Alla kategorier Webshop Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind är företaget som kombinerar elektrolyter, vätska och näring i en god sportdryck som är skonsam för din mage.

Läs vad 287 kunder tycker om Tailwind Nutrition Sweden

• Roland E
    Roland E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag beställde över nätet och det var hur smidigt som helst.
    Jag visste vilken produkt jag skulle ha, då jag fått provat av en vän.
    Som kund kommer jag att vara kvar. då ni både är ett reko företag och med bra produkt.
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Superbra bemötande! Beställde sportdryck och testade för första gången. Fick en go rabatt och en gullig hälsning i mitt paket.
  • Jonas I
    Jonas I skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har bara handlat där en gång, så jag kan inte säga så mycket om det. Det var rätt trevligt med det personliga kortet i paketet.
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra bemötande från företaget. Gillar att de tog tiden att skriva in ens namn på förpackningen.
    Har endast handlat en gång men de varor jag köpte, och nu testat under en tid, har varit utmärkta.
    Tror mig känna en ökning av prestationen när jag använder dem.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställde provpåsar på endurence fuel inför ett lopp som skulle ha tailwindnutrition i sin vätskestation. Har problem med håll när jag dricker sportdryck under löpning men det funkade klockrent. Supernöjd med produkten och beställde en större förpackning samt flaska nu.
    Bra kontakt med personal i samband med köp (mitt Swish krånglade och fick byta betalningssätt) och snabb leverans. De personliga meddelanden man får med leveransen är en riktigt trevlig detalj.
  • Gøran B
    Gøran B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig fornøyd med service, kundebehandling og leveringstid. Jeg kjøpte 2 store pakker Tailwind Endurance. Brukte det som basis under helgens DSSP (Trondheim - Oslo). Hadde full energi under hele rittet og kom i mål på 2.5 timer bedre tid enn i fjor, 18t40min, selv med motvind. Kommer til å bruke Tailwind også på fremtidige ritt og triatlonkonkurranser. Mvh gøran
  • Johan L
    Johan L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Personligt, bra bemötande. Jag köpte sportdryck eftersom att jag fått den under ett lopp och jag tyckte att den fungerade bra med min mage.

Som kund är jag nöjd både med produkten och bemötandet.
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställde via nätet. Smidigt. Snabb leverans. Trevligt brev.
  • Per D
    Per D skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte 14-packs mix med olika smaker. De jag provat hittills har varit goda och gett bra energi under mina aktiviteter, löpning och mountainbike. Det gick snabbt och smidigt att beställa, bra service och en bra produkt.
  • Maria N
    Maria N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fungerade toppen under halvVättern. Kommer absolut fortsätta köpa produkten.
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och trevligt med personliga hälsningar på följesedel mm
  • Markus S
    Markus S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket bra o snabb service!!
    Kommer handla från Tailwind i fortsättningen..
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra! Snabb leverans.
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra service och bra produkter. Rekommenderas 😁
  • Gregory E
    Gregory E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har gjort en beställning på eran produkt tailwind Nutrition och den fungerade bra. Fick lite muskelkramp de sista km av totalt 160 km Siljan runt.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans.
  • Emanuel L
    Emanuel L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Upplevde kontakten med Tailwind som bra med snabba svar innan beställning, uppskattade den snabba hanteringen och jobbet man lagt ner på ett handskrivet kort med leveransen.
    Produkten motsvarade väl förväntningarna och är redan testade på två lopp, en halvmara löpning och ett 120km cykellopp.
    Med vänlig hälsning, Emanuel Ljunggren
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jeg testet Tailwind første gang på Ecotrail 80 km i Oslo i år. Det fungerte kjempe bra. Gode smaker, ikke for søt og ga meg ekstra energi under løpet. Godt å kunne variere smak underveis. Ble ikke dårlig i magen. Kommer absolutt til å fortsette å teste Tailwind
  • Anki M
    Anki M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte sportdryckspulver Endurance fuel (Mandarin orange, Large) och Stick packs (Raspberry Buzz Caffeinated). Bra bemötande genom hela kedjan och snabb service. Efter en rekommendation från en bekant var förväntningarna höga på produkterna och mitt omdöme om dem är gott! Mycket bra produkter! Är en mycket nöjd kund.
  • Adam I
    Adam I skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Utmärkt produkt. Suveränt kundbemötande.
  • Jënni J
    Jënni J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fantastisk service, snabb leverans, personliga meddelanden gör att man vill fortsätta handla hos Tailwind Nutrition Sweden. Rekommenderar till alla mina vänner och familj!
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och med personlig touch. Goda smaker utan att vara för söta.
  • Kristian W
    Kristian W skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans. Har provat produkten två gånger vid riktigt långa pass. Lättdrucket med god, mycket svag smak. Kombinerade med andra energikällor, såsom banan och choklad. Mot slutet av det längsta passet (5 timmar in) blev jag lätt illamående, men vet inte om det berodde på Tailwind eller om det uppkommit ändå.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans med en personlig touch, rekommenderas!
  • Martin M
    Martin M skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Smaken er bra og den kjennes ikke for søt. Om effekten er noe bedre enn tilsvarende drikker fra Maxim eller andre kjenner jeg ikke enda. Men den er mer behagelig å drikke.
  • Arne I
    Arne I skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Leste om produktet på Facebook og plasserte en ordre. Raskt bekreftet og levert. Hyggelig personlig hilsen med varene. Kun testet produkt under trening/aktivt friluftsliv, men oppfyller mine forretninger så langt. Skal prøves i konkurranse denne uken. Liker den smaksløse og sukkerfrie opplevelsen. Spent på hvordan det virker på magen under lang løp!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag fick en dryck som stämmer med beskrivningen av den. Ger massa energi och jag tappade aldrig orken på mitt första långpass med den. Väldigt mild smak och god. Väldigt bra 😀
  • Lucas T
    Lucas T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Väldigt snabb leverans! Nöjd med smaken (neutral men god).
  • Tone Ø
    Tone Ø skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hurtig levering, Bra smak, ikke noe problem med magen
  • johnny j
    johnny j skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Super hurtigt levering og det er super godt produkt tariwind pulver til at drikke på den lange tur
  • Jannica B
    Jannica B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Ärligt talat - tycker Tailwind-produkterna är fenomenala. För mig absolut den bästa sportdryck jag använt. Smaken ypperlig och ger tillräckligt med energi (utan magproblem) även på ultrasträckor.

Även om handel via nätbutik sällan blir personlig så känns det lite extra roligt och positivt att få ett litet handskrivet meddelande och se sitt namn på produktpåsen. En liten kuriositet som ger bilden av mycket personlig kundservice.

Som bosatt i Finland vore det skoj om produkten skulle finnas tillgänlig i Finland. Må hända i framtiden?
  • Björn F
    Björn F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans, bra produkt som jag varmt kan rekommendera
  • Dimitrios A
    Dimitrios A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    I bought two large packages of Tailwind naked flavor. Everything was perfect, as always.
  • Olle G
    Olle G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mina förväntningar infriades och överträffades. Bra personlig service.
  • Vidar S
    Vidar S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra produkt så langt. God smak og fin munnfølelse. Praktisk embalasje.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans. Köpte en 12-pack mixade smaker.
    Bra kvalitet och smak och det känns att det är naturligt.
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra och snabb leverans. Bra smak på produkterna och äntligen fick jag bukt med en krånglande löparmage! PERFEKT
  • Björn F
    Björn F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag köpte sportdryck, var smidigt och snabb leverans. Mycket bra service och bra produkter som jag kommer att utnyttja framåt.
  • Martin A
    Martin A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bemötandet var väldigt bra. Lätt att beställa osv.
  • Christer T
    Christer T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    KolmårdsRundan med Trail Marathon ser fram mot att kunna erbjuda denna sportdryck på våra vätskestationer vid tävlingarna den 8 juli! Vi tackar för erbjudandet och det ska bli ett mycket intressant samarbete!
    /KIK Motions
  • Peo S
    Peo S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Vi "möttes" ju aldrig. Men allt funkade perfekt med beställning, information, betalning och leverans. Smidigt med svish.
    Absolut inget att klaga på. Kommer säkert att handla mer. Sportdrycken funkade bra. Testar den inför ett lopp. Kommer att bli utmärkt.
  • Simon J
    Simon J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Personligt och bra bemötande. Snabba svar och öppet företag. Väldigt bra produkt som är perfekt för distansidrotter.
  • Edit A
    Edit A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra näring för lagom långa springrundor, men för längre sträckor än 25 känns kroppen tom på energi med endast Tailwind.
    Ska absolut använda den i kombination med energigel/russin.
    2017-04-11 Tailwind N svarar Edit A
    Hej Edit, hur har du blandat? Kanske du behöver fler kalorier per timme och därmed behöver mer Tailwind i din blandning?
    2017-04-11 Edit A svarar Tailwind N
    Tack för svaret.

Jag har blandat 2 skopor i halvliter vatten. Tänkte blanda en mer koncentrerad lösning på lördag då jag springer Österlen trail 47 km. Tar ändå med mig annat också, vågar nog inte ha endast tailwind med mig :) Magen kändes jättebra med det.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Christian S
    Christian S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fik anbefalet Tailwind energidrik v min bror, som løber trailløb. Egentlig synes jeg bare godt om smagen (lemon), men efter 4 træninspas på racer, har jeg kun roser til overs for produktet.
    God smag
    Klister ikke.
    Puster ikke maven op, og bøvser ikke. (Kammerater synes godt om dette)
    Har haft masser af energi og kraftoverskud, uden at spise noget - kun drik - 2 -3 timers cykling.
    Meget tilfreds m Tailwind energidrik
  • Ute R
    Ute R skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och bra produkter!
  • Kristofer B
    Kristofer B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    1. Snabb personlig service. Blev kontaktad per telefon när deras transportör hade svårighet att hitta utlämningsställe för paketet.

2. Testar produkten under träning inför Ultravasan 90 i Augusti och de tre tillfällen jag har använt Tailwind under längre pass har jag varit mycket nöjd med känslan av energi under hela passet.

3. Favorit är helt klart den rena produkten utan smak som jag tror kan funka under mina 4-5 timmarspass och även under Vasan om jag bestämmer mig för Tailwind. Lätt frisk söt/salt smak som släcker törsten. Inte alls söt och kvalmig som vissa sportdrycker tenderar att bli i längden.

4. Produkten innehåller de salter och kolhydratkällor jag vill ha!
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och personlig hälsning i paketet, trevligt! Är dessutom väldigt nöjd med produkterna jag beställt. Klockrent!
  • Kaarlo B
    Kaarlo B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Rekommenderar produkten, fungerade mycket bra för mig
    och kommer att dricka det under Österlen Trail 47 km i år.
    Mycket lätt att blanda och tvätta vätskeblåsan efteråt.
  • Vegard S
    Vegard S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    God service på bestillinger. God smak på produktene,
  • Morten H
    Morten H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Leveransen gikk raskt og smertefritt.
    Godt inntrykk fra Bestilling til bruk.
    Produktet er ikke ferdig testet fra min side, men så langt ingen mageproplemer ved bruk.
    Elsker at 1 scoop=100kcal. Gjør det enkelt😁
    Ser lovende ut!