckor innan vi fick respons. Mycket oseriöst företag.
    2016-10-17 Jakob R svarar Cecilia R
    Hej Cecilia! Det låter verkligen inte bra, vi har brustit i våra rutiner just denna gång. Kontakta gärna mig på jakob@tsreklam.se så ska jag se om vi inte kan kompensera er på något passande sätt.
    Vänligen Jakob Ragnarsson
    www.tsreklam.se
  • Håkan S
    Håkan S skrev om T&S Reklam
    Snabbt, bra och trevligt bemötande. Beställt tröjor från dem.
  • Safin M
    Safin M skrev om T&S Reklam
    Kanon bra service. Leverade snabbt och innan deadline.
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om T&S Reklam
    Vi loggar alltid våra bilar hos er och beställer klistermärken m.m. Ni är grymma och Jocke är alltid lika glad när man ringer och ser till att lösa allt ☺️
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om T&S Reklam
    Trevlig hjälpsam personal. Man får det man vill ha och om det råkar bli något fel så löses det smidigt.
  • Per H
    Per H skrev om T&S Reklam
    Bra produkter, alltid trevligt bemötande och snabba svar och leveranser! Rekommenderas!
  • Towe L
    Towe L skrev om T&S Reklam
    Rekommenderar varmt. Jättetrevligt bemötande och snabb och proffsig service. Jag hade en relativt liten order men det var inga problem för dom. Bra priser och lätta att kontakta. Grymt!
  • Ronja N
    Ronja N skrev om T&S Reklam
    Vi har beställt klubbtröjor med olika tryck. Jag är nöjd med det bemötande jag fått, snabba svar och snabba leveranser.
    2016-02-22 Jakob R svarar Ronja N
    Tack Ronja för fina omdömet, väldigt kul att höra!
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om T&S Reklam
    Bara positivt, trevligt bemötande, snabb service
    2016-02-22 Jakob R svarar Elisabeth S
    Tack Elisabeth, alltid kul att höra att det vi gör uppskattas!
  • Roland P
    Roland P skrev om T&S Reklam
    I första hand har jag köpt profilkläder.
    Jag får ett professionellt och personligt bemötande. Blir lyssnad på vad det är jag vill ha och "slipper" merförsäljning!
    Snabb leverans med ytterst få misstag!
    2016-02-22 Jakob R svarar Roland P
    Tack för fint omdöme Roland! Du ska få precis de produkter du önskar och har behov av och ingen merförsäljningsprodukt som du kanske inte har användning för.
  • Malika B
    Malika B skrev om T&S Reklam
    Vår förening samarbetar med T&S nästan i 5 år, vi tycker att det är en bra företag
    vi har beställt olika kläder och saker som var mycket, bra kvalitet, vi fick beställning
    i tid som är lovat, bra priser, vi har fått bra tips och idéer från T&S
    2016-02-22 Jakob R svarar Malika B
    Tack för de fina orden Malika! Vi hoppas på 5 år till med er!
  • Maria H
    Maria H skrev om T&S Reklam
    Gott bemötande med lösningsfokus.
    2016-02-22 Jakob R svarar Maria H
    Tack Maria, två av våra ledord, så extra kul att höra att just det har fungerat bra för er!
  • Michael C
    Michael C skrev om T&S Reklam
    Snabb leverans och bra tryck! Kanon
    2016-02-22 Jakob R svarar Michael C
    Tack Michael! Vi trycker allt i vårt eget tryckeri och kvalitén är väldigt viktig för oss, så kul att höra att ni är nöjda med den.
  • Malin E
    Malin E skrev om T&S Reklam
    Jag är nöjd med dialogen vi har med TS-Reklam för att hitta rätt produkter till vår klubb!
    2016-02-22 Jakob R svarar Malin E
    Tack för fina ord Malin! Viktigt för oss att våra kunder alltid får den produkt som passar absolut bäst så man slipper känna att man gjort ett felköp som var onödigt.
  • Johan N
    Johan N skrev om T&S Reklam
    Vi beställde tjocktröjor till ett företagsevent och blev mycket nöjda med resultatet. T&S reklam var mycket tillmötesgående och flexibla trots kort deadline. Rekommenderas varmt!
    2016-02-22 Jakob R svarar Johan N
    Kul att höra Johan, har vi möjligheten så ordnar vi alltid med snabb leverans till våra kunder då vi vet att man inte alltid har möjlighet att beställa flera veckor innan deadline.
  • Dan A
    Dan A skrev om T&S Reklam
    T&S Reklam har bemött oss väl och hittat bra lösningar när vi varit tveksamma, mycket bra kundbemötande och service!
    2016-02-22 Jakob R svarar Dan A
    Tack för fint omdöme Dan, alltid kul att höra att vi gjort ett jobb som kund uppskattar och att vi kunnat hjälpa med idé eller lösning som passade.
  • Mats L
    Mats L skrev om T&S Reklam
    Riktigt bra företag. Bra service. Bra produkter. Trevlig personal.
    2016-02-19 Jakob R svarar Mats L
    Tack för rekommendationen Mats!
  • Adis K
    Adis K skrev om T&S Reklam
    Ringt bra och snabb service, vi har beställt 2ggr från företaget och kommer göra det igen.
    En pärla som företaget måste hålla kvar i företaget, Filip Ragnarsson 🏆.

Med vänlig hälsning,
    Adis
    REITAN CONVENIENCE SWEDEN AB
    2016-02-19 Jakob R svarar Adis K
    Filip håller vi hårt i, tack för fint omdöme Adis!
  • Gilbert S
    Gilbert S skrev om T&S Reklam
    Vi köpte reklampennor av T&S Reklam. Hjälpsam personal, snabb beställning och snygga pennor. Vi är mkt nöjda!
    2016-02-19 Jakob R svarar Gilbert S
    Väldigt kul att höra Gilbert! Välkommen åter när ni behöver fler pennor eller andra profilprodukter!
  • Helena N
    Helena N skrev om T&S Reklam
    Trevligt och personligt bemötande.
    Snabb återkoppling.
    Lösningsfokuserade.
    2016-02-19 Jakob R svarar Helena N
    Tack för de fina orden Helena!
  • Peter L
    Peter L skrev om T&S Reklam
    Toppen killar!!! Snabba leveranser alltid positiva helt enkelt ett mycket bra företag med personal att jobba med
    2016-02-19 Jakob R svarar Peter L
    Jättekul att höra Peter! Med bra och trevliga kunder är det lätt att vara positiva!