Alla kategorier Webshop tsreklam.se

tsreklam.se

tsreklam.se levererar profilkläder och profilprodukter till hela Sverige. Vi strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda genom att hålla snabba leveranser, låga priser och framförallt hög kvalité på våra varor!

Vi har egen produktion i vårt egna tryckeri som är beläget i Örebro på 90% av all vår försäljning, något som gör att vi kan hålla nere priser, leveranstid och också ha större kontroll över produktion och kvalité än många andra företag som säljer profilkläder och profilprodukter.

Besök oss idag antingen på www.tsreklam.se eller på plats i våra utställningar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 320 kunder tycker om tsreklam.se

Ella M skrev om tsreklam.se
    Mycket bra kvalitet och bra service! Läs mer

Susan Ö skrev om tsreklam.se
    Föreningen jag företräder ville inköpa tröjor med tryck, roll-up och sk pins.
    Första kontakten per telefon var positiv. Inom ett dygn hade jag begärd offert på mail. Alltid en trevlig ton från säljaren, alltid ett trevligt bemötande! Professionellt hela vägen!
    Jag visste sedan tidigare att företaget hade god renommé.
    Jag kan inte tala för hur de andra säljarna i organisationen är, men jag är så nöjd med ”vår” säljare. Han har ett trevligt bemötande, kunnande, vilja att lyssna, återkommer inom lovad tid och servicekänsla. Produkterna vi beställde var dessutom jättefina, bra kvalite och precis som vi önskade.
    Föreningen kommer absolut återkomma om vi behöver köpa något mer och jag kan rekommendera tsreklam varmt! Läs mer

Alice A skrev om tsreklam.se
    Jag köpte 20 stycken luvtröjor för min klass, vi alla blev mycket nöjda och fick dem precis så som vi hade tänkt oss. Vi fick trycken, färgen och alla storlekar helt perfekt. Plus att vi fick tröjorna tidigare än beräknat så det var ett stort uppskattande från hela klassen. Vi är mycket nöjda:) Läs mer

Moa N skrev om tsreklam.se
    Jag köpte klasströjor från klasströjor.se. Jag tycker att jag blev bemött bra men det som hade kunnat bli bättre är kommunikationen, det blev väldigt många mail (ca 13). Man hade kunna ta det mesta över telefon och då hade det blivit mycket enklare. En annan sak jag blev lite besviken över var att det inte fanns den färg jag hade velat ha, såklart att man inte kan hjälpa att den inte finns i lager men de sa det till mig väldigt sent och då fick vi börja om och skicka lika många mail igen. Annars inget att klaga på, leveransen gick fortare än planerat! Läs mer

Marie T skrev om tsreklam.se
    Jag beställde ett gäng köasströjpr till min klass och vi blev supernöjda! Ni bemötte oss superbra och kvaliten på tröjorna har varit super! Läs mer

Mia S skrev om tsreklam.se
    Är jättenöjd med både servicen, återkopplingar och peodukterna :) Läs mer
  • Anders N

2019-01-10

Anders N skrev om tsreklam.se
    Vi köpte specialtryckta mössor, fick bra hjälp, snabb service samt ett vettigt pris. Toppklass! Läs mer

Johan M skrev om tsreklam.se
    Bra. Kanon idéer och hyfsat snabba svar på olika frågor. Läs mer
  • 2019-01-09

dick l skrev om tsreklam.se
    Snabb leverans, bra bemötande ok kvalité köpte Non-woven kasse Läs mer

Anna H skrev om tsreklam.se
    Hjälpte min dotter beställa skoltröjor. Fick inte min webbeställing att funka så jag ringde och fick ett snabbt och trevligt bemötande. De frågade då också vad det var som inte funkade på webben, proffsigt trycker jag.
    Jag är helnöjd och kommer om det blir tillfälle att anlita dem igen via mitt företag. Läs mer

Leo S skrev om tsreklam.se
    Jag köpte ett stort parti chokladaskar med specialdesignat omslag för vårt företags logga. Jag fick snabb återkoppling med relevanta svar på det jag efterfrågade. När det under processen var på väg att bli problem fick jag mycket bra hjälp att lösa det.

Jag kommer anlita TS Reklam för nästa gång vi vill ha dessa chokladaskar igen, utan tvekan! Läs mer

Erik S skrev om tsreklam.se
    Proffsiga, lösningaorienterade och trevliga! Läs mer

Robin S skrev om tsreklam.se
    Kanon super bra jätte bra och duktiga på allt dom gör Läs mer
  • 2019-01-06

Olivia E skrev om tsreklam.se
    Allting var väldigt smidigt. Snabba svar på mail och telefon och tydlig information. Bra slutresultat och enkel och snabb leverans. Läs mer
  • Camilla W

2018-12-18

Camilla W skrev om tsreklam.se
    Jag köpte Gåvokort till anställda i julklapp.

Jag fick snabbt ett offertsvar som bekräftades och allt som allt så gick det väldigt smidigt.

Jag är mycket nöjd med kontakten med TS Reklam. Läs mer
  • 2018-12-13

Wenny S skrev om tsreklam.se
    Beställde broderade handdukar. Något sen leverans, men bra kommunikation med företaget. God och tillmötesgående service. 25 % av beställningen var något annorlunda än resterande 75 %, men fick rimligt avdrag för denna miss från dem. Skulle absolut anlita igen för fler produkter! Läs mer
  • 2018-12-13

Catrin A skrev om tsreklam.se
    Jätte mycket tålamod hos er säljare efter att vi ändrat oss miljoner gånger! supersnabb leverans och jättesnälla <3 Läs mer
  • 2018-12-07

Robin H skrev om tsreklam.se
    -Arbetskläder

-Världsklass bemötande från start till "mål"

Rekommenderas varmt! Läs mer

Conny H skrev om tsreklam.se
    Jag beställde mössor med tryck , dom levererades snabbt men ett litet fel hade uppstått men det rätta dom till snabbt . Kan rekommendera tsreklam ! Läs mer

Anna S skrev om tsreklam.se
    Vi köpte tygkassar och nyckel band. Jag blev trevligt bemött och man kunde hjälpa mig snabbt. Man berättade också olika alternativ som man kunde välja på. Snabb leverans och proffsig. Läs mer

Per W skrev om tsreklam.se
    Ordern var inte ens påbörjad på utlovad leveransdag. Faktura skickades trots att ordern avbrutits och ingen leverans genomförts. Läs mer
    2018-12-07 tsreklam.se p svarar Per W
    Hej Per,

Tyvärr har du kommit i kläm här. Vår underleverantör (en av Sveriges mest välrenommerade pennleverantörer) hade trots upprepade påminnelser från oss och garantier från dem att varorna skulle vara färdiga och skickas ett visst datum inte lyckats hålla deadline. Vi gör alltid allt för att leverera i tid och helst långt innan deadline. Vår underleverantörs dåliga sätt att hantera detta har gjort att vi avslutat vårt samarbete med dem. Vi tolererar sena leveranser lika lite som våra kunder gör.

Det hjälper ju dock inte er i det här fallet och jag beklagar detta djupt. Jag skulle vilja erbjuda er en rabatt på 25% (maxvärde upp till 10 000) på en framtida order om ni skulle kunna tänka er att ge oss chansen igen, denna incident avspeglar verkligen inte hur det brukar se ut hos oss. Maila mig gärna på jakob@tsreklam.se så lämnar jag rabatten där.

Jakob Ragnarsson

Sofie V skrev om tsreklam.se
    Snabba svar, bra produkt, snabb leverans. Läs mer
  • 2018-11-30

Adam S skrev om tsreklam.se
    Det var riktigt bra kvalité på varan när den kom och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-30

Leif W skrev om tsreklam.se
    Inköpt julgåva till personalen

TS visade omsorg och omtanke. Stor vänlighet och snabbhet.

Inget fel att anlita TS som leverantör av just den produkt som inköptes. Läs mer
  • 2018-11-29

Johan O skrev om tsreklam.se
    Tryck av träningsoveraller. Proffsigt bemötande med snabba svar och leveranser on-time. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-11-29

Sonny S skrev om tsreklam.se
    Vi köpte profiltryckta tröjor samt jackor mm.
    Kontakten med tsreklam fungerade supersmidigt och dom tog fram design snabbt på dom produkter vi villa ha tryckta.

Vi kommer sannolikt handla våra profilkläder där även fortsättningsvis. Läs mer

IngaLill S skrev om tsreklam.se
    Julgåvor och arbetskläder.
    vi har anlitat Ts-Reklam sedan många år tillbaka.
    Fördelarna är många, bland annat snabba leveranser, Svarsfrekvensen är mycket bra, trevligt bemötande av kunnig
    personal.
    kan varmt rekommendera dem ☺ Läs mer

Per H skrev om tsreklam.se
    Relativt bra återkoppling och snabb leverans. Läs mer

Anna S skrev om tsreklam.se
    Beställer personalkläder och är nöjd både vad gäller kvalité samt tryckförslag. Snabba svar och ok leveranstider. Läs mer
  • 2018-11-27

Henrik A skrev om tsreklam.se
    Alltid positiva glada o lösning orienterade. Mina bästa rekommendationer till dem Läs mer
  • 2018-11-27

Hans-Erik K skrev om tsreklam.se
    Bra faktamässigt och personligt bemötande utifrån efterfrågad vara. Trots att vi bara köpte 25 enkla munkjackor...

Snabbare leverans än förväntat !

Företaget levde upp till alla förväntningar ! Läs mer
  • 2018-11-22

Victoria S skrev om tsreklam.se
    beställde jackor till personalen, hade snabb och bra kontakt via mail, passar mig ypperligt Läs mer
  • 2018-11-21

Ann-Charlotte J skrev om tsreklam.se
    Vi beställde reflexvästar (funktionsvästar) till barn. Beställningen gjordes den 18/10. Vi har vid ett flertal tillfällen blivit lovade att varorna ska komma men så har inte varit fallet. Problemet sägs ligga hos leverantören som ger nya leveransdatum hela tiden. Vi har ännu inte fått varorna.
    Vill påpeka att kontakten hos er var bra trots allt. Läs mer
    2018-11-21 tsreklam.se p svarar Ann-Charlotte J
    Hej Ann-Charlotte och tack för fint omdöme! Ibland när varorna är slut hos vår underleverantör så anges ett datum när varan åter ska finnas i lager. Dock uppstår det i få fall förseningar även till dem och då påverkas tyvärr hela ledet. Om det är bråttom så hjälper vi gärna till att ta fram ett liknande alternativ av produkten så att ni har varorna innan er deadline!

• 2018-11-20

Marita C skrev om tsreklam.se
    Jag köpte reflexvästar. Jag blev vänligt och proffsigt bemött. jag fick den varan jag förväntade mig. Jag kan tänka mig att handla igen. Läs mer
    2018-11-21 tsreklam.se p svarar Marita C
    Tack för bra betyg Anita och ni är hjärtligt välkomna tillbaka nästa gång!

• 2018-11-20

Dario I skrev om tsreklam.se
    Bra och snabb leverans. De kunde leverera fastän ordern inte var så stor. Inte många som gör så idag. Läs mer
    2018-11-21 tsreklam.se p svarar Dario I
    Tack för fint omdöme Dario och självklart hjälper vi till med det vi kan!

• Agneta R

2018-11-16

Agneta R skrev om tsreklam.se
    Snabba svar och bra kontakt med säljare. Vi fick också förslag till förbättringar . De hade också bra tålamod med vår långa process. Tack!! Läs mer
    2018-11-16 tsreklam.se p svarar Agneta R
    Tack för jättebra omdöme Agneta och självklart hjälper vi er ända tills ni är 100% nöjda med design osv!

• 2018-11-16

Maria N skrev om tsreklam.se
    Trevlig och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-15

Andreas R skrev om tsreklam.se
    Träningsoveraller. Bra enkelt bemötande. Kommer att fortsätta använda dem när jag behöver. Enkelt, snabba svar och bra service helt enkelt Läs mer
    2018-11-16 tsreklam.se p svarar Andreas R
    Tack för fint omdöme Andreas, ni är väldigt välkomna nästa gång!

Maria B skrev om tsreklam.se
    Beställde mössor. Fick väldigt trevligt bemötande från första stund.
    Snabba svar under processens gång.
    Fick oxå bra förslag med bild hur trycket kunde se ut på mössan.
    Mössorna kom fort.
    Mycket nöjd!
    Kommer gärna beställa från er igen och rekommendera er. Läs mer
    2018-11-16 tsreklam.se p svarar Maria B
    Tack för jättebra betyg Maria!

David B skrev om tsreklam.se
    Jag köpte klasströjor och företaget var hjälpande och väldigt trevliga. Läs mer
    2018-11-14 tsreklam.se p svarar David B
    Tack för superfint betyg David!

Malin L skrev om tsreklam.se
    Mössor. Bra bemötande och snabb leverans. Läs mer
    2018-11-14 tsreklam.se p svarar Malin L
    Tackar ödmjukast för suveränt omdöme Malin!

Lena F skrev om tsreklam.se
    mkt bra bemötande under beställning inkl förslag
    Leverans I tid , dock kom 4 jackor med fel färg vilket är tråkigt
    MEN stor förståelse och via feedback får säljaren ta upp detta med leverantör av jackor och fick skälig compensation för dessa så beställer igen I framtiden. Läs mer
    2018-11-14 tsreklam.se p svarar Lena F
    Tack för fint omdöme Lena, trots att det blev något krux med färgen på vissa jackor. Vi ordnar såklart alltid upp det om något fel uppstår från vårt eller underleverantörs håll.

Ser fram emot framtida samarbete!

• 2018-11-11

Lena H skrev om tsreklam.se
    Snabbt och smidigt. Jag fick mycket hjälp att få till våra tryck på produkten på bästa sätt. Läs mer
    2018-11-14 tsreklam.se p svarar Lena H
    Tack för jättefint betyg Lena!

• Gabriel E

2018-11-08

Gabriel E skrev om tsreklam.se
    Köp av tryck på sportklubbskläder, överdragskläder/ matchställ.
    Visst grafiskt arbete.
    Possitivt bemötande / lösningsbenägna/ vakna.
    Mycket bra leverantör, Rekomenderas! Läs mer

Monica M skrev om tsreklam.se
    Vi beställde fina pennor med eleverna med tryck som eleverna fick under skolans temadagar om språkvård.
    Hela förfarandet från första kontakt till leverans gick lätt och smidigt. Läs mer
    2018-11-08 tsreklam.se p svarar Monica M
    Tack för bra omdöme Monica!

Simon T skrev om tsreklam.se
    Extremt proffsig telefon samt mailkontakt. Rak och tydlig information från er sida, om ni behövde något sades exakt vad ni ville ha.

Det var ENKELT att beställa med er och få tröjorna och nyckelbanden precis som vi ville ha dem. Tycker detta är en extrem styrka hos er då jag som inte brukar beställa sånt här var lite nervös i början. Läs mer
    2018-11-08 tsreklam.se p svarar Simon T
    Tack för jättefint omdöme Simon, värmer fint i höstkylan!

Michael S skrev om tsreklam.se
    Bra kontakt, snabb leverans, bra priser Läs mer
    2018-11-08 tsreklam.se p svarar Michael S
    Tack Michael för superfint betyg!

• Mathias G

2018-11-06

Mathias G skrev om tsreklam.se
    Hej!
    Jag köpte kläder till mitt företag med min logga.
    Kläderna var bland annat tröjor, byxor, piké, slipover och väska.
    Bemötandet var mycket proffsigt och bra.
    Kläderna är snygga, sitter bra, är skönas och med hög kvalitet.

Jag är mycket nöjd med bemötandet. Stor förståelse för vad jag frågade efter samt att kommunikationen muntligt på plats, via mail och sms var mycket bra, saklig och tydlig.

Jag kommer definitivt beställa mer från tsreklam.se. Läs mer
    2018-11-07 tsreklam.se p svarar Mathias G
    Tack för SUVERÄNT omdöme Mathias! Uppskattas :)

• 2018-11-06

Christina S skrev om tsreklam.se
    Vi har köpt jackor med tryckt logotyp på till hela personalen. Jag blev mkt bra bemött med hög servicegrad. Läs mer
  • 2018-11-06

Julia S skrev om tsreklam.se
    Tack för hjälpen! Snabbt svar, bra bemötande. Påsarna blev superfina. Läs mer
    2018-11-06 tsreklam.se p svarar Julia S
    Tack för superfint betyg Julia!