Taras Hallgren & Son AB

4.3

3 omdömen om Taras Hallgren & Son AB

Anders L
Skrev om Taras Hallgren & Son AB

Snyggaste möbeln i mitt hus (en platsbyggd bokhylla a 10 meter). Helt VM. Älskar den , rekommenderar skarpt. Dem har även platsbyggt skohylla under trappa, vinskåp i kök. A.Lejonmåne

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

BEATRICE T
Skrev om Taras Hallgren & Son AB

Köpte en bänkskiva på ett stort byggvaruhus visade sig att de ej sågar i vinkel. Kontaktade Taras Hallgren som kunde hjälpa till. Förklarar mitt ärende och har ritat exakt med tusch vilken vinkel jag önskar. När jag får skivan åter är den sågad rakt av och ej i vinkel. Kontaktar åter Taras Hallberg som säger att det blivit ett missförstånd. Personen jag talar med säger att jag sagt att jag vill såga bort strecket för att det är fult. Hade varit ganska orimligt att såga sönder sin bänkskiva för att få bort ett streck. Hur...

Olle E
Skrev om Taras Hallgren & Son AB

Jag rekomenderar lackeraren på detta möbelsnickeri. Han utförde ett otroligt fint jobb. Jag lämnade in ett mycket omfattande möblemang för omlackering.