Takinvest Sverige AB

Takinvest Sverige AB

www.takinvest.se
  • Badge2023

Takinvest Sverige AB är det pålitliga och säkra valet för dina takbehov. Med lång erfarenhet erbjuder vi kostnadsfri takinspektion, där du kan träffa någon av våra experter som besvarar alla dina frågor. Takinvest använder bara de bästa materialen för takbeläggning, som är tillverkade och anpassade för det nordiska klimatet....

21 omdömen om Takinvest Sverige AB

Cecilia L
Skrev om Takinvest Sverige AB

Bra information i offerten, lätt att förstå. Fantastiskt snabbt och proffsigt utfört. Trevliga killar som lämnade ett snyggt arbete efter sig. Städade av området. Taket blev så snyggt. Ny underlagspapp, ny läkt och snygga takpannor. Tack för gott arbete.

Georg A
Skrev om Takinvest Sverige AB

Bra bemötande från säljare och arbetslaget från start till avslut.komplett takbyte: undertak, ny papp, nya takpannor och plåtar. Supernöjd kund.

Jan V
Skrev om Takinvest Sverige AB

Anlitade Takinvest för byte av tak på mitt hus. Från offert till klart tak har allt som utlovats hållits, från starttid till sluttid, takläggarna upplevdes som mycket kompetenta, effektiva och väldigt trevliga och tillmötesgående. Mina förväntningar, som var höga har besannats, när taket var klart och takläggarna lämnat för nya uppdrag, går det inte att hitta tillstymmelse till spår av att det varit hantverkare på mitt tak och min tomt förutom att taket är nylagt, inte en flaska, betongskärva eller brädbit finns kvar, allt...

Emil B
Skrev om Takinvest Sverige AB

Mycket professionellt och noggrannt utfört arbete till ett väldigt bra pris. Dessutom gick det väldigt fort och städning utfördes kontinuerligt. De lämnar även fina garantier på sitt arbete. Jättenöjd!

Philip L
Skrev om Takinvest Sverige AB

Jag anlitade takinvest för att byta mitt tak och installera solceller. Dom får 5/5 av mig då dom gjorde ett grymt arbete, blev trevlig bemöt och har riktigt bra pris på takbyte.

Christian S
Skrev om Takinvest Sverige AB

Snabbt och smidigt. Rent och snyggt. Allt från offert till genomförande. Jobbade från morgon till kväll för att snabbt ta av och på det nya taket. Blev riktigt bra. Allt enligt det vi kom överrens om.

Börje C
Skrev om Takinvest Sverige AB

Vänligt och proffsigt bemötande från säljaren och arbetslaget. Byte av under papp, rå spont och nya takpannor, blev mycket snyggt och bra. Snabbt arbete till bra pris och mycket bra service. Kan varmt rekommenderas. Börje C

Jim E
Skrev om Takinvest Sverige AB

Vi fik nytt tak och undertak på huset. De var snabba och mycket trevliga. Och vi är mycket nöjd och kan bara rekommendera dem😊😊

Kevin F
Skrev om Takinvest Sverige AB

Vi anlitade Takinvest och dem gjorde ett kanon jobb. Allt stämde överens med vad som ingick i offerten. Stort tack till Alexander och teamet för ett jättebra arbete!👍

Stefan J
Skrev om Takinvest Sverige AB

Byte av tak på villa. Säljaren gjorde en bra bedömning på vad som behövdes göras, och gjorde en tydlig offert efter det. Takbytet gjordes snabbt och bra, hittade några fel efteråt som jag påpekade och som rättades till. Ett önskemål och vad som var sagt från början var att det skulle vara en svensktalande projektledare med vid bytet av taket.

Mikael H
Skrev om Takinvest Sverige AB

Mycket kunnig, trevlig och duktig personal. Allt gick mycket smidigt och helt enligt offert plus bonus med hjälp att måla vindskivorna. Bra pris på mycket snabbt utfört arbete med takbytet. Bara plus!

Mikael W
Skrev om Takinvest Sverige AB

Bra bemötande från säljaren och arbetslaget, Renovering av undertaket ny papp nya takpannor och plåtar, jobbet gick enligt planen. Nöjd kund. Mikael Widell

Stellan M
Skrev om Takinvest Sverige AB

Komplett takbyte. Arbetet gjordes enligt överenskommelse; Effektivt arbete till ett attraktivt pris

Magnus B
Skrev om Takinvest Sverige AB

Väldigt proffsigt företag i både bemötande och utförande

Fredrick J
Skrev om Takinvest Sverige AB

Snabbt utfört arbete, blev bra och ser bra ut. Trevliga att ha att göra med, svarar på frågorna jag hade före, under och efter arbetet

Peter K
Skrev om Takinvest Sverige AB

Ett bra företag som svarar och förklarar på frågor man ställer direkt. Arbetarna och arbetet var kanonbra, dom jobbade effektivt och noggrant. Det va ett kul och trevligt gäng som bytte taket. Har bara positivt att säga om dom. Alexander har ett bra gäng samt att han själv är en bra arbetsledare. Kan varmt rekommendera dom. Mvh Peter & Johanna

Rolf A
Skrev om Takinvest Sverige AB

Otroligt snabbt och proffsigt utfört arbete. Rent och snyggt undan plockat efter uppdraget.

Anders B
Skrev om Takinvest Sverige AB

Vi fick vårt tak bytt av mycket trevliga killar som som jobbade snabbt, effektivt men ändå noga. Ett gott arbete fick vi gjort. Kan varmt rekommendera detta företag.

Jimmy G
Skrev om Takinvest Sverige AB

Mkt trevligt bemötande o mkt bra utfört arbete. Mkt nöjd

Karin V
Skrev om Takinvest Sverige AB

Super snabb service. Mit nya tak bliv klart mycket snabbt. Killarna gjorde ett super jobb. Jag är jättenöjd

Marcus E
Skrev om Takinvest Sverige AB

Trevliga, lätta att ha att göra med, bra pris. De rev och satte upp nytt tak på 1 dag. Imponerande snabbt!