Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind är företaget som kombinerar elektrolyter, vätska och näring i en god sportdryck som är skonsam för din mage. Vår affärsidé är att erbjuda en sportdryck som innehåller allt du behöver. Den har en ren och lätt smak och uppfyller alla näringsbehov. Inget kladd. Ingen konstig eftersmak. Alltså en sportdryck av hög kvalitet som ser till dina behov.

Vi på Tailwind Nutrition Sweden erbjuder alltid personlig service och delar med oss av vår kunskap inom kost- och träningslära. Har du några frågor är du varmt välkommen att dela med dig av dem - så gör vi allt för att svara.

Läs vad 544 kunder tycker om Tailwind Nutrition Sweden 2

2021-04-11
    Hittills nöjd med sportdrycken. Provat naturell, berry, citrus och grönt te och föredrar naturell och grönt te.
    2021-03-31
    Fin webshop og hurtig levering til Danmark
    2021-03-31
    Endurance nutrition. Körde Ultra Interval Challenge utan problem med denna energidryck!
    2021-03-23
    Personligt bemötande å snabb service av effektiv och skonsam sportdryck
    2021-03-07
    I ordered some Tailwind Endurance Fuel Single Servings and received the ordered products as expected.
    I have tried two of the single servings so far and they were both great.
    2021-01-18
    Köpte en flerporttionspåse, och ett par portionspåsar att blanda till dryck samt en mjuk flaska. Klart mindre sötma och smak än enervits dito, men behagligare i längden. Precis som utlovat :-) Snabb leverans. Jag är nöjd!
    2021-01-03
    Har vid ett par tillfällen köpt energidryck. Är mycket nöjd med såväl drycken som servicen.
    2021-01-03
    Bra sportdryck. Behåller fokus under längre pass, ingen kramp, inga magproblem.
    2020-12-29
    Köpte recow. Som komplement till de övriga som jag använder ur deras sortiment. Har använt mig av deras produkter sedan några år tillbaka. Funkar bra.inget kladd.
    2020-12-17
    Känner att jag har allt som behövs för mig i spåret samt löpslingan. Mycket nöjd användare av tailwind,
    2020-12-16
    Jag köpte Coffeinated Fuel och det var mycket smidigt med snabb leverans och trevligt med en personlig hälsning. God dryck och bra och allsidig.
    2020-12-16
    Köpte en påse Endurance Fuel som är den absolut bästa ”sportdrycken”, för mig och min mage.
    Tailwind Nutrition Sweden levererar snabbt, väl emballerat och med en personlig touch som uppskattas.
    2020-11-23
    Köpte efter rekomendation från en vän Endurance fuel naked för att se om jag som har problem att få i mig tillräckligt med vätska under långpassen kunde få detta att fungera. Snabb leverans gav ett gott första intryck och gullig gest med namnet på förpackningen. Nöjd med den neutrala smaken och efter att hittills bara testat det på en tur kan jag redan se att jag kommer återkomma när påsen börjar sina.
    2020-11-16
    Hej! Jag köpte 1 large påse naked endurance fuel och blev otroligt positivt överraskad! Äntligen något som min mage mår bra av samtidigt som suget att äta under mina långrundor har minskat drastiskt!
    Mvh Andreas
    2020-11-05
    Bra och snabb service, produkten var också riktigt bra! kommer att köpa mer.
    2020-10-16
    Tailwind pulver købt, Super hurtig service.
    2020-10-15
    Tailwind er et fremragende og smagfuldt produkt som hjælper mig igennem mine ultra løb.
    2020-09-28
    Købte TwN lemon 50 kop.

Det kan ikke købes i DK, søgte på nettet og kom frem til jer.

Jeg kender produktet og erfaring fra andre produkter kan jeg bedst løbe på Tailwind.

Det var super nemt at bestille på jeres hjemmeside.
    2020-09-10
    Endurance fuel, tropical buzz
    Snabb leverans. God funktion, bra smak, lätt att dricka
    2020-09-10
    Endurance fuel Berry
    Ren smak som inte är klistrig 👍🏻
    Snabb leverans
    2020-09-09
    Tailwind är en mycket bra sportdryck. Ger energi, man slipper ont i magen.
    2020-08-27
    Bra bemötande. Varan var slut men kom ändå fram
    2020-08-27
    Kör det innan lopp, funkar utmärkt! Känner stor skillnad på hur mycket mer ork jag har.
  • Fredrik D
    skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    2020-08-17
    Jeg benytter deres produkter som eneste ernæring under Ultraløp. Deltok i Rondane 100 Miles nå i helgen å drakk Tailwind i løpet av de 31 timene løpet varte for min del. Tailwind gir meg rett mengde energi og sørger for at magen fungerer fint underveis. Smak: Naked, fungerer best for meg under konkurranser som går over lang tid 👍
    2020-08-14
    Købte standard Tailwind, som jo altid er godt :-)

Service helt i top, og meget personlig selvom handlen foregik over internettet.
    2020-08-13
    Jag köpte sportdryck och fick det snabbt levererat innan lopp! :)
    2020-07-30
    Funkade superbra för min egen del! Kommer fortsätta använda detta på mina långa oassisterade löpturer.
    2020-07-26
    Vill hitta ganska smakneutral energi som är snäll mot magen. Hatar löparmage. Hatar.
    Köpt olika smaker av sticks för att hitta smaken jag gillar bäst. Mycket nöjd.
    Älskar snabba leveranser. Älskar personligt handskrivet meddelande. Tack!
    2020-07-23
    Mycket nöjd med service, leverans och framförallt smak och energi!
    2020-07-18
    Snabb leverans. Köpte sticks som var lätthanterliga på min flerdagarslöpning.
    2020-07-17
    Lagom mycket smak och inte sliskig.
    Klart bästa sportdrycken.
    2020-07-04
    I have been fortunate to partner with Tailwind Nutrition Sweden for the last 12-14 months.

Throughout my time working in this partnership I have been extremely happy with their product, their service, and the friendly but professional communication I have had.

I use the following products:

Tailwind Endurance Fuel - Berry
    Tailwind Endurance Fuel - Tropical
    Tailwind Rebuild - Chocolate and Kaffe

These products taste great, provide awesome fuelling for my chosen sports of swimming cycling and running, and are easy on the digestive system. I have never experienced any gastro issues since using this product, and it is truly fantastic fuel.

I use some of this product every day of every week, I simply love it. I will continue to use this product for the rest of my foreseeable training and competition timeframe.

The service I have received has always been fast and efficient, and I cannot fault anything about Tailwind Nutrition Sweden.

I am an endurance athlete, an endurance coach, and have a large network of athletes whom I am connected to via social media and/or coaching and racing networks. I promote Tailwind Nutrition with this network consistently because I believe in what it provides for the athlete.

Best regards

Jeff McGrath
    J M Endurance
    2020-06-27
    Jag köpte, som vanligt tailwind endurance fuel. Har handlat några ggr och service, leverans, meddelanden, support. Allt är snudd på över 100%. Dom är bäst.
    2020-06-22
    Super service :-) Hurtig levering
    2020-06-19
    Hurtig levering til dk med fin lille hilsen - tak :-)
    2020-06-16
    Bestilte 4 pakker og de kom hurtigt. Hos service
    2020-06-01
    Købte et par flasker og noget energi.
    En lille håndskrevet hilsen i pakken, det viser overskud.
    Er jeg tilfreds? Ja mon ikke.
    Handler jeg her igen? Ja mon ikke :-)
    2020-05-25
    Green tea Buzz. Tailwind är den bästa sportdrycken alla kategorier.
    2020-05-21
    Skonsam energidryck som ger en skön och välbehövlig boozt under löppassen!
    2020-05-19
    Snabb leverans, bra varor till humant pris!
    2020-05-18
    Mycket effektiv och God dryck vid all typ av träning . Magen tar inte stryk ,så kan helt klart rekommendera produkten .
    2020-05-17
    Beställde en portionspåse av varje smak inför en backyard. Snabb leverans, tydliga instruktioner och fantastiskt goda smaker! Magen funkade kanon även om jag inte vant in mig innan och energin funkade perfekt. Beställer definitivt fler gånger!
    2020-05-16
    Super god og hurtig service. Og flot med en personlig hilsen :-)
    2020-05-16
    Endurance fuel Naked.

Bästa sportdrycken!

Grym kundservice!

Snabba leveranser!

Tack!
    2020-05-14
    I bought Tailwind Recovery Chocolate and Tailwind Green Tee Caffeinated. The Recovery drink is so perfect, I haven´t tasted it before, so I was afraid, if it will taste artificial and if I will like it. Well, I love it! It tastes like cocoa-milk and I love to drik it after my long runs or when I do a lot Back-to-back training. The Tailwind Green Tee is my favorite Tailwind flavor during ultra-races. I wish, It would come without caffein too... So, normally, I use the Green Tee and another flavour (Lemon or Mandarin/orange or Berry), which is not caffeinated. that works great for me, Tailwind got me through 7 ultra races, my first 50 miles race and I never had stomach or digestive issues or cramps... It works just perfect!

My order was shipped very quickly and with a little personal greeting :-) Great service! Thanks!
    2020-05-13
    Snabba leveranser bra produkter. Inget kladd!!
    Rekommenderas!!
    2020-05-10
    I ordered it on the web. Service was great, product arrived very quickly, so customer service is above expectations.
    i ordered recovery drink cofee flavoured, and unfortunatly i could not drink it as I really did not like the flavour, as I could taste some liqurise flaver more than coffee. I also ordered energy drink - and that was to sweet tasting for my palette.
    But I a very picky - and am always searching for some energy drink I like. but as I said - super trooper service !
    2020-05-09
    Köpte hem endurance fuel, är väldigt nöjd med hur den fungerar för att hålla mitt blodsocker (diabetiker) i schack när jag cyklar mtb. Snällt för magen och smakar gott.
    2020-05-06
    Sportdryck neutral och sportdryck cola/ koffein.
    Uppfyllde de förväntningar bättre än väntat.
    2020-04-08
    Som vanligt bra!!!
    Bra leverans och personligt meddelade