Alla kategorier Webshop Tailwind Nutrition Sweden
Rekommenderat företag 2016 - Tailwind Nutrition Sweden
Rekommenderat företag 2015 - Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind är företaget som kombinerar elektrolyter, vätska och näring i en god sportdryck som är skonsam för din mage.

Läs vad 219 kunder tycker om Tailwind Nutrition Sweden

• Henrik E
    Henrik E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Allt fungerade bra, perfekt att kunna köpa en blandning med olika smaker för att hitta min egen favoritsmak.
  • Angelika S
    Angelika S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hei!
    Jeg er svært fornøyd med Tailwind sine drikker. Bruker det på løpeturene mine, fungerer veldig bra. Også veldig fornøyd som kunde.
  • Peter N
    Peter N skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Köpte stick packs. Bra bemötande.
  • Anette P
    Anette P skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fantastiskt snabb leverans! 👍🏻
  • Franziska B
    Franziska B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jeg er meget fornoyd med Tailwindproduktene. Jeg har aldri fått problemer under løp og bruker det under lange terrengløp. Alle smaksvarianter er tilbakeholdene og lett å drikke selv når jeg er trøtt og sliter med å få i meg væske. Jeg er glad at venninen min har introdusert meg til Tailwind! Takk til dere! Keep up the good work!
  • Jarkko S
    Jarkko S skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Beställningen gick bra och leveranstiden normal. Personligt brev i paketet :).. uppskattades.

Produkten är jag nöjd med, bättre för magen än "blocks"
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har alltid blivit personligt bemött på ett bra sätt.
  • Marie C
    Marie C skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra bemötande och alltid snabb leverans. De produkter jag har provat har bara varit possitivt!
  • Anna A
    Anna A skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Personlig leverans!
    Uppskattat!
    Har provat produkten vid ett tillfälle och
    blev mycket nöjd!
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    bra professionellt bemötande och snabb handläggning.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb respons och mycket trevligt bemötande. Sen produkten är fantastisk är ju ett plus.
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har bara hunnit prova Tailwind vid några få tillfällen men är såhär långt väldigt nöjd! Mkt god smak, inte sådär sötsliskig som många energidrycker annars är. Kände mig pigg och fräsch och hade gott om energi hela passet (3.5 timmar och 3timmar).
  • Olle J
    Olle J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Smidiga förpackningar. Fungerade som jag hoppats på. Kompletterade enbart med 2 gel under nästan 5 timmar MTB cykel och fick inte ont i magen.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans. bra produkter. bra och snabb hjälp direkt via deras hemsida. Mycket nöjd
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Det är semestertider och jag noterade att det var begränsade leveransdagar mm, men leveransen missade precis den tävling som jag skulle ha energin till. Jag får skylla mig själv dock som var ute i sista minuten :) ... inget att anmärka på annars, trevligt bemötande och trevligt med personlig hälsning med leveransen.
    2016-08-12 Tailwind N svarar Kommentar f
    Så tråkigt att höra att det inte hann fram till din tävling! Hoppas att det gick bra ändå och att vi kan se till att du har det i tid till nästa gång!
  • Samuel F
    Samuel F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag är en ultralöpare som använder tailwind för det smakar gott och håller undan krampkänningar. Produkterna är lätt och beställa och kommer ofta på dörren dagen efter jag beställt. Tilltrotts för att jag bor i Oslo!

Supernöjd och hjälper gärna er med marknadsföring som ambassadör på instagram om ni önskar. Min profil är bal_oo_ sänd mig information på samuelfredriksson@hotmail.com om det skulle vara aktuellt.

Samuel
    Tailwind N gillar detta
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag tycker det var en bra sportdryck! Neutral i smaken, blev aldrig less på den. Sprang Fjällmaraton med den i camelpaken, kompletterade med vatten och snacks under vägen. Kan verkligen rekommendera!
    Tailwind N gillar detta
  • Pontus T
    Pontus T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra och snabb service, ett bra företag
  • Christian L
    Christian L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Med dere som selgere: distributører er jeg veldig fornøyd. produktet virker bra. Har ikke hatt det på langtur enda, men førsteinntrykk er bra. Har brukt det på halvlange løp om morgenen, og da virker det.
  • Lars L
    Lars L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Jag hörde talas om Tailwind genom bla Trail Runner Nation och Ginger Runner. Fick ett gäng potioner i olika smaker i julklapp av min fru i julas. Provade dem och tycker att de funkar bra, också lättare att få i sig än diverse geler som jag har testat. Tailwind är mitt val när jag kommer att genomföra min första ultra i höst. Mina favoritsmaker är Berry och Rasberry buzz. Jag kan varmt rekommendera Tailwind till alla som håller på med uthållighetsidrotter. /Lars
  • Arild V
    Arild V skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig bra og rask levering! Dei eg har prøvd til nå hadde også god smak.
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Veldig rask service. Selv om det var informert om at det var ferie, så hadde jeg pakken hos meg i løpet av få dager.
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Utmärkt bemötande och snabb hjälp vid eventuellt strul. Bra svar på frågor.
    Har haft lite krångel med förväxlde kollin men det löstes enkelt. Toppbetyg.

Jag använder portionspåsar med pulver som jag blandar själv under (semi) self sufficiency-lopp. Den färdigblandade drycken är kanon (kör med Naked-varianten som är finfin), men det är knöligt och söligt att få in pulvret i flaskan när man är sliten och trött och det blåser ute. Pulvret hamnar överallt och klibbar ner och kommer dessutom inte in i flaskan som det skall. Det skulle vara bra om ni kollade på att göra Tailwind-pulvret i form av tabletter som kan släppas ner i flaskan innan man fyller på med vatten. Era konkurrenter för detta och det är ett mycket enklare och smidare sätt att blanda sportdryck när man år ute på lopp.
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra service, snabba leveranser. Kanske lite dyrt.
  • Erik H
    Erik H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb leverans och trevligt personligt meddelande i paket! 5 stjärnor!
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Grymt nöjd 👍🏻 ger mig kraft och energi att hålla igång, kan egentligen inte hitta nått negativt om produkten, helt klart min favorit :)
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Tailwind nutrition Sweden = perfekt genom hela upplevelsen från köp till paketuthämtning!
  • Povl J
    Povl J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Tailwind er det bedste produkt jeg nogensinde har prøvet. .det virker. .smager ikke grimt. ..og maven slår ikke knuder....
    Jeg er på kort tid blevet fan af tailwind ..
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Personlig och bra service! Snabb leverans och bra kvalitet på produkterna.
  • Karl R
    Karl R skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bästa sportdrycken jag prövat.
  • Henric J
    Henric J skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket bra produkt.
    Klibbar inte och smakar gott.
  • Ivan B
    Ivan B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra smak, bra effekt, praktiska förpackningar. En klar favorit!
  • Sami L
    Sami L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket bra. Inte so många erfarenheter ännu.
  • Petra H
    Petra H skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Hej! Trots att det är semestertider så var det som vanligt snabb leverans. Har använt Tailwind tidigare och är mycket nöjd med produkten och bemötandet. Ett extra plus för det medföljande kortet i leveranserna. Med vänlig hälsning, Petra H
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket hjälpsamt och bra bemötande.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Mycket bra. Första turen var 3 timmar och jag blev varken hungrig eller fick magont/illamående. Jag har kört med gel innan då det har varit det enda som fungerat för min mage, dock så har jag istället fått halsbränna av det. Inte heller det fick jag av tailwind. Stora tummen upo
  • Pierluigi E Claudia T
    Pierluigi E Claudia T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    All ok. Product very good. Thanks for all.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Funkade utmärkt på High Coast Ultra 129km. Jag brukar alltid bli väldigt less på smaken på sportdrycker efter ett antal timmar och liter. Detta lopp tog ca 24 timmar för mig, drack mer än 10 liter Tailwind Mandarin och Berries under den tiden. 2 skopor per 0,5 liter. Funkade utmärkt, smakade bra och lättdrucket även på slutet.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Positivt upplevelse. Bra och snabbt svar på frågor angående användningen av produkterna och eventuella andara användningssätt.
  • Peter T
    Peter T skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bara positivt. Enkel, överskådlig hemsida, beställning och betalning fungerar bra, produkt skickas snabbt. Samt en bra produkt, kommer att fortsätta att beställa Tailwind på samma sätt.
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Snabb och bra service. Svarade snabbt på frågor jag hade rörande leveranstider
  • Remy B
    Remy B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Tailwind fungerade optimalt under mitt senaste löp äventyr över 160 km på egen hand. Min upplevelse av Tailwind är bara goda. Magen fungerade mycket bra och under andra dygnet fick jag en otrolig energi dom gjorde att jag kunde behålla farten fast jag var extremt trött. Mycket god och snabb service från Tailwind. Kan varmt rekommendera Tailwind till dig som söker en energi dryck som skiljer sig från mängden och ger dig energi som tar dig längre!. Varma hälsningar Remy Brändefalk Äventyrs löpare Arvika.
  • Martin O
    Martin O skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Har bara testat Tailwind ENDURANCE FUEL på en långvända och det funkade super.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Grym service, snabba svar och snabb leverans.
  • Karin F
    Karin F skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bästa sportdrycken. Tacksam att ha hittat en min mage fixar i 7-8 timmar och som man kan få smaklös.
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Synes produktet virker rigtig godt.

Hurtig levering og kan kun anbefale at handle med Tailwind.
    Kommentar f skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Er meget imponeret over tailwind. Brugte det for første gang på Marathon i CPH denne weekend, og det virkede over al forventning. Kan kun anbefale tailwind, godt produkt og god service.
  • André R
    André R skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Kjøpte Tailwind Endurance Fuel Mandarin/Orange. Mild og god smak. Ikke for sterk eller søt. Brukte den under Ecotrail Oslo 45 km. Fungerte utmerket.
  • Mats B
    Mats B skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Bra bemötande och snabb leverans. Men har tyvärr inte ännu hunnit med att testa ordentligt.
  • Poul V
    Poul V skrev om Tailwind Nutrition Sweden
    Fin service, leveret til tiden - så alt ok.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx