Alla kategorier Webshop Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind är företaget som kombinerar elektrolyter, vätska och näring i en god sportdryck som är skonsam för din mage. Vår affärsidé är att erbjuda en sportdryck som innehåller allt du behöver. Den har en ren och lätt smak och uppfyller alla näringsbehov. Inget kladd. Ingen konstig eftersmak. Alltså en sportdryck av hög kvalitet som ser till dina behov.

Vi på Tailwind Nutrition Sweden erbjuder alltid personlig service och delar med oss av vår kunskap inom kost- och träningslära. Har du några frågor är du varmt välkommen att dela med dig av dem - så gör vi allt för att svara.

Läs vad 426 kunder tycker om Tailwind Nutrition Sweden

• 2019-03-08

Fredrik M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Är helt klart nöjd med produkten. Känner att jag får den energi jag behöver vid tuffa och långa pass. Läs mer
  • 2019-03-05

Hampus N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag ville testa Tailwind främst för att det kommer att erbjudas under ett ultralopp jag har inplanerat i vår. På grund av det köpte jag Endurance Fuel (Citron) och är helt nöjd efter ett par initiala tester. Egentligen över förväntan då drycken fungerade bra redan under första löprundan. En trevlig twist var även det handskrivna kortet samt att få ens egna namn på förpackningen. :) Läs mer
  • 2019-02-28

Anne K skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Kjøpte stickpack berry.
    Fikk rask leveranse og hadskrevet kort. Veldig hyggelig!
    Servicen fra foretaket og probuktet lever opp til forventningene mine! Läs mer
  • Mattias K

2019-02-27

Mattias K skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställde endurance fuel mandarin.
    Snabb och bra leverans.
    Perfekt energi till långpasset!
    3 beställningen och lika nöjd varje gång. 👌👍👏 Läs mer
  • Zoran V

2019-02-20

Zoran V skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag köpte flera smaker utav er produkt för att testa mig fram till vilken smak jag ska använda mig av till Iron Man samt två st flaskor! Ni var mycket snabba med leveranserna och när en av flaskorna inte fanns hörde ni av er för att ge mig andra alternativ! Jag blev väl bemött och kände mig väl omhändertagen av er personal! Jag ska fortsätta köpa era produkter till mina framtida tävlingar! Läs mer
  • 2019-02-11

Carl B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Lätt att blanda och framförallt lätt att dricka Läs mer
  • 2019-02-09

Annica W skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    God smak och effekt. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-02-08

Ann-Louise T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Enkelt att beställa. Trevligt med personligt kort. Jag ÄLSKAR tailwind och den förbättrar mitt resultat vid tuffa cykel pass. Läs mer
  • 2019-01-30

Anders L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag har köpt sportdryck av Tailwind för att den inte är så söt i smaken som andra drycker kan vara,dock har jag bara provar drycken en gång.
    Bemötandet var posetivt och varorna kom snabbt hem.
    Påståenden som Tailwind har om produkten stämmer bra. Läs mer
  • 2019-01-28

Johan E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Allt smidigt och bra. Bra service och snabb leverans Läs mer
  • 2019-01-17

Niklas F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte i Webshop
    Enkelt
    Snabb leverans
    Trevligt med personlig lapp
    Funkar bra för mig när jag springer Läs mer
  • 2019-01-02

Joann R skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har bestilt stick packs fra TWS. Skulle gjerne bestilt mer, men pga tollregler i Norge blir det for dyrt. Fin butikk og god service! Läs mer
  • 2018-12-25

Robert H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fast and personal service. Tailwind is a great product. Läs mer
  • Erik M

2018-12-21

Erik M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Vätskersätting med och utan koffein en ny keps och en soft flaska.. Snabb leverans och som vanligt ett personligt tack.. Använder deras produkter sedan ett tag och hade de när jag sprang Kungsleden i sommar 443k /7dgr.. Kanon bra när man vill frammåt. Läs mer
  • 2018-12-17

John-Ivar E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Kjøpte porsjonspakker med Tailwind, alle smaker. Leveransen ble postet og sendt veldig kjapt. Mottok pakken få dager senere. Alt i alt 100% fornøyd! Läs mer
  • 2018-12-10

Peter L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fantastiskt bra produkt och mycket bra service. Läs mer
  • David T

2018-12-05

David T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte den stora förpackningen med sportdryck, smak, lemon. Har haft den tidigare och den har alltid fungerat bra. Lätt att tvätta flaskskorna, klumpar inte. Bra att variera i styrka beroende på temp ute. Klockrent sätt att beställa. Inget krångel. Läs mer
  • 2018-12-05

Lena E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Gillar produkten. Men skulle gärna se att påsarna var anpassade till 0,5 l flaskor.
    Hade gärna gått över till de stora förpackningarna men saknar nån smidig behållare e dyl för att ta m portionsdoser för påfyllning - som doserar i flaskan o inte sprider pulver överallt. Läs mer
    2018-12-05 Tailwind N svarar Lena E
    Hej Lena,

Förstår din tanke. Många använder ziplock påsar för att dosera efter egna krav på blandning. Inget man flyger med kanske ;-) Men det funkar bra under lopp och längre träningspass.
  • 2018-11-29

Anela K skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Vi köpte engångsförpackningar sist och de är perfekta att ha på resan. Vi bara älskar produkterna och använder inga andra energitillskott. Läs mer
  • 2018-11-15

Rickard H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte "caffeinated endurance fuel" samt "Endurance fuel" för att använda vid lopp och löpning.
    Testade av det i samband med Kullamannen Dödens zon 2018 och är nöjd.
    Det kladdade inte, smaken var mild och inga problem att zippa i sig det under en längre stund.
    Kände mig överlag piggare under hela loppet jämfört med åren innan.
    Tror även att det hade en positiv effekt på mig då jag "bara" fick kramp i låren sista 3,5 km, jämfört med de sista 8km förra året (både låren och vaderna då).

Rekommenderar. Läs mer
  • 2018-11-10

Joakim D skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har inte testat mer än ett pass och då funkade det bra tror jag... Läs mer
  • 2018-11-09

Gorm S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Meget fornøyd med smak og levering. Läs mer
  • 2018-11-09

eva s skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hade en del strul med websídan och varukorgen, mailade och fick snabbt och sympatiskt svar.
    Köpte portionsförpackningar med "naked" smak, dvs så smaklös som möjligt, och har hunnit testa under två långpass. Hittills har det fungerat bra, det riktiga tested blir dock först om en månad, då vi får se vad magen tycker efter fem-sex-sju timmars löpning!
    Bra bemötande och stora förhoppningar om en bra produkt. Läs mer
  • Magnus J

2018-11-05

Magnus J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte tailwind sportdryck.
    Alltid snabb leverans och trevligt personligt kort med i leveransen.
    Alla förväntningar infriades Läs mer
  • 2018-11-04

Howard L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställde Endurance Fuel Lemon. Lätt att beställa och fick varor jättesnabbt. Jättebra! Läs mer
  • 2018-10-28

Rikard G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Supersnabb leverans och trevlig service. Läs mer
  • 2018-10-08

Håkan N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte Endurance Fuel Mandarin Orange.
    Snabb leverans som vanligt. Kul med handskrivet meddelande i leveransen. Läs mer
  • Thomas C

2018-10-07

Thomas C skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hej
    Jag köpte tailwind endurance fuel lemon. Fick ett mycket bra bemötande genom en handskriven lapp som följde med :)
    Produkten motsvarar mina förväntningar och jag kommer att fortsätta köpa den Läs mer
  • Gabriella L

2018-09-26

Gabriella L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Tailwind Tropical Buzz och ett antal småpåsar.

Gillar personlig påskrift på Tropical Buzz Läs mer
  • 2018-09-24

Matts S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Perfekt kladdfri energi på löpturen Läs mer
  • 2018-09-21

Per L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Så här långt bra, men har inte hunnit testa produkten fullt ut än. Läs mer
  • Carl C

2018-09-13

Carl C skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    För det första är produkten suverän, den har alltid funkat på lopp och träning. Köpte första gången 2014 och hållit mig till Tailwind sen dess. Redan då var kundkontakten personlig, små men betydelsefulla detaljer som de håller samma nivå på än idag. Läs mer
  • Linda C

2018-09-05

Linda C skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte Tailwind Endurance Fuel inför ett 9 timmars tufft traillopp och är jättenöjd! Det var enkelt att beställa, jättesnabb leverans och kul med personligt peppbrev och eget namn på förpackningen. Jag drack regelbundet under hela loppet och det gjorde att jag kände mig pigg och hade energi i benen hela loppet. Har testat smakerna berry och green tea buzz, toppenbra! Läs mer
  • 2018-09-02

Elin H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag har nu beställt min andra förpackning av Tailwind med mandarin/orange-smak. Riktigt bra bemötande av personalen, och gillar det lilla personliga meddelandet som kommer med leveransen. Jag är väldigt nöjd med Tailwinds produkt och har nu också beställt hem lite prover på de med koffein också. Återkommer säkerligen som kund. Läs mer
  • Marit H

2018-09-01

Marit H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har tidligere kjøpt Tailwind når jeg har vært på reise i USA, tenkte jeg skulle prøve dere i Sverige, god nettside og meget rask levering! Og ikke minst, veldig hyggelig med håndskrevet kort i leveveringen. Og til og med mitt navn på hver pakning. Elsker Tailwind, fungerer meget bra for meg! Läs mer
  • 2018-08-31

Kalle J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra, snabb, personlig service! Läs mer
  • 2018-08-10

Bjørndalen 1 skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Kjøpte Caffeinated Fuel med grønn te etter å ha prøvd en del samples. Fungerer fantastisk til lange turer. Läs mer
  • Christel G

2018-08-09

Christel G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fantastiskt snabb leverans och mycket trevlig och personlig service av Alexander och Rebecca :). Läs mer
  • Tobbe L

2018-08-08

Tobbe L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte sport drycken och skall förmodligen snart beställa mera. Pratade personligen med dom och fick ett utmärkt bemötande. Sport drycken verkar passa mig utmärkt, håller väl fortfarande att hitta rätt mängd och så men annars mycket bra /Tobbe Läs mer
  • 2018-08-08

Christina L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Sportdryck, bra smak och som inte var för stark. Drycken gjorde sitt jobb och gav önskad effekt.

Däremot är det många företag som är mycket mer personliga där man känner sig sedd. Ett litet namn på produkten räcker inte idag. Umara tex skriver alltid en personlig hälsning i paketet.

Snabba leveranser är också något man förväntar sig idag. Läs mer
    2018-08-09 Tailwind N svarar Christina L
    Hej Christina,

Ledsen att du inte fick något meddelande. Vi har i sex års tid skrivit personliga hälsningar till alla våra kunder men hade under sommaren slut på kort. Vi hade tyvärr också problem med lite sjukdomar under vår semester vilket resulterat i att vissa fått vänta alldeles för länge på sin leverans. Men nu är vi på hugget igen.

Hoppas att du är nöjd med själva drycken!!!
  • 2018-07-30

Ingela B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    provade under Swedish alpine ultra 107 km som forsta lopp. det funkade bra. jag hade nog blandat for mycket I starten men fick justera det senare I loppet. hade Inga problem att ata under eller efter loppet och Inga uppstotningar illamaende elller liknande. har bestallt 4 paket mer for fortsatt test da vi bor I Dubai dar det ar valdigt varmt. so far so good.

service och leverans var snabb Läs mer
  • 2018-07-19

Julia P skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Enkel och snabb beställning samt leverans! Läs mer
  • 2018-07-18

Ann M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag köpte energidryck. Alltid snabb leverans.
    Mycket nöjd med produkten, sedan vi upptäckte den använder vi ingen annan dryck vid träning. Läs mer
  • 2018-07-17

Claes D skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Väldigt snabb leverans. Svarade också bra och utförligt på de frågor jag hade innan beställning. Läs mer
  • 2018-07-15

Mikael J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte tailwind pure på rekommendation då jag tycker alla energidrycker jag smakat är äckliga. Mycket nöjd med mitt köp! Läs mer
  • 2018-07-08

Undersrudveien 1 skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Kjøpte startpakken med 5 smaker. De jeg har smakt på til nå er gode, uten å være for sterke i smak. De har bra næringsinnhold, og fungerer meget bra i trening og konkurranse. Gir mine beste anbefalinger. Läs mer
  • 2018-07-08

Bergstien 1 skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Kjøpte tailwind sportsdrikke. Varen ble ikke sendt omgående men jeg ble rikelig kompensert med gratis varer. Svært bra kundeservice! Jeg er alt i alt meget godt fornøyd og vil anbefale å handle fra Tailwind Nutrition Sverige til mine venner og bekjente. Läs mer
  • 2018-07-03

Anton T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hög kvalitet, proffsigt, personligt. Läs mer
  • 203 2

2018-07-02

203 2 skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Kjøpte en pakke med fire forskjellige smaker før jeg deltok på ultraløpet Salomon xreid. Dette er ett løp med sluttid fra 20 timer og oppover. Var spent på hvordan det ville fungere å ikke innta fast føde underveis. Har tidligere hatt litt mageproblemer på lengre løp. Må si at tailwind fungerte utmerket. Det var stort sett det eneste jeg hadde i meg av næring underveis på de 21 timene det tok meg å fullføre løpet, sett bort i fra litt varm suppe som vi fikk utdelt på sjekkpunkter underveis. Hadde ingen problemer med magen underveis. Ett tips hadde vært å lage noen flasker som gjør det enkelt å porsjonere underveis i ett langt løp. Jeg brukte små drikkeflasker som jeg hadde merket med tusj porsjonene som gjorde at jeg kunne fylle opp i drikkeflaskene underveis. Alt i alt er jeg meget fornøyd, og mener tailwind var en av grunnene til at jeg klarte å fullføre løpet på 12.plass av 240 startende. Läs mer
  • 2018-07-02

Tapani K skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte endurance fuel då jag hört gott om den. Den levde verkligen upp till mina förväntningar; god, mättande, ej sötsliskig som många geler kan vara och man behöver bara skölja vätskeblåsan men ljummet vatten efter att man haft produkten däri. Kommer fortsätta köpa denna produkt! Läs mer

Åre Strand, 830 13 Åre