Alla kategorier Webshop Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind är företaget som kombinerar elektrolyter, vätska och näring i en god sportdryck som är skonsam för din mage.

Läs vad 238 kunder tycker om Tailwind Nutrition Sweden

• Morten H
    Morten H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Leveransen gikk raskt og smertefritt.
    Godt inntrykk fra Bestilling til bruk.
    Produktet er ikke ferdig testet fra min side, men så langt ingen mageproplemer ved bruk.
    Elsker at 1 scoop=100kcal. Gjør det enkelt😁
    Ser lovende ut!
  • Rafael M
    Rafael M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hjälpen jag fick var väldig professionell.
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Trevligt bemötande. Kunniga. Enkelt at handla
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Den bästa och godaste samt snällast för magen!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Trevligt bemötande med en personlig hälsning i paketet!
  • Christoffer N
    Christoffer N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    God och lättdrucken. Inte samma söta chock som traditonella geler. Har dock inge testat i tävlingssammanhang ännu men till påsk så blir det upp till bevis :)
  • Josue Q
    Josue Q skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    I know Tailwind from the US so it's without hesitation that I put my order. I'd just miss all the "joy" they showed in the US, like drawing on your package! But well, it's the american way! It all went well with Tailwind Nutrition Sweden, prompt actions, get it delivered quickly.
  • Martina S
    Martina S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Trevlig upplevelse. Fick direkt respons på mitt mail med föreslag om ett tilläg i konfirmationsmailet. Tailwind funkar bra för mig hittills. Tror att det kanske beror på att det inte innehåller fruktos som monosackarid men i form av sukros. I alla fall funkar varken enervit gel eller Umera för mig lika bra. Detta är mitt första intryck. Behöver testa mer.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bästa sportdrycken där man inte behöver tänka på om magen pallar, passar alla. 10 poängare!
  • Vicky K
    Vicky K skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Gillar produkten men tyvärr klarar ni inte av att skivka den hem till mig så kommer inte fortsätta med den.
  • Rudi P
    Rudi P skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hei.

Veldig fornøyd. Rask levering. God smak. Lett å drikke og snill mot maven.

Rudi
  • Markus N
    Markus N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Trevlig betjäning och snabb leverans!
  • Hans P
    Hans P skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb och smidig beställning. Bra produkt.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket trevligt och lätt att ha med Tailwind att göra! Aldrig några problem, mycket servicemindedness! Personligt och trevligt bemötande! Kan rekommendera Tailwind!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket gott och personligt bemötande
  • Johan M
    Johan M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Superbra produkter och grym service. Kör alltid Tailwind på träning och lopp, funkar alltid bra.
  • Håkon G
    Håkon G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig bra handel. Jeg savner et "norsk" tilbud som gir mest mulig for 500nok inkludert frakt. Da slipper vi toll.
  • Tomas I
    Tomas I skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Funkar bra, inte mycket till smak men det anser jag är bra. Bra att magen också tålde drickan👍👍
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans, trevligt med handskrivna meddelande som tackar för beställningen
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Allt fungerade bra, perfekt att kunna köpa en blandning med olika smaker för att hitta min egen favoritsmak.
  • Angelika S
    Angelika S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hei!
    Jeg er svært fornøyd med Tailwind sine drikker. Bruker det på løpeturene mine, fungerer veldig bra. Også veldig fornøyd som kunde.
  • Peter N
    Peter N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte stick packs. Bra bemötande.
  • Anette P
    Anette P skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fantastiskt snabb leverans! 👍🏻
  • Franziska B
    Franziska B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jeg er meget fornoyd med Tailwindproduktene. Jeg har aldri fått problemer under løp og bruker det under lange terrengløp. Alle smaksvarianter er tilbakeholdene og lett å drikke selv når jeg er trøtt og sliter med å få i meg væske. Jeg er glad at venninen min har introdusert meg til Tailwind! Takk til dere! Keep up the good work!
  • Jarkko S
    Jarkko S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställningen gick bra och leveranstiden normal. Personligt brev i paketet :).. uppskattades.

Produkten är jag nöjd med, bättre för magen än "blocks"
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har alltid blivit personligt bemött på ett bra sätt.
  • Marie C
    Marie C skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra bemötande och alltid snabb leverans. De produkter jag har provat har bara varit possitivt!
  • Anna A
    Anna A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Personlig leverans!
    Uppskattat!
    Har provat produkten vid ett tillfälle och
    blev mycket nöjd!
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    bra professionellt bemötande och snabb handläggning.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb respons och mycket trevligt bemötande. Sen produkten är fantastisk är ju ett plus.
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har bara hunnit prova Tailwind vid några få tillfällen men är såhär långt väldigt nöjd! Mkt god smak, inte sådär sötsliskig som många energidrycker annars är. Kände mig pigg och fräsch och hade gott om energi hela passet (3.5 timmar och 3timmar).
  • Olle J
    Olle J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Smidiga förpackningar. Fungerade som jag hoppats på. Kompletterade enbart med 2 gel under nästan 5 timmar MTB cykel och fick inte ont i magen.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans. bra produkter. bra och snabb hjälp direkt via deras hemsida. Mycket nöjd
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Det är semestertider och jag noterade att det var begränsade leveransdagar mm, men leveransen missade precis den tävling som jag skulle ha energin till. Jag får skylla mig själv dock som var ute i sista minuten :) ... inget att anmärka på annars, trevligt bemötande och trevligt med personlig hälsning med leveransen.
    2016-08-12 Tailwind N svarar Kommentar f
    Så tråkigt att höra att det inte hann fram till din tävling! Hoppas att det gick bra ändå och att vi kan se till att du har det i tid till nästa gång!
  • Samuel F
    Samuel F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag är en ultralöpare som använder tailwind för det smakar gott och håller undan krampkänningar. Produkterna är lätt och beställa och kommer ofta på dörren dagen efter jag beställt. Tilltrotts för att jag bor i Oslo!

Supernöjd och hjälper gärna er med marknadsföring som ambassadör på instagram om ni önskar. Min profil är bal_oo_ sänd mig information på samuelfredriksson@hotmail.com om det skulle vara aktuellt.

Samuel
    Tailwind N gillar detta
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag tycker det var en bra sportdryck! Neutral i smaken, blev aldrig less på den. Sprang Fjällmaraton med den i camelpaken, kompletterade med vatten och snacks under vägen. Kan verkligen rekommendera!
    Tailwind N gillar detta
  • Pontus T
    Pontus T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra och snabb service, ett bra företag
  • Christian L
    Christian L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Med dere som selgere: distributører er jeg veldig fornøyd. produktet virker bra. Har ikke hatt det på langtur enda, men førsteinntrykk er bra. Har brukt det på halvlange løp om morgenen, og da virker det.
  • Lars L
    Lars L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag hörde talas om Tailwind genom bla Trail Runner Nation och Ginger Runner. Fick ett gäng potioner i olika smaker i julklapp av min fru i julas. Provade dem och tycker att de funkar bra, också lättare att få i sig än diverse geler som jag har testat. Tailwind är mitt val när jag kommer att genomföra min första ultra i höst. Mina favoritsmaker är Berry och Rasberry buzz. Jag kan varmt rekommendera Tailwind till alla som håller på med uthållighetsidrotter. /Lars
  • Arild V
    Arild V skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig bra og rask levering! Dei eg har prøvd til nå hadde også god smak.
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig rask service. Selv om det var informert om at det var ferie, så hadde jeg pakken hos meg i løpet av få dager.
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Utmärkt bemötande och snabb hjälp vid eventuellt strul. Bra svar på frågor.
    Har haft lite krångel med förväxlde kollin men det löstes enkelt. Toppbetyg.

Jag använder portionspåsar med pulver som jag blandar själv under (semi) self sufficiency-lopp. Den färdigblandade drycken är kanon (kör med Naked-varianten som är finfin), men det är knöligt och söligt att få in pulvret i flaskan när man är sliten och trött och det blåser ute. Pulvret hamnar överallt och klibbar ner och kommer dessutom inte in i flaskan som det skall. Det skulle vara bra om ni kollade på att göra Tailwind-pulvret i form av tabletter som kan släppas ner i flaskan innan man fyller på med vatten. Era konkurrenter för detta och det är ett mycket enklare och smidare sätt att blanda sportdryck när man år ute på lopp.
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra service, snabba leveranser. Kanske lite dyrt.
  • Erik H
    Erik H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och trevligt personligt meddelande i paket! 5 stjärnor!
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Grymt nöjd 👍🏻 ger mig kraft och energi att hålla igång, kan egentligen inte hitta nått negativt om produkten, helt klart min favorit :)
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Tailwind nutrition Sweden = perfekt genom hela upplevelsen från köp till paketuthämtning!
  • Povl J
    Povl J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Tailwind er det bedste produkt jeg nogensinde har prøvet. .det virker. .smager ikke grimt. ..og maven slår ikke knuder....
    Jeg er på kort tid blevet fan af tailwind ..
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Personlig och bra service! Snabb leverans och bra kvalitet på produkterna.
  • Karl R
    Karl R skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bästa sportdrycken jag prövat.
  • Henric J
    Henric J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket bra produkt.
    Klibbar inte och smakar gott.