Alla kategorier Specialbutik Uppsala Uppsala Tehörnan R Nilsson AB

Tehörnan R Nilsson AB

Dragarbrunnsgatan 43, 753 20 Uppsala — Visa karta

Här möter du traditionen. Det småskaliga. Det breda sortimentet. Butikens exotiska dofter av teer, kaffe och kryddor. Expediter som vet vad de talar om. När du fått dofta på de sorter du pekat ut, portionerar vi exakt så mycket som du behöver med hem.

Läs vad 9 kunder tycker om Tehörnan R Nilsson AB

• Birgitta L
    Birgitta L skrev om Tehörnan R Nilsson AB
    Mitt favorit ställe. Ett unikt utbud som jag tycker om! Läs mer
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Tehörnan R Nilsson AB
    Här inne känns det mysigt, till skillnad mot stessigheten precis utanför. Ganska dyrt, men man får verkligen hjälp med att hitta vad man är sugen på. Fina teburkar och kannor har de också! Läs mer
  • Morgan P
    Morgan P skrev om Tehörnan R Nilsson AB
    Stort härligt utbud. Kanske inte de bästa priserna men man får ju vad man betalar för i vanlig utsträckning... Ganska trevlig personal. Läs mer
  • Tony L
    Tony L skrev om Tehörnan R Nilsson AB
    Mysig liten kaffe- och theaffär i Uppsala. Bra personal Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Tehörnan R Nilsson AB
    En härlig butik med hela väggen full med the och kaffe. Dessutom säljer de mycket fina kaffe- och theattiraljer till ett bra pris. De maler kaffet på plats så man får det härligt färskt. Bra service och trevlig personal. Läs mer
  • Kajsa E
    Kajsa E skrev om Tehörnan R Nilsson AB
    Mysig liten butik mitt inne i gallerian, sprider ljuvlig doft mitt i shoppingstressen. Har inte bara te utan även fina små burkar att ha teet i, samt marmelader choklad och andra godsaker. Perfekt presentaffär som även gör fina inslagningar. Såg att de numer även har små läckra presentböcker en för varje tillfälle.
    De flesta tesorterna ligger på lösvikt så du bestämmer själv hur mycket du vill ha. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Tehörnan R Nilsson AB
    Tehörnan är en av Uppsalas mysigaste butiker! Perfekt när man letar presenter eller julklappar. De har massor av spännande te-smaker att välja mellan, och jag brukar dessutom alltid handla mitt espresso där (nymalet så klart). Läs mer
  • simon b
    simon b skrev om Tehörnan R Nilsson AB
    Tehörnan har trevlig personal och allt man kan tänka sig i teväg. en fin butik där man kan smyga runt och provlukta tesorter och kaffesorter. de har även choklader och marmelader och saft. Läs mer
  • Christopher D
    Christopher D skrev om Tehörnan R Nilsson AB
    Trevlig personal och allt en te eller kaffeälskare kan önska sig med jättemånga smaker. Jag klev in där en fullständig nybörjare och är nu helt fast i kaffe och te träsket! Läs mer