Alla kategorier Webshop Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind är företaget som kombinerar elektrolyter, vätska och näring i en god sportdryck som är skonsam för din mage.

Läs vad 297 kunder tycker om Tailwind Nutrition Sweden

• Reine B
    Reine B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hörde om tailwind på Strava och om hur bra det är. Då jag blir dålig i magen av energi gels och har svårt äta vid långdistans löpning så tänkte jag att jag måste testa. Hade dock inga större förväntningar men bemötandet och leveransen var fantastiskt trevligt och smidigt. Provade tailwind först igår på en halvmaraton som jag sprang. Helt suverän dryck, inte för söt, blev inte dålig i magen och jag behövde inte ens släppa ut björnen och rensa idet. Tailwind fungerar som dem säger och lite till. Suverän sportdryck som jag kommer fortsätta med. Ett personligt litet brev följer med i paketet vilket kändes genuint och trevligt. Högsta betyg från min sida.
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bemötande och leverans samt produkten i sig har varit utmärkt. Stickpacks borde dock vara för 500ml istället för 750ml...
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket bra. Snabb leverans och bra produkt. Jag älskar det handskrivna kortet och den lilla löparen på paketen. Fortsätt med det. :)
  • Vegard F
    Vegard F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Super oppfølging. Jeg skulle kjøpe porsjonspakker til Norge og hadde dårlig tid. Tailwind sjekker opp, gav raskt svar og forsendelsen var på plass i god tid.
  • Elise H
    Elise H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Rask levering. Hyggelig personlig touch på produktet! Kjøpte Tailwind Endurance med mandarin/orange-smak og er meget fornøyd. Har ikke hatt problemer med hverken sure oppstøt, kvalme eller mageproblemer; noe som har vært et gjennomgående problem i alle mine 15 løpeår. Har nylig konkurrert i to ultraløp; på 7 og 16 timer, og har kun positive erfaringer med Tailwind som "drivstoff"!
  • Pierre F
    Pierre F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans. En personlig hälsning på en lapp👍 Tailwind nutri.fuel. Verkar ha funkat bra då vi tog oss från A till B utan problem
  • Bo Ø
    Bo Ø skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    As an ultra runner and triatlet I have tried several different brands and products within the area, but all of them have their own small issues. When I heard about Tailwind I decided to try the Tailwind Nutrition Stick Packs to see if they really could satisfy both the wish to have a stomach which works all the way and get the needed energy, salt and vitamins. And I truly believe that the Tailwind products makes a difference.
  • Lars H
    Lars H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Takk for god service. Fikk akkurat det jeg hadde bestilt og med en hyggelig hilsen oppi pakken. Varene (mange forskjellige stick-packs) ble brukt på Xreid Fjordruta denne helgen. Bestiller nok gjerne igjen hos dere. Takk for hjelpen.

Hilsen Lars Hefte
  • Tomato N
    Tomato N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Great products from Tailwind!!
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra service, snabb leverans. Kommer att handla därifrån flera gånger!
  • Roland E
    Roland E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag beställde över nätet och det var hur smidigt som helst.
    Jag visste vilken produkt jag skulle ha, då jag fått provat av en vän.
    Som kund kommer jag att vara kvar. då ni både är ett reko företag och med bra produkt.
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Superbra bemötande! Beställde sportdryck och testade för första gången. Fick en go rabatt och en gullig hälsning i mitt paket.
  • Jonas I
    Jonas I skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har bara handlat där en gång, så jag kan inte säga så mycket om det. Det var rätt trevligt med det personliga kortet i paketet.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra bemötande från företaget. Gillar att de tog tiden att skriva in ens namn på förpackningen.
    Har endast handlat en gång men de varor jag köpte, och nu testat under en tid, har varit utmärkta.
    Tror mig känna en ökning av prestationen när jag använder dem.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställde provpåsar på endurence fuel inför ett lopp som skulle ha tailwindnutrition i sin vätskestation. Har problem med håll när jag dricker sportdryck under löpning men det funkade klockrent. Supernöjd med produkten och beställde en större förpackning samt flaska nu.
    Bra kontakt med personal i samband med köp (mitt Swish krånglade och fick byta betalningssätt) och snabb leverans. De personliga meddelanden man får med leveransen är en riktigt trevlig detalj.
  • Gøran B
    Gøran B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig fornøyd med service, kundebehandling og leveringstid. Jeg kjøpte 2 store pakker Tailwind Endurance. Brukte det som basis under helgens DSSP (Trondheim - Oslo). Hadde full energi under hele rittet og kom i mål på 2.5 timer bedre tid enn i fjor, 18t40min, selv med motvind. Kommer til å bruke Tailwind også på fremtidige ritt og triatlonkonkurranser. Mvh gøran
  • Johan L
    Johan L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Personligt, bra bemötande. Jag köpte sportdryck eftersom att jag fått den under ett lopp och jag tyckte att den fungerade bra med min mage.

Som kund är jag nöjd både med produkten och bemötandet.
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställde via nätet. Smidigt. Snabb leverans. Trevligt brev.
  • Per D
    Per D skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte 14-packs mix med olika smaker. De jag provat hittills har varit goda och gett bra energi under mina aktiviteter, löpning och mountainbike. Det gick snabbt och smidigt att beställa, bra service och en bra produkt.
  • Maria N
    Maria N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fungerade toppen under halvVättern. Kommer absolut fortsätta köpa produkten.
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och trevligt med personliga hälsningar på följesedel mm
  • Markus S
    Markus S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket bra o snabb service!!
    Kommer handla från Tailwind i fortsättningen..
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra! Snabb leverans.
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra service och bra produkter. Rekommenderas 😁
  • Gregory E
    Gregory E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har gjort en beställning på eran produkt tailwind Nutrition och den fungerade bra. Fick lite muskelkramp de sista km av totalt 160 km Siljan runt.
    Tailwind N gillar detta
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans.
  • Emanuel L
    Emanuel L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Upplevde kontakten med Tailwind som bra med snabba svar innan beställning, uppskattade den snabba hanteringen och jobbet man lagt ner på ett handskrivet kort med leveransen.
    Produkten motsvarade väl förväntningarna och är redan testade på två lopp, en halvmara löpning och ett 120km cykellopp.
    Med vänlig hälsning, Emanuel Ljunggren
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jeg testet Tailwind første gang på Ecotrail 80 km i Oslo i år. Det fungerte kjempe bra. Gode smaker, ikke for søt og ga meg ekstra energi under løpet. Godt å kunne variere smak underveis. Ble ikke dårlig i magen. Kommer absolutt til å fortsette å teste Tailwind
  • Anki M
    Anki M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte sportdryckspulver Endurance fuel (Mandarin orange, Large) och Stick packs (Raspberry Buzz Caffeinated). Bra bemötande genom hela kedjan och snabb service. Efter en rekommendation från en bekant var förväntningarna höga på produkterna och mitt omdöme om dem är gott! Mycket bra produkter! Är en mycket nöjd kund.
  • Adam I
    Adam I skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Utmärkt produkt. Suveränt kundbemötande.
  • Jënni J
    Jënni J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fantastisk service, snabb leverans, personliga meddelanden gör att man vill fortsätta handla hos Tailwind Nutrition Sweden. Rekommenderar till alla mina vänner och familj!
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och med personlig touch. Goda smaker utan att vara för söta.
  • Kristian W
    Kristian W skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans. Har provat produkten två gånger vid riktigt långa pass. Lättdrucket med god, mycket svag smak. Kombinerade med andra energikällor, såsom banan och choklad. Mot slutet av det längsta passet (5 timmar in) blev jag lätt illamående, men vet inte om det berodde på Tailwind eller om det uppkommit ändå.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans med en personlig touch, rekommenderas!
  • Martin M
    Martin M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Smaken er bra og den kjennes ikke for søt. Om effekten er noe bedre enn tilsvarende drikker fra Maxim eller andre kjenner jeg ikke enda. Men den er mer behagelig å drikke.
  • Arne I
    Arne I skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Leste om produktet på Facebook og plasserte en ordre. Raskt bekreftet og levert. Hyggelig personlig hilsen med varene. Kun testet produkt under trening/aktivt friluftsliv, men oppfyller mine forretninger så langt. Skal prøves i konkurranse denne uken. Liker den smaksløse og sukkerfrie opplevelsen. Spent på hvordan det virker på magen under lang løp!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag fick en dryck som stämmer med beskrivningen av den. Ger massa energi och jag tappade aldrig orken på mitt första långpass med den. Väldigt mild smak och god. Väldigt bra 😀
  • Lucas T
    Lucas T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Väldigt snabb leverans! Nöjd med smaken (neutral men god).
  • Tone Ø
    Tone Ø skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hurtig levering, Bra smak, ikke noe problem med magen
  • johnny j
    johnny j skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Super hurtigt levering og det er super godt produkt tariwind pulver til at drikke på den lange tur
  • Jannica B
    Jannica B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Ärligt talat - tycker Tailwind-produkterna är fenomenala. För mig absolut den bästa sportdryck jag använt. Smaken ypperlig och ger tillräckligt med energi (utan magproblem) även på ultrasträckor.

Även om handel via nätbutik sällan blir personlig så känns det lite extra roligt och positivt att få ett litet handskrivet meddelande och se sitt namn på produktpåsen. En liten kuriositet som ger bilden av mycket personlig kundservice.

Som bosatt i Finland vore det skoj om produkten skulle finnas tillgänlig i Finland. Må hända i framtiden?
    Tailwind N gillar detta
  • Björn F
    Björn F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans, bra produkt som jag varmt kan rekommendera
  • Dimitrios A
    Dimitrios A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    I bought two large packages of Tailwind naked flavor. Everything was perfect, as always.
  • Olle G
    Olle G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mina förväntningar infriades och överträffades. Bra personlig service.
  • Vidar S
    Vidar S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra produkt så langt. God smak og fin munnfølelse. Praktisk embalasje.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans. Köpte en 12-pack mixade smaker.
    Bra kvalitet och smak och det känns att det är naturligt.
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra och snabb leverans. Bra smak på produkterna och äntligen fick jag bukt med en krånglande löparmage! PERFEKT
  • Björn F
    Björn F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag köpte sportdryck, var smidigt och snabb leverans. Mycket bra service och bra produkter som jag kommer att utnyttja framåt.
  • Martin A
    Martin A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bemötandet var väldigt bra. Lätt att beställa osv.
  • Christer T
    Christer T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    KolmårdsRundan med Trail Marathon ser fram mot att kunna erbjuda denna sportdryck på våra vätskestationer vid tävlingarna den 8 juli! Vi tackar för erbjudandet och det ska bli ett mycket intressant samarbete!
    /KIK Motions