Tanto´s Pizza Express

2.2

5 omdömen om Tanto´s Pizza Express

Saeed R
Skrev om Tanto´s Pizza Express

Ni måste ha helt andra referenser. Jag tycker väldigt mycket om pizzan. Äter regelbundet lunch där med mina arbetskamerater. Jag har aldrig haft det minsta missnöje och välkomnas alltid med ett leende. Tack Tanto pizza

Jennifer M
Skrev om Tanto´s Pizza Express

Beställde en sallad. Avokadon var rutten och räkorna var bruna. Det var den äckligaste maten jag ätit i hela mitt liv, och min pojkväns calzone var lika dålig. Colan glömde han också. Dessutom kostade skiten 90 KRONOR! Avgå!

sanna e
Skrev om Tanto´s Pizza Express

När våran pizza kommer hem till dörren är den kall , torr och seg. Vi sa innan att vi skulle betala med kort men när pizza budet dyker upp ( som inte alls kan göra sig förstådd på grund av dålig svenska ) har han inte med sig en kort apparat. Tar fram sin mobil , Ringer till pizzerian och ger telefon luren till min sambo. Pizzerian säger att vi ska betala kontant när vi då säger att vi har inga kontanter tar de mitt kortnummer via telefon,vilket inte känns ok att lämna ut och vi får självklart inget kvitto. Pizzabudet lämnar...

Camilla V
Skrev om Tanto´s Pizza Express

Efter en lång väntetid så fick vi en kall, torr och tråkig pizza som dessutom var väldigt dyr. Pizzabudet hade svårt att hitta vår dörr tack vare sin dåliga svenska. (svårt att läsa) så han var jätte otrevlig när han väl hittade rätt!

Albin J
Skrev om Tanto´s Pizza Express

Tanto's pizza, en utav de bättre i vår huvudstad. Om jag åker tillbaka till den någon gång kommer jag säkerligen också återse denna utsökta pizzeria! Snabbt går det också.