Takkedjan AB

Takkedjan AB

Välkommen till Takkedjan!

Vi på Takkedjan tar oss an alla typer av tak. Allt från eternittak och kyrkor till villatak eller större takobjekt. Vi håller alltid hög kvalitet på våra takarbeten och våra ledord är kompetens ordning och reda. Vi utbildar ständigt vår personal och vi kännetecknas genom vårt brinnande engagemang, höga kompetens och utåtriktade sätt. När du som kund är nöjd med oss, då är vi nöjda.

Efter 25 år i branschen har vi hittat lösningen som gör att du som kund kommer att bli nöjd med vårt arbete. Vi låter dock våra kunder säga vad de tycker om oss istället för att försöka övertyga dig om varför vi på Takkedjan är ditt bästa val vid renovering av tak.

Läs här nedan vad våra kunder tycker om oss eller få ett kostnadsfritt prisförslag direkt genom att fylla i formuläret här på vår sida.

Läs vad 17 kunder tycker om Takkedjan AB 2

2021-07-01
    Utmärkt bemötande
    Hade höga förväntningar som uppfylldes
    Trevliga takläggare som gjorde ett proffsigt jobb
    2021-06-30
    Mycket bra och proffsigt bemötande från all personal från offert till utfört arbete.
    2021-06-28
    Hänsyn togs till läckande tak, mitt tak prioriterades, åtminstone upplevde jag det. Lite för dålig kommunikation, de kom hit utan att jag meddelats kvällen innan. I övrigt perfekt bemötande av samtliga och ett bra utfört arbete.
    2021-06-15
    Vi kan varmt rekommendera Takkedjan vid byte av tak. Allt arbete utfördes proffsigt, snabbt och skickligt av trevliga hantverkare.
    2021-06-07
    Vi bytte ut vårt plåttak mot nytt papp. Upplevelsen från start till mål var mycket bra. Bra bemötande från start och sen bra avslutning.
    /Gidlöf
    Hej Joakim Tack för att Takkedjan fick förtroendet. Mvh Jocke Takkedjan AB
    2021-06-07
    Takkedjan fick i uppdrag att byta tak på vår KB-villa.
    Jag är väldigt nöjd med alla steg i processen, från offert till slutresultat.
    De var snabba, trevliga, lyhörda för våra önskemål och höll området rent och snyggt.
    2021-06-05
    Vi bytte hela vårt tak.
    - det gick fort
    - det blev snyggt
    - offerten och slutgiltiga fakturan var samma
    - tog med allt material/skräp när det var klart

Vi är helnöjda!!
    2021-05-28
    Beställt omläggning av gammalt tegeltak. Fick offert snabbt och de kunde trycka in jobbet snabbt p.g.à det kalla vårvädret. Gjorde jobbet klart på utlovad tid och till full belåtenhet i utförandet.
    Trevliga människor.
    2021-05-24
    Upplevde dom som seriösa vid kundbesöket som var förberedande för offerten. Blev väl bemött av sakkunnig person. Förväntningarna jag/vi hade var höga från början då jag hört vänner som gjort takbyte och varit nöjda.
    Takkedjan levde upp till förväntningarna och gjorde arbetet snabbare och smidigare än vad vi hade hoppats på.
    2021-05-23
    Jag köpte en takrenovering med ny takpapp, ny läkt, tegel, takrännor och stuprör. Jag är helnöjd med renoveringen och det gick snabbt.
    Jag blev väldigt bra bemött av företaget.
    2021-05-15
    Vi köpte ett helt nytt tack med allt inkluderat.
    Takkedjan genomförde jobbet till mycket stor belåtenhet.
    Ett litet tillägg inkluderades mycket enkelt.
    Mycket bra och trevlig personal.
    Kan rekommenderas.
    Tack för dom fina orden :) Det värmer i dessa tider. Mvh Joakim Takkedjan Takkedjan AB
    2021-05-07
    Trevligt och raskt bemötande från alla jag haft kontakt med i företaget.
    Kompetens och kvalitet i allt från byggnadsställningshantering i början av projektet till städning av arbetsplats i slutet.. Taket får beröm av grannarna och vi som bor under det och inte ser så mycket är nöjda också!
  • 2021-05-06
    Utmärkt företag, serviceinriktade och bra hantverkare. Arbetet flyter på snabbt och bra. Kan verkligen rekommenderas.
    2021-05-06
    Takkedjan började byta mitt tak redan 15 dagar efter min förfrågan och till påsken hade jag ett nytt tak.
    Takläggarna jobbade på hårt och noggrant. Mycket nöjd med resultatet.
    2021-05-05
    Bytt pannor på ett stort hus.Utmärkt utfört arbete till rimlig kostnad. Arbetet gjordes dessutom innan avtalad tid. Inget skräp lämnades efter utfört arbete . Trevligt bemötande från alla i företaget. Rekommenderas, finns inget att klaga på!
    2021-05-05
    Nytt förrådstak. Snabb återkoppling och väl utfört arbete. Kan varmt rekommendera Takkedjan AB
    2020-11-10
    Verifierad kundrelation
    Väntad 10 veckor nu sedan jag godkänt offerten. Ringde efter en månad, ”vi kommer inom 2 veckor”, ingen kom, ingen hör av sig.
    Ringde nu och frågade varför de inte kommer, skyller på Corona o regn, Corona fanns när de skrev offerten o det regnar en del på hösten! Har man inte tid att göra jobbet så ska man tacka nej direkt!
    Han avslutade med ”vi behöver inte ditt jobb”
    Då behöver ni ingen annans jobb heller!