Alla kategorier Webshop T&S Reklam

T&S Reklam

T&S Reklam levererar profilkläder och profilprodukter till hela Sverige. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda genom att hålla snabba leveranser, låga priser och framförallt hög kvalité på våra varor!

Vi har egen produktion i vårt egna tryckeri som är beläget i Örebro på 90% av all vår försäljning, något som gör att vi kan hålla nere priser, leveranstid och också ha större kontroll över produktion och kvalité än många andra företag som säljer profilkläder och profilprodukter.

Besök oss idag antingen på nätet eller på plats i våra utställningar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 75 kunder tycker om T&S Reklam

• Anton B
    Anton B skrev om T&S Reklam
    Mycket proffsiga! Fick den hjälp jag behövde och det var aldrig någon känsla av irritation trots mitt velande fram och tillbaka :)
    2017-11-23 Jakob R svarar Anton B
    Tack för fina ord och självklart får man "vela" och ändra sig hur många gånger som helst Anton, kul att du blev nöjd!

• Camilla E
    Camilla E skrev om T&S Reklam
    Jag har haft en bra mail kontakt. beställde tröjor och de levererades mycket snabbt.
    2017-11-23 Jakob R svarar Camilla E
    Tack för superfint omdöme Camilla!

• Andreas S
    Andreas S skrev om T&S Reklam
    Bra! Bra bemötande och respons. Vi är nöjda.
    2017-11-23 Jakob R svarar Andreas S
    Tack för fint omdöme Andreas! Vi hoppas få fortsatt förtroende att göra er nöjda!

• Andreas E
    Andreas E skrev om T&S Reklam
    Helt klart bästa tryckeriet, och bästa människorna som har ett grymt bra bemötande PS Daniel förtjänar löne förhöjning av många anledningar jag ger er några han är duktig, trevlig, snabb, bra kommunikation, och han har nyligen blivit farsa eller ska bli så han förtjänar verkligen bättre lön mvh
    X-CONS GÄVLEBORG
    2017-11-23 Jakob R svarar Andreas E
    Tack för grymt fina ord Andreas! Vidarebefordrar det till Daniel också!

• Bo-Vegar S
    Bo-Vegar S skrev om T&S Reklam
    Vi köper kläder och reklam märkning på företagets bilar. Kunnig och trevligt personal!
    2017-11-23 Jakob R svarar Bo-Vegar S
    Tack för fina ord Bo-Vegar!

• Björn A
    Björn A skrev om T&S Reklam
    Vi har haft kontakt med säljare Simon vid ett flertal tillfällen. Simon har alltid varit väldigt hjälpsam och professionell i sitt bemötande. Vi inväntar just nu vår andra leverans innehållandes funktionströjor med tryck.

Vi är som helhet väldigt nöjda med våra kontakter med T&S reklam.

//Stockholm Nords Polisidrottsförening
    2017-11-23 Jakob R svarar Björn A
    Tack för fint omdöme Björn! Simon är en klippa!

• Lars-Erik N
    Lars-Erik N skrev om T&S Reklam
    Bra när vi fick kontakt och bra leverans. I tid och bra kvalitet på grejerna.
    2017-11-23 Jakob R svarar Lars-Erik N
    Tusen tack för fint omdöme Lars-Erik!

• Thomas F
    Thomas F skrev om T&S Reklam
    sköna varma och fina tröjor bra färg även efter tvätt
    2017-11-22 Jakob R svarar Thomas F
    Tack för fina ord Thomas, hoppas på fortsatt bra samarbete!

• Tobias P
    Tobias P skrev om T&S Reklam
    Superbra! Kanon service och bra tryck!
    2017-11-21 Jakob R svarar Tobias P
    Tack för suveränt omdöme Tobias!

Hoppas att vi får möjligheten att göra dig nöjd även med framtida produkter!

• Stefan W
    Stefan W skrev om T&S Reklam
    Bra och proffsigt. Det tar dock lite lång tid att få svar på offerter.
    Har ett brett sortiment och kunnig personal som kan produkterna.
    2017-11-21 Jakob R svarar Stefan W
    Tack för superfint omdöme Stefan! VI tar till oss feedbacken och ska jobba än hårdare på att kunna svara inom några få timmar och hoppas att du nästa gång kan få din offert på rekordtid!

• Milica R
    Milica R skrev om T&S Reklam
    Lätta att ha att göra med, de är smidiga och snabba. Fick fel i min order men de har genast tagit åt sig att åtgärda det hela.
    Kommer iaf beställa här igen!
    2017-11-14 Jakob R svarar Milica R
    Tack för fint omdöme Milica! Vi beklagar att det blev fel men åtgärdar såklart alltid det så fort det bara är möjligt! Hoppas du blir mer än nöjd med de nya produkterna!

• Mats L
    Mats L skrev om T&S Reklam
    Jag har fått hjälp med arr stripa en personbil. Dessutom har de hjälpt mig att trycka en informationsfolder. De kommer längre fram att leverera s.k. Give aways.
    2017-11-09 Jakob R svarar Mats L
    Tack för fint omdöme Mats! Hoppas du blir lika nöjd med Giveawaysen som kommer längre fram!

• Anette O
    Anette O skrev om T&S Reklam
    Vi har köpt bläck- och stiftpennor med vår logotyp och är verkligen nöjda, pennorna är av hög kvalité. Servicen har varit perfekt, vi har fått snabbt svar redan från vår första kontakt med T&S Reklam och även fortlöpande genom beställningsprocessen. Även leveransen var snabb, på hemsidan står att leveranstiden beräknas till 2 veckor men vi fick våra pennor mycket tidigare.
    2017-11-07 Jakob R svarar Anette O
    Hej Anette och tackar ödmjukast för väldigt fint och utförligt omdöme! Vi blir väldigt glada när vi får så fina ord från våra kunder, då orkar vi fortsätta jobba hårt för dem!

• Malin
    Malin skrev om T&S Reklam
    Snabba svar, trevlig och bra service och snabb leverans!
    2017-11-06 Jakob R svarar Malin
    Tusen tack för fint omdöme Malin! Hoppas att vi även fortsättningsvis får chans att göra er nöjda!

• Torbjörn N
    Torbjörn N skrev om T&S Reklam
    Enormt sortiment. Bra priser. Snabba svar på mail. Bra slutprodukter
    2017-11-02 Jakob R svarar Torbjörn N
    Tack för superfint omdöme Torbjörn!

• Camilla B
    Camilla B skrev om T&S Reklam
    Första kontakt till leverans av produkterna har varit väldigt professionell och trevlig! Ska absolut beställa mer från T&S Reklam.
    2017-11-02 Jakob R svarar Camilla B
    Tusen tack för ett superfint omdöme Camilla! Det är ord som dessa som gör att vi fortsätter att sträva efter att göra våra kunder nöjda!

• Louise A
    Louise A skrev om T&S Reklam
    Vi är mycket nöjda över varorna vi beställde!
    2017-10-30 Jakob R svarar Louise A
    Tack för fint omdöme Louise och hoppas på fortsatt bra samarbete!

• Palle E
    Palle E skrev om T&S Reklam
    Ett bra företag med kompetent personal
    2017-10-30 Jakob R svarar Palle E
    Tackar för fina ord Palle! Vi hoppas kunna göra dig nöjda även framöver!

• Erik S
    Erik S skrev om T&S Reklam
    Mycket bra slutprodukt, men något lång handläggningstid...
    2017-10-26 Jakob R svarar Erik S
    Hej Erik! Först och främst tack för fint omdöme!

Vi jobbar alltid hårt för att sänka alla sorters handläggnings- och hanteringstider, förhoppningsvis var det värt väntan denna gång och nästa gång lovar vi att ha vässat oss ytterligare med svarstiden!

• Göran A
    Göran A skrev om T&S Reklam
    snabbt bemötande snabb leverans inga problem med något
    2017-10-26 Jakob R svarar Göran A
    Tack för fina ord Göran!

• Helena E
    Helena E skrev om T&S Reklam
    Vi fick snabba svar och återkoppling på tygpåsar vi beställde. Även snabb leverans och produkten levde upp till våra förväntningar. Tummen upp!
    2017-10-23 Jakob R svarar Helena E
    Tack för superfint omdöme Helena!

• Albin A
    Albin A skrev om T&S Reklam
    Snabbt och tydligt bemötande. Behövde beställa en produkt med väldigt kort varsel vilket jag fick hjälp med, så jag är väldigt nöjd!
    2017-10-23 Jakob R svarar Albin A
    Tack för bra omdöme Albin och hoppas vi kan vara till hjälp även nästa gång det behövs snabb leverans!

• Moa E
    Moa E skrev om T&S Reklam
    Bra bemötande fick ändra tills vi blev nöjda ni gjorde mössor och vi är super nöjda med dem.
    Så stort tack till er kommer komma fler beställningar när vi har slut på lagret.
    2017-10-23 Jakob R svarar Moa E
    Tusen tack för ditt fina omdöme Moa. Vi ska göra allt för att ni även fortsättningsvis ska vara väldigt nöjda med alla produkter ni handlar av oss!

Vi hörs nästa gång!

• Mats H
    Mats H skrev om T&S Reklam
    Snabb och bra service. Svarade direkt och gav offert. Jag beställde piketröjor med tryck med expressleverans och det tog 4 dagar från beställning till leverans.
    Jag är jättenöjd!
    2017-10-20 Jakob R svarar Mats H
    Tack för superfint omdöme Mats! Värmer varje gång att höra att vi gjort någon nöjd med vår leverans!

• Camilla G
    Camilla G skrev om T&S Reklam
    Trevligt bemötande och snabba. Vattenflaskan känns bra och trycket är fullt synligt.
    Tack för denna gången!!
    2017-10-13 Jakob R svarar Camilla G
    Tack Camilla för fina ord! Hoppas vi hörs nästa gång det är dags för vattenflaskor (eller annat kul) så att vi får hjälpa till då med!

• Lotta L
    Lotta L skrev om T&S Reklam
    Jag har bara bra erfarenheter av T&S Reklam. Bra bemötande och håller vad dom lovar när det gäller leveranser. Har köpt både kläder med och utan tryck och även andra saker som pennor.
    Nöjd med dom som leverantör
    2017-10-12 Jakob R svarar Lotta L
    Tusen tack Lotta för väldigt fint omdöme, vi hoppas kunna göra dig lika nöjd även fortsättningsvis!

Lotta L, Jakob R gillar detta
  • Johan H
    Johan H skrev om T&S Reklam
    Köpte T-shirts med tryck. Toppen, snabbt och korrekt.
    2017-10-12 Jakob R svarar Johan H
    Tack för fint omdöme Johan! Värmer gött!

• Hanna T
    Hanna T skrev om T&S Reklam
    Riktigt bra service!Snabba leveranser och okomplicerade beställningar!
    2017-10-09 Jakob R svarar Hanna T
    Tack för fint omdöme Hanna, precis så som vi vill att våra kunder ska känna efter ett köp hos oss, välkommen åter nästa gång!

• Rosemarie M
    Rosemarie M skrev om T&S Reklam
    Ann Johansson var den jag hade ständigt kontakt med gällande min order och jag upplevde henne som hjälpsam och trevlig och noga med att lämna information/status om min order.
    2017-10-05 Jakob R svarar Rosemarie M
    Tack för fin rekommendation Rosemarie! Och ja, Ann är en riktig stjärna när det kommer till kundvård och att ta hand om sina kunder!

tsrekam.se
  • Susanne R
    Susanne R skrev om T&S Reklam
    Bra bemötande från början, men tyvärr missade de ett mejl när jag lade min beställning, vilket gjorde att det dröjde lite innan vi fick orderbekräftelse och leverans. Vi köpte reflexvästar utan tryck.
    2017-10-05 Jakob R svarar Susanne R
    Hej Susanne och tack för bra omdöme! Får be om ursäkt över missat mail, vi försöker alltid minimera missar som beror på den mänskliga faktorn, men ibland är olyckan framme. Hoppas att det inte ställde till det för er och att ni i övrigt blev nöjda med er leverans!

• Tove K
    Tove K skrev om T&S Reklam
    Alltid tillmötesgående. Väldigt trevliga. Snabba på att svara. Snabba på tryck och leverans. Perfekt för oss som alltid är ute i sista sekund :-)
    2017-10-05 Jakob R svarar Tove K
    Tack Tove för superfint omdöme! Och självklart gör vi alltid allt för våra kunder, även när deadlinen är tight!

• Per A
    Per A skrev om T&S Reklam
    Vi/Jag har bl.a. beställt tröjor med tryck och vissa andra trycksaker. Leveranserna har gått ganska smidigt, även om vi har fått påpeka korrekt adress (betalas på ett ställe, skickas till ett annat).

En sak som kan förbättras är beställningsproceduren. På er webbplats finns info om både prisförfrågan och beställning. Oavsett vilken man använder får man "Prisförfrågan" som svar. Och det skickas ingen kopia till ens egen e-postadress. Så minst 2-3 gånger har jag fått mejla ytterligare en gång alt. ringa för att verkligen få reda på att min beställning gått igenom. I samband med beställningar inför bokmässor är denna bekräftelse av hög vikt.

Sedan har det hänt att underleverans av tröjor till er blivit försenat utan att jag fått reda på det, vilket kan äventyra leveranstiden.

Annars är bemötandet vänligt, och eventuella hakar i produktionsprocessen har löst sig eftersom.
    2017-10-04 Jakob R svarar Per A
    Hej Per och tack för ovärderlig feedback! Vi ska kolla upp en teknisk lösning för att en bekräftelse ska skickas till dig som kund omgående vid beställning.

Allt som oftast ser vi till att man får svar inom 1-2 h på sin förfrågan/beställning, dock kan det under vissa hektiska perioder ta än längre tid. Då är det superviktigt att du som kund verkligen fått besked om att förfrågan/beställningen har kommit fram som den ska!

Tack återigen för bra och nyttig feedback och hoppas vi får chansen igen att producera era profilprodukter!

• Jonas F
    Jonas F skrev om T&S Reklam
    Bemötandet har varit bra!! Jag har fått bra produkter till ett vettigt pris och leveransservicen har varit bra!! Jag har köpt reklam t-shirt och måttdekaler för att mäta fisk.Det enda var att måttlinjen på den ena sidan skulle varit vänd åt samma håll. Det funkar bra som det är också.

M.v.h.
    Jonas
    Vidars Fiske
    Karlstad
    2017-10-04 Jakob R svarar Jonas F
    Hej Jonas! Tack för mycket fina ord! Är det något minsta med er beställning som ni inte är 100% nöjda med så ser vi gärna att ni kontaktar er personlige säljare så att vi kan kompensera på något sätt.

• Peter M
    Peter M skrev om T&S Reklam
    Bra och fungerande på alla sätt. Bra och trevlig personal som hjälper till samt kan ordna snabb leverans vid begäran! ( ;
    2017-10-04 Jakob R svarar Peter M
    Tack för fina ord Peter, uppskattas! Väl mött och hoppas vi får chansen att serva er igen framöver!
  • Representant för Salong Weiss AB
    Representant för Salong Weiss AB skrev om T&S Reklam
    Vi är mycket nöjda.
    Det går snabbt och smidig att beställa och få varorna leverade.
    2017-10-03 Jakob R svarar Representant för Salong Weiss AB
    Tack för fint betyg och hoppas att vi även fortsättningsvis får äran att göra er nöjda med bra leveranser!
  • Lisa W
    Lisa W skrev om T&S Reklam
    Snabb leverans snabb respons, och bra på hantera problem.
    2017-10-03 Jakob R svarar Lisa W
    Tack för fint omdöme Lisa! Och ja, om problem uppstår gör vi alltid vårt absolut yttersta för att ordna så att det påverkar er som kund så lite som möjligt!
  • Mia A
    Mia A skrev om T&S Reklam
    Jätte bra, fick ett fantastiskt bemötande av Simon Andrén som hjälpte mig med förslag, priser och allt jag ville veta.
    2017-10-03 Jakob R svarar Mia A
    Simon är en klippa! Tack för fina ord Mia!
  • Emma Ö
    Emma Ö skrev om T&S Reklam
    Bemötande bra. Pikéer bra, bra pris, god kvalitét. Bra service men extrem dåliga nyckelband. Återkopplar om detta per telefon.
    2017-10-03 Jakob R svarar Emma Ö
    Hej Emma!

Låter inge bra angående nyckelbanden, självklart ska vi ordna detta så att ni blir 100% nöjda med hela er beställning! Återkoppla gärna med din personliga säljare så fixar vi detta!

• Bert Z
    Bert Z skrev om T&S Reklam
    Snabbt enkelt och klara besked inget dolt eller tveksamt

BRA
    2017-10-03 Jakob R svarar Bert Z
    Tusen tack Bert för väldigt fint omdöme, din beskrivning är precis så vi vill upplevas av er, våra kära kunder, så det känns väldigt bra med sådan respons!
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om T&S Reklam
    Fina grejor.
    Minus var att jag beställde broderat och fick tryck.

Med vänliga hälsningar
    Nicklas Blomberg
    Frigolitfabriken
    2017-10-04 Jakob R svarar Nicklas B
    Hej Nicklas!

Tack för fint omdöme. Det är inte ok med annan märkningsmetod än det som är beställt, har ni påpekat att det blev annat till er personlige säljare? Annars, gör det så ska vi se till att kompensera det omgående!

• Kerstin L
    Kerstin L skrev om T&S Reklam
    Snabb och bra återkoppling. Bra service vid leverans. Vid det senaste tillfället köpte vi vepor och beachflaggor.
    2017-10-03 Jakob R svarar Kerstin L
    Tack för väldigt fina ord Kerstin, det värmer! Vi hörs nästa gång det är dags för profilprodukter!
  • Peter H
    Peter H skrev om T&S Reklam
    fungerade bra och med kort leveranstid
  • Mikael M
    Mikael M skrev om T&S Reklam
    Föreningen För Webbradio som heter Radiomedia.se fick t-shirts sponsrade, riktigt trevlig personal och snabba på att svara, leveranstiden under någon vecka men det får man leva med, servicen på telefon lika god den också vi på Radiomedia och Partystation.org är riktigt glada över att ha med er som sponsor för vår förening <3
  • Jan E
    Jan E skrev om T&S Reklam
    Riktigt dåligt, inte fått tillbaka svar under cirka 2 veckors tid även fast ni är sveriges snabbaste.
    2017-06-16 Jakob R svarar Jan E
    Hej Jan!

Maila gärna på kontakt@tsreklam.se så ska jag se till att ni får hjälp omgående om någon har missat att svara er tidigare!

www.tsreklam.se
  • Filip G
    Filip G skrev om T&S Reklam
    Vi har ända från början haft väldigt bra kontakt med företaget. Till en början via telefon och senare mestadels mejl. Snabba svar och bra service!
    Vi har tyckt t-shirts och linnen och kommer garanterat använda T&S Reklam när det blir dags att fylla på lagret.
    Vi beställde 200 produkter ett par blev skadade i trycket med ersattes utan problem utan extra kostnad.
    Väldigt nöjda!
    2017-04-25 Jakob R svarar Filip G
    Tack för fina ord Filip. Ni är som vanligt välkomna när vi kan hjälpa till framöver!

T&S Reklam
  • Magdalena B
    Magdalena B skrev om T&S Reklam
    Grymt trevlig personal, serviceinriktade och mycket hjälpsamma. Fick en gång en leverans som inte stämde överens med vad vi kommit överens om men det kompenserade dom bra. Har beställt många saker till företaget där de senaste 3 åren och är mycket mer än nöjd. Rekommenderas varmt till andra!
    2017-04-19 Jakob R svarar Magdalena B
    Tack för superfint omdöme Magdalena!

Jakob
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om T&S Reklam
    Tog alldeles för lång tid mot vad det skulle göra och fick ingen kompensation för allt strul.
    2017-02-24 Jakob R svarar Alexandra A
    Hej Alexandra!

Tråkigt att leveransen drog ut på tiden, vi vågar påstå att vi är branschens snabbaste med leveranser men ibland gör även vi missar. Då ska man naturligtvis bli kompenserad vilket vi verkar ha missat just vid din order.

Kontakta mig på jakob@tsreklam.se med ditt ordernummer så ska jag se till att vi ordnar kompensation omgående!

• Johan L
    Johan L skrev om T&S Reklam
    Dålig leverans tid
    Inte komplett.
    Dålig uppföljning på det som fattades, tog många veckor.
    2017-02-24 Jakob R svarar Johan L
    Hej Johan!

Vi jobbar alltid hårt för att våra rutiner ska vara så absoluta som möjligt, men har på senaste tiden slipat just kompletteringar extra mycket och siktar på att det framöver ska gå blixtsnabbt att få varor om de mot förmodan skulle fattas i första leveransen.

Hoppas att du inte tvekar att handla av oss igen och om du kontaktar mig på jakob@tsreklam.se ska jag se till att du får en bra rabatt så att du med gott samvete kan ge oss chansen nästa gång du behöver profilprodukter!

• Emma J
    Emma J skrev om T&S Reklam
    Dålig kvalité på tryck och extremt dålig kundservice.
    2017-02-23 Jakob R svarar Emma J
    Hej Emma! Det låter inte alls bra. Har du möjlighet att maila oss på kontakt@tsreklam.se med lite information kring vad som gick fel med ditt ärende så ska vi se vad som hänt och vad vi kan göra för att kompensera dig. Vi trycker det mesta av våra varor i vårt egna Svenska tryckeri för att hålla absolut högsta standard. Vid vissa unika fall kan det dock bli fel även där, då ska vi naturligtvis ordna det!

• Lap B
    Lap B skrev om T&S Reklam
    Bra bemötande hos personalen.
    Jag har beställt allt från menyskyltar och ljuslådor.