Tamsi Måleri AB

Familjeföretaget i tredje generation!

Vi på Tamsi måleri åtar oss såväl små som stora uppdrag i Södermanland samt södra Stockholms området. Vi har både företag & privatpersoner som våra kunder!

Vi utför allt inom måleri som bland annat:
• In- och utvändig målning vid ny- och ombyggnader samt renoveringar & reparationer
• Fönsterrenovering
• Fasadmålning, även plåtfasader
• Tapetsering
• Målning med härdplaster (epoxi)
• Våtrumsmålning
• Färgsättning
• Lackering av Dörrar, Garderobsluckor, Köksluckor m.m.

Tveka inte på att höra av er för ett kostnadsfritt hembesök samt offert!

Mvh Robin & Lasse Tamsi

Läs vad 54 kunder tycker om Tamsi Måleri AB 2

2022-12-04 Verifierad kund
    Bra bemötande, professionellt arbete med bra kvalité, realistiska priser
    2022-11-05 Verifierad kund
    Super bra målare. Vi har fått hjälp med flera projekt och alltid lika bra! Rekommenderar starkt!
    2022-10-22 Verifierad kund
    Vi har fått ett fantastiskt fint ommålat hus, färgerna blev jättebra och taket som nytt ! Fått beröm från flera grannar. Målarna o övriga kämpade på trots lite halvdåligt väder stor del av tiden. Vi är jättenöjda
  • Helena E
    2022-10-16 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande & levererade det vi önskade. Var tydlig med att de hade mycket i somras men att de skulle återkomma när de fick en lucka, vilket de gjorde.
    Vi är mycket nöjda av målning av fönster! Tack!
    2022-09-24 Verifierad kund
    Snabb hantering, demontering, transport o montering, utmärkt resultat! Ok i pris!
    Mycket positiv till hanteringen!
    Men nu när jag vill göra en ny beställning dålig återkoppling? Semester?
    2022-09-15 Verifierad kund
    Ett mycket väl utfört fasadmålningsarbete.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet
    2022-09-14 Verifierad kund
    Engagerade Tamsi för fönstermålning.Planeringen drog iväg lite pga den kalla våren, vilket Tamsi flaggade för i god tid. Det var inget problem för oss, vilket vi aviserade. Målningen gjordes därför efter sommaren. Målaren var verkligen seriös, effektiv och noggrann, och vi är supernöjda med både arbete och pris. Vi kan varmt rekommendera Tamsi måleri.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Proffsigt och bra bemötande! Arbetet blev kanon bra och är väldigt nöjd med både slipning och målning
    2022-08-19 Verifierad kund
    Mycket trevliga och kompetenta
    2022-07-18 Verifierad kund
    Tamsi Måleri AB målade vår husfasad i början av sommaren 2022. Vi blev bra bemötta av företaget. Start för arbetet drog ut på tiden, men när målaren kom utförde han ett mycket bra jobb.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Snabbt och skickligt utfört arbete, trevliga och på gott humör. Städade efter sig och var klara på utsatt tid.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Tamsi Måleri målade alla vägfar, tak och fönsterkarmar mm i vår lägenhet på 81m2. De målade också dörrarna och slipade bänkskivan i köket. Mycket bra bemötande, snabba svar, stor flexibilitet. Kom i tid, avslutade i tid. Mycket gediget jobb, alla våra förväntningar infriades. Vi fick bra tips. Helt klart valuta för pengarna
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mycket nöjd! Bra grundarbete och trevliga människor. Rekommenderar Tamsi Måleri varmt.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Ansvarsfull och driven ledning som man kan känna sig trygg med
  • Fredrik P
    2022-03-19 Verifierad kund
    Seriöst och pålitligt företag. Vi är jättenöjda
    2022-03-10 Verifierad kund
    It is very wonderful to work with Robin. His professionalism, knowledge, honesty, and accountability are very much appreciated and respected. They are very service-minded, fast and, work with high quality according to what they promised. I worked with them a few times and, I also recommended them to many of my friends, we are all happy with the job they did for us.
    2022-03-08 Verifierad kund
    Proffsigt och snyggt utfört arbete.
    Bra kommunikation och kom själva med förslag på hur resultatet på målningen skulle bli som bäst .
    Rekommenderar varmt .
    2022-02-28 Verifierad kund
    Otrolig service, superfint resultat och så trevligt gäng! Tack!!
    2022-01-03 Verifierad kund
    Trevlig och professionell kommunikation. Tydlig information om förväntade resultat och kostnadskalkyl. Mycket bra resultat, dessutom! Kommer helt klart vända mig till tramsig vid nästa måleriprojekt.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och väl utfört arbete. Enda nackdelen var att det drog ut tiden pga hög arbetsbelastning.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Mycket bra kommunikation.
    Engagerade, duktiga och mycket trevliga medarbetare!
    Flexibla och okomplicerade.
    Rekommenderas!
    2021-10-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och vi är jättenöjda med resultatet. 😊👍
    2021-10-16 Verifierad kund
    Målning av 3 fritidshus. Trevligt bemötande. Ordning och reda. Bra jobb.
    2021-10-05 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt! Vi hade ett omfattande renoveringsbehov av samtliga ytskikt. Det krävde ett stort underarbete och därefter målning. Resultatet blev mycket bra. Vi är mycket nöjda.
    2021-08-31 Verifierad kund
    Mycket nöjd med allt som vanligt. Vi hade en snäv planering men Tamsi måleri löste det utan problem.
    Tamsi måleri skötte även kontakten med alla andra hantverkare och samordnade arbetet.
    2021-07-13 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande från Tamsi! Håller vad de lovar och de har gjort ett jättebra målningsarbete, både på huset och inne! Därtill har de trevlig personal som arbetade synnerligen effektivt och professionellt! Jag kan verkligen rekommendera Tamsi måleri. De hade två yngre målare som var både trevliga och otroligt effektiva och noggranna. /JW
    2021-06-29 Verifierad kund
    Håller vad man lovar och kommer på utsatta tider. Ger förslag på olika lösningar och utför bara inte det man ber om.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Proffsigt snabba trevliga jätte nöjda
    2021-05-08 Verifierad kund
    Byte av badrumsmöbler samt enklare renovering av kök. Bra synkning av arbete, punktliga och duktiga hantverkare. Bra kommunikation.
    2021-05-06 Verifierad kund
    Grymt serviceminded.
    Noggranna målare med kvalitet.
    2021-04-23 Verifierad kund
    Robin och Tamsi Måleri gjorde ett jättefint jobb med att måla min lägenhet. De upphandlade även hjälp med att slipa golven och hanterade och koordinerade det arbetet (som också var mycket bra).

Snabba, tillgängliga och hjälpsamma. Jag rekommenderar dem varmt!

/Felicia
    2021-04-09 Spontant omdöme
    Snabba, flexibla och bra på det de gör.
    2021-03-29 Spontant omdöme
    Vi målade snickerier och tapetserade en hall. Det blev väldigt fint och de var super snabba och proffsiga!
    2021-03-26 Spontant omdöme
    De målade om våra köksluckor och stommar. Det blev otroligt bra. De var noggranna och fixade allt snyggt efteråt. Trevliga killar.
    Jag kan verkligen rekommendera dem.
    2021-02-23 Spontant omdöme
    Tamsi måleri har helrenoverat mitt vardagsrum och min hall från golv till tak. Enkelt att hålla kontakt. Snabba svar. Hållit utlovade tider.
  • 2021-02-19 Spontant omdöme
    Inget att klaga på alls!
    Bra genomförande, bra priser,
    och bra resultat.
    2020-12-26 Verifierad kund
    Målning och tapetsering, trevliga killar.
    2020-12-09 Spontant omdöme
    Bästa målerifirman jag någonsin anlitat (och det är ett par stycken). Noggranna, kunniga och trevliga målare. Supernöjd med slutresultatet och kan varmt rekommendera Tamsi Måleri!
    2020-10-25 Verifierad kund
    Väl utfört arbete och snabb återkoppling när jag hade funderingar.
    2020-09-05 Spontant omdöme
    Tamsi tvättade rent och målade om vårt hus.
    De gjorde ett utmärkt arbete, uppträdde mycket professionellt och var väldigt vänliga och tillmötesgående.
    Arbetet utfördes helt enligt plan.
    Vi kan på det varmaste rekommendera dem.
    2020-05-25 Verifierad kund
    Höll tidrna och vad man lovat vilket är viktigt. Bra samordning av olika hantverkar. Smidigt och enkelt för mig som kund. Överträffade mina förväntningar.
    2020-05-05 Verifierad kund
    Tamsi Måleri hjälpte till med ytskikt i min nya lgh och jag är sååå nöjd! De tog över och blev som projektledare över hela renoveringen vilket var otroligt skönt och jag fick alltid snabb och proffsig hjälp och återkoppling! Noggranna och otroligt trevliga målare som gjorde allt för att jag skulle bli nöjd. Jag är supernöjd och kommer rekommendera dom till alla jag känner samt använda mig av dom igen när det blir dags! :)
    2020-01-30 Verifierad kund
    Gjorde helrenovering av ytskikt i vår 2 rummare. Otroligt nöjd med resultatet och allt under arbetets gång. Toppenresultat och ordningsam och professionell.

//kräsen kund
    2020-01-17 Verifierad kund
    Att det inte blev högsta betyg beror på att vi bestämde att det skulle göras före jul och det blev färdigt i sista sekunden, fredagen den 20 kl 15. Varpå jag hade renoveringsstäd och julstök kvar att göra före den 24 dec.
    2019-10-28 Verifierad kund
    Torp - Renovering av fönster, snickeri och målning.
    Bra tillgänglighet och tydliga avtalsvillkor.
    Professionellt utfört till avtalat pris.
    2019-10-16 Verifierad kund
    Trevliga och utförde ett noggrant jobb på min lägenhet som blev mycket bra. Rekommenderar dem absolut.
  • Ann M
    2019-09-30 Verifierad kund
    Både inför, under och efter arbetet hade jag ett mycket bra samarbete med killarna som var hos mig. De utförde målning, snickeri och rörarbete i mitt kök.
    Jag är mycket nöjd och kommer anlita dom igen.
    2019-09-13 Verifierad kund
    Proffsigt utfört arbete. Vi är jättenöjda med arbetet de har gjort.
    Vi rekommenderar företaget varmt.
    2019-09-12 Verifierad kund
    Utvändig målning av hus och lada, utfördes av proffsiga och trevliga målare. Mycket nöjd👍
    2019-07-29 Verifierad kund
    Ommålning av huset invändigt och ombyggnation av badrum.
    Strålande professionellt skött. Trevligt och korrekt bemötande. De höll alla utsatta tider. Kvalitén på arbetet 100%.
    Bästa hantverkarna jag någonsin haft med att göra.
    Tack Jonas för dessa ord, det värmer!

Kul att ni är nöjda med allt :) Hälsa familjen.

Mvh Robin Tamsi