Takkraft AB

Takkraft AB

Välkommen till Takkraft!

Låt oss pryda ditt tak med stilrena solceller som ger dig ren och billig energi. Vi har över 10 års erfarenhet inom solceller och vi jobbar ständigt för en grönare framtid.

Tjänster:
  • Solceller - Kvalité paneler från ledande aktörer.
  • Batteri - Kraftfull prestanda som försörjer dig när solen går ned eller vid strömavbrott.
  • Laddboxar - Stiliga laddboxar från Garo som enkelt monteras på vägg eller stativ.
Tillsammans med dig och våra smarta energilösningar vill vi skapa framtidens samhälle. Har du svårt att bestämma dig huruvida du ska använda förnyelsebar energi. Hör av dig till oss så kan vi berätta mer. Varmt välkommen!

Läs vad 14 kunder tycker om Takkraft AB 2

2021-06-14
    Vi fick en bra och tydlig offert.

Snabb leverans och hög kvalitet på utfört arbete. Mycket bra killar och ett proffsigt bemötande från första kontakten till avslutat arbete.

Rekommenderar starkt!
    2021-06-07
    Mycket bra upplevelse från start till mål. Tydliga. Proffsiga. Hjälpsamma. Rekommenderas!
    2021-05-23
    Takkraft sålde och installerade solceller och laddbox för elbil hos oss. Vi fick en bra och tydlig offert och hjälp med alla våra frågor inför detta som var nytt för oss. Partic var snabb, positiv och tillmötesgående. Ibland brast det lite i kommunikationen, sådant som var självklart för Takkraft men inte för oss som köpare, men det var inget allvarligt och gick att reda ut.
    2021-05-13
    Mycket bra killar som gjort ett utomordentligt jobb, de har lyssnat på synpunkter jag påpekat och fullgjort installationen av solpaneler på mitt hus just som det var tänkt.
    Tack, Takkraft!
  • Johan J
    skrev om Takkraft AB
    2021-04-14
    Beställde solceller av Takkraft. De hade en tydlig offert och ingav förtroende direkt. Bra privilegier gjorde att vi gick vidare direkt. De skötte all kontakt med andra företag och instanser och enda insatsen vi behövde göra var att vrida igång anläggningen i slutändan. Mkt proffsigt.
  • Bengt N
    skrev om Takkraft AB
    2021-03-31
    Bra, trevligt och kunnigt bemötande! Samma killar som sålde in företaget som sedan monterade solpanelerna, vilket gav en trovärdighet till hela projektet. Fullföljde installationen ända in i mål och visade hur jag skulle använda appar för att övervaka produktionen.
    Var tydliga med att de finns kvar som support även efter avslutad installation och kan följa min elproduktion på distans och reagera ifall något inte stämmer. Känns tryggt!
    2021-03-08
    En komplett installation av solceller till villan och laddbox till bilen.
    Ett proffsigt bemötande från första kontakten till avslutat arbete.
    Snabba och tydliga svar på mina frågor om solenergi och offerten.
    Snabb leverans och hög kvalitet på utfört arbete, verkligen snygg installation.
  • 2021-02-20
    Tack för ett bra utfört jobb! Vi valde mellan en rad andra offerter men valde att gå vidare med Takkraft AB då vi kände ett högt förtroende och fick ett bra första intryck vid deras besök. Installationen gick smidigt och snabbt, och vi kände oss nöjda med det pris vi betalade. Allt har fungerat toppen! Rekommenderas varmt.
  • 2021-02-11
    Snabba och bra att ha att göra med, mycket nöjd.
  • 2021-02-11
    Väldigt trevliga grabbar från Takkraft här på besök för att mäta och kolla läget inför installation av solpaneler. Rekommenderar dom starkt!
  • 2021-02-11
    Vi köpte en offgridlösning till vårt Båthus i Stockholm skärgård. Nu tuffar det och går av sig självt with no strings attached 😄 Takkraft gjorde en friktionsfri installation för en bra peng 🤘🏼
  • 2021-02-10
    Jag blev trevligt och proffsigt bemött från första stund.
    Är mycket nöjd med min Solcellsinstallation .
    Kan varmt rekommendera Takkraft AB
  • 2021-02-09
    Duktiga och erfarna killar som har otrolig koll! De har mycket fördjupad information om vad det innebär att använda sig av solkraft. Är det det du vill ha så rekommenderar jag dem helt och fullt! De är bäst på marknaden!
  • 2021-02-09
    Jag köpte 20 solpaneler och allt från början till slut har gått mycket smidigt. Väldigt professionella, kan varmt rekommendera Takkraft AB.