Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

www.tellyourstories.se
  • Badge2022

Tell Your Stories Inredning & Homestyling AB heter vi och vårt primära mål är att ni ska få så högt pris det bara går. Att flytta är ett äventyr och då förtjänar man lite extra i kassan. Homestyling är en investering. Att styla sin bostad höjer priset med mellan 5-15%. För de allra flesta räcker det med 1% höjning för att...

85 omdömen om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Sedan starten hos Reco 2020

Elisabet S
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Anna gör ett jättefint jobb, alltid bra styling och trevligt bemötande. Kan varmt rekommenderas!

Lisa L
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Jag bokade liten styling, och det var mycket som ingick i det paketet. Jag är fantastiskt nöjd med stylingen! Personlig och vacker! Mycket trevligt bemötande och Anna var lätt att samarbeta med. Kan varmt rekommendera TYS!

Anna J
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Våra förväntningar på att bostaden skulle få ett ökat intresse införlivades. Snabb försäljning! Väldigt trevlig stylist som hjälpte oss att göra fint.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Anna! Förutom ett utomordentligt trevligt namn så var ni också väldigt härliga att ha att göra med! Tack för trevligt samarbete och jättekul att det gick så bra. Ha en fin helg! mvh Anna Bergermark Lindeman

Kenneth E
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Lättsam och positiv kontakt med säljaren. Vi valde att gå för en mer genomgripande styling och mitt intryck är att resultatet blev mycket mer säljande än innan. Facit har vi inte ännu men jag kommer i alla fall att rekommendera detta företag om jag får frågan av någon bekant.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Kenneth! Tack för fint omdöme! Vi hörs framöver. Nu håller vi tummarna! mvh Anna

Maj-Lis S
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

De gjorde en väldigt smakfull styling i bostaden vi sålde och som påverkade priset i positiv riktning. Vi vill starkt rekommendera dem.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej! Tack snälla! Vad roligt att höra! Det är resultatet vi vill leverera! Sköt om er och ha det så bra! mvh Anna

Kent A
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej. Jag blev bemött från start helt proffsigt och idén att göra Ateljén till ett extra sovrum var toppen. Jag är helt nöjd med Tell Your Stories jobb. /. Kent Andersson

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tack Kent! Det var ett nöje att styla hos dig! Tack för uppdraget och för de fina orden! Ha det så bra nu med flytt och livet! mvh Anna

Lars E
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Helhetsupplevelse är mycket positiv. Anna gav ett trevligt och förtroendeingivande bemötande på första mötet. Stylingen omvandlade huset och gav en bra uppfattning om hur de olika rummen kan användas. Vi är mycket nöjda och tycker att det är väl använd kostnad.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej! Vad glad jag blir att ni är nöjda! Tack snälla för omdömet!! Nu håller vi tummarna! mvh Anna

Solveig Linnéa N
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Lägenheten såg mycket större o ljusare ut, hoppas nu att det går lika snabbt med försäljningen. Vi är mycket nöjda med Ditt arbete Mvh Solveig Nilsson/dotter

Hej! Vad roligt att höra och tack så mycket! Mvh Anna

Anna A
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Blev så nöjd med inredningen. Till och med rummet som var halv klart, och super fult i mina ögon, blev så fint. Man tänker knappt på att rummet behövs renoveras klart. Kan lätt rekommendera.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tack snälla för recensionen! Så glad att du tyckte det blev bra! Sköt om er!

Rut P
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hjälpsam och duktig på alla tänkbara sätt. Rekommenderas varmt 💛!

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tack snälla vad glad jag blir! 🫶🏻

Catherine S
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Anna är en väldigt proffsig stylist. Vi är mycket nöjda med hennes engagemang och utfallet av hennes uppdrag! Vi kan verkligen rekommendera henne

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tack snälla! Det var ett sant nöje att samarbeta med er! Sköt om er!

Leila L
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Jag fick ett mycket trevligt bemötande och kände stort förtroende för stylisten. Stylingen blev över förväntat. Jag är mycket nöjd!

Hej Leila! Vad kul att höra! Sköt om dig så hörs vi snart igen. mvh Anna

Peter G
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Jag fick en helt fantastisk styling av min lägenhet inför fotografering och försäljning! Jag har svårt att tro att någon annan skulle kunnat göra det bättre än vad Anna gjorde. Jag ringde på kvällen och redan dagen efter så kom hon talade om vad jag behövde förbereda innan de kom och stylade min lägenhet. Det var klara besked, ut med allt, utom sängen och matbordet och sedan att måla om väggarna. Resten tog hon med sig och inredde min lägenhet så att den blev långt mycket trevligare än vad jag själv lyckats med innan. Bilderna...

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Peter! Alltså, vad glad jag blir av dina ord! Precis den upplevelsen vi alltid strävar efter! Ha det så bra så hörs och ses vi snart! mvh Anna

Majid O
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Mycket trevligt att jobba med de. Väl bemötandet, har gjort ett kanonjobb

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tack Majid! Jättetrevligt att jobba med dig också! Sköt om er nu!

Mikael M
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Anna med Team är grymma! De vet hur potentiella köpare tänker och det svåraste med deras leverans är att själv backa från sina egna preferenser. Det blir bra!

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej! Tack för de fina orden! Så glad att det blev så bra! Tack för ditt förtroende! mvh Anna

Maria S
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Mycket nöjd med TYS 😊Tog en mellan styling.. och det blev så fint!!mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!, kan varmt rekommendera..

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Maria! Vad kul att du är nöjd, det gör oss glada också! Ha en fin sommar! mvh Anna

Per N
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Fantastiskt bra styling, väldigt bra prebreifing som underlättade för mina åtaganden

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Per! Tack snälla, vad jätteroligt att höra! Tack för bra samarbete! mvh Anna

Leif G
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Jättebra bemötande av stylisten Anna som informerade om allt på ett strukturerat och seriöst sätt. Resultatet i lägenheten var över förväntan!! Mycket fint och smakfullt arrangerat i alla rummen. Kan varmt rekommendera detta företag med Homestyling som specialitet!

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Leif! Tack snälla för de fina orden. Så roligt att du tycker det gick bra. Det du säger är det vi vill stå för så då känns det extra kul. Ta hand om dig! mvh Anna

Birgit W
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Vi blev mkt väl bemötta. Företaget levde absolut upp till förväntningarna. Lägenheten blev snyggt stylad och försäljningen gick snabbt och bra.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Birgit! Tack för de fina orden! Stort lycka till nu och ha det så bra! mvh Anna

Wise P
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Vänligt bemötande och hög servicegrad! Jag har alltid blivit mycket nöjd med scenrekvisitan på våra events.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej! God vad roligt att höra! Hoppas och ser fram emot ytterligare samarbete längre fram. Ta hand om er så länge! vänligen Anna

Dani S
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Vi är supernöjda. Lägenheten är så fin nu så att vi nästan har ångrat oss att sälja den. Den är ute för försäljning nu så vi hoppas ju att köparna är lika lyriska som vi är. Vi är över förväntan nöjda och kan inte förstå hur de han fixa en så stor tom lägenhet till en supermysig och lyxig inredning på en dag.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Dani! Vad kul att höra att ni är nöjda! Detta är precis så som vi vill att våra kunder ska uppleva oss. Tack snälla för uppdraget! Och tack för de fina orden, det värmde! Vi hörs av. mvh Anna

Linda L
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Otroligt ”service minded”, trevlig och snabb personal. Mitt hus ser fantastiskt ut efter stylingen! Otrolig skillnad och det fina är det ser personligt ut, inte trist standardiserad Hemnet-styling. Tell Your Stories hjälper oss med förvaring av möbler och vi har kvar alla stylingprodukter tills visningen är klar! Fotografen berömde ”Tell Your Stories” för att de alltid gör så fint och att det alltid är klara i tid inför fotograferingen! Kan varmt rekommendera ”Tell Your Stories”

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Linda! Så fantastiskt kul att få ett sånt omdöme. Tack! Jag ska hälsa resten av teamet. Nu håller vi tummarna!! Ha det bra så länge!!!

Eva Maj Lena H
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Vi fick en bra grattiskonsultation via mäklaren och valde att ta hjälp i två av fyra rum eftersom vi saknade ”rätt” möbler. Kontakten var bra men lite snurrig med ändrade tider, dock inga stora problem med den saken. Det som avsevärt drar ner betyget för vår del var att den styling som gjordes inte alls passade ihop med övriga rum. En del saker som föreslogs var helt absurda, t.ex ett 2,5m högt bananträd i plast?! Det slutade med att vi på det stora hela lånade möbler men stylade själv. När jag bad om att justera fakturan...

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Eva! Tack snälla för att du tar dig tid att recensera vårt arbete. Alla åsikter är bra åsikter. Vad gäller Reco-länken har jag inget bra svar faktiskt. Anledningen att vi har just Reco är att vi som företag inte har möjligheten att sålla bort kunder. Får man en faktura från oss så får man en länk. Punkt slut. Vi kan heller inte gå in och lägga in egna härliga recensioner som på andra tjänster. Vi tycker detta är bra! Jag ska självklart kolla vad som gick snett i det här fallet. Bra att du hittade hit iallafall! Anledningen...

Dödsbo J
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Vi är väldigt nöjda med stylingen som fick lägenheten att kännas varm och välkomnande. Försäljningen gick också mycket bra och slutpriset blev över vår förväntan.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tack snälla för fina omdömet! Vi är så glada att det blev så bra för er! 🌸 /Anna

Maja S
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Trevligt bemötande och många idéer som resulterade i en fin styling inför visning av mitt hus.

Hej Maja! Tack snälla för fint omdöme! Fint att jobba med dig! Mvh Anna

Gustav D
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Kontakten och servicen generellt under hela avtals flödet från offert till slut från Tell Your Stories / Anna som jag haft dialog med har varit toppen. Bra engagemang, bra återkoppling, tydlig information etc. Jag önskade att få en snyggt inredd lägenhet inför försäljning, och jag fick en vääldigt snyggt inredd lägenhet, 5 star leverans! Sett till helheten hade jag absolut anlitat Tell Your Stories igen, jag köpte Styling Stor.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej! Tack Gustav för de fina orden! Vi blir jätteglada! ❤️ Vi hörs framöver! Mvh Anna

Onemotion I
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Supper proffsiga, engagerade och punktliga!

Tack så mycket för omdömet! Ni är också grymma! 👍🏻

JESSICA NJERI KYLLIKKI S
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Fantastisk Homestyling inför försäljning, Hade stenkoll på stilen av boende och kombinerade nytt med existerande 30-tal. Guld värt!

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tack Jessica! Det betyder mycket att få höra! Sköt om er!

Dana I

Trevliga , proffsiga medarbetare

Tack snälla!

Charlotte H
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Lite väl mycket misstag gjordes när det gällde överenskommelsen av tidpunkt för konsultationen. Men när vi väl träffades kändes det mycket bra. Kunde ev tänka mig lite mer konkreta exempel på inredningen.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Charlotte! Jag förstår det och jag kan inte annat än att be om ursäkt igen. Konkreta exempel på inredning är något som jag absolut kan ge. Det är dock nästa steg och något som inte ingår i konsultationen. Återkom gärna om du skulle vilja ha mer hjälp. Jag lovar att komma i tid ;-) mvh Anna

Martina T
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Bra, trevligt bemötande. Vi lät vår lägenhet bli stylad inför fotograferingen och visning vid försäljning. Lägenheten blev fint inredd och levde upp till våra förväntningar. Stylisterna var tydliga med vad som förväntades av oss men samtidigt väldigt tillmötesgående.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej! Tack för de fina orden! Stort lycka till nu och ha en fin jul och nyårshelg! mvh Anna

Ida K
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Snabb hjälp och personlig och serviceinriktad kontakt. Jag är mycket nöjd med resultatet.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Ida! Vad glada vi blir för de orden! Tack snälla! Sköt om er nu och ha en fin jul och nyår! mvh Anna

Magdalena H
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Vi är väldigt nöjda med både konsultation och styling. Vi bokade paketet fotostyling. Stylingen gav vårt hem en fin touch och bilderna blev sen fantastiska och så även försäljningen. Stort tack till Tell Your Stories, rekommenderas varmt!

Hej! Tack själv! Riktigt härligt när det går så riktigt bra! :-) mvh Anna

Effie A
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Homestyling, liten- helt hus. Lätta att ha att göra med. Mycket trevliga, inget krångel, kanonjobb. Är supernöjd. Över förväntan!

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tack snälla Effie! Ni har ett så fantastiskt hus! Nu håller vi tummarna!

Adam L
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Att jobba med Tell Your Stories var helt fantastiskt! Eller jobba och jobba, jag gjorde inget mer än att ta ett möte hemma hos mig, sedan fixade de resten med inbärning, styling och bortforsling igen... Allt gick hur smidigt som helst och allting gick väldigt fort. Det tog en vecka från mötet tills att de styleat klart lägenheten för visning, då var det ändå en sk "stor styling" också. De fixade allting. Kommer definitivt att använda dem igen vid nästa försäljning, helt klart värt det!

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Adam! Vad roligt att du är nöjd! Tack snälla för den fina rekommendationen. Vi hörs snart igen! mvh Anna

Haide A
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Jag kom i kontakt med er via mäklare

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Haide! Jag ser att ditt omdöme var ok men inte mer men kommentaren berättar inte varför. Jag vet ju att det mesta av vår kontakt enkom skedde via mäklaren vilket inte är så vi normalt arbetar. Skulle du kunna kontakta mig på +46701054648 och berätta lite mer? Eller på anna@tellyoyrstories.se. Jag vill gärna höra mer om din upplevelse. Hoppas vi hörs av! Mvh Anna

Maria I
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Bra bemött och fin styling totalstyling av lägenhet men är tyvärr långsamma/ svarar inte? på mail

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Maria! Det var kul att höra att du är nöjd med vårt arbete men mindre kul att vi var dåliga på återkoppling. Eftersom jag bara ser ditt namn ovan så kan jag inte exakt veta vem du är och kan kontakta dig. Så återkom gärna. Du får gärna maila mig på anna@tellyourstories.se, lite ironiskt kanske men jag ska svara jag lovar, för att höra lite mer. Jag vill gärna lära mig vad som kan gått snett. Tack på förhand! mvh Anna

Rowa J
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Jätte jätte nöjd med servicen och bemötandet. Värt priset och kan rekommendera det varmt.

Vad roligt Rowa! Tack snälla för de orden. Sköt om dig! mvh Anna

Cristian O
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

The results on the final price of our apartments were incredible, totally worth the investment!

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

I am so happy Cristian! Its how it should be! Congratulations!

Birgitta L
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Mycket bra i alla avseenden. Bra bemötande, bra genomfört arbete och snabba i återkoppling

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej! Vad kul att höra! Precis så vill vi vara! Tack snälla för de fina orden. mvh Anna

Lara E
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Anna hjälpte oss att styla vår lägenhet inför fotografering. Oerhört lyhörd och anpassningsbar. Är mycket nöjd över resultatet. För oss var det viktigt att det ska se genuint ut och det gjorde det! Tack Anna för sitt engagemang. Rekommenderas varmt! // Lara

Hej! Tack! Wow vad glad jag blir! Tack själv! Ha det så bra nu! 🌸

Toedoro O
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Fin och effektiv inredning och trevlig tjänst som resulterade i bra affär för säljaren.

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Toedoro! Tack snälla att du tog dig tid att rekommendera. Vi är så glada att du är nöjd. Ha en fortsatt fin vecka! mvh Anna

Therese O
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej! Vi köpte lilla paketet och blev otroligt nöjda!! Anna Lindemark gjorde ett superbra arbete och resultatet var fantastiskt. Vi har nu sålt vår lägenhet efter endast en privat visning med hjälp av er styling:) Tack igen verkligen för hjälp och riktigt bra utförande och arbete!! Mvh Therese Kähr

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Therese! Jag har sagt det förut. Med riktigt trevliga kunder blir det ännu bättre. Tack för uppdraget, kul att det blev resultat och tack för gott samarbete. Bra energi! Sköt om er nu! Mvh Anna

Oskar S
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Inför fotografering beställde vi liten styling från tell your stories. Anna gav oss ett personligt och samtidigt mycket professionellt bemötande. Både omfattningen av styling en och resultatet överträffade våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera alla att anlita tell your stories. Jag är övertygad om att vi får tillbaka pengarna flera gånger om vid försäljning!

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Oskar! Vad glad jag för de fina orden! Jag kommer att hålla koll på er försäljning och håller tummarna! Vi hörs av!

Magnus B
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Proffsigt och personligt. Kan varmt rekommendera

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Tack Magnus! Lycka till med allt så hörs vi!

Yvonne S
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Köpte styling inför försäljning och de gjorde ett utmärkt jobb med de förutsättningar som fanns

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej! Tack Yvonne! Ta hand om varandra nu.

Irmelin S
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Jag köpte en Full Styling. Varmt och hjärtligt. Förväntningarna jag hade levde företaget upp till och jag är nöjd till fullo. Min kära brors gamla lägenhet kom helt och hållet till sin rätt med nutidens fräscha möblering och deras känsla för stil och hemtrevnad. Irmelin Svenson

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Irmelin! Visst blev det fint! 👍🏻 Tack för förtroendet och för fina samarbetet! Vi hörs snart igen.

Frida N
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Betyg 5/5! Jag anlitade "Tell Your Stories" vid styling inför försäljning av min lägenhet och rekommenderar företaget varmt. De anpassade sig efter de tider jag kunde möta dem och hade väldigt trevligt bemötande. När jag fick se bilderna i min försäljningsannons blev jag positivt överraskad. Det kändes som trolleri! Min lägenhet var finare än någonsin på bilderna och jag är garanterat säker på att detta kommer hjälpa mig vid försäljningen. Som sagt. 5/5. Väldigt nöjd.

Anna B gillar detta
Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Frida! Tack snälla för de fina orden! Nu håller vi tummarna för riktigt bra resultat! Tack igen! Anna

Helene W
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Stylingen inför lägenhets försäljning var fantastiskt bra. Trevligt bemötande av tjejerna.

Anna B gillar detta
Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej! Jag är så glad att vårt samarbete blev så bra och att du uppskattade oss. Tack! Du är en härlig person, sköt om dig!

Anki L
Skrev om Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Jag är supernöjd !Duktiga och trevliga kan varmt rekommenderas !!

Svar från Tell Your Stories Inredning och Homestyling AB

Hej Anki! Tack snälla du för det fina omdömet! Det är lätt att vara trevlig med så trevlig kund :-) Nu säljer vi ditt fina hus eller hur! Ha det bra så hörs vi! mvh Anna