Tapetshopen.se

Tapetshopen.se

• BadgeFourYears

Som en av Sveriges första webbutiker för tapeter, startades Tapetshopen år 2008. Sedan dess har vi klätt väggar i tusentals hem runt om i Sverige. Vår främsta motivation kommer från dig och ditt projekt. Vi vill ge dig en så stor valmöjlighet som möjligt och en service som får de svåra valen att kännas självklara. Hos oss...

346 omdömen om Tapetshopen.se

Sedan starten hos Reco 2021

Inga-Lill B
Skrev om Tapetshopen.se

Snabbt levererat, snygg tapet som förväntat

Birgitta I
Skrev om Tapetshopen.se

Jag har angett 4 som betyg. Något mer kan jag inte säga eller göra, det får räcka så.

Barbro H
Skrev om Tapetshopen.se

Jag behövde en tapet i en mycket specofik kulör. Tyvärr motsvarade inte bilden på hemsidan riktigt den kulör jag fick hemsänd. Jag är ändå på det stora hela nöjd med köpet. Tapeterna kom snabbt och leverades säkert. Och så tyckte jag om att Tapetshopen ligger i Mölnlycke, en plats jag har mycket goda band med 😊

Svar från Tapetshopen.se

Tack för ditt fina omdöme Barbro! Tråkigt att tapeten inte riktigt motsvarade förväntningarna. Tyvärr är det alltid svårt att få en perfekt bild som återger verkligheten och alla skärmar visar ofta lite olika. Skönt ändå att ni blev nöjda i slutändan! Varmt välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar Ellinor på tapetshopen

Amy B
Skrev om Tapetshopen.se

Lite tråkigt att betala 800 sek för hemleverans när jag beställer produkter för över 2000 sek. Annars bra butik.

Svar från Tapetshopen.se

Hej Amy och tack för ditt omdöme! Vad vi kan se så skickades dina varor till ombud och du hade gratis leverans. Kontakta gärna vår kundtjänst om detta så vi kan reda ut vad som eventuellt har hänt! Mail: info@tapetshopen.se Vänligen, Ellinor på Tapetshopen

Mats Henrik F
Skrev om Tapetshopen.se

Enkelt att beställa, snabb leverans, bra pris. Allt var bra.

Leif Ö
Skrev om Tapetshopen.se

Jag köpte tapeter och fick dem levererade till ombud inom bra leveranstid. . Det fungerade bra

Per A
Skrev om Tapetshopen.se

Väldigt tillmötesgående och duktiga. Svarar på mejl inom en timme:)

Björn B
Skrev om Tapetshopen.se

Bra utbud. Tydlig kommunikation och uppföljning

Annika W
Skrev om Tapetshopen.se

Vi beställde en tapet som hade ett nedsatt pris och som sen visade sig vara restnoterad och därefter slut hos leverantören. Vi fick inget meddelande om att tapeten var försenad men när jag ringde och frågade återkom man snabbt med svar och förklaring varför det dröjt. Som kompensation erbjöds vi ett tapetlim. När väl tapeten fanns tillgänglig hos leverantören fick vi den på en vecka ung. Det är alltså viktigt att vara ute i god tid, mennannars handlar vi gärna på tapetshopen.se igen! Annika

Svar från Tapetshopen.se

Hej och tack för ett fint omdöme! Det var olyckligt att tapeten var restnoterad och att du ej blev informerad tidigare om detta! Som väl är så är det ganska ovanligt att tapeterna är tillfälligt slut och att vi ej har information om detta till kunden, men jättetråkigt att du blev drabbad! Vi hoppas att du hittar tillbaka till oss om det blir aktuellt med fler renoveringar i framtiden! Glada hälsningar Ellinor på Tapetshopen

Ingegerd N
Skrev om Tapetshopen.se

Bra priser och snabb leverans

Maria L
Skrev om Tapetshopen.se

Snabbt svar på mail och snabb leverans.

Anne-Louise P
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb leverans och bra packat.

Christer N
Skrev om Tapetshopen.se

En riktig bra tapet, beställer en till nästa månad.

Karin F
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb leverans och bra kampanjpris

Sandra C
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb leverans och fick rätt batchnummer på rullen trots att det är en tapet som är flera år gammal och inte tillverkas längre.

Staffan A
Skrev om Tapetshopen.se

Snabba leveranser, bra priser.

Anders G
Skrev om Tapetshopen.se

Snabba leveranser, bra priser.

Kristina  E
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb leverans och trevlig kundtjänst. Rekommenderas.

Svar från Tapetshopen.se

Hej Kristina och tack för ditt trevliga omdöme! Så glada vi blir att höra att du är nöjd! Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka när/om det blir dags för mer renovering! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen

Irene K
Skrev om Tapetshopen.se

Mycket snygga bra pris på tapeter och snabbleverans

Svar från Tapetshopen.se

Oj vad kul att du gillar Tapetshopen och är så nöjd! Tack för ditt fina omdöme och välkommen igen om det blir dags! Glada hälsningar Ellinor på Tapetshopen

Christina L
Skrev om Tapetshopen.se

Enkelt att handla på nätet Jättebra och roligt bemötande vid telefonkontakt

Linda-Karin N
Skrev om Tapetshopen.se

Fick mina favorittapeter till ett bra pris med snabb leverans.

Svar från Tapetshopen.se

Vad roligt att höra Linda-Karin! Favorittapeterna och allt! Vi hoppas du hittar tillbaka till oss om det blir aktuellt med mera tapetsering! Glada hälsningar Ellinor på Tapetshopen

Mikael L
Skrev om Tapetshopen.se

bra urval och bra priser, dock lite sen leverans efter jul ca 3 dagar sen från prognos.

Svar från Tapetshopen.se

Tack för ditt fina omdöme Mikael, trots en något senare leverans än beräknat! Det är tyvärr alltid lite lurigt under denna tid på året då det är ett enormt högt tryck på alla fraktbolag och leveranser m.m. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka om det blir aktuellt med mer tapetsering! Vänligen, Ellinor på Tapetshopen

Charlotta R
Skrev om Tapetshopen.se

Väldigt trevligt kundservice! Vi fick info direkt när produkten vi beställt inte fanns i lager och kompenserades med tapetklister.

Svar från Tapetshopen.se

Åh vad snällt av dig Charlotta - Tack! Vi vill alltid att våra kunder ska känna sig helt nöjda och trygga med sin beställning av varor från oss, så vi gör vårt bästa för att uppfylla detta. Hoppas du blev lika nöjd med dina tapeter! Varma hälsningar Ellinor på Tapetshopen!

Fredrik D
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb och bra service efter önskemål.

Svar från Tapetshopen.se

Tack Fredrik för ett fint omdöme - Snabbt och enkelt vill vi att våra leveranser ska vara. Hoppas du blev nöjd även med varorna! Välkommen igen! Glada hälsningar Ellinor på Tapetshopen

Tommy P
Skrev om Tapetshopen.se

Lätt att hitta och snabb leverans 🚚

Svar från Tapetshopen.se

Tack Tommy för detta fantastiska omdöme! Hoppas du hittar hit igen om det blir tillfälle för fler tapetseringar eller renoveringar! Välkommen åter önskar vi på Tapetshopen!

Agneta B
Skrev om Tapetshopen.se

Köpte åtta tapetrullar. Lätta att beställa och jättesnabb leverans.

Svar från Tapetshopen.se

Vad roligt att höra att det gick lätt och smidigt med din beställning! Precis så vi vill att det ska vara. Hoppas du blev nöjd och att det blev riktigt fint med dom nya tapeterna! Vänliga hälsningar Ellinor på Tapetshopen

Anne Ö
Skrev om Tapetshopen.se

Snabbt agerende på min beställning. Och jag är supernöjd med pris, tapetmönstret och leveranstid! Nu blir gästrummet färdigt till julfesterna!😀🎄

Svar från Tapetshopen.se

Perfekt Anne! Kul att hinna med en liten "makeover" precis i allt julstök! Tack snälla för ditt fina omdöme och välkommen åter! Glada hälsningar Ellinor på Tapetshopen!

Karin Ö
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb och bra leveranstid Smidigt att räkna ut åtgång av tapetrullar

Svar från Tapetshopen.se

Vad roligt att höra Karin - och tack för ditt fina omdöme! Vi hoppas du hittar tillbaka till oss när det blir dags för nya renoveringar! Varma hälsningar Ellinor på Tapetshopen

Sven-Åke L
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb leverans och enkelt att beställa

Marita A
Skrev om Tapetshopen.se

Ingen kontakt med mänsklig varelse på företaget men annars funkade bra!

Lena I
Skrev om Tapetshopen.se

Bra med snabb leverans. Krav på minst 30 tecken gör det inte angeläget att svara fler gåner

Nikolina S
Skrev om Tapetshopen.se

Its really good product. Depending on how many layers you have, you will need to use this product again applying.

Göran V
Skrev om Tapetshopen.se

Beställningen gick igenom utan problem och när jag ville ändra i den så gick det bra det med Pengar kom i retur och varorna levererades snabbt.

Ulrika Ö
Skrev om Tapetshopen.se

Snabbt, smidigt och proffsigt. Mycket nöjd.

Lillemor A
Skrev om Tapetshopen.se

När man behöver spara på sina pengar så är ni ett bra alternativ till att köpa!

Anders S
Skrev om Tapetshopen.se

Bra service o trevlig bemötande men dom skickade fel tapeter som tur nog godkändes av beställer

Svar från Tapetshopen.se

Hej Anders och tack för ditt omdöme! Vad roligt att du känner att du blivit trevligt bemött! Jag antar att det var dina tapeter som vi missade meddela om att dom skickades i två kollin. Om det är så att du mottagit fel tapeter skulle vi uppskatta om du hör av dig till vår kundtjänst så vi kan kontrollera vad som blivit fel. Ha en trevlig dag! Hälsningar Ellinor på Tapetshopen

Ann-Charlotte T
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb leverans. Rätt varor å skapliga priser..

Jörgen A
Skrev om Tapetshopen.se

Bra tapet lätt att montera. Xxxxxxxxxxxxx

Anita D
Skrev om Tapetshopen.se

Jättebra bemötande bra priser och jättetrevlig expedit som gjorde allt för att vi skulle bli nöjda. Kommer absolut att återkomma och även rekomendera. Tack

Åsa S
Skrev om Tapetshopen.se

Enkel beställning. Snabb leverans.

Roger G
Skrev om Tapetshopen.se

Hittade min tapet till ett bättre pris än hos andra aktörer. Det var enkelt att beställa med Klarna och det var snabb leverans till mitt ombud. Totalt sett är jag helt nöjd. .

Viktoria L
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb leverans. Prisvärt men tapetbilderna kunde varit fler.

Rickard H

Bra och trevliga...............................

Leena S
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb leverans bra med tapeter

Anders N
Skrev om Tapetshopen.se

Snabbt och enkelt, bara att hämta ut på närmare utlämningsställe

Camila N
Skrev om Tapetshopen.se

Är jätte nöjd med min beställning.

Kristina F
Skrev om Tapetshopen.se

Det fungerade mycket bra med logistiken, vi har inte satt upp tapeterna ännu så jag kan inte ge något utlåtande om tapeterna ännu.

Daniel H
Skrev om Tapetshopen.se

Bra webshop, bra priser, snabb leverans inklusive personligt mail om leveranstid och antal kollin. Endast positiva erfarenheter!

Ida L
Skrev om Tapetshopen.se

Snabb service och bra pris ! …………..

Inge H
Skrev om Tapetshopen.se

Köpt via Internet . Att tapet var bra kvalite Snabb leverans Bra kvallite Bra pris för en så bra tapet.