Välkommen till Takkraft!

Låt oss pryda ditt tak med stilrena solceller som ger dig ren och billig energi. Vi har över 10 års erfarenhet inom solceller och vi jobbar ständigt för en grönare framtid.

Tjänster:
  • Solceller - Kvalité paneler från ledande aktörer.
  • Batteri - Kraftfull prestanda som försörjer dig när solen går ned eller vid strömavbrott.
  • Laddboxar - Stiliga laddboxar från Garo som enkelt monteras på vägg eller stativ.
Tillsammans med dig och våra smarta energilösningar vill vi skapa framtidens samhälle. Har du svårt att bestämma dig huruvida du ska använda förnyelsebar energi. Hör av dig till oss så kan vi berätta mer. Varmt välkommen!

Läs vad 67 kunder tycker om Takkraft AB 2

2022-08-17 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och utförande från början till klart, på utsatta datum.
    Rekommenderas starkt.
    Seriösa.
    Mvh Monica & John Sorunda
    2022-08-05 Verifierad kund
    Vi valde Takkraft när vi beslutade oss för att installera solceller. Takkraft gav ett seriöst och kunnigt intryck och kunde dessutom erbjuda installation relativt snabbt.
    Båda själva monteringsjobbet såväl som den elektriska inkopplingen, genomfördes på ett mycket professionellt, effektivt och trevligt sätt.
    Vi kan således starkt rekommendera Takkraft!
    2022-08-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av både säljare och installatör. Ger ett gott intryck med kvalitets och kundfokus.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Det hela löpte på enligt överenskommelse, kompetent leverantör.
    Installationen bestod av 24 solpaneler monterade på 27gr taklutning betongpannor, med växelriktare 10kw samt elbilsladdare samt 10kwh batteribackup.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Takkraft är ett företag som har mycket goda omdömen, detta var en klart bidragande orsak till varför vi valde det företaget framför ett flertal andra konkurrenter. Det var spännande att se om Takkraft skulle leverera i nivå med det beröm vi tagit del av och ja det gjorde de verkligen! De levererade det de lovat i rätt tid och var lyhörda för våra önskemål. Den första kontakten var med Patric som vi upplevde som rakt igenom seriös och påläst. Vi fick våra solceller monterade av Niklas som i likhet med Patric är delägare i företaget. Niklas är en mycket kunnig, noggrann och lyhörd. Han lyssnade verkligen på oss och var villig att göra de justeringar vi efterfrågade. Niklas arbetade tillsammans med Daniel på vårat tak, även han en trevlig bekantskap. För elarbetet svarade Tobias, han utstrålade kompetens, var noggrann och snabb. Vi är ytterst nöjda med Takkraft och rekommenderar företaget till de som vill få raka, korrekta besked och en problemfri montering. Maarit och Thomas
    2022-08-01 Verifierad kund
    Solcellsanläggning på 38 paneler. Högt förtroende och god kunskap. Montaget gick smärtfritt när de väl satte igång. Kommunikationen kan dock ha vässats till under processen. Förseningar uppstod, vilket ändå var väntat, men lösningar kunde hittas tillslut, liksom kompensation. Anläggningen är klar, men inte igång pga extrema ledtider hos elnätsleverantören för ny elmätare. Betyget kvarstår om anläggningen fungerar som utlovat.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Snabba besked vid frågor.
    Bra elektriker.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Trevliga, kunniga och snabba på att svara på frågor. Glada att dela med sig av deras kunskap.
    Bra genomgång av den tänkta installationen på plats redan vid offerten.
    Rekommenderas starkt!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, bra specificerad offert,
    snabb leverans och trevliga installatörer som förklarade alla steg.
    Rekommenderas!
    2022-06-29 Verifierad kund
    Snabb återkoppling i starten, återkommer, tydlig offert, bra support och känsla av att vilja göra bra. Nu är installation klar och vi är väldigt nöjda. En liten plåtskada som åtgärdades inom kort. Supernöjd. Rekommenderas.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Otroligt trevligt och lösningsorienterat team! Snabbt och effektivt ifrån start till mål. Kan inte bli bättre, stort tack till Patric som alltid fanns tillgänglig!
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra bemötande och inlyssnande av kunds frågor.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi kan verkligen rekommendera Takkraft
    I mars bestämde vi oss för att skaffa solceller och efter utvärdering av offerter var Takkrafts offert både konkurrenskraftig i pris men framförallt lovade de betydligt kortare ledtid innan anläggningen skulle vara klar.
    Vi la beställningen i början av april, Installation startade i början av maj och den 30 maj var vår solcellsanläggning i drift.
    Takkraft lyssnade in vad som var viktigt, installationen utfördes med mycket hög kvalitet och i tid, över förväntan!!
    Mvh Magnus o Sara
    2022-06-19 Verifierad kund
    Toppenjobb! Snabbt å snygga installationer,trevliga att ha att göra med.En gång till Toppen.
  • 2022-06-13 Spontant omdöme
    Väldigt lyhörda och stort kundfokus. Jag hade många frågor kring solceller, de var alltid lätta att få tag på och kunde svara tydligt på mina frågor. Vi gick igenom installationen och kabeldragningen tillsammans innan och det blev precis som vi hade kommit överens om. Tydlig offert. Rekommenderas varmt!
    2022-06-12 Verifierad kund
    Proffsigt, kunniga och bra priser
  • MARTIN U
    2022-06-09 Verifierad kund
    Trevliga och kompetenta. Allt fungerade smidigt och bra.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Takkraft överträffade mina förväntningar.
    Bra respons och information under offertfasen.
    Supertrevliga och kunniga installatörer som gjorde ett riktigt snyggt jobb, som dessutom blev klart i tid. Även elektrikern var kanon och lika noggrann.
    De tog sig tid att förklara, och för att lyssna på mina önskemål.
    Jag kan varmt rekommendera Takkraft!
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jag möttes av professionella , pedagogiska och lyhörda medarbetare från Takkraft. Installationen av solpanelerna löpte klanderfritt. Dessutom gjorde elektrikern ett stålande arbete.
    Jag är helt igenom supernöjd med Takkrafts insats.
    Det var en trevlig upplevelse att följa arbetet.
    38 paneler med fästen ,växelriktare och smartgrej!
    Stort tack!
    /Gunnar Ericsson
    2022-05-25 Verifierad kund
    Inte klart ännu, ej i drift , väntar
    På installation
    Hej Jan-Olov,

Nätägaren är klar med sin elmätaren men du har tyvärr inte fått någon bekräftelse på detta från dom. Som vi gick igenom på telefonen så kunde vi vrida på anläggningen som nu är i drift och producerar som det ska. Skulle det vara något framöver så är det bara att höra av dig.

Patric Lindberg
    2022-05-24 Verifierad kund
    Takkraft var proffsiga, tillmötesgående och lämnade ett mycket bra arbete utfört efter sig. 5 av 5 stjärnor.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Enkla att ha att göra med
    Var på besök inför offert och kontrollerade läget.
    Nytt tak av annan firma innan panelerna sattes upp.
    Bra tajmad leverans med taket.
    Effektivt samarbete med takläggarna.
    20st solpanelsystem och Halo laddare monterade och inkopplade.
    Snygg installation.
    Inget negativt att säga
    2022-05-14 Verifierad kund
    Mycket professionell och väl utförd installation av våra solpaneler.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Träffade Patric för inmatning av taket. Mycket trevligt bemötande.
    Sen kom solcellerna och det var väldigt trevliga och kunniga personer. Jobbade på väldigt bra.
    Mina förväntningar var precis som det vart.
    Elektrikern vill jag ge lite extra plus till. Väldigt trevlig och kunnig. Vi pratade om en hel del saker förutom solcellerna.
    Vi köpte 21 st solpaneler till taket som fungerar väldigt bra.
    Totalt sett är vi väldigt nöjda och rekommenderar gärna företaget till andra grannar.
  • 2022-05-05 Spontant omdöme
    Helt fantastiska att ha att göra med. Personliga, serviceminded och löser allt och lite till.. Kunde inte varit bättre...
    2022-05-03 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande både från säljare till installatörer. Smidigt och snyggt utfört.
    Vi beställde solceller och installation.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Very professional, delivered on time, no problems, highly recommend!
    2022-04-21 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda rakt igenom med vår solcellsanläggning
    Fick förtroende direkt för Patric som kom och planerade projektet på ett mycket proffsigt sätt.
    Vi fick alltid snabb återkoppling varje gång vi hörde av oss.
    Monteringen gick smidigt och även installationen.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötta och allt flöt på problemfritt - inget satt fast.
    Takkraft överträffade våra förväntningar, var väldigt lyhörda på vad vi som kund önskade. Levererade kvalitet i montaget.
    Sammanfattningsvis så blev hela projektet med att montera solceller på vår sommarstuga, otroligt bra och vi är jättenöjda - priset på vår solcellsanläggning låg mycket rätt i förhållande till konkurrenterna - mycket för pengarna och mycket bra och långa garantier.
    2022-03-21 Verifierad kund
    Blev bemött av företaget med omedelbart svar på offert förfrågan och personligt besök.
    Takkraft påbörjade och avslutade arbetet efter accept av offert, exact på utlovat tid. Arbetet utfördes på ett till synes mycket ansvarsfullt sätt.
    Har köpt Sol cells anläggning ca 12,5 kWh, 40 paneler

Flemming Gade 070-5901399
    2022-03-20 Verifierad kund
    Solpanelslösning.
    Grymt proffsiga i allt från offert, leverans, flexibilitet och support.
    Högsta betyg när det gäller kundbemötande.
    Rekommenderas varmt.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Det enda vi kan anmärka på är att kommunikationen innan montagestart kunde varit bättre. Det blev en försening som vi fick reda på väldigt kort inpå.
    2022-02-13 Verifierad kund
    Professionelt utfört arbete. Jätte trevliga killar.
    Alltid tillgänglig vid frågor och återkoppling . Rekommendera starkt.
  • 2022-01-28 Spontant omdöme
    Bra bemötande snabba, effektiva, proffsiga, bra kommunikation mellan parter, mycket frågor (från mig) bra besvarat med tydlighet. Jättetrevliga killar!
    Rekommenderas varmt!!
    2022-01-27 Verifierad kund
    Perfekt från start till klart. Supernöjd med allt. Duktiga och effektiva och slutresultatet med allt på plats jättesnyggt.
    Rekommenderas starkt!
    2022-01-24 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt och väl utfört arbete. Nu väntar vi bara på att nätägaren (vattenfall) ska komma och och byta elmätaren så vi kan dra igång anläggningen på riktigt.
    Kan absolut rekommendera Takkraft!
    2021-12-15 Verifierad kund
    Mycket professionella och serviceminded.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Kompetenta, kundinriktade. Självklar val för oss. Jonas o Silla Röjås
    2021-11-24 Verifierad kund
    Smidig planering.
    Effektiva leverans
    Trevliga killar
    Nu hoppas jag att systemet skall fungera och leverera som utlovat.

Jag ogillar emellertid Reco eftersom tjänsten tvingar företagare att betala för tjänsten.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Mycket bra från början till slut Beställde en solpanelsanläggnig med tanke på både miljö och dom stigande energipriserna. Kunnig personal, snabba svar på frågor både via mejl och personlig kontakt. Snygg och estetiskt montering av utrustningen. Rekommenderar starkt Takkraft AB.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Proffsiga och snabba på att svara. Riktigt nöjd med leveransen! Rekommenderas!
    2021-10-18 Verifierad kund
    Bra bemötande. Enkelt, smidig och snabbt.
    2021-10-18 Verifierad kund
    trevligt,professionellt,kunnigt ,engagerad,lättsam,pålitligt
    Vi hade inte stora förhoppningar,eftersom efterfrågan är stort,och väntetiden lång då brukar kunden inte vara så viktigt att hålla nöjd,men här var det tvärtom till vår förvåning.
    Det gick över förväntans bra allting,snabbare än tänkt ,proffesionellt gjort,utmärkt service.prydlig och fin installation ,helt imponerande.utan anmärkningar.
    Vi köpte entreprenad av solcellsanläggning "nyckelfärdig" med montering och allt .Det kunde inte gå bättre och smidigare,vi är mycket nöjda.
    2021-10-05 Verifierad kund
    Beställde komplett paket på färdig installation installation av 62 solceller. Mycket proffsigt bemötande, kunniga, snyggt utfört arbete och de höll tidsplanen. KAn varmt rekomendera detta företag.
  • Linda E
    2021-09-22 Verifierad kund
    Professionelt utfört arbete, förhållningssätt utmärkt, lyhörd,
    Alltid tillgänglig vid frågor och återkoppling . Rekommendera stark
    2021-09-20 Verifierad kund
    Bästa leverans och service samt trevlig personal.
    2021-09-13 Verifierad kund
    Snabbt svar på förfrågan, bra dialog för val av teknik etc utifrån vårt behov och våra förutsättningar. Tydlig offert.

Leverans, installation och driftsättning av solceller m m gick smidigt och höll tiden.

Uppdraget präglades av stor engagemang, kompetens inom området solceller och praktisk erfarenhet allt i en positiv anda.
    2021-09-07 Verifierad kund
    Mycket bra och snabbt genomfört arbete utan komplikationer eller oklarheter. rekommenderas!
    2021-08-13 Verifierad kund
    Trevliga och väldigt lätta att prata och diskutera utformning med. Dessutom väldigt tydlig offert som inte är utformad med fokus på önskesiffror på avkastning utan redovissr tydligt de ingående delarna och kostnaderna.
  • Markus Å
    2021-08-13 Verifierad kund
    Trevliga och intresserade av projektet. Stor hänsyn till familjen under installationen.

Med en liten firma slapp vi överlämningar som ofta leder till missförstånd och att information försvinner längs vägen.

Strul med en del av komponenterna löstes smidigt utan att vi behövde ligga på och tjata.

Varm rekommendation till Takkraft!