Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Pianogränd 1, 175 56 Stockholm — Visa karta

Tell Your Stories Inredning & Homestyling AB heter vi och vårt primära mål är att ni ska få så högt pris det bara går. Att flytta är ett äventyr och då förtjänar man lite extra i kassan.

Homestyling är en investering. Att styla sin bostad höjer priset med mellan 5-15%. För de allra flesta räcker det med 1% höjning för att stylingen ska betala sig.

Det tar ca 2-7 dagar att själv förbereda sin bostad för försäljning. Vi sparar dig tid och ork. Vi har möbler, dekorationer och allt som kan behövas, flera starka armar och stora bilar.

Vi levererar en personlig styling anpassad efter målgruppen och bostaden i övrigt. Genom nära kontakt med er och mäklaren under processens gång strävar vi efter ett bra samarbete.

Ring oss för en kostnadsfri rådgivning!

Tell Your Stories Inredning & Homestyling AB
Hemsida: www.tellyourstories.se

Läs vad 20 kunder tycker om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

• 2020-09-25

Rikshem A skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Inredning på scen för vår kickoff
    Den uppfyllde väl våra förväntningar om en hemtrevlig miljö Läs mer
    2020-09-25 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Rikshem A
    Hej!
    Vad kul att höra!! Tack snälla för att ni tog er tid att ge recensionen!
    Jag hörde att det blev ett bra event. Kul!
    Ha en fin helg!
    mvh
    Anna Bergermark Lindeman
  • 2020-09-02

Sven O skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Har fått hjälp med styling inför en försäljning. De kom som ett team eller en liten pluton och var mycket snabba och effektiva med god känsla. Läs mer
    2020-09-02 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Sven O
    Hej Sven! Hjärtligt tack för recensionen!
    Plutonen ❤️🤗
  • 2020-07-14

Patrik O skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Beställde homestyling innan försäljning av min lägenhet och är nöjd med företaget som utförde tjänsten.
    Stabilt utförande! Läs mer
    2020-07-15 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Patrik O
    Hej Patrik!
    Grattis igen till försäljningen!
    Och stort tack för den fina recensionen! Känns stabilt 🤗
  • 2020-07-03

Jorge A skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    My wife and I recently sold our apartment. We were advised to get in touch with Tell Your Stories for a home styling service, since it is important to enhance the appeal of the property and garner interest from a broader audience.

The customer experience was really good, personal, clear communication, flexibility and good understanding of our needs and expectations. We always felt we were being listen to and well taken care of at all times.

We wanted to highlight the key features in our apartment while also allowing any of our home style and decoration to be part of the new styling whenever possible; main objectives, enhance appeal and garner interest from a broader audience.

The outcome really exceeded our expectations, it really showed that our needs were well understood but it also showed an incredible talent and expertise in home styling by the company. Their service really made a difference in the selling process and allowing us to capture higher value.

My wife and I highly recommend Tell Your Stories! Läs mer
    2020-07-03 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Jorge A
    Wow! Thank you Jorge! I am so glad because your experience is our goal for our clients. And thank you for taking time to tell us! 🌸🌸🌸
  • 2020-06-17

Ann S skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Styling av lägenhet inför försäljning. Snyggt stylat med både egna möbler och företagets. Det blev lite missförstånd i vad som sedan skulle tillbaka samt att hitta några av grejerna. Med ett mycket trevligt bemötande uppklarades att på bästa sätt. Läs mer
    2020-06-26 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Ann S
    Hej Ann!
    Tack snälla för feedback och bra samarbete under hela arbetets gång.
    Stort lycka till nu!
    Ha en fin sommar!
    Med vänlig hälsning
    Anna Bergermark Lindeman
  • 2020-05-15

Jan-olof H skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Vi köpte styling av en tom villa inför försäljning.Trevligt och engagerat bemötande. Stylingen blev jättefin.
    Initialt tyckte jag priset var väl högt men nu efteråt tycker jag det var prisvärt.
    Jag är jättenöjd och kommer att rekommendera den firman om jag blir tillfrågad Läs mer
    2020-05-16 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Jan-olof H
    Tack Jan-Olof och vad kul att du är nöjd. Priset känns högt i början det förstår jag. Det står liksom så ensamt i något som i slutändan är en stor affär med ännu högre summor. Skönt att det känns bättre nu efteråt. Det brukar göra det :-)
    Ha en fin helg nu så hörs vi. Det lät på mäklaren som att vi får tömma väldigt snart :-)
    Hälsa tjejerna!
    Med vänlig hälsning
    Anna
  • 2020-05-13

Karin A skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Jag köpte styling inför fotografering och visning av min lägenhet som ska säljas.

Resultatet av stylingen som Anna gjorde överträffade mina förväntningar enormt. Hon fick till en rymd och känsla i lägenheten som jag inte trodde var möjlig. Blev tårögd när jag gick runt i rummen och på uteplatsen. Hon hade fixat en stil som passade in otroligt bra för både lägenheten och för fotona.

Utöver att Anna utförde en otrolig styling har hon också varit lätt att kommmunicera med. Rak och tydlig och svarar snabbt på både mejl och sms.
    Jag rekommenderar starkt Tell Your Stories till alla som vill få hjälp med ett lyft i sin bostad. Läs mer
    2020-05-13 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Karin A
    Tack Karin för ditt fina omdöme!! Du sätter ord på precis det vi vill leverera till våra kunder. Jag blev otroligt glad när jag läste det du skrivit och att du är nöjd!
    Vi hörs inför visningen!
  • 2020-04-26

Zhendong Z skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Köpte Homestyling paket vid min bostadförsäljning. Jag är mycket nöjd av resultatet. Läs mer
    2020-05-09 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Zhendong Z
    Tack snälla du! 👍🤗🌸 Nu håller vi tummarna för massor av folk!!
  • 2020-04-25

Mikael I skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Köpte Homestyling paket inför försäljningen av mitt parhus. Är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2020-05-09 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Mikael I
    Hej!! Tack snälla för rekommendationen! 🤗🙏
  • 2020-04-24

Ozan A skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Hade en fotostyling och är jätte nöjd med samarbetet och resultatet. Rekommenderas starkt inför fotografering. Läs mer
    2020-04-24 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Ozan A
    Tack Ozan för de fina orden! Stort lycka till!
  • 2020-04-23

Inger N skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Tell Your Stories stylade vårt hus inför en försäljning, med känsla och stil vilket gjorde att försäljningen gick snabbt och vi fick bra betalt i en tuff marknad. Läs mer
    2020-04-24 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Inger N
    Hej Inger! Som det ska vara! Styling ska hjälpa till på alla sätt! Kuuul att det blev så bra för er! Sköt om er nu!
  • 2020-04-23

Ulrika K skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Vi använda företaget för att göra en styling hos oss inför en försäljning och vi är jättenöjda. Det såg ut som ett helt nytt hem! Läs mer
    2020-04-24 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Ulrika K
    Tack Ulrika! Det värmde! Ha det så bra nu!

Jesper V skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Trevliga och tillmötesgående. Stylingen i sig gick snabbt och resultatet var mycket bra :) Läs mer
    2020-04-22 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Jesper V
    Tack Jesper! Lätt att vara trevlig med trevlig kunder 🤗

Eva B skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Jag köpte stor stajling av Tell Your Stories Inredning och Homestyling inför försäljning av radhus i tre plan. De är trevliga, generösa, otroligt kompetenta, effektiva, kommunikativa och stilsäkra. Alla förväntningar infriades och mer därtill. Hemmet har aldrig varit så snyggt, mysigt och inbjudande, vilket också visade sig i antalet besökare på visningen. Jag rekommenderar dem varmt och absolut. De är helt enkelt outstanding i stajlingbranschen.
    /Eva Läs mer
    2020-04-22 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Eva B
    Tack fina Eva! För allt! Så trevligt att jobba med dig! Hoppas du trivs!

Jan-erik E skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Homestyling blev mycketfint gjord
    Vi blev häpet nöjda! Läs mer
    2020-04-22 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Jan-erik E
    🤗 Tack snälla! Vi gillar att överraska våra kunder! Hoppas ni har det bra, mår bra och trivs! Sköt om er!
  • 2020-04-21

Ing-marie B skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Mycket fin och smakfull styling som verkligen passade min lägenhet!

Trevligt och proffsigt bemötande som gjorde att jag kände mig trygg med företaget. Läs mer
    2020-04-22 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Ing-marie B
    Tack Ing-Marie! Jag är speciellt glad att du kände dig trygg med oss! Sköt om dig och ha en fin sommar!

Catrin I skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Professionell med hög servicenivå och ett gott öga för detaljer. Resultatet av stylingen blev fantastiskt och vi skulle gärna anlita Tell Your Stories igen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-04-21 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Catrin I
    Tack snälla Catrin! Det värmde :-)

Janette C skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Styling inför försäljning.
    Det blev så bra. Vi är supernöjda! Proffesionellt betmötande, effektiv planering och hög standard på leverans. Kan varmt rekommendera Tell your stories. Läs mer
    2020-04-21 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Janette C
    TACK! Ett sant nöje att styla ert fina hus! Lycka till nu med allt!

Åsa F skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Styligen var perfekt, det blev jättefint och vi fick enormt gensvar på många intressenter och bra budgivning.
    Däremot spikade hon upp mycket tavlor, utan att fråga om det var ok att göra nya hål i väggen. Hon var också in i våra privata skåp och tog ut saker som hon tyckte skulle vara med i stylingen. Det hade varit ok om hon frågat först, men det känns inte ok när hon inte har gjort det. Läs mer
    2020-04-21 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Åsa F
    Hej Åsa! Tack snälla för att du säger vad du tycker. Både ris och ros. Jag är ledsen att du kände dig missnöjd med hålen i väggen och att vi använde era personliga saker. Jag skulle självklart varit tydligare i min kommunikation kring de sakerna. Vi använder ofta kundens egna saker då det blir en mer personlig styling på det sättet. Tavlor behöver spik för att sitta upp på ett säkert sätt. Jag brukar vara tydlig med båda dessa punkter men ber om ursäkt för att jag slarvat hos er. Jag tar med mig det och kommer vara mycket tydligare till framtida kunder. Ha det så bra nu i ert nya hem och ha en fin sommar!
    Vänligen
    Anna

Lars J skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Modern inredning med bra känsla för rätt målgrupp Läs mer
    2020-04-21 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB svarar Lars J
    Tack snälla! En härlig lägenhet, mycket smakfullt renoverad. Ett sant nöje.

Pianogränd 1, 175 56 Stockholm