Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tell Your Stories Inredning & Homestyling AB heter vi och vårt primära mål är att ni ska få så högt pris det bara går. Att flytta är ett äventyr och då förtjänar man lite extra i kassan.

Homestyling är en investering. Att styla sin bostad höjer priset med mellan 5-15%. För de allra flesta räcker det med 1% höjning för att stylingen ska betala sig.

Det tar ca 2-7 dagar att själv förbereda sin bostad för försäljning. Vi sparar dig tid och ork. Vi har möbler, dekorationer och allt som kan behövas, flera starka armar och stora bilar.

Vi levererar en personlig styling anpassad efter målgruppen och bostaden i övrigt. Genom nära kontakt med er och mäklaren under processens gång strävar vi efter ett bra samarbete.

Ring oss för en kostnadsfri rådgivning!

Tell Your Stories Inredning & Homestyling AB
Telefon: 070-105 46 48
Email: letme@tellyourstories.se
Instagram: @letmetellyourstories
Facebook: @tellyourstoriesdesign
Hemsida: www.tellyourstories.se

Läs vad 42 kunder tycker om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB 2

2021-05-08
    Inför fotografering beställde vi liten styling från tell your stories. Anna gav oss ett personligt och samtidigt mycket professionellt bemötande. Både omfattningen av styling en och resultatet överträffade våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera alla att anlita tell your stories. Jag är övertygad om att vi får tillbaka pengarna flera gånger om vid försäljning!
    Hej Oskar! Vad glad jag för de fina orden! Jag kommer att hålla koll på er försäljning och håller tummarna! Vi hörs av! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-04-30
    Proffsigt och personligt. Kan varmt rekommendera
    Tack Magnus! Lycka till med allt så hörs vi! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-04-25
    Köpte styling inför försäljning och de gjorde ett utmärkt jobb med de förutsättningar som fanns
    Hej! Tack Yvonne! Ta hand om varandra nu. Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-04-21
    Jag köpte en Full Styling.
    Varmt och hjärtligt.
    Förväntningarna jag hade levde företaget upp till och jag är nöjd till fullo.

Min kära brors gamla lägenhet kom helt och hållet till sin rätt med nutidens fräscha möblering och deras känsla för stil och hemtrevnad.

Irmelin Svenson
    Hej Irmelin! Visst blev det fint! 👍🏻 Tack för förtroendet och för fina samarbetet! Vi hörs snart igen. Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
  • Frida N
    2021-04-06
    Betyg 5/5!

Jag anlitade "Tell Your Stories" vid styling inför försäljning av min lägenhet och rekommenderar företaget varmt. De anpassade sig efter de tider jag kunde möta dem och hade väldigt trevligt bemötande.

När jag fick se bilderna i min försäljningsannons blev jag positivt överraskad. Det kändes som trolleri! Min lägenhet var finare än någonsin på bilderna och jag är garanterat säker på att detta kommer hjälpa mig vid försäljningen.

Som sagt. 5/5. Väldigt nöjd.
    Hej Frida! Tack snälla för de fina orden! Nu håller vi tummarna för riktigt bra resultat! Tack igen! Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-04-06
    Stylingen inför lägenhets försäljning var fantastiskt bra. Trevligt bemötande av tjejerna.
    Hej! Jag är så glad att vårt samarbete blev så bra och att du uppskattade oss. Tack! Du är en härlig person, sköt om dig! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-03-22
    Jag är supernöjd !Duktiga och trevliga kan varmt rekommenderas !!
    Hej Anki! Tack snälla du för det fina omdömet! Det är lätt att vara trevlig med så trevlig kund :-) Nu säljer vi ditt fina hus eller hur! Ha det bra så hörs vi! mvh Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
  • JOHAN U
    2021-02-24
    jag köpte 2an styling och tyckte att det var toppen .Jag blev underbar bemött smidigt och topp styling så jag rekommenderar helt och fullt . mycket tacksam
    Hej! Tack snälla Johan för de fina orden! Vad glada vi blir! Det var härligt att jobba med dig också. Inget går upp emot trevliga glada kunder! Ha det så bra nu! mvh Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-02-24
    Mycket trevligt bemötande, kundvänligt!
    Bra utförande och excellent färdigställande.
    Tack snälla Mattias! Ett verkligt nöje att arbeta med och hos er! 🤗 Mvh Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-02-22
    Blev väldigt stor skillnad mot innan. Också riktigt bra när jag såg bilderna och jämförde med andra lägenheter ute. Helt klart nöjd.
    Hej Mikael! Vad glada vi blir! Tack för det! Jag ska hälsa det till mina härliga kollegor också. Nu håller vi tummarna för riktigt bra resultat mvh Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-02-15
    Liten styling, Anna är fantastisk och allt levde upp till mina förväntningar.
    Fina Jeanette! Tack själv för superhärligt samarbete hittills! Tack för de fina orden! Jag bevakar budgivningen nu och håller tummar och tår. kram så länge! Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-02-10
    Allt fungerade väldigt bra och smidigt.
    Vi tackar och bockar! Bra och smidigt är verkligen något vi vill leverera! Tack för fin recension. Ha det fint så länge! mvh Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
  • Camilla C
    2021-02-10
    styling för sälj av lägenhetProffsigt och snygtgt Mycket nöjd Kunniga stylister Effektiva och återkopplade hela tiden Dethar fungerat suveränt och proffsigt
    Kul att du tycker det! Mina kollegor är toppen, jag är så glad att jag har dem. Du har en superfin lägenhet också! Jag vet att de hade kul när de jobbade :-) Det blev fina bilder! Speciellt sovrummet! Visning idag! Spännande! Ha det så bra så länge! Jag ska hälsa Carina och Pia. mvh Tell Your Stories Anna Lindeman Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-01-20
    Beställde styling av lägenhet inför fotografering och försäljning. Enkel och snabb service. Mycket fint resultat. Lägenheten såg plötsligt riktigt lyxig ut.
    Hej Johan! Härligt! Ni har ju så fin lägenhet redan från början. Mer som en våning i känslan än en vanlig lägenhet. Roligt att jobba med er! Nu håller vi tummarna för härlig utväxling! mvh Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-01-17
    Jag kan inte ge ett helhetsbetyg innan tjänsten är slutförd. Nu är bara halva uppdraget genomfört.
    Hej! Självklart. Du kanske kan gå in igen när vi även tömt och ställt tillbaka dina saker? Fakturan går iväg direkt efter utförd styling och då går även en inbjudan att recensera oss på Reco ut. Vi får fundera lite på om vi ska vara så snabba. Kul att det gått så bra med försäljningen! Grattis! mvh Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2021-01-06
    Loved the association with Tell your stories. Anna is so professional, good and accommodating to all our needs and made our home look beautiful. Definitely recommend to others.
    Hi Rakesh! Fantastic! I am so glad you feel this way. It is exactly that kind of company we want to be. Thank you so much! Talk to you soon! kindly Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
  • Paul G
    2020-12-12
    Inredningen framhävde lägenheten på ett mycket bra sätt och den såldes snabbt.
    Hej Paul! Vad kul att höra! Lycka till framöver! mvh Anna Bergermark Lindeman Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-12-10
    Jag har köpt en mellan-styling av min lght inför försäljning. Väldigt trevlig och serviceinriktad person som gjorde jobbet. Stylingen blev bra med många inredningsdetaljer och fina färgval. Jag tycker även att det var prisvärt.

Det som gör att de inte får högsta betyg är att möbler och mattor ser lite billiga ut.
    Hej Peter! Vad kul att du anser att vi var serviceinriktade och att stylingen blev bra! Angående att möblerna ser lite billiga ut så kan det bero på att vi medvetet valde en lite ungdomligare stil med industriella inslag då lägenheten inte var alltför stor. Huvudsaken för oss är att du är nöjd med vårt arbete och bemötande! Ha en fin jul och nyår! mvh Anna Bergemark Lindeman Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-11-24
    Mycket bra service i alla led!
    Hej Erik! Tack snälla du, vad kul att du tyckte det! mvh Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-11-15
    Jag köpte fotostyling och fick perfekt hjälp att fixa till finliret inför min fotografering. Anna, som kom hit, var superenkel att jobba med. Jag uppskattade särskilt att hon förutom att addera de saker jag inte själv hade (tex blommor och balkongväxter) även stylade väldigt snyggt med mina egna saker. Detta underlättade för mig då jag ganska enkelt kunde återskapa känslan till visningen sedan. Jag är jättenöjd med Tell Your Stories.
    Hej Ann! Tack så mycket för den fina återkopplingen! Det gör mig väldigt glad att du är nöjd med vårt jobb! Lycka till nu och sköt om dig! mvh Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-10-23
    Varmt rekommenderar Anna som hem stylisten inför fotografering/visningen eller bara om du behöver råd om hur du ska styla ditt hem.
    Hej Nina! Tack snälla för de fina orden! Sköt om er och ha det så bra! :-) Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-10-07
    Bokade ministyling av min lägenhet och blev otroligt nöjd!

Ett bra bemötande och ett resultat över förväntan, kan varmt rekommenderas.
    Hej Elisabet! Tack snälla! Det var så härligt att få jobba hemma hos dig! mvh Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-09-25
    Inredning på scen för vår kickoff
    Den uppfyllde väl våra förväntningar om en hemtrevlig miljö
    Hej! Vad kul att höra!! Tack snälla för att ni tog er tid att ge recensionen! Jag hörde att det blev ett bra event. Kul! Ha en fin helg! mvh Anna Bergermark Lindeman Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-09-02
    Har fått hjälp med styling inför en försäljning. De kom som ett team eller en liten pluton och var mycket snabba och effektiva med god känsla.
    Hej Sven! Hjärtligt tack för recensionen! Mvh Plutonen ❤️🤗 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-07-14
    Beställde homestyling innan försäljning av min lägenhet och är nöjd med företaget som utförde tjänsten.
    Stabilt utförande!
    Hej Patrik! Grattis igen till försäljningen! Och stort tack för den fina recensionen! Känns stabilt 🤗 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-07-03
    My wife and I recently sold our apartment. We were advised to get in touch with Tell Your Stories for a home styling service, since it is important to enhance the appeal of the property and garner interest from a broader audience.

The customer experience was really good, personal, clear communication, flexibility and good understanding of our needs and expectations. We always felt we were being listen to and well taken care of at all times.

We wanted to highlight the key features in our apartment while also allowing any of our home style and decoration to be part of the new styling whenever possible; main objectives, enhance appeal and garner interest from a broader audience.

The outcome really exceeded our expectations, it really showed that our needs were well understood but it also showed an incredible talent and expertise in home styling by the company. Their service really made a difference in the selling process and allowing us to capture higher value.

My wife and I highly recommend Tell Your Stories!
    Wow! Thank you Jorge! I am so glad because your experience is our goal for our clients. And thank you for taking time to tell us! 🌸🌸🌸 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-06-17
    Styling av lägenhet inför försäljning. Snyggt stylat med både egna möbler och företagets. Det blev lite missförstånd i vad som sedan skulle tillbaka samt att hitta några av grejerna. Med ett mycket trevligt bemötande uppklarades att på bästa sätt.
    Hej Ann! Tack snälla för feedback och bra samarbete under hela arbetets gång. Stort lycka till nu! Ha en fin sommar! Med vänlig hälsning Anna Bergermark Lindeman Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-05-15
    Vi köpte styling av en tom villa inför försäljning.Trevligt och engagerat bemötande. Stylingen blev jättefin.
    Initialt tyckte jag priset var väl högt men nu efteråt tycker jag det var prisvärt.
    Jag är jättenöjd och kommer att rekommendera den firman om jag blir tillfrågad
    Tack Jan-Olof och vad kul att du är nöjd. Priset känns högt i början det förstår jag. Det står liksom så ensamt i något som i slutändan är en stor affär med ännu högre summor. Skönt att det känns bättre nu efteråt. Det brukar göra det :-) Ha en fin helg nu så hörs vi. Det lät på mäklaren som att vi får tömma väldigt snart :-) Hälsa tjejerna! Med vänlig hälsning Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-05-13
    Jag köpte styling inför fotografering och visning av min lägenhet som ska säljas.

Resultatet av stylingen som Anna gjorde överträffade mina förväntningar enormt. Hon fick till en rymd och känsla i lägenheten som jag inte trodde var möjlig. Blev tårögd när jag gick runt i rummen och på uteplatsen. Hon hade fixat en stil som passade in otroligt bra för både lägenheten och för fotona.

Utöver att Anna utförde en otrolig styling har hon också varit lätt att kommmunicera med. Rak och tydlig och svarar snabbt på både mejl och sms.
    Jag rekommenderar starkt Tell Your Stories till alla som vill få hjälp med ett lyft i sin bostad.
    Tack Karin för ditt fina omdöme!! Du sätter ord på precis det vi vill leverera till våra kunder. Jag blev otroligt glad när jag läste det du skrivit och att du är nöjd! Vi hörs inför visningen! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-26
    Köpte Homestyling paket vid min bostadförsäljning. Jag är mycket nöjd av resultatet.
    Tack snälla du! 👍🤗🌸 Nu håller vi tummarna för massor av folk!! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-25
    Köpte Homestyling paket inför försäljningen av mitt parhus. Är mycket nöjd med resultatet.
    Hej!! Tack snälla för rekommendationen! 🤗🙏 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-24
    Hade en fotostyling och är jätte nöjd med samarbetet och resultatet. Rekommenderas starkt inför fotografering.
    Tack Ozan för de fina orden! Stort lycka till! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-23
    Tell Your Stories stylade vårt hus inför en försäljning, med känsla och stil vilket gjorde att försäljningen gick snabbt och vi fick bra betalt i en tuff marknad.
    Hej Inger! Som det ska vara! Styling ska hjälpa till på alla sätt! Kuuul att det blev så bra för er! Sköt om er nu! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-23
    Vi använda företaget för att göra en styling hos oss inför en försäljning och vi är jättenöjda. Det såg ut som ett helt nytt hem!
    Tack Ulrika! Det värmde! Ha det så bra nu! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-22
    Trevliga och tillmötesgående. Stylingen i sig gick snabbt och resultatet var mycket bra :)
    Tack Jesper! Lätt att vara trevlig med trevlig kunder 🤗 Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-22
    Jag köpte stor stajling av Tell Your Stories Inredning och Homestyling inför försäljning av radhus i tre plan. De är trevliga, generösa, otroligt kompetenta, effektiva, kommunikativa och stilsäkra. Alla förväntningar infriades och mer därtill. Hemmet har aldrig varit så snyggt, mysigt och inbjudande, vilket också visade sig i antalet besökare på visningen. Jag rekommenderar dem varmt och absolut. De är helt enkelt outstanding i stajlingbranschen.
    /Eva
    Tack fina Eva! För allt! Så trevligt att jobba med dig! Hoppas du trivs! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Homestyling blev mycketfint gjord
    Vi blev häpet nöjda!
    🤗 Tack snälla! Vi gillar att överraska våra kunder! Hoppas ni har det bra, mår bra och trivs! Sköt om er! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-21
    Mycket fin och smakfull styling som verkligen passade min lägenhet!

Trevligt och proffsigt bemötande som gjorde att jag kände mig trygg med företaget.
    Tack Ing-Marie! Jag är speciellt glad att du kände dig trygg med oss! Sköt om dig och ha en fin sommar! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-20
    Professionell med hög servicenivå och ett gott öga för detaljer. Resultatet av stylingen blev fantastiskt och vi skulle gärna anlita Tell Your Stories igen. Rekommenderas starkt!
    Tack snälla Catrin! Det värmde :-) Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    Styling inför försäljning.
    Det blev så bra. Vi är supernöjda! Proffesionellt betmötande, effektiv planering och hög standard på leverans. Kan varmt rekommendera Tell your stories.
    TACK! Ett sant nöje att styla ert fina hus! Lycka till nu med allt! Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-20
    Styligen var perfekt, det blev jättefint och vi fick enormt gensvar på många intressenter och bra budgivning.
    Däremot spikade hon upp mycket tavlor, utan att fråga om det var ok att göra nya hål i väggen. Hon var också in i våra privata skåp och tog ut saker som hon tyckte skulle vara med i stylingen. Det hade varit ok om hon frågat först, men det känns inte ok när hon inte har gjort det.
    Hej Åsa! Tack snälla för att du säger vad du tycker. Både ris och ros. Jag är ledsen att du kände dig missnöjd med hålen i väggen och att vi använde era personliga saker. Jag skulle självklart varit tydligare i min kommunikation kring de sakerna. Vi använder ofta kundens egna saker då det blir en mer personlig styling på det sättet. Tavlor behöver spik för att sitta upp på ett säkert sätt. Jag brukar vara tydlig med båda dessa punkter men ber om ursäkt för att jag slarvat hos er. Jag tar med mig det och kommer vara mycket tydligare till framtida kunder. Ha det så bra nu i ert nya hem och ha en fin sommar! Vänligen Anna Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB
    2020-04-20
    Modern inredning med bra känsla för rätt målgrupp
    Tack snälla! En härlig lägenhet, mycket smakfullt renoverad. Ett sant nöje. Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB