Alla kategorier Sportaffär Halland Halmstad Team Sportia

Kundvägen 3A, 302 41 Halmstad — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Team Sportia

• Tim V
    Tim V skrev om Team Sportia
    Det var längesen jag köpte nånting i denna butik, men här om dagen gick jag in i jakten efter ett par skor. Tyvärr fanns det bara ett par i skohörnan som kändes lockande, och de kostade cirka 800 kronor, vilket för mig är ganska saftigt. Fick direkt hjälp av en kille som snabbt plockade fram den största storleken, - som tyvärr inte var stor nog, men servicen var bra.

På utvägen såg jag däremot en hög med rea-dojor, som jag tydligen hade gått rakt förbi på invägen. Där fanns ett snyggt par i skinn för ~400 kr, vilket jag inte tvekade alls att betala när jag kände mig tillräckligt säker på storleken.

Då det bara fanns ett par i rätt storlek, och den ena skon hade stått framme som provsko, var mannen i kassan noga med att kontrollera att allt kändes bra.

Vid betalningen frågade han om jag ville bli med i Team Sportias sportklubb. Oväntat nog, började han inte tjata om fördelar med att vara medlem, utan accepterade ett nej direkt.

Alltså oerhört trevlig personal, och jag lämnade affären jättenöjd!

Den enda nackdelen är att sortimentet är lite litet inom vissa produktkategorier, - men det är samtidigt förståeligt när det är en relativt liten lokal där de måste effektivisera ytan (vilket de gör!).
    Nikke L gillar detta
  • jonathan b
    jonathan b skrev om Team Sportia
    Jag har haft problem med mina knäskydd nu i nästan 1 år och detta är 4 gången som jag är inne och skall byta. Då det visar de sig att de har beställt fel storlek och det sämsta är att de inte tar på sig felet denna gången (de tidigare gångerna har jag blivit bra bemött)
    2009-02-09 Representant för Team Sportia svarar jonathan b
    Hej Jonathan,
    Tråkigt att höra att det blivit så fel och under så lång tid.
    Det vore bra om du kunde ringa mig eller komma in i butiken så att vi kan reda ut allt.
    Vi försöker verkligen göra det bästa för våra kunder men ibland kanske det blir lite snett ändå.
    Mvh Jörgen Petersson
    Butikschef, Team Sportia, Halmstad City
    035-215499
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Team Sportia
    En bra sport affär med trevlig personal
  • Emmeli S
    Emmeli S skrev om Team Sportia
    Trevlig personal och bra träningskläder

Kundvägen 3A, 302 41 Halmstad