Tamsi Måleri AB

Tamsi Måleri AB

www.tamsimaleri.se
  • Badge2022

Familjeföretaget i tredje generation! Vi på Tamsi måleri åtar oss såväl små som stora uppdrag i Södermanland samt södra Stockholms området. Vi har både företag & privatpersoner som våra kunder! Vi utför allt inom måleri som bland annat: • In- och utvändig målning vid ny- och ombyggnader samt renoveringar & reparationer...

65 omdömen om Tamsi Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2019

Per H
Skrev om Tamsi Måleri AB

Välbehövlig ommålning av husen i Trosa 2023. Målarfirman skötte sig bra och grabbarna var lätta att ha att göra med. En nöjd kund Per Hellman

Jan N
Skrev om Tamsi Måleri AB

Jag beställde invändig bredspackling, målning och tapetsering Resultatet blev mycket bra några små justeringar åtgärdades omgående.

Jonathan T
Skrev om Tamsi Måleri AB

Anlitade Tamsi Måleri Ab för målning/spackling av lägenhet. Enkla att kommunicera med och slutresultatet blev grymt. Rekommenderas starkt!

Anna L
Skrev om Tamsi Måleri AB

Snabba svar och bra leverans. Jag är mycket nöjd

Maria E
Skrev om Tamsi Måleri AB

Professionell och noggrann i sitt arbete med underarbete och tapetsering. Höll tiden och hade ett trevligt bemötande.

Robin T
Skrev om Tamsi Måleri AB

Bra och tydlig genomgång av offert. Lyhörd och trevligt bemötande.

Joakim A
Skrev om Tamsi Måleri AB

Bra från första kontakt. Kund gjorde lite ändringar men det löste dom galant.

Marie B
Skrev om Tamsi Måleri AB

Väldigt bra bemött. Vi skulle ha målning på 2 hus och en bod samt rengjort och oljat trädäck. Allt blev väldigt bra

Sarah N
Skrev om Tamsi Måleri AB

Tamsi Måleri målar tak och väggar inomhus på vårt nybyggda hus. Resultatet ser ut att bli jättebra! Bra kommunikation och återkoppling hela vägen. Svarar snabbt på våra frågor. Flexibla och lyhörda när vi ville ändra på några saker. Enkla att samarbeta med och kan varmt rekommenderas.

Andreas J
Skrev om Tamsi Måleri AB

toppklass! alltid bra service och levererar det som lovas! inget svammel

MARTIN S
Skrev om Tamsi Måleri AB

Vi kunde inte vara mer nöjda. Transparent, god kommunikation rakt igenom och slutresultatet blev jättefint. Plus: målarna var supertrevliga och oerhört proffsiga. Våra varmaste rekommendationer!

Ingvar B
Skrev om Tamsi Måleri AB

Bra bemötande, professionellt arbete med bra kvalité, realistiska priser

Ken L
Skrev om Tamsi Måleri AB

Super bra målare. Vi har fått hjälp med flera projekt och alltid lika bra! Rekommenderar starkt!

Charlotta M
Skrev om Tamsi Måleri AB

Vi har fått ett fantastiskt fint ommålat hus, färgerna blev jättebra och taket som nytt ! Fått beröm från flera grannar. Målarna o övriga kämpade på trots lite halvdåligt väder stor del av tiden. Vi är jättenöjda

Helena E
Skrev om Tamsi Måleri AB

Mycket trevligt bemötande & levererade det vi önskade. Var tydlig med att de hade mycket i somras men att de skulle återkomma när de fick en lucka, vilket de gjorde. Vi är mycket nöjda av målning av fönster! Tack!

Hans R
Skrev om Tamsi Måleri AB

Snabb hantering, demontering, transport o montering, utmärkt resultat! Ok i pris! Mycket positiv till hanteringen! Men nu när jag vill göra en ny beställning dålig återkoppling? Semester?

Ingmar J
Skrev om Tamsi Måleri AB

Ett mycket väl utfört fasadmålningsarbete. Trevligt och proffsigt bemötande. Vi är väldigt nöjda med resultatet

Lars G
Skrev om Tamsi Måleri AB

Engagerade Tamsi för fönstermålning.Planeringen drog iväg lite pga den kalla våren, vilket Tamsi flaggade för i god tid. Det var inget problem för oss, vilket vi aviserade. Målningen gjordes därför efter sommaren. Målaren var verkligen seriös, effektiv och noggrann, och vi är supernöjda med både arbete och pris. Vi kan varmt rekommendera Tamsi måleri.

Oscar R
Skrev om Tamsi Måleri AB

Proffsigt och bra bemötande! Arbetet blev kanon bra och är väldigt nöjd med både slipning och målning

Robin B

Mycket trevliga och kompetenta

Helene B
Skrev om Tamsi Måleri AB

Tamsi Måleri AB målade vår husfasad i början av sommaren 2022. Vi blev bra bemötta av företaget. Start för arbetet drog ut på tiden, men när målaren kom utförde han ett mycket bra jobb.

Maria G
Skrev om Tamsi Måleri AB

Snabbt och skickligt utfört arbete, trevliga och på gott humör. Städade efter sig och var klara på utsatt tid.

Christina M
Skrev om Tamsi Måleri AB

Tamsi Måleri målade alla vägfar, tak och fönsterkarmar mm i vår lägenhet på 81m2. De målade också dörrarna och slipade bänkskivan i köket. Mycket bra bemötande, snabba svar, stor flexibilitet. Kom i tid, avslutade i tid. Mycket gediget jobb, alla våra förväntningar infriades. Vi fick bra tips. Helt klart valuta för pengarna

Wincent T
Skrev om Tamsi Måleri AB

Mycket nöjd! Bra grundarbete och trevliga människor. Rekommenderar Tamsi Måleri varmt.

Erik F
Skrev om Tamsi Måleri AB

Ansvarsfull och driven ledning som man kan känna sig trygg med

Fredrik P
Skrev om Tamsi Måleri AB

Seriöst och pålitligt företag. Vi är jättenöjda

Mohammad Hamed Y
Skrev om Tamsi Måleri AB

It is very wonderful to work with Robin. His professionalism, knowledge, honesty, and accountability are very much appreciated and respected. They are very service-minded, fast and, work with high quality according to what they promised. I worked with them a few times and, I also recommended them to many of my friends, we are all happy with the job they did for us.

Gabriella K
Skrev om Tamsi Måleri AB

Proffsigt och snyggt utfört arbete. Bra kommunikation och kom själva med förslag på hur resultatet på målningen skulle bli som bäst . Rekommenderar varmt .

Amanda R
Skrev om Tamsi Måleri AB

Otrolig service, superfint resultat och så trevligt gäng! Tack!!

Lena P
Skrev om Tamsi Måleri AB

Trevlig och professionell kommunikation. Tydlig information om förväntade resultat och kostnadskalkyl. Mycket bra resultat, dessutom! Kommer helt klart vända mig till tramsig vid nästa måleriprojekt.

Michael E
Skrev om Tamsi Måleri AB

Bra bemötande och väl utfört arbete. Enda nackdelen var att det drog ut tiden pga hög arbetsbelastning.

MONICA B
Skrev om Tamsi Måleri AB

Mycket bra kommunikation. Engagerade, duktiga och mycket trevliga medarbetare! Flexibla och okomplicerade. Rekommenderas!

Annika B
Skrev om Tamsi Måleri AB

Trevligt bemötande och vi är jättenöjda med resultatet. 😊👍

Paul S
Skrev om Tamsi Måleri AB

Målning av 3 fritidshus. Trevligt bemötande. Ordning och reda. Bra jobb.

Håkan D
Skrev om Tamsi Måleri AB

Mycket trevligt och professionellt! Vi hade ett omfattande renoveringsbehov av samtliga ytskikt. Det krävde ett stort underarbete och därefter målning. Resultatet blev mycket bra. Vi är mycket nöjda.

Marcus A
Skrev om Tamsi Måleri AB

Mycket nöjd med allt som vanligt. Vi hade en snäv planering men Tamsi måleri löste det utan problem. Tamsi måleri skötte även kontakten med alla andra hantverkare och samordnade arbetet.

John W
Skrev om Tamsi Måleri AB

Fantastiskt bemötande från Tamsi! Håller vad de lovar och de har gjort ett jättebra målningsarbete, både på huset och inne! Därtill har de trevlig personal som arbetade synnerligen effektivt och professionellt! Jag kan verkligen rekommendera Tamsi måleri. De hade två yngre målare som var både trevliga och otroligt effektiva och noggranna. /JW

Fredrik G
Skrev om Tamsi Måleri AB

Håller vad man lovar och kommer på utsatta tider. Ger förslag på olika lösningar och utför bara inte det man ber om.

Patric R
Skrev om Tamsi Måleri AB

Proffsigt snabba trevliga jätte nöjda

Milana K
Skrev om Tamsi Måleri AB

Byte av badrumsmöbler samt enklare renovering av kök. Bra synkning av arbete, punktliga och duktiga hantverkare. Bra kommunikation.

Ludwig O
Skrev om Tamsi Måleri AB

Grymt serviceminded. Noggranna målare med kvalitet.

Felicia W
Skrev om Tamsi Måleri AB

Robin och Tamsi Måleri gjorde ett jättefint jobb med att måla min lägenhet. De upphandlade även hjälp med att slipa golven och hanterade och koordinerade det arbetet (som också var mycket bra). Snabba, tillgängliga och hjälpsamma. Jag rekommenderar dem varmt! /Felicia

Ingalill D
Skrev om Tamsi Måleri AB

Snabba, flexibla och bra på det de gör.

Maria C
Skrev om Tamsi Måleri AB

Vi målade snickerier och tapetserade en hall. Det blev väldigt fint och de var super snabba och proffsiga!

Max E
Skrev om Tamsi Måleri AB

De målade om våra köksluckor och stommar. Det blev otroligt bra. De var noggranna och fixade allt snyggt efteråt. Trevliga killar. Jag kan verkligen rekommendera dem.

Marita S
Skrev om Tamsi Måleri AB

Tamsi måleri har helrenoverat mitt vardagsrum och min hall från golv till tak. Enkelt att hålla kontakt. Snabba svar. Hållit utlovade tider.

Antonius Staffan Mikael R

Inget att klaga på alls! Bra genomförande, bra priser, och bra resultat.

Jeanette L
Skrev om Tamsi Måleri AB

Målning och tapetsering, trevliga killar.

sanne j
Skrev om Tamsi Måleri AB

Bästa målerifirman jag någonsin anlitat (och det är ett par stycken). Noggranna, kunniga och trevliga målare. Supernöjd med slutresultatet och kan varmt rekommendera Tamsi Måleri!

Matthias P
Skrev om Tamsi Måleri AB

Väl utfört arbete och snabb återkoppling när jag hade funderingar.