Alla kategorier Webshop Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind är företaget som kombinerar elektrolyter, vätska och näring i en god sportdryck som är skonsam för din mage. Vår affärsidé är att erbjuda en sportdryck som innehåller allt du behöver. Den har en ren och lätt smak och uppfyller alla näringsbehov. Inget kladd. Ingen konstig eftersmak. Alltså en sportdryck av hög kvalitet som ser till dina behov.

Vi på Tailwind Nutrition Sweden erbjuder alltid personlig service och delar med oss av vår kunskap inom kost- och träningslära. Har du några frågor är du varmt välkommen att dela med dig av dem - så gör vi allt för att svara.

Läs vad 316 kunder tycker om Tailwind Nutrition Sweden

• Johanna B
    Johanna B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Trevligt och personligt bemötande i beställningen, gillar den handskrivna lappen.
  • ravineet s
    ravineet s skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra hemsida och snabb leverans!
    Extra trevligt med den lilla detaljen; handskrivet namn på paketet :)
  • Irving H
    Irving H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Kanon produkt, sykler Styrkeprøven (545km) og Tailwind fungerte perfekt

Negativt at det ikke selges i Norge men at vi må bestille ifra Sverige med tilhørende momskrav
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mkt bra bemötande, snabb leverans. Köpte Endurance fuel - naked, funkade bra, inte kladdigt och sockrigt som andra energidrycker. Använde den första gången under ett Fjällmarathon, fick inget tjall med magen:)
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jeg har fått anbefalt tilwind nutrition fra 3 av mine løpevenner.
    Har lenge lett etter et produkt som gir meg den næringen jeg trenger under lange løp, et produkt som ikke er har mot magen og som ikke gjør meg kvalm når man inntar det og har vært i aktivitet i mange timer.
    Som ultraløper er jeg veldig nøye på å få i meg nok under løpene slik at jeg ikke går tom.
    Jeg fikk høre at jeg måtte kjøpe produktet via Sverige da det ikke fantes leverandør i Norge.
    Smakene valgte jeg ut fra det jeg synes smaker friskt. Tok sjansen på å bestille store pakker med en gang.
    Leveransen var upåklagelig. Kom fortere enn jeg håpet på.
    Jeg hadde kun et par prøvedager på meg før jeg skulle løpe Ultravasan90.
    Jeg drakk kun tailwind og litt vann under hele løpet. Fylte på med litt pasta halvveis og to kanelboller. Ellers kun tailwind. Og det fungerte veldig bra. Været var ikke av det beste slaget med det kan neppe tailwind klandres for. Er meget godt fornøyd og kommer til å holde meg til det. Vet ikke om dere har gjenbrukbare doseringskapsler/poser man kan fylle pulver i å ha med seg på tur. Synes at porsjonsposene åpnet seg litt dårlig og det var vanskelig å få drysset innholdet i små flasker.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    De gånger jag varit i kontakt med Tailwind så har de svarat snabbt på mina frågor och levererat.
  • Katrine S
    Katrine S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Funker veldig bra! Mild og god smak
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag har varit i kontakt med Tailwind tidigare vid andra lopp och känslan har varit lite som att beställa från en släkting, välbekant men samtidigt toppenservice med den där personliga touchen. Denna gång blev det portionspåsar av Caffeinated Endurance Fuel (Green Tea och Raspberry-smaker). En lopp på 90 km kräver sitt och för mig så tycker jag att produkten levererade som förväntat - dvs. toppen. Inga problem med magen och enkelt tillskott av snabb energi.
  • Robert K
    Robert K skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans höll vad de lovade. Ska bli intressant och se om den ger energin också. ;)
  • Kjartan G
    Kjartan G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Good service, happy with it and will continue to order from Tailwind Sweden
  • Ola J
    Ola J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabbt, lätt och helt utan krångel. Min första av flera beställningar!.....
  • Robert W
    Robert W skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb, bra och personlig service. Enkelt att beställa på hemsidan och relativt bra information om produkten.

Priset ökade på med 10 procent mellan juni och augusti vilket är ganska mycket.

Det här är den bästa sportdrycken alla kategorier när det kommer till träning och tävling som pågår i många timmar.
  • Øivind H
    Øivind H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Rask levering og bra produkt 😊
  • Lena A
    Lena A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte 1 påse via nätet.
    Tyvärr missade de min order så jag fick efter 1 v. via mail fråga/ påminna om leveransen. De hade missat att skicka den.
    Betalningen funkade via swisch.

Är nöjd med produkten.
    2017-08-17 Tailwind N svarar Lena A
    Hej Lena,

Det var verkligen tråkigt att det blev så här och jag hoppas att du trots detta inte är avskräckt att handla hos oss igen. Skicka gärna ett mail innan du lägger en order nästa gång så hoppas jag vi kan kompensera dig för detta missöde.

Ha en fantastisk avslutning på sommaren/

Alexander Malmström
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra, snabb service. Mycket nöjd med sportdrycken! Inga magproblem eller kramp. Fuskade lite och åt lite banan annars fungerade det med att bara köra på Tailwind hela cykelvasan. Nytt pers med 15min så jag är mycket nöjd!
  • Peter A
    Peter A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Känns som det fungerar bra på mina längre rundor.
    Snabb leverans och bra upplevelse att handla oxå.
  • löparegatan l
    löparegatan l skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpt min första sportdryck från TW. Inte lika sliskig som andra sportdrycker men jag behöver mer tid för att avgöra bättre. Snabb leverans.
  • Ørjan P
    Ørjan P skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig fornøyd.
    Gir meg nok "energi" til å holde ut samt at jeg blir ikke tørst av å drikke.
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig bra produkt! Testet på 57km terrengultra (men i kombo med andre type produkter). God smak, foretrekker bær smak, da lime / sitron var litt for søt. Rask leveranse fra Sverige til Norge. Litt upraktisk størrelse på de små Tailwind porsjonspakker - akkurat litt for lange til de fleste av mine sekker.
  • Reine B
    Reine B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hörde om tailwind på Strava och om hur bra det är. Då jag blir dålig i magen av energi gels och har svårt äta vid långdistans löpning så tänkte jag att jag måste testa. Hade dock inga större förväntningar men bemötandet och leveransen var fantastiskt trevligt och smidigt. Provade tailwind först igår på en halvmaraton som jag sprang. Helt suverän dryck, inte för söt, blev inte dålig i magen och jag behövde inte ens släppa ut björnen och rensa idet. Tailwind fungerar som dem säger och lite till. Suverän sportdryck som jag kommer fortsätta med. Ett personligt litet brev följer med i paketet vilket kändes genuint och trevligt. Högsta betyg från min sida.
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bemötande och leverans samt produkten i sig har varit utmärkt. Stickpacks borde dock vara för 500ml istället för 750ml...
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket bra. Snabb leverans och bra produkt. Jag älskar det handskrivna kortet och den lilla löparen på paketen. Fortsätt med det. :)
  • Vegard F
    Vegard F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Super oppfølging. Jeg skulle kjøpe porsjonspakker til Norge og hadde dårlig tid. Tailwind sjekker opp, gav raskt svar og forsendelsen var på plass i god tid.
  • Elise H
    Elise H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Rask levering. Hyggelig personlig touch på produktet! Kjøpte Tailwind Endurance med mandarin/orange-smak og er meget fornøyd. Har ikke hatt problemer med hverken sure oppstøt, kvalme eller mageproblemer; noe som har vært et gjennomgående problem i alle mine 15 løpeår. Har nylig konkurrert i to ultraløp; på 7 og 16 timer, og har kun positive erfaringer med Tailwind som "drivstoff"!
  • Pierre F
    Pierre F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans. En personlig hälsning på en lapp👍 Tailwind nutri.fuel. Verkar ha funkat bra då vi tog oss från A till B utan problem
  • Bo Ø
    Bo Ø skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    As an ultra runner and triatlet I have tried several different brands and products within the area, but all of them have their own small issues. When I heard about Tailwind I decided to try the Tailwind Nutrition Stick Packs to see if they really could satisfy both the wish to have a stomach which works all the way and get the needed energy, salt and vitamins. And I truly believe that the Tailwind products makes a difference.
  • Lars H
    Lars H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Takk for god service. Fikk akkurat det jeg hadde bestilt og med en hyggelig hilsen oppi pakken. Varene (mange forskjellige stick-packs) ble brukt på Xreid Fjordruta denne helgen. Bestiller nok gjerne igjen hos dere. Takk for hjelpen.

Hilsen Lars Hefte
  • Tomato N
    Tomato N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Great products from Tailwind!!
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra service, snabb leverans. Kommer att handla därifrån flera gånger!
  • Roland E
    Roland E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag beställde över nätet och det var hur smidigt som helst.
    Jag visste vilken produkt jag skulle ha, då jag fått provat av en vän.
    Som kund kommer jag att vara kvar. då ni både är ett reko företag och med bra produkt.
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Superbra bemötande! Beställde sportdryck och testade för första gången. Fick en go rabatt och en gullig hälsning i mitt paket.
  • Jonas I
    Jonas I skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har bara handlat där en gång, så jag kan inte säga så mycket om det. Det var rätt trevligt med det personliga kortet i paketet.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra bemötande från företaget. Gillar att de tog tiden att skriva in ens namn på förpackningen.
    Har endast handlat en gång men de varor jag köpte, och nu testat under en tid, har varit utmärkta.
    Tror mig känna en ökning av prestationen när jag använder dem.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställde provpåsar på endurence fuel inför ett lopp som skulle ha tailwindnutrition i sin vätskestation. Har problem med håll när jag dricker sportdryck under löpning men det funkade klockrent. Supernöjd med produkten och beställde en större förpackning samt flaska nu.
    Bra kontakt med personal i samband med köp (mitt Swish krånglade och fick byta betalningssätt) och snabb leverans. De personliga meddelanden man får med leveransen är en riktigt trevlig detalj.
  • Gøran B
    Gøran B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig fornøyd med service, kundebehandling og leveringstid. Jeg kjøpte 2 store pakker Tailwind Endurance. Brukte det som basis under helgens DSSP (Trondheim - Oslo). Hadde full energi under hele rittet og kom i mål på 2.5 timer bedre tid enn i fjor, 18t40min, selv med motvind. Kommer til å bruke Tailwind også på fremtidige ritt og triatlonkonkurranser. Mvh gøran
  • Johan L
    Johan L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Personligt, bra bemötande. Jag köpte sportdryck eftersom att jag fått den under ett lopp och jag tyckte att den fungerade bra med min mage.

Som kund är jag nöjd både med produkten och bemötandet.
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställde via nätet. Smidigt. Snabb leverans. Trevligt brev.
  • Per D
    Per D skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte 14-packs mix med olika smaker. De jag provat hittills har varit goda och gett bra energi under mina aktiviteter, löpning och mountainbike. Det gick snabbt och smidigt att beställa, bra service och en bra produkt.
  • Maria N
    Maria N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fungerade toppen under halvVättern. Kommer absolut fortsätta köpa produkten.
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och trevligt med personliga hälsningar på följesedel mm
  • Markus S
    Markus S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket bra o snabb service!!
    Kommer handla från Tailwind i fortsättningen..
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra! Snabb leverans.
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra service och bra produkter. Rekommenderas 😁
  • Gregory E
    Gregory E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har gjort en beställning på eran produkt tailwind Nutrition och den fungerade bra. Fick lite muskelkramp de sista km av totalt 160 km Siljan runt.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans.
  • Emanuel L
    Emanuel L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Upplevde kontakten med Tailwind som bra med snabba svar innan beställning, uppskattade den snabba hanteringen och jobbet man lagt ner på ett handskrivet kort med leveransen.
    Produkten motsvarade väl förväntningarna och är redan testade på två lopp, en halvmara löpning och ett 120km cykellopp.
    Med vänlig hälsning, Emanuel Ljunggren
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jeg testet Tailwind første gang på Ecotrail 80 km i Oslo i år. Det fungerte kjempe bra. Gode smaker, ikke for søt og ga meg ekstra energi under løpet. Godt å kunne variere smak underveis. Ble ikke dårlig i magen. Kommer absolutt til å fortsette å teste Tailwind
  • Anki M
    Anki M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte sportdryckspulver Endurance fuel (Mandarin orange, Large) och Stick packs (Raspberry Buzz Caffeinated). Bra bemötande genom hela kedjan och snabb service. Efter en rekommendation från en bekant var förväntningarna höga på produkterna och mitt omdöme om dem är gott! Mycket bra produkter! Är en mycket nöjd kund.
  • Adam I
    Adam I skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Utmärkt produkt. Suveränt kundbemötande.
  • Jënni J
    Jënni J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fantastisk service, snabb leverans, personliga meddelanden gör att man vill fortsätta handla hos Tailwind Nutrition Sweden. Rekommenderar till alla mina vänner och familj!