Takproffsen i Södra Sverige

Takproffsen i Södra Sverige

takproffsen.com
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Takproffsen i Södra Sverige! Vi på Takproffsen i Södra Sverige gör det vi är bäst på, nämligen alla typer av takarbeten. Behöver du byta ut pappen mot plåt? Vi på Takproffsen i Södra Sverige tar alltid ett helhetsgrepp kring ditt tak och ser till att den får den behandling det behöver. Tjänster: Taktvätt, takmålning,...

82 omdömen om Takproffsen i Södra Sverige

Sedan starten hos Reco 2018

Boo L
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Dom var snabba o effektiva. Och trevliga väl utfört arbete

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Boo. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick hjälpa dig med taket. Det gläder oss att du är nöjd med vårt arbete och med killarna som varit på plats. Vi önskar dig en fortsatt underbar dag! ☀️

Daniel L
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Vi är jättenöjda med Takproffsen från första kontakt till färdigt komplett tak. Det märks att de är proffs på det de utför. Hade en läcka i vårt uterum och de byggde om och löste det på bästa sätt. Trevliga hantverkare också!

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Daniel. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med taket. Det gläder oss och höra att du är nöjd med resultatet och med killarna som varit på plats. Att ha nöjda kunder är vår största belöning och vi uppskattar verkligen din feedback. Vi önskar dig en fortsatt underbar dag! 🌞

Christer W
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Takproffsen är ett pålitligt och professionellt takrengöringsföretag som erbjuder en rad tjänster inklusive takrengöring, mossborttagning och rännrengöring. De har ett team av erfarna proffs som använder den senaste utrustningen och teknikerna för att säkerställa att ditt tak rengörs noggrant och effektivt. Jag är mycket nöjd med kvaliteten på sitt arbete och deras bemötande. Jag kan varmt rekommendera Takproffsen till alla som söker en pålitlig och professionell hjälp med taktjänster.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Christer. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med tvätt och målning av ditt tak. Roligt och höra att du är nöjd med arbete och med killarna som varit på plats. Vi önskar dig en underbar dag! 🌞

Araam F
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Efter att ägaren fick reda på vad hans anställd har gjort så tog han kontakt med mig och gjorde allt han kunde för att vi ska känna oss nöjda, vilket vi är nu, kommer definitivt att använda oss av takproffsen i framtiden.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Araam. Vi beklagar att du fick den upplevelsen och säljaren är inte kvar hos oss längre. Det är roligt och höra att allt löste sig i slutändan och att du är nöjd med oss. Stort tack för ditt förtroende. Vi önskar dig en fantastisk dag! 😊

Arne Vilhelm K
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Det blev ett missförstånd av en elektriker så det blev 6 veckor försenat. När chefen märkte problemet så kom montörerna igång och arbetade även på helgerna. Missade tyvärr mycket sol för det. Säljaren Anna hjälpte till med kontakter när det krånglade hon gjorde en bra insatts. Även el installatören Leo jobbade på snabbt. Har lite problem med tekniken med ladd stolpen men Leo skall komma och hjälpa till med det också. Kommer att få en extra ladd box till stugan för att dt var lite besvär. Det visar att det är ett seriöst...

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Arne. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med din solcellsanläggning. Vi ber om ursäkt för allt strul som blivit och vi är väldigt glada att du är nöjd i slutändan. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och Gott nytt år! 🎉

Nina H
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Skrev på ett köpekontrakt i februari om solceller av Takproffsen. Säljaren sa att de hade solcellerna i lager och redan i maj började monteringen på plats. Det blev en miss om ansökan om solceller till nätägaren, i detta fallet Eon så de hade kanske även gått att få upp tidigare. Vi har haft en del otur med installationen. Men grunden till det problemet är åtgärdat. När montörerna var här jobbade de på bra och de är verkligen artiga och städade upp efter sig. Blev kontaktad av grundaren av företaget och fick då en bra...

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Nina. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick hjälpa dig med din solcellsanläggning. Väldigt tråkigt att det blev lite strul, men skönt att det löste sig tillslut. Vi önskar dig en underbar dag! 🌞

Gabriel M
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Målade vårt tak i Norrköping. Jättefint resultat. Fint bemötande från arbetarna. Bra och snabba svar från admin på olika frågor man hade. Bättre och mer rimliga priser än sina konkurrenter.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Gabriel. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med taket. Roligt och höra att du är nöjd med killarna som var på plats och oss på administrationen. Taket blev så fint 👍 Vi önskar dig en underbar dag! 🌞

Stefan L
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

riktigt nöjd duktiga arbetare gjorde ett fantastiskt jobb mitt tak som nytt igen tack

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Stefan. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med taket. Det gläder oss att du är nöjd med vårt arbete hos dig och att du är nöjd med våra medarbetare. Vi önskar dig en underbar dag! 🌞

Mustafa O
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

En ärlig och ansvarsfull VD, fem stjärnor till Metti!

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Mustafa. Stort tack för din fina kommentar. Vi önskar dig en underbar dag! 🌞

Vanja H
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Så glad att vårt otäta tak kunde bytas ut så snabbt. Professionell och mycket trevlig vägledning! Snabbt och kompetent utförande av arbetet. Tack Metti och Sara för det trevliga samarbetet. Rekommenderas företaget starkt!

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Vanja. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med taket. Det glädje oss att du är nöjd med arbetet och med vår personal. Vi önskar dig en underbar dag! 🌞

Lars W
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

En leverans som fungerade från början till slut. Trevlig o kunnig personal levererade en mycket bra helhetsupplevelse. Vi kan starkt rekommendera bolaget för installation av solceller. mvh Lars

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Lars. Stort tack för din fina kommentar och att du valde oss för installation av solceller. Väldigt roligt och höra att du är nöjd med oss på Takproffsen och det arbete vi utfört hos dig. Vi önska dig en underbar dag! 🌞

André N
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Proffsigt bemötande. Bra service och hjälp vid frågor. Snabbt och problemfritt installation av solceller.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej André. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med installationen. Det gläder oss att du är nöjd med vårt arbete hos dig. Vi önskar dig en fantastisk dag! 🌞

Pirjo K
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Byte av tak. Jobbet gjordes mycket skickligt och effektivt. Plåtarbetet är hantverk på hög nivå. Dessa takläggare rekommenderas.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Pirjo. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med taket. Det gläder oss att du är nöjd med killarnas arbete. Vi önskar dig en underbar dag! 😊

Solvej B
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Trevligt bemötande- Offerten kom snabbt (till skillnad från andra takläggare, vissa skickade aldrig, trots påminnelser.” Priset ändrades inte, trots att jag tog tid på mig att acceptera, fantastiskt. Vi har fått nytt vackert tak med fin garanti. Mvh Solvej

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Solvej. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig. Roligt och höra att du är nöjd med takbytet och med oss på takproffsen. Vi önskar dig en underbar dag! 😊

Joan A
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Jag beställde taktvätt och målning av taket. Planeringen och uppstruktureringen av arbetet var väldigt bra av kontoret. Trevligt bemötande. Är nöjd med resultatet

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Joan. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med tvätt och målning av taket. Roligt och höra att du är nöjd med oss på kontoret och killarna som utfört arbetet hos dig. Vi önskar dig en underbar dag! 😊

Ulrik E
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Suveränt bemötande och duktiga och bra arbetare. Super nöjd med resultatet.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Ulrik. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med tvätt och målning av ditt tak. Det glädjer oss att du är nöjd med killarna som varit på plats hos dig. Vi önskar dig en underbar dag! 😊

Erick J
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Mycket nöjda med både arbetet och kvalitén Bra kundbemötande både via telefon och av hantverkare

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Erick. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick hjälpa dig med tvätt och målning av taket. Det glädjer oss att du är nöjd med oss på administrationen och killarna som varit på plats. Taket blev jätte fint 👍 Vi önskar dig en underbar dag! 😊

Owe H
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Bra jobbat ,taket blev som nytt.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Owe. Stort tack för din fina kommentar och att vi får hjälpa dig med tvätt och målning av taket. Det glädjer oss att du är nöjd med arbetet och killarna som varit på plats. Vi önskar dig en underbar dag! 😊

John J
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Namnet säger allt Superbra personal som utförde både tvätt och målningen Sara och Sandra kanon fina bra info och bemötande Allt jätte bra 5 p av 5 p Mycket nöjd husägare i Sjövik

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej John. Stort tack för din fantastiska kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med taket. Mycket roligt och höra att du är nöjd med oss på administrationen och med killarna som varit på plats hos dig. Vi önskar dig en underbar dag! 😊

Krister L
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Vi har länge gått och tittat på vårt tak som behövde tvättas. Vi anlita Takproffsen i Södra Sverige. Namnet Takproffsen, är just vad företaget är. Personalen är proffsiga från start till färdigställande. Möte med detta företag är en fempoängare!!! Taket blev som nytt!!! Christer Lindquist.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Christer. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med taket. Det glädjer oss att du är nöjd med arbetet och med killarna som varit på plats. Helheten blev jätte fint 👍 Vi önskar dig en underbar dag! 😊

Michael B
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Kan bara ge mina största rekommendationer ! Ett utmärkt jobb både när det gäller tvätt som målning. Vi är löjligt nöjda och misstänker att fler kommer följa i våra spår :-) Detta utfördes till ett mycket bra pris. Klockrent!!

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Michael. Stort tack för din fantastiska kommentar om oss och tack för att vi fick hjälpa dig med taket. Det glädjer oss att du är nöjd med resultatet 👍 Vi önskar dig en underbar dag 😊

Pia H
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Köpte taktvätt och takmålning och resultatet kunde inte blivit bättre! Från ett tak som vi trodde ”gjort sitt” och behövdes bytas ut, till ett tak som ser nytt ut. Duktiga arbetare som städade upp efter sig och den bra servicen man fick via telefon! Kan varmt rekommendera Takproffsen i Norrahammar!

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Pia. Stort tack för din fina kommentar och för att vi fick hjälpa dig med taket. Det glädjer oss att du är nöjd med oss på administrationen och killarna som varit på plats. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Jonathan A
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Mycket trevliga killar som fixade taket och gjorde ett riktigt bra jobb. Fixade till översta takläkten i samband med taktvätt-målning till väldigt bra pris! Tack så mycket!

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Jonathan. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick hjälpa dig med taket Det glädjer oss att du är nöjd med tvätt och målning av ditt tak och med killarna som varit på plats hos dig. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Anita G
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Kan varmt rekommendera detta företag. Mycket trevlig personal o tillmötesgåene. Mycket bra utfört arbete. Frågade även om vi var nöjda. Annars skulle de fortsätta måla vårat tak. Men vi var mycket nöjda. Städade även upp efter sig. Mycket nöjda med både taktvätt och målning av vårat tak. Bästa betyg. Tack!

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Anita. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med taket. Det glädjer oss att du är nöjd med vårt arbete hos dig och personalen som varit på plats. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Göran L
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Tvätt och målning av tak. Det utfördes verkligen proffsigt! Är imponerad av hur alla visste vad som skulle göras. Dom behövde knappt prata med varandra. Resultatet blev perfekt!

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Göran. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick hjälpa dig. Härligt och höra att du är nöjd med taket och med killarnas arbete. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Ibrahim A
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Proffsigt bra personal och jobbar snabbt

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Ibrahim. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick hjälpa dig med tvätt och målning av ditt tak. Roligt och höra att du är nöjd med arbetet och personalen som varit hos dig. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Aladin Mazin A
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

En pålitlig företag som kan sin sak. Hjälpsamma personal som försöker ge den bästa servicen. Har städat ordentligt efter sig. Sara på kund tjänst hjälper verkligen med bokningar och har tålamud.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Aladin. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med tvätt och målning av taket. Det glädjer oss att du är nöjd med vårt arbete hos dig och med personalen. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Thomas B
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Mycket nöjd med bemötandet från Metti och hans killar. Taket blev som nytt efter tvätt och målning. Rekommenderar verkligen Takproffsen å det varmaste. Thomas i Hästveda.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Thomas. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa dig med tvätt och målning av ditt tak. Roligt och höra att du är nöjd med vårat arbete hos dig och med killarna som varit på plats. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Michael N
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Ett bemötande som uttryckte sig i att man lyssnade på mina behov och önskningar. Jag hade inte själv sett behovet av taktvätt målning före det att jag blev kontaktad.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Michael. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick hjälpa dig med taket. Härligt och höra att du är nöjd med vårt arbetet och bemötande Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Håkan G
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Bra bemötande ,snabb offert, snabbt utfört arbete ser väldigt bra ut efter målning lite skräpigt efter tvätt

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Håkan. Tack för din fina kommentar. Roligt och höra att du är nöjd med taket. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Anders C
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Killarna som kom var trevliga och jobbade snabbt och bra. Taket blev som nytt med den nya färgen. Även en del plåtdetaljer som fönsterfrotten, skorsten och ventilationstoppen blev som nya. Så det var ett mycket bra beslut att anlitat er istället för att byta till nya pannor, vilket hade varit mycket mycket dyrare. Så tacka killarna som gjorde jobbet så bra och snabbt.👍 Mvh Anders.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Anders. Stort tack för din fina kommentar och att vi fick hjälpa dig med tvätt och målning av taket. Roligt och höra att du är nöjd med arbetet och med killarna som varit på plats hos dig. Helheten blev jätte fint 👍 Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Jan-olof S
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Allt har varit perfekt från första kontakten .mycket trevligt bemötande och härliga grabbar. Väl utfört jobb. I höstas rengjorde takpannorna och målning av pannorna utfördes i vårvärmen. Mvh Jan-Olof

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Jan-Olof. Stort tack för din fina kommentar. Det glädjer oss och höra att du är nöjd med tvätten och målningen, samt killarna som varit på plats hos dig. Vi önskar dig en fantastik dag 😊

Gert G
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Takproffsen har skött bytet av tak hos oss på bästa sätt. Allt har utförts enligt plan. Trevliga killar som gjort jobbet. Efteråt har man städat upp efter sig mycket bra så det märks knappt att man varit här.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Gert. Stort tack för din fina kommentar. Roligt och höra att ni är nöjda med utförandet av takbytet och killarna som varit på plats. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Hans-göran A
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Bemötandet har varit bra. Trevliga killar som utförde ett gott arbete.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Hans-Göran. Tack för din fina kommentar. Det glädjer oss att du är nöjd. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Peter S
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Mycket bra. Mina förväntningar var höga och blev positivt överraskad.Tvätt och målning

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Peter. Stort tack för din fina kommentar. Roligt och höra att du är nöjd och att vi levde upp till dina förväntningar. Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Glenn A
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Takbyte på hus och garage. Allt till belåtenhet av utfört arbete motsvarade förväntningarna som vi hade på detta byte. Glenn och Kristina

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Glenn. Tack för din fina kommentar. Det glädjer oss att ni är nöjda med taket och helheten blev kanon 👍 Vi önskar dig en fantastisk dag 😊

Niclas G
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Bra dialog med försäljarna när det gäller val av pannor osv. Snabba och effektiva takläggare som gjorde ett gediget jobb. Kan med varm hand rekommendera Takproffsen om du går i takbytartankar.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Niclas. Tack för din fina kommentar. Roligt och höra att du är nöjd med takbytet och killarna som varit på plats hos dig. Vi önskar dig en fantastisk dag och en trevlig påsk! 😊

Heikki I
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Vi är mycket nöjda med vårt nya tak. Arbetet har utförts enligt överenskommelse och offert på ett bra sätt. Mycket trevligt bemötande av all personal som vi var i kontakt med ( killarna på taket och administrativ personal). Arbetet utfördes snabbt och effektivt inom lovad tid. Tack för ett bra arbete!

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Heikki. Tack för din fina kommentar och att vi fick äran och hjälpa dig med ditt takbyte. Det glädjer oss att du är nöjd med arbetet av killarna ute och av oss på administrationen. Vi önskar dig en fantastisk dag och en trevlig påsk! 😊

ULF L
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Mycket nöjd med takproffsens arbete. Snabb offert, började i vecka efter order och klara med arbete på en dryg vecka. Resultatet blev perfekt och de städade hyfsat bra efter sig.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Ulf. Tack för din fina kommentar. Det glädjer oss att du är nöjd med vårat arbete hos dig. Vi önskar dig en fantastisk dag och en trevlig påsk! 😊

JAN-OLOF C
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Vi kan verkligen rekommendera Takproffsen . Mycket positivt intryck från första till sista kontakt Takläggarna var väldigt duktiga och noggranna och mycket trevliga, som dessutom städade efter sig. Vi är supernöjda över det nya taket. Eva och Jan-Olof i Tranemo.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Jan-Olof. Tack för din fina kommentar. Härligt och höra att ni är nöjda med vårat arbete hos er. Vi önskar er en fantastisk dag och en trevlig påsk! 😊

OLA L
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Ett mycket professionellt utförande av byte av mitt tak. Väldigt kompetenta och duktiga takarbetare som utförde bytet både fort och bra. Lyssnade på mig som kund och mina åsikter och tog till sig detta på ett bra sätt. Plus för att de hela tiden höll rent runt huset och att de städade upp efter sig när de väl var klara.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Ola. Tack för din fina kommentar och att vi fick hjälpa dig med ditt takbyte. Det glädjer oss att du är nöjd med vårat arbete både av oss på kontoret och killarna som är ute på taket. Vi önskar dig en fantastisk dag och en trevlig påsk! 😊

SINIKKA M
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Hej, vill bara tacka för ett strålande bra jobb som genomförts vid vårt takbyte. Både garage och hus blev så himla bra. Killarna som jobbade hos oss var jättebra att ha göra med. Jag rekommenderar dem gärna Tack för ett bra genomfört arbete.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Sinikka. Tack för din fina kommentar. Det glädjer oss att ni är nöjda med vårat arbete hos er. Vi önskar dig en fantastisk dag och en trevlig påsk! 😊

Emelie Maria R
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Vi är jättenöjda med arbetet och vårt nya fina tak! Bra kontakt, lätt att följa arbetet och ett jättefint resultat! 👍

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Emelie. Tack för din fina kommentar och att vi fick äran att hjälpa till med Takbytet. Härligt och höra att ni är nöjda med vårat arbete. Vi önskar dig en fantastisk dag och en trevlig påsk! 😊

LARS K
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Ett mycket prisvärt alternativ. En tydlig och överskådlig offert. Arbetet utfördes mycket snabbt och effektivt. Kvalitén på arbetet är av högsta klass. Ett mycket trevligt bemötande från alla som jag har haft att göra med, säljare, administrativ personal och framför allt killarna som var på taket i februarivädret. Rekommenderas varmt.

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Hej Lars. Tack för din fina kommentar. Det glädjer oss att du är nöjd med oss på administrationen och killarna ute. Takläggarna hade det inte lätt, men vilket väder det än är utför killarna alltid ett toppen jobb. Vi önskar dig en fantastisk dag och en trevlig påsk! 😊

Patrik Bengt R
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Tog in tre offerter och dessa var klart billigast. Både säljaren Mikael och deras kundtjänst Sara och Sandra har varit väldigt bra att ha att göra med. Själva takbytet tog lite tid av olika anledningar men vi är väldigt nöjda över resultaten och de har varit duktiga. Har det varit några frågetecken så har det inte varit några problem.

Jan K
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Jag tog in två offerter på att byta tak på min mors hus.Vi beslutade att anlita Takproffsen eftersom jag fick ett mycket proffsigt och bra intryck av deras säljare Niclas sen var dom även billigast.När vi väl hade bestämt oss så ringde jag upp Niclas och frågade om dom även kunde byta taket på uterummet som hade ett plåttak till kanalplast istället detta krävde en hel del ombyggnader men det var inga problem sa han så vi fick en offert som vi godkände även på detta.När dom väl på plats så gick arbetet väldigt fort och dom...

Svar från Takproffsen i Södra Sverige

Tack för kommentaren! Det glädjer oss att du är nöjd med vårat arbete. Vi önskar dig en fin dag!

Ragnhild T
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Helt nöjd ! Visste inte , att det kunde bli så bra .Rekommenderar gärna firman för taktvätt och målning tiĺl andra.

XHEZIDE H
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Mycket nöjd med taktvätt och målning på vårat tak. Även deras personal har utfört ett mycket bra arbete måste påpeka Ted säljare och Metti för ett bra och ansvarstagande bemötande. Vi kan varmt rekommendera Takproffsen!

KÅRE LARS MAGNU A
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Taket spolat och målat, samt trasiga pannor lagade. Bra pris.

Leif Anders L
Skrev om Takproffsen i Södra Sverige

Fantastiskt bra företag och personal. Taktvätt och takmålning på vårat hus. Resultatet blev perfekt, som nytt tak! Rekommenderar starkt Takproffsen. Mvh Anders Lundberg, Kalmar