Tamsi Måleri AB

Tamsi Måleri AB

Familjeföretaget i tredje generation!

Vi på Tamsi måleri åtar oss såväl små som stora uppdrag i Södermanland samt södra Stockholms området. Vi har både företag & privatpersoner som våra kunder!

Vi utför allt inom måleri som bland annat:
• In- och utvändig målning vid ny- och ombyggnader samt renoveringar & reparationer
• Fönsterrenovering
• Fasadmålning, även plåtfasader
• Tapetsering
• Målning med härdplaster (epoxi)
• Våtrumsmålning
• Färgsättning
• Lackering av Dörrar, Garderobsluckor, Köksluckor m.m.

Tveka inte på att höra av er för ett kostnadsfritt hembesök samt offert!

Mvh Robin & Lasse Tamsi

Läs vad 27 kunder tycker om Tamsi Måleri AB 2

2021-05-10
    Proffsigt snabba trevliga jätte nöjda
    2021-05-08
    Byte av badrumsmöbler samt enklare renovering av kök. Bra synkning av arbete, punktliga och duktiga hantverkare. Bra kommunikation.
    2021-05-06
    Grymt serviceminded.
    Noggranna målare med kvalitet.
    2021-04-23
    Robin och Tamsi Måleri gjorde ett jättefint jobb med att måla min lägenhet. De upphandlade även hjälp med att slipa golven och hanterade och koordinerade det arbetet (som också var mycket bra).

Snabba, tillgängliga och hjälpsamma. Jag rekommenderar dem varmt!

/Felicia
    2021-04-09
    Snabba, flexibla och bra på det de gör.
    2021-03-29
    Vi målade snickerier och tapetserade en hall. Det blev väldigt fint och de var super snabba och proffsiga!
    2021-03-26
    De målade om våra köksluckor och stommar. Det blev otroligt bra. De var noggranna och fixade allt snyggt efteråt. Trevliga killar.
    Jag kan verkligen rekommendera dem.
    2021-02-23
    Tamsi måleri har helrenoverat mitt vardagsrum och min hall från golv till tak. Enkelt att hålla kontakt. Snabba svar. Hållit utlovade tider.
    2021-02-19
    Inget att klaga på alls!
    Bra genomförande, bra priser,
    och bra resultat.
    2020-12-26
    Målning och tapetsering, trevliga killar.
    2020-12-09
    Bästa målerifirman jag någonsin anlitat (och det är ett par stycken). Noggranna, kunniga och trevliga målare. Supernöjd med slutresultatet och kan varmt rekommendera Tamsi Måleri!
    2020-10-25
    Väl utfört arbete och snabb återkoppling när jag hade funderingar.
    2020-09-05
    Tamsi tvättade rent och målade om vårt hus.
    De gjorde ett utmärkt arbete, uppträdde mycket professionellt och var väldigt vänliga och tillmötesgående.
    Arbetet utfördes helt enligt plan.
    Vi kan på det varmaste rekommendera dem.
    2020-05-25
    Höll tidrna och vad man lovat vilket är viktigt. Bra samordning av olika hantverkar. Smidigt och enkelt för mig som kund. Överträffade mina förväntningar.
    2020-05-05
    Tamsi Måleri hjälpte till med ytskikt i min nya lgh och jag är sååå nöjd! De tog över och blev som projektledare över hela renoveringen vilket var otroligt skönt och jag fick alltid snabb och proffsig hjälp och återkoppling! Noggranna och otroligt trevliga målare som gjorde allt för att jag skulle bli nöjd. Jag är supernöjd och kommer rekommendera dom till alla jag känner samt använda mig av dom igen när det blir dags! :)
    2020-01-30
    Gjorde helrenovering av ytskikt i vår 2 rummare. Otroligt nöjd med resultatet och allt under arbetets gång. Toppenresultat och ordningsam och professionell.

//kräsen kund
    2020-01-17
    Att det inte blev högsta betyg beror på att vi bestämde att det skulle göras före jul och det blev färdigt i sista sekunden, fredagen den 20 kl 15. Varpå jag hade renoveringsstäd och julstök kvar att göra före den 24 dec.
    2019-10-28
    Torp - Renovering av fönster, snickeri och målning.
    Bra tillgänglighet och tydliga avtalsvillkor.
    Professionellt utfört till avtalat pris.
    2019-10-16
    Trevliga och utförde ett noggrant jobb på min lägenhet som blev mycket bra. Rekommenderar dem absolut.
  • Ann M
    skrev om Tamsi Måleri AB
    2019-09-30
    Både inför, under och efter arbetet hade jag ett mycket bra samarbete med killarna som var hos mig. De utförde målning, snickeri och rörarbete i mitt kök.
    Jag är mycket nöjd och kommer anlita dom igen.
    2019-09-13
    Proffsigt utfört arbete. Vi är jättenöjda med arbetet de har gjort.
    Vi rekommenderar företaget varmt.
    2019-09-12
    Utvändig målning av hus och lada, utfördes av proffsiga och trevliga målare. Mycket nöjd👍
    2019-07-29
    Ommålning av huset invändigt och ombyggnation av badrum.
    Strålande professionellt skött. Trevligt och korrekt bemötande. De höll alla utsatta tider. Kvalitén på arbetet 100%.
    Bästa hantverkarna jag någonsin haft med att göra.
    Tack Jonas för dessa ord, det värmer! Kul att ni är nöjda med allt :) Hälsa familjen. Mvh Robin Tamsi Tamsi Måleri AB
    2019-07-22
    Målade luckor. Väldigt trevligt bemötande. De levde absolut upp till våra höga förväntningar. Kan varmt rekommendera Tamsi måleri till andra.
    Hej Holger! Kul att höra att ni är nöjda :) Hälsa familjen! Mvh Robin Tamsi Tamsi Måleri AB
  • Peter K
    skrev om Tamsi Måleri AB
    2019-07-14
    Komplett taktvätt samt rengöring/ommålning av vår 2 plans villa och dubbelgarage.
    Bra bemötande, grundligt utfört och toppen slutresultat.
    Kan rekommenderas!!
    Hej Peter! Glad jag blir av att läsa detta! Tack! Hälsa familjen så gott. Mvh Robin Tamsi Tamsi Måleri AB
    2019-07-12
    Väldigt nöjda med målningsarbetet, det utfördes även i tid!
    Kul att höra att ni är nöjda med allt Karin! Må gott. Mvh Robin Tamsi Tamsi Måleri AB
    2019-07-12
    Målade om lägenhet. Profsig service