Tectorius AB

Tuvullsvägen 6, 555 93 Jönköping — Visa karta

Välkommen till Tectorius AB!

2006 introducerade Tectorius takbehandling på den svenska marknaden. Tectorius är föregångare i både kvalitet och utveckling.
Idag arbetar vi nästan över hela Sverige med huvudkontor i Jönköping.

ISOTEC kallar vi metoden för takbehandling där vi förnyar takpannorna istället för takbyte.
Vi tvättar taket utan kemikalier, förseglar pannorna med patenterat förseglingsmaterial och belägger ytan med 100% högexklusive Nano akryl för tak. Resultat motsvarar nya takpannor och vi lämnar 10 år garanti.

SOLCELLER hjälper dig att ta steget mot en miljövänlig framtid. Vi hjälper dig med helhetslösningar och är effektiva i leverans och produktion.

Tectorius erbjuder helhetslösningar genom att först behandla ditt tak och sedan installera solceller. Allt i ett paket.

Vi jobbar enbart med högkvalitativa produkter och vår styrka ligger i vår breda erfarenhet, vår stora arbetskapacitet och duktig personal.

Varmt välkommen att besöka vår hemsida eller skicka en kostnadsfri offert här ovan!

Läs vad 288 kunder tycker om Tectorius AB

• 2020-09-18

Rickard L skrev om Tectorius AB
    Tvättning och målning av tak.
    Trevligt bemötande och välgjort arbete.
    Perfekt städning efter utfört arbete. 😊 Läs mer

Christer N skrev om Tectorius AB
    Taktvätt o målning
    vänligen bemött varje gång
    stora förväntningar som infriades.
    Mycket bra resultat med allt. Läs mer

Rolf L skrev om Tectorius AB

Bra beskrivning av produkten
    Kunnig och serviceminded säljare (Kettie) Läs mer
  • 2020-09-11

Ann B skrev om Tectorius AB
    Taktvätt och målning av Zanda takpannor,
    Vi hade tillsammans med vår närmaste granne bestämt
    att rengöra våra tak.
    Kontaktade olika företag men vid besiktningen av våra tak bestämde vi oss för att anlita Tectorius, då vi fick ett gott intryck av företaget via personen som besiktigade.
    Tyvärr hade vi en dålig upplevelse när Tectorius rengjorde en annan grannes tak. Man täckte inte och vi fick syaket, vårt grönsaksland och blommor, gräsmatta mm nedsprutat av smutsigt vatten, mossa mm. Detta ver i slutet av maj och jg fick köpa blommor för att kunna sätta på min mors grav och på min brors grav. Detta berättade vi för besiktningskvinnan och jag hoppas hon tagit upp det.
    Vi är mkt nöjda med resultatet av vårt tak och att man täckte både fasad och tomten kring huset. Läs mer
  • 2020-09-11

Dragoljub P skrev om Tectorius AB
    Jag är jättenöjd och jag ska rekommendera andra. Mvh Poppe Läs mer
  • 2020-09-10

Rune R skrev om Tectorius AB
    Helt nöjd med kontakten av alla inblandade från början till slutfört arbete med takrengöring och takmålning. Finns absolut inget att klaga på. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • 2020-09-08

Kerstin R skrev om Tectorius AB
    Tvättning och målning av tak. Professionellt utfört av trevliga utförare. Läs mer
  • 2020-09-03

Gustav M skrev om Tectorius AB
    Trevliga, proffsiga och pålitliga. Läs mer

Bo A skrev om Tectorius AB
    Jag beställde en taktvätt. Är väl i stort sätt nöjd men dom skitade ner en del. Bra bemötande av arbetsledning. Läs mer

Helen L skrev om Tectorius AB
    Beställde tvättning och målning av taket på vår villa.
    Arbetet har utförts väl och resultatet blev väldigt bra.
    Vi är jättenöjda.
    Trevlig personal och ett bra bemötande. Läs mer

Jonas L skrev om Tectorius AB
    Taktvätt/målning
    Utmärkt bemött
    Tectorius leved mer än väl upp till förväntningarna Läs mer

John J skrev om Tectorius AB
    Målning av betongtak
    Har gjort detta tidigare på annat tak.
    Eftersom jag visste att det var en bra produkt organiserade jag att tre av mina grannar gjorde det samtidigt.
    Utmärkt bemötande Läs mer
  • Mattias A

2020-08-28

Mattias A skrev om Tectorius AB
    Riktigt imponerad över hur de utförde arbetet, de t o m tvättade altanen, uterumstaket och när de två effektiva målarna varit på plats så avslutade dem det hela med att måla alla plåtar på huset och det ser ut som ett nytt tak!

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-08-27

Börje L skrev om Tectorius AB
    Rengöring och ommålning av tak.
    Blev mycket bra bemött.
    Hade höga förväntningar efter rekomendation av bekanta och förväntningarna infriades. Läs mer
  • 2020-08-26

Ulf Torbjörn K skrev om Tectorius AB
    Takmålning.
    Allt fungerade jättebra från början till slut.
    Taket blev jättefint. Läs mer
  • 2020-08-25

Per A skrev om Tectorius AB
    Hej,
    Min första kontakt med Robel var både trevlig och proffsig, offert kom inom utlovad tid och priset överensstämde senare med fakturan när den kom.
    Gänget som utförde jobbet kom som utlovat, jobbade på och vad vi kan se också utförde ett bra jobb.
    Vi är mycket nöjda med slutresultatet.
    Hälsningar
    Per Anberg Läs mer
  • 2020-08-24

Roland & skrev om Tectorius AB
    Takrenovrring.
    Väl utfört och väl städat.
    Bra kontakt med säljaren Läs mer
  • 2020-08-21

Karin H skrev om Tectorius AB
    Tvätt o målning av takpannor. Snyggt arbete , bra avslut o städning efter samt trevligt bemötande av all inblandad personal Läs mer

Toni H skrev om Tectorius AB
    Takrenovering.
    Jag är nöjd med bemötandet både av säljare och operativ personal.
    Jag fick precis vad jag väntat mej, jag har tidigare anlitat Tectorius. Läs mer

Raj D skrev om Tectorius AB
    Målning av villa och garage tak.
    Jag är mer än nöjd.
    Duktiga och kunniga medarbetare.
    Kommer gärna rekommendera andra. Läs mer

Sven-erik K skrev om Tectorius AB
    Bra bemötande vid första kontakt, Taket rengjordes och målades vid två olika tillfällen. Snabbt och bra utfört. Vi är mycket nöjda.

. Läs mer
  • 2020-08-18

Annica V skrev om Tectorius AB
    Takrengöring och försegling har haft Tectorius tidigare och varit nöjd bra bemötande av säljaren
    Jag är nöjd med jobbet och resultatet Läs mer
  • 2020-08-17

Kerstin J skrev om Tectorius AB
    Vi anlitade Tectorius efter rekommendation av grannar och vänner. Vårt ca 40 år gamla tak behövde tvättas och målas. Resultatet blev mycket bra. Vi tycker vi har fått ett helt nytt tak och vi är mycket nöjda med kontakten med Sanne, hans medarbetare och hur arbetet utfördes. Vi ger därför Tectorius våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2020-08-13

Lena L skrev om Tectorius AB
    Trevlig och kunnig personal, mycket tillmötesgående, inga problem. Jag kan starkt rekommendera företaget. Läs mer
  • 2020-08-09

Kim L skrev om Tectorius AB
    Tvätt och målning av tak, väl genomfört, proffsigt och kanonbra resultat. Svårplanerat beroende på väder, men supernöjd med hela genomförandet och hanteringen. Läs mer
  • 2020-08-07

Tony N skrev om Tectorius AB
    Takrenovering samt fasadmålning
    Mkt bra bemött och otroligt duktiga på det dom gör
    Kan varmt rekommendera detta företag Läs mer
  • Agneta L

2020-08-07

Agneta L skrev om Tectorius AB
    Har tvättat och målat mitt tak. Väldigt trevligt bemötande från början till slut, taket ser finfint ut. Gjorde snyggt efter sig, vilket jag uppskattar mycket. Läs mer
  • 2020-08-06

Mats B skrev om Tectorius AB
    Takförsegling.
    Professionellt, hög kvalitet och super service. Vi fick precis det som utlovats levererat med hög kompetens och glatt och gott bemötande. Läs mer
  • 2020-08-05

Pia K skrev om Tectorius AB
    Tvättning och målning av tak. Läs mer
  • 2020-08-03

Roger T skrev om Tectorius AB
    Vi beställde takrengöring. Tog in offert. Hade bra kontakt med Era
    medarbetare. Allt gick som vi hoppats. Nu får vi se om det hela håller måttet. Vänligen Roger Läs mer
  • 2020-08-03

Bo M skrev om Tectorius AB
    Tvättning och målning av tak på villa och friliggande förråd med ett mycket gott resultat. Professionellt och trevligt bemötande under hela projektet. Mycket trevlig och noggrann personal. Läs mer
  • 2020-08-01

Sven S skrev om Tectorius AB
    Kontaktade företaget och fick sedan besök av deras säljare.
    Ett trevligt bemötande på av säljare och de som utförde arbetet.
    Hade fått rekommendationen av en kompis och företaget levde upp till mina förväntningar.
    Gjorde rent och snyggt efter utfört arbete.

Helt nöjd med allt. Läs mer
  • 2020-08-01

Per A skrev om Tectorius AB
    Då jag arbetat 60 år med färg och acrylater förstår jag inte vad arbetsledaren pratar om, vad har han för fakta att färg inte skall torka över natten före nästa målning
    Kortändar över hängrennor målades endast 1 gång samt mot vindskivor mycket tunt färgskikt.
    Vad man än sade så pratade han mycket intensivt i försvar över deras syn. Han borde lyssna på vad motparten säger.
    Entreprenaden har ni sålt som ABT 06 samt det är en konsument-
    entreprenad vilket gör att entreprenören skall tillvarata beställarens intressen. Alla behandlingar skall utföras till fullo Läs mer
  • 2020-07-31

Per-Arne J skrev om Tectorius AB
    Tvätt och ommålning tak samt mindre reparation

Blev väldigt bra bemöt

Mina förväntningar uppfylldes helt

Bra samarbete och bra utförande Läs mer
  • 2020-07-31

Samuel D skrev om Tectorius AB
    Vi tycker att det gått smidigt och enkelt utan en massa extra prat och diskussioner. Läs mer
  • 2020-07-30

Sven-åke P skrev om Tectorius AB
    ISO TEC TAKBEHANDLING
    Bemötandet var på ett professionellt och bra sätt
    Förväntningarna var att få arbetet utfört på ett bra sätt. Detta efter jag fått goda vitsord genom bekanta.
    Jag kan bara ge beröm åt både representant för företaget vid förhandsgenomgång och arbetets utförande.
    Arbetet utfördes på ett bra sätt och uppstädning efter arbetet sköttes bra.
    Så här långt kan jag bara ge positiv respons på kontakt och utfört arbete. Läs mer
  • 2020-07-30

Sammanfattning: Bra jag är nöjd. Läs mer
  • Pertti R

2020-07-21

Pertti R skrev om Tectorius AB
    Perfeckt arbete,trevliga kunniga killar Mycket nöjd Tack Fernando och Jonatan. Läs mer
  • 2020-07-21

Jan-ola A skrev om Tectorius AB
    Trevligt bemötande, snabb leverans och de höll vad de lovade. De två olika team som var på plats vid olika tillfällen, var effektiva och noggranna. De lämnade trädgården i samma skick som när de kom vilket uppskattas! Kan varmt rekommendera Tectorius. Läs mer
  • 2020-07-14

Göran J skrev om Tectorius AB
    Tvättning o målning av tak. Bra bemötande av företagets representant. Vårt eget rengöringsarbete efter tvätt var mycket större än jag förväntat mig. Hela uterummet stod o flöt av smutsigt vatten och panelgardinerna går inte att få rena.
    Detta gjorde mig besviken.
    Själva arbetet är vi nöjda med- Läs mer
  • 2020-07-13

Martin W skrev om Tectorius AB
    Mycket snyggt och Bra job.
    Taket blev som nytt. Läs mer
  • 2020-07-08

Kerstin R skrev om Tectorius AB
    Företaget utförde tvättning och målning av vårt tegeltak. Resultatet blev bra och arbetet utfördes snabbt och effektivt. Husfasaden skyddades bra från smuts och trädgården var i fint skick efter att arbetet avslutats. Läs mer
  • 2020-07-07

Jan L skrev om Tectorius AB
    Takbehandling.
    Trevligt och bra bemötande.
    Dom som utförde takbehandlingen gjorde ett bra jobb och var trevliga att ha att göra med.
    Alltså enbart positivt från vår sida. Läs mer
  • 2020-07-06

Enkido P skrev om Tectorius AB
    Beställde en Takbehandling. Är mkt nöjd medmföretaget som var seriöst, punktligt och ordentligt. Slutprodukten enligt förväntad, har bara gott att säga om företaget. Läs mer
  • 2020-07-04

Bo S skrev om Tectorius AB
    vi köpte rengöring, behandling och målning av vår fastighets tre tak. vi blev vänligt och respektfullt bemötta av företaget som utförde ett professionellt arbete. det har inte kommit några synpunkter från grannar att de känt sig störda av arbetena på något sätt utan bara positiva kommentarer om hur fint det blev. några har hört av sig med funderingar om att behandla sina egna tak och frågat efter kontaktuppgifter till tectorius. Läs mer

Mikael C skrev om Tectorius AB
    har tvättat och målat vårt tak, mycket bra service och utfört jobb rekomenderas starkt Läs mer

Annika E skrev om Tectorius AB
    Rengöring, behandling samt målning av tak (ISO TEC Takbehandling) med ett mycket gott resultat.
    Taket är som nytt.
    Professionellt och förtroendeingivande bemötande under hela projektet. Mycket trevlig personal.

Kan varmt rekommendera Tectorius AB. Läs mer

Anders F skrev om Tectorius AB
    Snabbt bra o trevlig personal, det tog lite tid men io med det hade vi tuur med vädret så tvätt tog en dag, målning o försegling tog en dag. Läs mer

Tuvullsvägen 6, 555 93 Jönköping