Inte särskilt mycket. Jag har ett abonnemang tv+flexibel som fungerat med smärre pixel störningar under åren. Mitt abonnemang innehöll 46 kanaler + Tv5Monde som jag betalde 29 extra för + bredband ä 1029:-/mån i förskott. Den 7 Maj beslutade Tele2 att stäng av alla min betalkanaler. När jag ringer och anmäler så har de hundra ursäkter och skall rätta till det på några timmer. Det händer aldrig. Jag har ringt tre gånger per dag samma ursäkter. jAG TROR ATT DE UTVECKLATS TILL ETT SKURKBOLAG I TIDENS ANDA. Som en tidigare...
Tele2 Sverige AB
3 omdömen om Tele2 Sverige AB
Tyvärr så är dom snabba på att sälja utan att kolla om det funkar! Jag vart lovad 5G men det går inte att få det på min adress. När jag påtalar problemet så får man till svars att vi levererar 4G/5G. Ingen går väl från 500/500 till 20/3 med vilja? Totalt ovilliga att häva mitt avtal, tyvärr så är kundtjänst ett gäng med ungdomar som inte vet och kan något och får ta allt skit från missnöjda kunder. Det ända svar man får är ” jag kan tyvärr inte göra något, det är en annan avdelning som bestämmer” Sen blir man skickad...
Mycket dåligt bemötande på supporten, beställde tjänster till en faster, 96 år, den 13 mars i år och tjänsterna fungerar inte ännu. Diskriminering av äldre får nog åberopas och anmälan till KO. Snabba att sälja och sedan lite förståelse för problem. Verkar som det bara är standardsvar som lämnas!