Alla kategorier Webshop Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind är företaget som kombinerar elektrolyter, vätska och näring i en god sportdryck som är skonsam för din mage.

Läs vad 252 kunder tycker om Tailwind Nutrition Sweden

• Åsa L
    Åsa L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans. Köpte en 12-pack mixade smaker.
    Bra kvalitet och smak och det känns att det är naturligt.
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra och snabb leverans. Bra smak på produkterna och äntligen fick jag bukt med en krånglande löparmage! PERFEKT
  • Björn F
    Björn F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag köpte sportdryck, var smidigt och snabb leverans. Mycket bra service och bra produkter som jag kommer att utnyttja framåt.
  • Martin A
    Martin A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bemötandet var väldigt bra. Lätt att beställa osv.
  • Christer T
    Christer T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    KolmårdsRundan med Trail Marathon ser fram mot att kunna erbjuda denna sportdryck på våra vätskestationer vid tävlingarna den 8 juli! Vi tackar för erbjudandet och det ska bli ett mycket intressant samarbete!
    /KIK Motions
  • Peo S
    Peo S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Vi "möttes" ju aldrig. Men allt funkade perfekt med beställning, information, betalning och leverans. Smidigt med svish.
    Absolut inget att klaga på. Kommer säkert att handla mer. Sportdrycken funkade bra. Testar den inför ett lopp. Kommer att bli utmärkt.
  • Simon J
    Simon J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Personligt och bra bemötande. Snabba svar och öppet företag. Väldigt bra produkt som är perfekt för distansidrotter.
  • Edit A
    Edit A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra näring för lagom långa springrundor, men för längre sträckor än 25 känns kroppen tom på energi med endast Tailwind.
    Ska absolut använda den i kombination med energigel/russin.
    2017-04-11 Tailwind N svarar Edit A
    Hej Edit, hur har du blandat? Kanske du behöver fler kalorier per timme och därmed behöver mer Tailwind i din blandning?
    2017-04-11 Edit A svarar Tailwind N
    Tack för svaret.

Jag har blandat 2 skopor i halvliter vatten. Tänkte blanda en mer koncentrerad lösning på lördag då jag springer Österlen trail 47 km. Tar ändå med mig annat också, vågar nog inte ha endast tailwind med mig :) Magen kändes jättebra med det.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Christian S
    Christian S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fik anbefalet Tailwind energidrik v min bror, som løber trailløb. Egentlig synes jeg bare godt om smagen (lemon), men efter 4 træninspas på racer, har jeg kun roser til overs for produktet.
    God smag
    Klister ikke.
    Puster ikke maven op, og bøvser ikke. (Kammerater synes godt om dette)
    Har haft masser af energi og kraftoverskud, uden at spise noget - kun drik - 2 -3 timers cykling.
    Meget tilfreds m Tailwind energidrik
  • Ute R
    Ute R skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och bra produkter!
  • Kristofer B
    Kristofer B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    1. Snabb personlig service. Blev kontaktad per telefon när deras transportör hade svårighet att hitta utlämningsställe för paketet.

2. Testar produkten under träning inför Ultravasan 90 i Augusti och de tre tillfällen jag har använt Tailwind under längre pass har jag varit mycket nöjd med känslan av energi under hela passet.

3. Favorit är helt klart den rena produkten utan smak som jag tror kan funka under mina 4-5 timmarspass och även under Vasan om jag bestämmer mig för Tailwind. Lätt frisk söt/salt smak som släcker törsten. Inte alls söt och kvalmig som vissa sportdrycker tenderar att bli i längden.

4. Produkten innehåller de salter och kolhydratkällor jag vill ha!
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och personlig hälsning i paketet, trevligt! Är dessutom väldigt nöjd med produkterna jag beställt. Klockrent!
  • Kaarlo B
    Kaarlo B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Rekommenderar produkten, fungerade mycket bra för mig
    och kommer att dricka det under Österlen Trail 47 km i år.
    Mycket lätt att blanda och tvätta vätskeblåsan efteråt.
  • Vegard S
    Vegard S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    God service på bestillinger. God smak på produktene,
  • Morten H
    Morten H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Leveransen gikk raskt og smertefritt.
    Godt inntrykk fra Bestilling til bruk.
    Produktet er ikke ferdig testet fra min side, men så langt ingen mageproplemer ved bruk.
    Elsker at 1 scoop=100kcal. Gjør det enkelt😁
    Ser lovende ut!
  • Rafael M
    Rafael M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hjälpen jag fick var väldig professionell.
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Trevligt bemötande. Kunniga. Enkelt at handla
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Den bästa och godaste samt snällast för magen!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Trevligt bemötande med en personlig hälsning i paketet!
  • Christoffer N
    Christoffer N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    God och lättdrucken. Inte samma söta chock som traditonella geler. Har dock inge testat i tävlingssammanhang ännu men till påsk så blir det upp till bevis :)
  • Josue Q
    Josue Q skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    I know Tailwind from the US so it's without hesitation that I put my order. I'd just miss all the "joy" they showed in the US, like drawing on your package! But well, it's the american way! It all went well with Tailwind Nutrition Sweden, prompt actions, get it delivered quickly.
  • Martina S
    Martina S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Trevlig upplevelse. Fick direkt respons på mitt mail med föreslag om ett tilläg i konfirmationsmailet. Tailwind funkar bra för mig hittills. Tror att det kanske beror på att det inte innehåller fruktos som monosackarid men i form av sukros. I alla fall funkar varken enervit gel eller Umera för mig lika bra. Detta är mitt första intryck. Behöver testa mer.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bästa sportdrycken där man inte behöver tänka på om magen pallar, passar alla. 10 poängare!
  • Vicky K
    Vicky K skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Gillar produkten men tyvärr klarar ni inte av att skivka den hem till mig så kommer inte fortsätta med den.
  • Rudi P
    Rudi P skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hei.

Veldig fornøyd. Rask levering. God smak. Lett å drikke og snill mot maven.

Rudi
  • Markus N
    Markus N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Trevlig betjäning och snabb leverans!
  • Hans P
    Hans P skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb och smidig beställning. Bra produkt.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket trevligt och lätt att ha med Tailwind att göra! Aldrig några problem, mycket servicemindedness! Personligt och trevligt bemötande! Kan rekommendera Tailwind!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket gott och personligt bemötande
  • Johan M
    Johan M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Superbra produkter och grym service. Kör alltid Tailwind på träning och lopp, funkar alltid bra.
  • Håkon G
    Håkon G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig bra handel. Jeg savner et "norsk" tilbud som gir mest mulig for 500nok inkludert frakt. Da slipper vi toll.
  • Tomas I
    Tomas I skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Funkar bra, inte mycket till smak men det anser jag är bra. Bra att magen också tålde drickan👍👍
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans, trevligt med handskrivna meddelande som tackar för beställningen
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Allt fungerade bra, perfekt att kunna köpa en blandning med olika smaker för att hitta min egen favoritsmak.
  • Angelika S
    Angelika S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hei!
    Jeg er svært fornøyd med Tailwind sine drikker. Bruker det på løpeturene mine, fungerer veldig bra. Også veldig fornøyd som kunde.
  • Peter N
    Peter N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte stick packs. Bra bemötande.
  • Anette P
    Anette P skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fantastiskt snabb leverans! 👍🏻
  • Franziska B
    Franziska B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jeg er meget fornoyd med Tailwindproduktene. Jeg har aldri fått problemer under løp og bruker det under lange terrengløp. Alle smaksvarianter er tilbakeholdene og lett å drikke selv når jeg er trøtt og sliter med å få i meg væske. Jeg er glad at venninen min har introdusert meg til Tailwind! Takk til dere! Keep up the good work!
  • Jarkko S
    Jarkko S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställningen gick bra och leveranstiden normal. Personligt brev i paketet :).. uppskattades.

Produkten är jag nöjd med, bättre för magen än "blocks"
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har alltid blivit personligt bemött på ett bra sätt.
  • Marie C
    Marie C skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra bemötande och alltid snabb leverans. De produkter jag har provat har bara varit possitivt!
  • Anna A
    Anna A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Personlig leverans!
    Uppskattat!
    Har provat produkten vid ett tillfälle och
    blev mycket nöjd!
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    bra professionellt bemötande och snabb handläggning.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb respons och mycket trevligt bemötande. Sen produkten är fantastisk är ju ett plus.
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har bara hunnit prova Tailwind vid några få tillfällen men är såhär långt väldigt nöjd! Mkt god smak, inte sådär sötsliskig som många energidrycker annars är. Kände mig pigg och fräsch och hade gott om energi hela passet (3.5 timmar och 3timmar).
  • Olle J
    Olle J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Smidiga förpackningar. Fungerade som jag hoppats på. Kompletterade enbart med 2 gel under nästan 5 timmar MTB cykel och fick inte ont i magen.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans. bra produkter. bra och snabb hjälp direkt via deras hemsida. Mycket nöjd
  • Kommentar f
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Det är semestertider och jag noterade att det var begränsade leveransdagar mm, men leveransen missade precis den tävling som jag skulle ha energin till. Jag får skylla mig själv dock som var ute i sista minuten :) ... inget att anmärka på annars, trevligt bemötande och trevligt med personlig hälsning med leveransen.
    2016-08-12 Tailwind N svarar Kommentar f
    Så tråkigt att höra att det inte hann fram till din tävling! Hoppas att det gick bra ändå och att vi kan se till att du har det i tid till nästa gång!
  • Samuel F
    Samuel F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag är en ultralöpare som använder tailwind för det smakar gott och håller undan krampkänningar. Produkterna är lätt och beställa och kommer ofta på dörren dagen efter jag beställt. Tilltrotts för att jag bor i Oslo!

Supernöjd och hjälper gärna er med marknadsföring som ambassadör på instagram om ni önskar. Min profil är bal_oo_ sänd mig information på samuelfredriksson@hotmail.com om det skulle vara aktuellt.

Samuel
  • Kommentar f
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag tycker det var en bra sportdryck! Neutral i smaken, blev aldrig less på den. Sprang Fjällmaraton med den i camelpaken, kompletterade med vatten och snacks under vägen. Kan verkligen rekommendera!