Sämsta företaget med sämsta servicen!
Hej,
Gick in i en butik och fick då ett nytt nummer, men numret jag fick hade någon annan sin swish på varav att vissa swishade av ”misstag” till mig men pengarna kom till en annan person. Telia svar till mig, var att jag skulle kontakta banken och lösa det med dom. Dom tog inget ansvar på sig. De talade istället om att skulle jag byta nummer igen skulle jag få stå för kostnaden själv. Jag bytte nummer, då gav dom mig ett hemligt nummer som jag begärt, men då ringde anhöriga och fd... arbetskamrater till personen som hade haft det numret flera ggr / vecka i ett halvårs tid. Jag kontaktade Telia ånyo, och de gav mig samma svar att jag skulle få stå för kostnaden en gång till för att byta numret. Telia är alltid otrevliga när man ringer till dem, och individerna som svarar på kundtjänst har en enormt dryg och otrevlig attityd till mig som kund När jag tecknade abonnemang blev jag lurad att teckna ett avtal på surf 40GB och 489:- /månad i 24 månader. Jag har aldrig tecknat avtal som varit bindande och var inte med på att det skulle vara bindande då heller. Definitivt inte på 24 mån för ett sådant pris! Så den informationen gick inte fram, samt att jag fick ett nummer med en annans Swish på mitt nya nummer från Telia. Fruktansvärt dåligt företag och fruktansvärt dålig attityd mot sina kunder!