Tapetshopen.se

Tapetshopen.se

Som en av Sveriges första webbutiker för tapeter, startades Tapetshopen år 2008. Sedan dess har vi klätt väggar i tusentals hem runt om i Sverige. Vårt mål är att ge dig en så stor valmöjlighet som möjligt och en enkel och inspirerande upplevelse. Vår främsta motivation kommer från dig och ditt projekt och vi vill ge dig en service som får de svåra valen att kännas självklara. Hos oss hittar du tusentals tapeter med hög kvalitét från välkända märken, vi har också allt du kan tänkas behöva för ditt tapetseringsprojekt. På hemsidan finns både verktyg, uppsättningsanvisningar och en tapetkalkylator som hjälper dig räkna ut rätt mängd. Uppstår det några frågor så finns vi tillgängliga för dig på mejl, telefon och sociala medier varje vardag!

Hör gärna av dig och berätta mer om ditt projekt!

Läs vad 24 kunder tycker om Tapetshopen.se 2

• Maaria C
    skrev om Tapetshopen.se
    2021-04-06
    Köpte Midbectapeter via Tapetshopen och är jättenöjd med både leverans, kvalitet, betalning och kundbemötande.
    Leverans skedde på 2 dagar i väl förpackat paket. Det visade sig att vi beställt för många rullar och kontaktade företaget via mail för frågor kring retur. Företaget svarade med vändande, vänligt och informativt mail och det var inga problem att returnera. Returen skedde smidigt och återbetalning skedde inom en vecka från att jag kontaktat dem angående retur. Mycket nöjd!
    2021-04-05
    Tapeter som fastnade i England, så jag fick vänta i 3 veckor. Annars helt okej
    2021-04-05
    Snabb service och bra priser, rekomenderas när du vet vilken tapet du söker.
    2021-04-04
    Vi hade en tapetrulle för lite, så jag letade efter en tapet som de tidigare haft - men nu inte längre fanns på deras sida. Så jag hörde med dem och de letade i sina gömmor och hittade en. Så vi är helnöjda, 5 av 5 stjärnor - nu kan hantverkaren fortsätta att tapetsera klart.
    2021-04-03
    Köpte tapeter till bra pris, lätt och smidigt att beställa. Var även i kontakt med kundtjänst där jag blev mycket trevligt bemött.
    2021-03-30
    Tapetprov. Tog typ 2 veckor innan jag fick provet. Kostade 50 spänn.
    Hej Kim! Tack så mycket för att du tog dig tid och skriva ett omdöme. Tyvärr tar leveranser av tapetprov ofta lite längre tid än leveranser av tapeter. Eftersom alla tapetprov skickas med post så kan leveranstiderna ibland variera lite. Några tapetprov har vi inte på lager och får beställa, vilket tar ca 1-2 dagar. Det är därför vi har skrivit ut en leveranstid på 3-10 arbetsdagar på hemsidan. De flesta proven levereras dock på mindre än en vecka. Vi får be om ursäkt för att det i ditt fall tog lite längre tid än normalt. Hoppas att det inte påverkar ditt förtroende för oss! Varma hälsningar från oss på Tapetshopen Tapetshopen.se
    2021-03-24
    Väldigt bra bemötande och fin service. Snabba svara på mail och smidiga på alla sätt. Bra priser! Kommer fortsättningsvis köpa tapeter från dem.
    2021-03-23
    Tapeten var en budgetvariant och helt omöjlig att få upp fin på väggen.
    Hej Amanda! Vad tråkigt att höra att du inte blev nöjd med ditt köp. Vad vi kan se så är det en papperstapet från Boråstapeter som du har köpt. Boråstapeter håller en väldigt hög kvalité på alla deras produkter. Därför vill vi givetvis undersöka om det kan vara så att det varit något fel på produkten? Om man inte är van vid Easy-up tapeter, så kan papperstapeter ibland vara lite knepiga att sätta. Oavsett så vill vi givetvis att du ska bli nöjd. Du får gärna kontakta oss på telefon eller info@tapetshopen.se så att vi kan reda ut vad som hänt och hjälpa dig vidare. Vänliga hälsningar från oss på Tapetshopen.se Tapetshopen.se
    2021-03-22
    Snabb leverans och kvalitativ produkt.
    2021-03-20
    Det var synd att det blev leveranssvårigheter från England.
    Annars bra.
    2021-03-19
    Enastående hjälp. Snabb leverans
    2021-03-17
    Fina tapeter och många valmöjligheter. Har handlat tapeter från
    Tapetshopen.
    Det gick bra att handla och snabb leverans.
    2021-03-15
    Har haft en mycket bra bemötande av personalen och leveransen allt till det bästa möjliga betyg kan jag ge.
    Snabb och återkoppling under processens gång från beställning till att leveransen är klar.
    Kan rekomendera att inhandla ifrånTapetschopen. Se
    2021-03-14
    Snabb leverans och bra priser
    2021-03-14
    köpte tapeter som var utgående, fick snabb respons eftersom lagersaldot inte stämde. Mycket bra service!
    2021-03-12
    Snabb leverans av tapeten! Bra pris!
    2021-03-10
    Enkelt och smidigt, jättebra hjälp av support när jag hade frågor.
    2021-03-10
    Bra utbud på tapeter. Priserna ok. Snabb leverans. Mycket nöjd med tapeterna som jag fick. Ett litet minus blir för den dyra returen jag får betala för rullen som blev över. Men nöjd för övrigt med bemötande och allt.
    2021-03-09
    Fungerade väldigt bra och snabb leverans.
    2021-03-09
    Beställde en fototapet och det blev förvisso en leveransförsening. Men jag fick snabbt information om det och hade möjlighet att annullera ordern vilket jag inte gjorde.
    I övrigt fungerade allt till belåtenhet och jag kan med fördel rekommendera Tapetshopen som leverantör.
    2021-03-08
    Otrolig personlig service och trevligt bemötande per mail
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och tack för de fina orden, vad glada vi blir över att du är nöjd! Varma hälsningar från oss på Tapetshopen.. Tapetshopen.se
    2021-03-08
    Proffsigt kundbemötande när tapeterna från UK försenades.
    2021-02-27
    Jättebra service och trevligt bemötande. Jag beställde en rulle för mycket av en beställningsverk men det var inga problem att ändra och avboka.
    Vad kul att höra! Tack för att du handlade av oss, hoppas tapeterna blev fina! Varma hälsningar från oss på Tapetshopen. Tapetshopen.se
    2021-02-26
    Supersnabb service och leverans.
    Vi är väldigt nöjda och kommer säkert köpa tapeter igen.
    // Lasse
    Tack för att du tog dig tid att bedöma oss och vad kul att du är nöjd med ditt köp! Varma hälsningar från oss på Tapetshopen. Tapetshopen.se