Aspholmsvägen 14, 702 27 Örebro — Visa karta

tsreklam.se levererar profilkläder och profilprodukter till hela Sverige sedan starten 2002. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda genom att hålla snabba leveranser, låga priser och framförallt hög kvalité på våra varor!

Vi har egen produktion i vårt egna tryckeri som är beläget i Örebro på 70% av all vår försäljning, något som gör att vi kan hålla nere priser, leveranstid och också ha större kontroll över produktion och kvalité än många andra företag som säljer profilkläder och profilprodukter.

Besök oss idag antingen på www.tsreklam.se eller på plats i våra utställningar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 570 kunder tycker om tsreklam.se

• 2020-10-23

Cathrine O skrev om tsreklam.se
    ts reklam har på alla sätt varit ett bra ställe att handla på!

Till er som gör undersökningen: Jag vill gärna tipsa er om att kolla upp hur de pegar används som ges till cancerfonden. Jag tror att ni kan hitta betydligt bättre sätt att använda era pengar på. Cancerfonder är tyvärr ett lurendrejeri av stora mått. Läs mer
  • 2020-10-23

Henrik M skrev om tsreklam.se
    Bra respons, och snabb leverans Läs mer
  • 2020-10-22

Lars G skrev om tsreklam.se
    Mössor och T-shirts. Snabbt, trevligt, proffsigt! Supernöjd! Läs mer

Dennis N skrev om tsreklam.se
    Grymt bemötande och fantastiskt resultat! Läs mer
  • Thony W

2020-10-21

Thony W skrev om tsreklam.se
    Köpte kläder till min förening. Funkade riktigt bra, bra kontakt,bra priser. Läs mer

Cecilia V skrev om tsreklam.se
    Köpte profilplagg med brodyr till vår förening. Bra dialog, vi diskuterade och jag fick se flera korrektur innan vi bestämde oss. Bra priser, fin kvalitet, snabb leverans. Läs mer

Anette R skrev om tsreklam.se
    Jag har beställt t-shirt, tröja med luva och väska med logga och varit kanon nöjd med varorna och trycket. Har alltid blivit trevligt bemött, de har haft tålamod och varit extremt hjälpsamma.

Sammanfattningsvis så är jag kanonnöjd kund som kommer fortsätta anlita dem. Läs mer
  • 2020-10-17

Annette E skrev om tsreklam.se
    Snabb, bra service och ett vänligt bemötande. Läs mer
  • 2020-10-16

Lotta S skrev om tsreklam.se
    Mycket bra service, snabbt och proffsigt. Det enda som inte var perfekt var att de missat att skicka varorna till fakturamottagaren i stället för till mig. Men det löste sig innan det var för sent. Läs mer
  • 2020-10-15

Karin L skrev om tsreklam.se
    De är professionella och bemöter kunden på ett otroligt bra sätt. Lyhörda och hjälpsamma.
    Jag har fått otroligt bra hjälp av Simon på TS Reklam.
    Vi har beställt ett flertal produkter och är otroligt nöjda med allt. Läs mer
  • 2020-10-15

Mats S skrev om tsreklam.se
    Trevlig personal och snabb respons Läs mer
  • 2020-10-13

Andreas R skrev om tsreklam.se
    Extremt dålig service för något så enkelt som 4 beachflaggs, tog 2 månader att få dem, sen saknades även vajer och fot vilket även var beställt. Fick till svar att det var en miss skulle skickas omgående, har nu gått ytterligare 3 veckor inte ett ljud eller leverans. Vill berätta för alla att inte använda detta bolag! Läs mer
    2020-10-13 tsreklam.se svarar Andreas R
    Hej Andreas! Ni beställde era varor den 8/9, leverans kom till service point den 16/9 för upphämtning av er. Den 25/9 så meddelar speditören att paketet snart går tillbaka till oss då ni inte hämtat ut det och dagen efter den 26/9 hämtar ni då ut paketet.

Vi hade dock precis som du påpekar missat en del av ordern och vi har därför kompenserat dig med 50% på hela din order. Resterande del av ordern är på väg! Vi levererar rätt och i tid i 99% av alla leveranser men det hjälper ju inte dig i detta fallet. Vi ber om ursäkt över missen och hoppas att kompensationen kan gottgöra en del.

Charlotta M skrev om tsreklam.se
    Mycket trevlig kontakt personlig med Filip på företaget.
    Fick den vara jag önskade. det vill säga muggar med text på Läs mer

Theres H skrev om tsreklam.se
    Mössor och kepsar, bra bemötande och snabba svar. Hade gärna blivit mer uppdaterad om leverans och beräknande leveransdatum.
    Nöjd med produkten Läs mer
    2020-10-08 tsreklam.se svarar Theres H
    Tack för fint omdöme Theres! Beräknad leveransdatum ska alltid stå i er orderbekräftelse och ett email med spårning av paketet ska gå ut när varorna är på väg, men jag ska kolla om det kanske missats här av någon anledning, tack för feedbacken!

Stefan P skrev om tsreklam.se
    Profilmössor till förening, snabb leverans och enkel hantering. Läs mer

Tomas M skrev om tsreklam.se
    Lättillgängliga, flexibla och trevliga. Läs mer

Lisbeth S skrev om tsreklam.se
    Köpte muggar och tygpåsar.
    Personal som tog min orden var trevlig och kompetent.
    Inga, både varor och leverans var helt ok. Läs mer

Claes N skrev om tsreklam.se
    Suverän service och bemötande. Stort tack Läs mer
  • 2020-09-28

Maria B skrev om tsreklam.se
    Fantastiskt snabb och bra service! Rimlig leveranstid på tryckta paraplyer! Läs mer
  • 2020-09-25

Kristin S skrev om tsreklam.se
    Köpte tröjor med tryck och fick bra med hjälp och rekommendationer av tröjor. Fick alltid snabba svar på frågor. Läs mer
  • 2020-09-23

Solveig N skrev om tsreklam.se
    Beställde pennor men ej fått dem. Läs mer
    2020-09-24 tsreklam.se svarar Solveig N
    Hej Solveig! Är pennorna alltså försenade? Maila gärna mig på jakob@tsreklam.se med ordernr så kollar vi direkt vad det kan bero på och ordnar så de kommer fram omgående!

• 2020-09-23

Freddie V skrev om tsreklam.se
    Talar med Simon. Måste säga att jag vart i detta yrke som säljare till slutkonsument i 25 år. Haft många lev med åren givetvis. Men måste medge att Ts reklam (Simon Andre) skött sig prickfritt. Löneförmån åt mannen i fråga om ni frågar mig =)

Jag har köpt de mesta inom reklam som avser min branch.

Hälsa honom så gott. O ha en mkt skön helg allihopa.... Läs mer
  • 2020-09-18

Linda A skrev om tsreklam.se
    Bra service via Mail innan beställning, leverans i tid och smidigt med hemleverans. Nöjd med produkten. Läs mer
  • 2020-09-16

Leno S skrev om tsreklam.se
    Köpte knivset som giveaway.

Bra bemötande och leverans

Vår företagslogga fanns inte med på knivseten vilket vi hade kommit överens om. Läs mer
    2020-09-16 tsreklam.se svarar Leno S
    Hej Leno, tack för fint omdöme. Här verkar det dock ha blivit något missförstånd, om er logo var avtalad att märkas på knivseten ska de naturligtvis vara det.

Skulle du kunna maila mig ditt ordernummer på: jakob@tsreklam.se så ser jag hur vi bäst löser det!

• 2020-09-16

Jennie S skrev om tsreklam.se
    Reklamskyltar..perfekt service o bemötande..kan rekomenderas Läs mer
  • 2020-09-09

Playdice Ab skrev om tsreklam.se
    Bra service, bra pris och snabb leverans! Läs mer
  • 2020-09-02

Jennifer N skrev om tsreklam.se
    Jag beställde kaffekoppar och t-shirts med tryck. Vi hade ont om tid och Simon på TSreklam var otroligt hjälpsam och såg till att vi fick allting i tid trots att vi var sent ute. Tusen tack Simon! Läs mer
  • 2020-09-02

Fred H skrev om tsreklam.se
    Trevlig och hjälpsam bemötning, däremot var det lite svårt att kontakta er och det tog betydligt längre tid att gör en order än förväntat. Läs mer
    2020-09-16 tsreklam.se svarar Fred H
    Hej Fred och tack för fint omdöme! Nu under sensommaren har vi haft lägre bemanning på grund av semestertider och viss korttidspermittering, men nu har vi bemanning alla timmar igen och bör kunna hantera allt med snabbast service i branschen precis som vanligt :)

• 2020-09-01

Anna J skrev om tsreklam.se
    Inköp av t-shirt med olika transfertryck. Bra och snabb återkoppling gällande mina önskemål.

Bra info vid förändring i order.
    Bra slutprodukt.

Ingenting att klaga på. Allt gick som smort. Läs mer
  • Petra S

2020-08-31

Petra S skrev om tsreklam.se
    Köpte hoddies med bandets tryck på ryggen. 4-färg med trycket består endast av 2. Mailkontakten kunde varit mer serviceinriktad men vi fick vår beställning gjord och har mottagit jackorna. Trycket är superbra. Något låg kvalitét på själva hoodiesarna. Efter 1 tvätt något omformade. Läs mer
    2020-09-01 tsreklam.se svarar Petra S
    Hej Petra, Tack för fint omdöme! Kan det vara så att ni har logon i två olika storlekar på plaggen? Det är isf därför ni får 4 startkostnader, då schabloner skapas för varje färg per logostorlek.

Om inte, hör av dig till: jakob@tsreklam.se så åtgärdar vi det omgående i fakturan!

• 2020-08-31

Marika S skrev om tsreklam.se
    Beställt profilkläder till företaget

Bra bemötande av tsreklam och snabb leverans.

Utmärkt att man kunde beställa mindre volymer, vilket passar ett mindre företag som vårt. Läs mer
  • 2020-08-21

Robin L skrev om tsreklam.se
    Vi beställde tröjor och typpåsar till vår Inspark. Tidigare har vi haft lite problem med feltryck men detta år blev felfritt!

Överlag gick allt bra, det ända som vi tyckte var lite dåligt var när personen vi kontaktade plötsligt gick på semester utan att vi fick reda på det. Efter en vecka utan svar hörde vi då av oss och fick ett autosvar tillbaka.

Annars så: Inga fel, snabb leverans och mycket samarbetsvilliga! Läs mer
  • 2020-08-21

Anette W skrev om tsreklam.se
    Snabb service och varan var som utlovat Läs mer
  • 2020-08-20

S:t Eskils G skrev om tsreklam.se
    Köpte tygpåsar och Tshirts för en skola. Bra service och snabb! Fina tyck. Läs mer
  • 2020-08-19

Cia B skrev om tsreklam.se
    Super på alla plan
    Kommer att återkomma om Läs mer
  • 2020-08-19

Stefan S skrev om tsreklam.se
    Bra service och bra information om försening av leverans, lite dålig återkoppling på status om order annars är det bra! Läs mer
  • 2020-08-14

Peter S skrev om tsreklam.se
    Vi köpte tröjorna efter ett tips från en kollega. Vi fick ett gott bemötande med det dröjde i kontakten efter våra frågor om leverans.
    Vi var nöjda med resultatet till efter första tvätten där texten lossnar. Tråkigt!!!!Vi hade planerat att trycka fler tröjor och rollups men det får vi avstå. Läs mer
    2020-08-31 tsreklam.se svarar Peter S
    Hej Peter! Tack för ert omdöme. Det är inte ok att trycken lossnar, ett klart produktionsfel som vi naturligtvis ska åtgärda, vi ordnar nya produkter utan någon som helst kostnad för er.

Har du möjlighet att maila ert ordernr till mig på: jakob@tsreklam.se

Så ordnar vi detta omgående!

• 2020-08-08

Ninni K skrev om tsreklam.se
    Köpte t shirts till våran traditionella familjesemester. Bra service med mig som krånglade, snabbt gick det och tishorna var helt perfekta! Heja er!! Läs mer
  • 2020-08-08

Johan L skrev om tsreklam.se
    Mycket enkel kommunikation och bra priser. Kvaliteten av T-Shirts och hoodies har varit helt okej. Läs mer
  • 2020-08-07

Judith H skrev om tsreklam.se
    Jag beställde pennor med tryck. Fick trevligt bemötande och bra service. Allt var till belåtenhet. Läs mer

Uffe G skrev om tsreklam.se
    Enkel att ha å göra med snabba leveranser och flexibla Läs mer

Anette S skrev om tsreklam.se
    Fina tygkassar och fin service! Läs mer

Carl G skrev om tsreklam.se
    piké tröjor med tryck
    bra bemött
    har handlat tidigare alltid fungerat bra Läs mer

Kenneth A skrev om tsreklam.se
    Kund vänligt och idé rik,lyhörd flexibel när jag skulle göra en logga hög service. Läs mer

Cecilia B skrev om tsreklam.se
    CB Språktjänster AB tryckte upp T-shirtar, kepsar och koppar med loggan. Snygga och fin kvalitet! Läs mer

Anna-sofia W skrev om tsreklam.se
    Köpte västar i olika färger till en förskola. Väldigt nöjda då vi fick bra bemötande, hjälp med ordern och snabb leverans. Läs mer

Viktor S skrev om tsreklam.se
    T&S gjorde transfer av min logotype.
    Trevligt bemötande.
    De gjorde dock fel på första utgåvan men rättade snabbt till det och höll utlovat leveransdatum.
    Jag återkommer gärna. Läs mer

Paula M skrev om tsreklam.se
    Jättebra service, vi köpte muggar med loggan och dom är god kvalite. Läs mer
  • 2020-06-12

Frida N skrev om tsreklam.se
    Jag köpte tillsammans med min klass hoodies, ”klasströjor”. När vi fick dom så var det otroligt bra kvalité, bättre och skönare än vi trodde och trycken blev precis som vi ville ha dom, trots att vi gjorde mycket ändringar innan så fick vi det anpassat precis som vi ville. Riktigt bra service och det går snabbt att kontakta er. Läs mer
  • 2020-06-11

Joel N skrev om tsreklam.se
    Mycket bra, helt ok kvalitè till ett bra pris. Läs mer

Aspholmsvägen 14, 702 27 Örebro