Alla kategorier Översättning Skåne Höganäs The Native Translator

Högkullsvägen 7, 260 42 Mölle — Visa karta

Översättningsbyrå

Läs vad 7 kunder tycker om The Native Translator

• Uno L skrev om The Native Translator
    Fick mycket bra och snabb hjälp.
    Använder gärna igen. Läs mer
  • Hans Ö skrev om The Native Translator
    Snabbt och effektivt.
    Enkelt att beställa och topkvalitet på översättningen. Läs mer
  • Lena R skrev om The Native Translator
    Mycket nöjd!
    Fick en patientjournal översatt till engelska superproffsigt, ingen tvivel om att det var en läkare som gjort det sa min läkare i USA. Läs mer
  • Peye S skrev om The Native Translator
    Otroligt snabbt och bra.
    Fick fantastisk hjälp av kundtjänst som också rättade ett par fel i den svenska utgåvan av det kontrakt jag skulle översätta. Stort tack till Carl som var en ovärderlig hjälp. Läs mer
  • Hala A skrev om The Native Translator
    Fruktansvärt otrevlig personal. När man frågasätter varför leveransen är sen (då de skrev 7 dagar för pdf och några till för original men nu är det 14 dagar för original) får man otrevliga svar som ”jobbar du på helgerna eller?” osv. Jag ber om chefens Mail då jag tycker att hon är otrevlig. Då får jag en uppläxning av chefen om min roll som lärare och som förälder om vad jag ska lära barn vilket är information från mina dokument.
    Man måste väl kunna ställa frågor om varför ens dokument kommer senare an vad de sagt.
    Nästa Mail innehåller motsvar om att jag som värnar om arbetstid ( igen information från mina dokument) inte borde förvänta mig att folk ska jobba 24/7 för min skull.
    Helt chockad!
    Om man bara levererar på veckodagar så bör man väl specifera det när man informerar om detaljerna.
    Och är de sena eller glömt informera om det så kan man väl bara i god ton säga det.
    Jag rekommendera inte dem både utifrån bemötande men även utifrån deras bristande etik genom att använd folks dokument. Läs mer
  • Bengt H skrev om The Native Translator
    Vi översatte ett antal medicinska texter till både danska, norska samt tyska.
    Resultatet var inte mindre än perfekt och vi kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Björn H skrev om The Native Translator
    Snabb och professionell översättning levererad till tiden.
    Topkvalitet! Läs mer