Telia

2.0

5 omdömen om Telia

ULF S
Skrev om Telia

Har Telias TV-paket STOR med en medföljande box (SDMC). TV-paketet funkar OK på Apple-TV och Chromecast, men med deras egen box laggar det och ljudet är i osynk. Ringer 90200 och får prata med en tekniker, som på nåt sätt tappar samtalet men inte ringer upp på nytt. Något senare kommer ett SMS som säger att ärendet är löst, men ingen info om vad som är gjort. Och problemet kvarstår, boxen är värdelös. Försöker ringa dem, telefonkö uppskattad till 73 minuter! Bara att ge upp - och byta bort dem. Usel kundservice. Förr kunde...

KRISTIN W

Hade jag kunnat ge ett lägre betyg hade jag gjort det. Vi har fiber genom Telia. Vi har väntat 4 veckor på att få den lagad sedan den blåste sönder. Det går inte att ringa Telia (flera timmar långa svarstider). Mailar man så får man svaret att de just nu har mycket varför det kommer ta några veckor innan vi får svar. Vilken annan leverantör gör sig okontaktbar för sina kunder? De hänvisar enbart till sina underleverantörer men jag har avtal med Telia och vill ha en dialog med dem. Fruktansvärt dålig kundvård!

Andreas Michael T

Fruktansvärt dålig service och inkompetent personal på Telia, mitt abonnemang har inte fungerat bra på över ett ÅR! och jag har haft problem med allt från felaktigt abonnemang till att telefonen inte går att ringa med öht. Telia är helt oförmögna att hantera sina kunder nuförtiden och detta har kostat mig både tid och pengar. I skrivande stund fungerar min telefon inte alls i Kroatien där jag befinner mig, det går inte att ringa Telia från utlandet då det är UPPTAGET! hela tiden. Jag saknar ord för hur upprörd jag är.

Mikael T

Bra nät men dyra och höga priser. Lever på gamla meriter men her mycket att jobba med då det gäller service och prisvärda produkter

AHMET I
Skrev om Telia

Fick superbra bemötande från Rikard Sörholm, vill varmt rekommendera andra att kontakta honom om ni behöver hjälp med bredband.- & tevelösningar.