Tapetshopen.se

Som en av Sveriges första webbutiker för tapeter, startades Tapetshopen år 2008. Sedan dess har vi klätt väggar i tusentals hem runt om i Sverige.

Vår främsta motivation kommer från dig och ditt projekt. Vi vill ge dig en så stor valmöjlighet som möjligt och en service som får de svåra valen att kännas självklara. Hos oss hittar du tusentals tapeter med hög kvalitét från välkända märken, vi har också allt du kan tänkas behöva för ditt tapetseringsprojekt.

På hemsidan finns både verktyg, uppsättningsanvisningar och en tapetkalkylator som hjälper dig räkna ut rätt mängd. Uppstår det några frågor så finns vi tillgängliga för dig på mejl, telefon och sociala medier varje vardag!

Hör gärna av dig och berätta mer om ditt projekt!

161 omdömen om Tapetshopen.se

Sedan starten hos Reco 2021
    2023-01-25 Verifierad kund
    Snabbt och enkelt. Tapeterna motsvarade vad vi beställt både i färg och form.
    Det var roligt att höra Anna, och stort tack för ditt fina omdöme! Alltid roligt att höra att varorna motsvarar förväntningarna! Välkommen åter! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-24 Verifierad kund
    Snabb leverans allt till belåtenhet!!!
    Vad härligt! Tack för ditt fina omdöme Gunnar! Välkommen igen om du får fler renoveringsprojekt!
    2023-01-24 Verifierad kund
    Hjälpsam när jag va brydd om min order kommit fram eller nte.
    Skönt att höra Lars! Vi försöker alltid hjälpa till så gott vi kan! Hoppas du blev nöjd med dina varor och varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb leverans!
    Tack så mycket Karin för detta fina omdöme! Vi blir så glada av dina ord och skönt att höra att leveransen gick fort! Vi försöker alltid att leverera så fort vi bara kan. Hoppas du blev nöjd med dina varor! Välkommen åter! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-21 Verifierad kund
    Snabb leverans, bra utbud. Köpte tapet på rea. Har handlat hos företaget förut och är mycket nöjd.
    Hej Anna och stort tack för det fina omdömet! Var roligt att du hittat tillbaka till oss igen! Vi hoppas du blev nöjd med dina varor även denna gång och självklart är du välkommen igen om det blir tillfälle!

Varma hälsningar Ellinor på Tapetshopen
    2023-01-19 Verifierad kund
    Mycket hjälpsamma och tillmötesgående då jag ville göra ett tillägg till en redan lagd order!
    Vad trevligt att höra! Tack Annica för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Hoppas du blev riktigt nöjd med dina varor och varmt välkommen åter!

Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen!
    2023-01-19 Verifierad kund
    Snabb leverans.
    Trevligt bemötande!
    Vad trevligt att höra! Tack för ditt omdöme Eva och hoppas du blev riktigt nöjd med dina varor! Vi hoppas såklart att du hittar tillbaka till oss nästa gång du ska tapetsera om! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-18 Verifierad kund
    Lätt att beställa o snabb leverans!
    Hej Inger och tack för ditt trevliga omdöme! Vi blir så glada av att höra att du upplevde ditt köp lätt och smidigt och även att leveransen var till belåtenhet! Önskar dig varmt välkommen tillbaka om tillfälle ges! Vänligen Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-18 Verifierad kund
    Bra pris. Snabb leverans. Att rekommendera.
    Härligt att höra Anders - och stort tack för det fina omdömet! Hoppas du blev/blir nöjd med dina varor och välkommen igen! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-17 Verifierad kund
    Hittade vår tapet till ett utomordentligt bra pris. Som pricken över i så var det supersnabb leveransen på varan.
    Vad härligt att höra Roland! Hoppas ni njuter av era "nya" väggar nu! Välkomna igen om det blir aktuellt! Vänliga hälsningar, Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-16 Verifierad kund
    Jättefina tapeter och mycket prisvärda. Bra kvalitet.
    Hej Sigun och stort tack för det fina omdömet! Ja, visst finns det många fina tapeter? Roligt att du hittat något du tycker om och dessutom till ett bra pris! Vi önskar dig självklart välkommen tillbaka om du ska tapetsera igen. Vänligen, Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-16 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb leverans
    2023-01-16 Verifierad kund
    Snabbt leverans och enkelt e-handel där bilder stämmer överens med de jag får hem.
    Tack Erica för det fina omdömet och skönt att höra att du hade en positiv upplevelse av vår sida! Hoppas du var nöjd med dina nya tapeter! Välkommen igen om det dyker upp nya projekt!
    Vänligen Ellinor på Tapetshopen
    2023-01-16 Verifierad kund
    Fina bilder. Allt gick smidigt o snabbt
    Tack Ingela! Vad härligt att du gillar vårt bildval på hemsidan! Hoppas du blir riktigt nöjd med dina beställda varor! Välkommen igen om det blir aktuellt! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-16 Verifierad kund
    Snabb leverans bra produkt bra pris
    Tack Carina för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Vi försöker alltid leverera så snabbt det bara går. Extra roligt att du uppskattade din produkt och priset! Välkommen åter önskar vi dig! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-16 Verifierad kund
    Trevliga att prata med och tapeterna kom snabbt på posten.
    Åh vad roligt att höra Karin! Hoppas tapeterna blir riktigt fina nu uppe på väggarna! Varmt välkommen igen om du ska tapetsera något mer och tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Vänliga hälsningar, Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2023-01-16 Verifierad kund
    Snabbt svar, snabb leverans !
    Fina tapeter!
    Hej Marianne och tusen tack för ett trevligt omdöme! Roligt att du upplevt Tapetshopen så positivt och hjältligt välkommen tillbaka om det dyker upp fler projekt!
    Vänliga hälsningar, Ellinor på Tapetshopen
    2023-01-16 Verifierad kund
    Snabb leverans. Har inte satt upp dem ännu.
    Tack för ditt omdöme Lena! Vi hoppas du blir riktigt nöjd med tapeterna när du satt upp dom! Vi finns tillgängliga på mail eller telefon vid behov av support! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-11-20 Verifierad kund
    Bra priser, snabba leveranser, kunnig personal,
    Jag köpte tapeter till köket och sovrummet, färg och kvalitet var exakt som förväntas.
    Hej Catarina! Tack för ett trevligt omdöme! Vi blir så glada att höra att du haft en så positiv upplevelse av vår service och hemsida - det värmer! Om du får fler rum att renovera så finns vi här för dig igen! Hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-11-15 Verifierad kund
    Snabb service/leverans! Trevligt bemötande vid kontakt!💫🤶
    Vad härligt att höra Irene! Vi försöker hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt och det är alltid roligt att höra att vi lyckats! Hoppas du blev nöjd med dina varor! Välkommen åter! Varma hälsningar, Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-11-14 Verifierad kund
    Billiga tapeter snabb leverans
    Varmt tack för ditt omdöme Maria! Vi är glada att du valde att handla av oss och önskar dig självklart välkommen åter! Vänliga hälsningar, Ellinor på Tapetshopen! Tapetshopen.se
    2022-11-12 Verifierad kund
    Bra priser, snabb leverans. Har ett jättebra utbud och bra hemsida.
    Hej Marianne och stort tack för ett fint omdöme! Vad glada vi blir av att höra dina positiva ord om oss! Du är varmt välkommen åter om det skulle dyka upp fler renoveringsprojekt! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
  • Pär L
    skrev om Tapetshopen.se
    2022-11-07 Verifierad kund
    Kanonpriser på många fina tapeter (i alla fall när jag beställde). Under halva priset jämfört med t.ex. Bauhaus etc som jag kollade på innan. Snabb leverans och allt gick smidigt!
    Tack Pär för ett riktigt trevligt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med både pris och leverans! Vi arbetar ständigt på att detta skall vara så smidigt som möjligt och att våra kunder skall känna sig nöjda. Hoppas tapeterna blev fina på väggarna! Välkommen igen!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Nöjd över lättheten att beställa och snabb leverans
    Vad skönt att höra att ditt köp gick smidigt och snabbt! Tack så mycket för ditt fina omdöme och varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-10-29 Verifierad kund
    Tapeten motsvarade mina förväntningar. Snabb leverans
    Tack för ett fint omdöme Marina! Skönt att höra att tapeten blev som du tänkt. Du är hjärtligt välkommen igen om du får fler projekt! Varma hälsningar, Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-10-26 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med kvaliteten på tapeter och väldigt bra service o hjälpsamma personal även via telefon
    Vad trevligt att höra Nadia! Vi försöker alltid hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt och det var roligt att du kände du fick fin service! Hoppas det blivit fint med nya tapeterna! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-10-25 Verifierad kund
    Bra bemötande. Företaget mejlade om försening av leverans vilket jag inte ens upplevde som försening då det höll sig inom 5 dagars gränsen.
    Bästa priset jag. med andra på nätet och i fysisk affär.
    Min tapet Sanna kommer att bli så fin.
    Tack Leena! Det var ju bra att tapeten kom fram inom utsatt tid trots en liten försening!
    Vi hoppas också att tapeten blir/blev riktigt fin hos dig! Välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen
    2022-10-22 Verifierad kund
    Enkelt och snabb leverans............
    Tack för din feedback Maria!
    Vi jobbar ständigt med att få iväg våra beställningar så snabbt som möjligt. Härligt att höra att ditt paket kom fram snabbt! Hoppas du blev nöjd med innehållet!
    2022-10-18 Verifierad kund
    Beställde tapeter som mer än väl motsvarande förväntningarna. Snabb leverans och mycket trevligt bemötande av kundtjänst.
    Helnöjd.
    Det värmer att höra Maria! Vi försöker alltid visa bilder på vår sida som ska vara så rättvisa verkligheten som möjligt. Riktigt roligt att höra att tapeten blev som du hade tänkt!
    Du är välkommen igen när det dyker upp ytterligare projekt! Vi hjälper dig så gärna i ditt tapetval!
    2022-10-18 Verifierad kund
    Snabb och enkel leverans
    Gillade verkligen tapeten
    Hej Vivianne! Visst finns det många fina tapeter? Vad roligt att du hittat en du tycker om!
    Välkommen åter om du får fler roliga renoveringsprojekt! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen
    2022-10-17 Verifierad kund
    Köpte en Boråstapet. Snabb leverans, :)
    Vad trevligt att höra Lena F! Vi är glada att leveransen gick snabbt och smidigt. Hoppas du blev nöjd med din nya tapet! Vänliga hälsningar, Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-10-11 Verifierad kund
    Väntar fortfarande på mitt tapetprov så svårt att ge feedback.
    Hej Lotta,
    Förstår att det är svårt att ge feedback om du inte har fått det du har beställt, tack ändå för ditt omdöme. Det är konstigt att ditt tapetprov inte dykt upp än. Det skickades från oss med post den 5/10. Eftersom det har gått mer än en vecka sedan dess, misstänker vi att det har hänt något på vägen. Vi skickar givetvis ut ett nytt prov till dig med detsamma. Vi finns tillgängliga på mejl eller telefon om du har några fler funderingar.

2022-10-09 Verifierad kund
    Bra kundtjänst, snabb leverans, toppen bra tapeter
    Hej Jan-Paul,
    Vad kul att du är så nöjd med din upplevelse av oss. Tack för ditt omdöme och för att du valde att handla av oss! Önskar dig en fin dag.

2022-10-06 Verifierad kund
    Snabb leverans 👍 på bra tapet, nöjd med hemsidan
    Tack för ditt fina omdöme Natalia! Vi blir så glada när våra kunder är nöjda!
    Härligt att din tapet kom fram snabbt och roligt att du tyckte om vår sida! Hoppas du hittar tillbaka om det blir aktuellt med fler tapeter! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen
    2022-10-02 Verifierad kund
    Smidigt, enkelt och snabbt! Supernöjd med mina tapeter.
    Vad roligt Anna! Du är förstås välkommen igen om det blir dags! Tack för omdömmet!
    Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Hej Har inte tapetserat än, men leveransen var supersnabb. MVH/Sture Z.
    Tack för din feedback Sture! Hoppas det går bra med tapetseringen och att du blir nöjd med tapeten!
    Välkommen igen! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen
    2022-09-25 Verifierad kund
    Framförallt bästa pris. Snabb leverans. Kommer alltid ha detta som förstahandsalternativ när jag ska köpa tapet. Mycket att välja på.
    Hej Stina,
    tack för att du handlar av oss och tack för det fina omdömet. Vad kul att höra att du är så nöjd, det gjorde vår dag! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång!

Ha en fin dag,
    2022-09-24 Verifierad kund
    Köpte tapeter till sonens rum. Fick ett personligt meddelande på följesedeln vilket var mycket oväntat och supertrevligt! Vi blev extra glada när vi öppnade kartongen. Snabb leverans och enkelt att betala.
    Hej Maria! Tusen tack för din fina feedback! Hoppas sonen blev glad för tapeterna till sitt rum!
    Ni är så välkomna igen om det dyker upp fler projekt! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jag köpte tapeter. En snabb leverans och ett pris som var 20% billigare än i butik.
    Tack Anita för din Feedback! Vi försöker alltid hålla så låga priser som möjligt och roligt att du hittade något som föll i smaken! Hoppas du blev nöjd med tapeterna! Välkommen åter! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-09-17 Verifierad kund
    Är mycket nöjd!
    Jättefina tapeter till bra pris.
    Mycket snabb leverans.
    Kommer definitivt handla där igen.
    Hej Maria,
    tack så hemskt mycket för det fina omdömet och superkul att höra att du är så nöjd. Du är varmt välkommen tillbaka när det blir dags att dra igång nästa projekt!
    Ha en fin dag!

Tapetshopen
    2022-09-17 Verifierad kund
    Jättebra! Rekommenderas! Kommer handla fler gånger.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Snabb leverans. Superfin tapet som passade perfekt i vårat kök.
    2022-09-06 Verifierad kund
    snabbt och smidigt, långt före utlovad tid
    2022-09-06 Verifierad kund
    Ok bra service, hitta tapetrullen som jag behövde
    Tack för fint omdöme och roligt att du hittade det du behövde! Du är välkommen tillbaka Bertil om du behöver tapet någon mer gång!
    2022-09-04 Verifierad kund
    Snabb leverans och lätt att beställa. Nöjd med varan. Tack.
    Tack själv Marika! Vi jobbar alltid för att våra kunder skall få snabba leveranser och vill att det ska vara enkelt att beställa - roligt att höra att du tyckte precis så! Välkommen åter vid nya projekt! Vänliga hälsningar Ellinor, Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-09-04 Verifierad kund
    Snabb leverans och bra priser!
    Tack Madelene för dina ord! Vi blir alltid glada när våra kunder får sina varor snabbt och enkelt! Extra roligt är såklart att du tycker priserna är förmånliga! Hoppas du hittar tillbaka om du får nya projekt att göra!
    2022-08-27 Verifierad kund
    Enkelt att handla, bra med en uträknade för hur många rullar tapet man behöver. Stort utbud!
    Hej Caroline! Visst är det bra med tapeträknaren! Ett mycket enkelt verktyg som hjälper till vid uträkningen. Roligt att läsa att du använde dig av den och var nöjd, och även att du var nöjd med vårt utbud! Tack för fina ord och vi önskar dig välkommen åter när nya projekt dyker upp! Vänliga hälsningar Ellinor, Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-08-26 Verifierad kund
    Bra priser och snabb leverans av tapeterna jag köpte.
    Mycket roligt att läsa Anna! Vi försöker alltid göra vårt yttersta för snabba leveranser och att priset var bra är förstås ett plus! Välkommen igen och tack för fint omdöme! Vänliga hälsningar, Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-08-23 Verifierad kund
    Snabb leverans och brett utbud
    Tack Maria för ditt fina omdöme! Vi hoppas du är nöjd med dina produkter och önskar dig såklart välkommen åter om/när det är dags för nya projekt! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2022-08-22 Verifierad kund
    Såå snabb leverans och så billigt!
    Jättenöjd!
    Hej Linda,
    Tack för det fina omdömet. Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd med både pris och leveransen. Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång det är dags att tapetsera.

Vänliga hälsningar
    Tapetshopen