Alla kategorier Snickare Jönköping Jönköping Takproffsen i Södra Sverige

Takproffsen i Södra Sverige

Hammarvägen 39, 562 32 Norrahammar — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Takproffsen i Södra Sverige

• Roger J skrev om Takproffsen i Södra Sverige
    Mycket nöjd med Takproffsens målning och spolning av mitt hustak. Mycket trevliga och kompetenta yrkesmän. Kan varmt rekomenderas,
    Roger Jansson i Hok Läs mer
  • Thomas A skrev om Takproffsen i Södra Sverige
    Mycket bra!
    Snabbt jobbat av grabbarna, bra kvalité rakt igenom. Tydlig offert, kom när de lovat, klart och inget skräp efteråt på tomten. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Adel B
    Adel B skrev om Takproffsen i Södra Sverige
    Profss arbete och snabba svar på efterföljande frågorna.Trevliga personal och bra pris. Läs mer
  • monica skrev om Takproffsen i Södra Sverige
    Bra, snabba och effektiva. Gjorde vad dem skulle och gjorde det bra! Vi har rekommenderat företaget till alla vänner och bekanta. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Takproffsen i Södra Sverige
    Jag tog ut två olika företag för att göra en offert på mitt tak. Båda verkade veta vad dem pratade om, det enda som skilde sig ordentligt mellan företagen var just priset.. Jag chansade och valde detta företag och jag blev mycket nöjd med arbetet. Snabbt och snyggt gjort. rekommenderas absolut! Läs mer
  • olof k skrev om Takproffsen i Södra Sverige
    bytte mitt tak snabbt och smidigt och gjorde det mycket bra. Läs mer
  • Anders J skrev om Takproffsen i Södra Sverige
    Jag anlitade företaget till att byta mitt tak och jag är otroligt nöjd med resultatet. Jag trodde aldrig dem skulle hinna på den tiden dem hade lovat, men dem blev både klara tidigare och dem gjorde ett fantastiskt jobb. Tusen tack!! Läs mer
  • Lena
    Lena skrev om Takproffsen i Södra Sverige
    Jönköpings takläggare gjorde ett väldigt bra jobb med byte av takpannor på vårat hus. Dem höll utlovat pris och tid, städade ordentligt efter sig och försäkarde sig om att vi var nöjda med utförandet. Jag kan inte annat än att rekommendera detta företag! Läs mer
  • David W
    David W skrev om Takproffsen i Södra Sverige
    En bekant anlitade företaget för att få taket bytt. Taket blev inte bytt och arbetet blev inte bra utfört. Läs mer
  • Niklas A skrev om Takproffsen i Södra Sverige
    Kenneth Frisk: jag kan bara lovorda företaget. De är snabba, effektiva och lämnar inget ofärdigt. 5 poäng av 5 möjliga. Min mor är lika nöjd. Jag kan varmt rekommendera Jönköpings Takläggare. Läs mer