Alla kategorier Pizzeria Stockholms län Stockholm Södermalm Tanto´s Pizza Express

Tanto´s Pizza Express

Marmorgatan 7, 118 67 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Tanto´s Pizza Express

• Saeed R
    Saeed R skrev om Tanto´s Pizza Express
    Ni måste ha helt andra referenser. Jag tycker väldigt mycket om pizzan. Äter regelbundet lunch där med mina arbetskamerater. Jag har aldrig haft det minsta missnöje och välkomnas alltid med ett leende. Tack Tanto pizza
  • Jennifer M
    Jennifer M skrev om Tanto´s Pizza Express
    Beställde en sallad. Avokadon var rutten och räkorna var bruna. Det var den äckligaste maten jag ätit i hela mitt liv, och min pojkväns calzone var lika dålig. Colan glömde han också. Dessutom kostade skiten 90 KRONOR! Avgå!
  • sanna e
    sanna e skrev om Tanto´s Pizza Express
    När våran pizza kommer hem till dörren är den kall , torr och seg. Vi sa innan att vi skulle betala med kort men när pizza budet dyker upp ( som inte alls kan göra sig förstådd på grund av dålig svenska ) har han inte med sig en kort apparat. Tar fram sin mobil , Ringer till pizzerian och ger telefon luren till min sambo. Pizzerian säger att vi ska betala kontant när vi då säger att vi har inga kontanter tar de mitt kortnummer via telefon,vilket inte känns ok att lämna ut och vi får självklart inget kvitto. Pizzabudet lämnar och vi inser snabbt att den enchiladas vi beställt , inte ligger i påsen vi fick, där ligger bara läsk. Efter ytligare 40min när den ena av oss ätit upp sin pizza kommer den enchiladasen till oss . Detta består av blaskig köttfärs utan någon som helst smak, sega natcho chips och några salladsblad. Detta var en helt otroligt dålig restaurang med dålig service och dålig mat. Fy fy fy !
  • Camilla V
    Camilla V skrev om Tanto´s Pizza Express
    Efter en lång väntetid så fick vi en kall, torr och tråkig pizza som dessutom var väldigt dyr. Pizzabudet hade svårt att hitta vår dörr tack vare sin dåliga svenska. (svårt att läsa) så han var jätte otrevlig när han väl hittade rätt!
  • Albin J
    Albin J skrev om Tanto´s Pizza Express
    Tanto's pizza, en utav de bättre i vår huvudstad. Om jag åker tillbaka till den någon gång kommer jag säkerligen också återse denna utsökta pizzeria! Snabbt går det också.

Marmorgatan 7, 118 67 Stockholm