Tapwell AB

Tapwell AB

Ring 08-652 38 00 www.tapwell.se
3.3

Tapwell - erbjuder estetiskt vackra och praktiskt funktionellakranar för såväl kök som för badrum

9 omdömen om Tapwell AB

Mats H
Skrev om Tapwell AB

Köpte en av deras köksblandare som enligt dem ska uppfylla svensk bransch standard. Det visade sig att den inte uppfyller gällande branschkrav och de vägrar åtgärda det, utan de skyller på att det står i monteringsbeskrivningen(en liten notis om att så har fungerar den, men inget om att det är emot gällande branschkrav och krav från boverkarket. Ingenstans i produktbeskrivningen framgår detta. Så om ni funderar på att köpa något från Tapwell så gör inte det för då finns risken att er hemförsäkring inte kommer att gälla när någonting händer!

Ulrika G
Skrev om Tapwell AB

Vi är mycket nöjda med våra Tapwell kranar och speciellt med den kunniga och service orienterade lokala hjälp vi fått då vi fick ett problem med vår duschblandare (orsakat av av ett vattenfilter i värmepunmpen). Snabbt identierades problemet och rätt reservdel fixades fram på noll tid.

Gustaf Casten B

Fina produkter och fantastisk kundtjänst. Termostaten på min dusch blandare gick sönder, jag kontaktade Tapwell via email och de skickade en ny termostat direkt utan frågor eller kostnad (med instruktionsvideo om hur man utför bytet). Det kändes verkligen premium. Stort Tack Tapwell !!

Maria Britta Ingeborg K

Har köpt Tapwells kran och bottenventil i koppar, som enligt dem får en patina. Sanningen är att de från dag 1 blir oerhört fläckiga och fula och närmast ser helt missfärgade ut. Otroligt fult på dyra produkter!! Har lagt över 40 000 på en dubbelkommod med dessa fula produkter i, väldigt missnöjd! Varning för dessa!!

Mats H gillar detta
Pelle Mats Mikael P

Finns inte att få tag på delar knappt någonstans. Tapwell har monopol på sina konstiga storlekar som gör att det är bara dom i hela sverige som tillverkar delar med dessa mått vad jag förstår, behöver du delar måste du köpa från tapwell och dom tar saftigt överpris för dom, då endast dom har dessa mått på delarna. Skulle köpa en vridbar perlator till min kran var på 11st affärer och kända byggvaruhus alla skrattade åt mig och sa ring tapwell.

Mats H gillar detta
Ylva Margareta S

Vår duschblandare började läcka. Ringde Tapwell och fick suuuuperfin hjälp av Viktor via telefon. De skickar hem reservdel till oss utan någon kostnad alls. Detta kallar vi verkligen service 🤩

Richard Panagiotis S

Dushen pajjade! efter ringt kundservice många gånger så kom en trevlig tekniker o fixade! klart

HENRIK K
Skrev om Tapwell AB

Vilken Service! Badkarskraven trillade av och då jag hörde av mig till Tapwell för att fråga om det gick att laga svarade de på några timmar och skickade en lite insexskruv som damp ner i brevlådan dagen efter. Gratis, trots att det inte var jag som varit deras kund utan husets förra ägare. Det kallar jag service.

Martin B
Skrev om Tapwell AB

Bra produkter, med snygg design. Och fantastiska på kundrelationer! När den keramiska packningen i vår drygt två år gamla köksblandare gav upp, fick jag komma till Tapwells showroom på söder och byta till en ny, Enkelt snabbt och smärtfritt, samt trevligt bemötande av kunnig personal. Tack! :-)