Alla kategorier Snickare Västra Götaland Uddevalla Tak & Renovering i Uddevalla AB

Tak & Renovering i Uddevalla AB

Edingsvägen 30, 451 52 Uddevalla — Visa karta

Ekenleden 13 A, 42836, KÅLLERED
Trä & Murkompaniet
Gudleif N:
Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt ...

Läs vad 2 kunder tycker om Tak & Renovering i Uddevalla AB

• Marie P
    Marie P skrev om Tak & Renovering i Uddevalla AB
    Det är nu 2 1/2 år sedan företaget bytte vårt yttertak och vi är mer än nöjda med arbetet. De var mycket kvalitetsmedvetna, arbetade effektivt och var mycket tillmötesgående och lyhörda för våra synpunkter och önskemål. Ett väl utfört arbete hela vägen igenom. Kan varmt rekommenderas.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Tak & Renovering i Uddevalla AB
    Firman fick i uppdrag att bygga ut vårt hus vilket resulterade i missnöje,bråk och riktigt dåligt hantverk på detaljarbeten.

Snickarna hade ingen känsla alls för kvalitet och detaljfinish. Vårt nyinlagda golv hade djupa jack och fula märken, spruckna lister, dåligt justerade dörrar, kall luft drog in mellan golv och väggar, några takskivor var spräckta, några lister till golvet saknades,stor buckla i befintlig stålskorsten, fönstret på gaveln är snett, och en trappa som var monterad sned på flera sätt bara för att nämna några fel, lägg därtill att snickarna hade svårt att göra snygga konstruktioner och design verkade som något helt främmande.

Vi påpekade felen till ansvariga på firman då vi fick nästa chock, cheferna blev totalt vansinniga på oss för att vi klagade och stämningen blev så hotfull att de kändes som om någon av dem skulle slå ner oss.
    Dom gapade och svor om hur petiga vi var och den ene från firman viftade med ett vattenpass framför oss. Vi har vittnen till händelsen och mötet slutade med att dom tog på sig skorna och gick!!!

Vi vill varna för dessa otrevliga och oseriösa skojare som vi fått betala stora summor pengar till utan att bli nöjda. Några av felen rättades till men flera fel ville dom inte ta på sig vilket vi till slut gav upp att anmärka på.

Edingsvägen 30, 451 52 Uddevalla