takbox.se

takbox.se

www.takbox.se
  • BadgeSevenYears
1 407

Takbox.se är företaget som tänker utanför takboxen. Vi tillhandahåller förutom takboxar även Takräcken, Cykelhållare, Kajakhållare, Skidhållare, Spännband, väskor och ryggsäckar samt fodral för smartphones. Genom vår personliga service och stora kunskapsbas är vi sedan 2014 en av sveriges största återförsäljare av Thule takboxar....

1407 omdömen om takbox.se

Sedan starten hos Reco 2018

Ingemar M
Skrev om takbox.se

Mycket hjälpsamma med mina frågor.

Jan G
Skrev om takbox.se

Hej Takbox! Min första kontakt på takbox.se. Gott bemötande och snabb leverans. Det blev en Thule takboxs-hiss! (Dock ännu ej monterad, men jag sett den hos en bekant som är nöjd). Bästa hälsningar/ jan

Arvid F
Skrev om takbox.se

Bra priser och tjänstvillig personal på lagret!

Philip S
Skrev om takbox.se

Enkelt att hitta takräcke/lasthållare som passade till min bil, också till ett bra pris. Bra hantering av min beställning där jag fick varan ganska snabbt levererad.

Mats N
Skrev om takbox.se

Enkelt att beställa och snabb leverans. Frakten var billig också.

David J
Skrev om takbox.se

Enkelt att hitta på webbplatsen och anpassa till vår specifika bilmodell, snabb leverans. Allt komplett och fungerade bra att montera.

Anders T
Skrev om takbox.se

Snabbt och bra. Trevlig person ringde uppiefger support msil

Göran M
Skrev om takbox.se

Otroligt snabb leverans till bra pris.

Örjan H
Skrev om takbox.se

Gott bemötande och snabb leverans. 👍

Felix olov L
Skrev om takbox.se

Mycket proffsig hjälp och snabb leverans

Elliot H
Skrev om takbox.se

Snabbt, smidigt, enkelt. Bra kundservice.

Stefan J
Skrev om takbox.se

Vet ej än har inte provat den än, därför kan jag inte sätta betyg och eftersom jag inte vet så får jag sätta ett lågt betyg. ni borde ha med det i er fråga att jag inte har provat den än !!

Jonas D
Skrev om takbox.se

Snabb leverans. Rätt grejer, bra paketerat.

Per A
Skrev om takbox.se

Bra support inför köpet och snabb leverans.

Albin K
Skrev om takbox.se

Riktigt bra bemötande! Jag hade först beställt bara ”delar” av allt jag behövde till min takbox. Takbox.se var så försynta så de såg att min beställning såg konstig ut och kontaktade mig för att se om jag inte ville ha de andra delarna också, vilket jag ville. Dessutom löste de ordrarna smidigt så att jag bara behövde betala frakt en gång.

Anders W
Skrev om takbox.se

Bra kundstöd i anpassning mot befintligt MB originallastbärare. Snabb expediering.

Linnea F
Skrev om takbox.se

Snabb leverans och allt funkade som det skulle!

MARCUS W
Skrev om takbox.se

Mycket snabb leverans och det jag fick var det jag ville ha. Bra jobbat!

Martin S
Skrev om takbox.se

Köpte takräcke. Allt funkade bra!

Anders T
Skrev om takbox.se

Snabb leverans, bra kundservice.

Leif S
Skrev om takbox.se

Beställde lasthållare via internet. Har tidigare beställt takbox via internet med snabb leverans. Enkelt att få rätt saker som passar till sin bil.

Håkan E
Skrev om takbox.se

Bra hjälp med att välja rätt lastbågar

Josefine
Skrev om takbox.se

Det var en snabb leverans vilket jag var tacksam för.

Glenn Ö
Skrev om takbox.se

Bra service från personal. Smidigt att handla också!

Hans O
Skrev om takbox.se

Mycket proffsigt och trevligt bemötande.

Gustaf W
Skrev om takbox.se

Har varit i kontakt med dem ett par gånger och vill verkligen berömma dem för en fantastisk servicenivå!

Göran C
Skrev om takbox.se

Köpte en hiss för takboxen. Otroligt snabb leverans!

Jan B
Skrev om takbox.se

Tack för snabb leverans. det tog bara några dagar.

Malte W
Skrev om takbox.se

Snabb leverans och mycket bra service

Tomas E
Skrev om takbox.se

Sjukt bra upplevelse, snabbt från order till lev.

Thomas W
Skrev om takbox.se

Bra respons och bra leveranstid

Mikael P
Skrev om takbox.se

Mycket bra bemötande, proffsigt och trevligt. Alla våra förväntningar levdes upp över förväntan. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda och glada att vi köpte takräcke samt takbox av takbox.se

Mats G
Skrev om takbox.se

Alltid på lager. Riktigt snabb leverans. Det är femte gånge jag beställer lastbågar och cykelhållare från takbox..Dessutom finns det riktiga människor att tala med som svarar när man ringer.

Inga Helen Margareta K

Jag förväntade mig, och fick, ett bra bemötande.

Jan-Erik S
Skrev om takbox.se

De har bra service. De är trevliga och de är snabba.

Andreas K
Skrev om takbox.se

Jag beställde min takbox på nätet och hämtade på plats. Av olika anledningar kom jag dit 10 minuter innan de stängde men fick ändå hjälp med monteringen samt fick ta del av aktuell kampanj. Jag är givetvis väldigt nöjd med mitt köp och servicen, tack!

Urban N
Skrev om takbox.se

Bra. Snabbt och enkelt. Monteringen var också enkel. Bra monteringsanvisningar.

Roger R
Skrev om takbox.se

Hade de jag behövde och snabb leverans

Mikael L
Skrev om takbox.se

Fungerade bra. Snabb leverans. Smidigt.

Tommy B
Skrev om takbox.se

Mycket bra service å jäkligt snabb leverans

Mattias S
Skrev om takbox.se

Snabbt smidigt och bra grejer.

Roger M
Skrev om takbox.se

Snabbt och smidigt med hemleverans även om paketet var litet.

Malena S
Skrev om takbox.se

Enkelt att beställa. Snabb leverans till ett bra pris.

Lennart N

Allt fungerat klanderfritt!

Ove J
Skrev om takbox.se

Jag fann det jsg sökte och beställde en takbox. Och den levererades snabbt och helt och rent. Det fungerade precis som det borde, men det behövdes heller inget extra utöver det förväntade. Därav inget kryss i ''exceptionellt'-rutan.

Lars-Erik P
Skrev om takbox.se

Fick snabbt svar och det beställda materialet passade perfekt

Mats B
Skrev om takbox.se

Snabbt och bra bemötande, rätt vara!

Jonas J
Skrev om takbox.se

Fantastisk kundsupport! Mitt paket försvann någonstans på vägen så när supporten kontaktades fick jag snabbt svar att ett nytt paket skulle skickas omgående och dagen efter var det framme. Mycket bra och seriöst bemötande. 🙂

Jonas Z
Skrev om takbox.se

Köpte en Thule takbox online med upphämtning i deras lager i Länna. Fungerade snabbt och smidigt. Bra bemötande och bästa pris som jag kunde hitta.

Jonas T
Skrev om takbox.se

Snabb och smidig leverans och beställning