Alla kategorier Hemelektronik Östergötland Linköping Telia Linköping

Tanneforsgatan 8, 582 24 Linköping — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Telia Linköping

• Sandra N
    Sandra N skrev om Telia Linköping
    Mycket bra affär. Om man är student bör man ta abonemanget "telia student" där man får sms:a gratis hela månaden, max 5000 sms i månaden vilket man aldrig kan komma upp i om man har ett liv :P
    I övrigt ringer man som för de flesta andra abonnemangen. Man kommer undan med en lagom teleräkning om man kör på detta "kuliga" abonnemang :)
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Telia Linköping
    Knallade in för att försöka få hjälp med att hitta ett vettigt alternativ till mitt nuvarande mobiltelefonabonnemang (hos annan operatör) i syfte att köpa en iPhone. Möts av en kille ur personalen som är "snorkig" och med ett leende föreslår abonnemang som är tre gånger så dyra. När jag påpekade den biten möttes jag av ett skratt samt ett litet "Ja".
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Telia Linköping
    Ställde verkligen upp för mig när jag behövde hjälp. En stort plus till personalen!! Mkt vänliga å hjälpsamma. Såg även till att jag fick en ny mobil då jag det hade krånglat en massa när jag hade lämnat in den för reperation. Så kundmetvetna borde alla teliabutiker vara!!

Tanneforsgatan 8, 582 24 Linköping