Teleman AB

Teleman är en svensk teleoperatör som startades 1999 med ambition att erbjuda bra och billig telefoni till kunder över hela Sverige. Vi har sedan start haft mål att erbjuda våra kunder den bästa servicen kombinerat med stabila tjänster inom telefoni och internet. Du behöver inte vänta i långa köer för att få bra support hos oss, vi svarar alltid snabbt och med ett glatt humor. Vi täcker alla dina behov när det gäller hemtelefoni, mobila abonnemang eller internet bredband. Välkommen till Teleman!

Läs vad 12 kunder tycker om Teleman AB 2

• 2022-10-17 Insamlad av företaget
    Bra bemött
    Inga särskilda förväntningar
    mobiltelefoni
    Tack Inga-Lill för att du tagit tid att lämna oss ett omdöme. Det betyder mycket för oss att få in feedback och se hur våra kunder upplever vår service. Önskar dig en fortsatt bra dag. Hälsningar, Adam Teleman AB
  • 2022-10-16 Insamlad av företaget
    De kontakter jag haft med företaget har varit enligt förväntan. I övrigt har jag inte så mycket att säga mer än att de är leverantör av vår fasta telefoni.
    Hej Leif,

Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp eller undrar något.

Önskar dig en fin dag. 🌟
  • 2022-10-15 Insamlad av företaget
    Perfekt! Fungerar utmärkt! Nöjd.
    Hej Ralf!

Tack för ditt fina omdöme 🤩 Vad roligt att läsa att du trivs så bra! Det är precis så det ska vara tycker vi på Teleman.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
  • 2022-10-15 Insamlad av företaget
    Fungerar bra dessutom billigt…..
    Hej Kerstin,

Tack så jättemycket för dina fina ord! Det är så roligt att läsa att du är nöjd med ditt abonnemang hos oss, precis som det ska vara 🤩

• 2022-10-14 Insamlad av företaget
    bra bemötande och snabba svar Tack
    🌟Tack Göran för att du tog dig tid till att lämna ett omdöme till oss. Det betyder mycket för oss att få in positiv feedback från våra härliga kunder! 🌟 Hälsningar, Linn Teleman AB
  • 2022-10-14 Insamlad av företaget
    Har alltid blivit bemött väldigt bra, det har aldrig varit väntetid utan man får svar snabbt, mycket bra kunskaper och trevlig personal. Förväntningar var att få hjälp och liknande och dom förväntningarna har blivit bemötta. Vi har köpt bredband och haft hemtelefon i fler år som har fungerat mycket bra.
    Tack Zoj, för din fina och positiva feedback till oss. Det gör oss jätteglad att veta att du är en nöjd kund.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.
  • 2022-10-13 Insamlad av företaget
    Trots att Teleman fokuserar på låga priser kunde de ändå ge snabba och korrekta besked på de frågor jag hade i början. Det finns också flera olika abonnemangsformer vilket gjorde att vi kunde hitta en mix som passade just våra telefonvanor.
    Tack Kjell-Ove för att du tog dig tid till att lämna ett fint omdöme till oss. Det betyder mycket för oss att få in feedback från våra kunder! 🌟
  • 2022-10-13 Insamlad av företaget
    Jag har nyligen bytt till Teleman och tycker att det som utskiljer är deras känsla för bra support. Sen att dom har bra priser är givetvis inget fel!
    Tack Sofia för ditt omdöme, vi på Teleman uppskattar din feedback och ser fram emot att få följa dig som kund och finnas som en support när du behöver oss
    ☎️ Slå oss en signal om du behöver support 😎
  • 2022-10-13 Insamlad av företaget
    Kort telefonkö och snabb service när man väl behöver det!
    Hej Gabriel, tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss att veta att du är nöjd med din tjänst hos oss. 😎
  • 2022-10-13 Insamlad av företaget
    Almost completelt trouble free, first class customer service on the rare occasion that I have been in contact.
    Thank you Thomas for a wonderful review on the service we are offering you. It makes us super happy that you are satisfied! ⭐
    Best regards, Linn
    Upplevelse????
    Telia monterade ner kopparkabeln vid vårt hus, vi ville behålla vårt "gamla" telefonnummer och Teleman var ett alternativ.
    Helt ok. De har svarat när jag ringt, uppskattar att få prata med en människa utan att behöva sitta i telefonkö i två timmar.
    Men upplevelse????
    Tack Anna för att du tog dig tid till att lämna ett omdöme till oss. Det betyder mycket för oss att få in feedback och se hur våra kunder upplever vår service.
    Önskar dig en fortsatt bra dag.
  • 2022-10-13 Insamlad av företaget
    Teleman är bra. Ännu bättreom e.faktura funnits
    Hej Stig,
    Tack för ditt fina omdöme. Vi noterar alltid våra kunders önskemål och försöker vårt bästa att leverera det som efterfrågas. Vi kan meddela att e-faktura ligger i vår planering och vi hoppas lansera det inom kort.