The Plaza Club

4.3

4 omdömen om The Plaza Club

Crille N
Skrev om The Plaza Club

Läget är mycket bra, ett stenkast från Stureplan med allt vad det innebär. Visst, många skriver att rummen är små och det medges - men ska man vara en helg i Stockholm så är det här perfekt. Bra sängar och effektivt utnyttjande av alla ytor gör det perfekt att sova i. (Skulle jag bo här en månad så kanske jag hade tyckt annorlunda) Snygg inredning. Bra vänlig och service från personalen. Bra restaurang/bar finns i lokaliteterna(Vassa Eggen) och det är där du äter frukost. Brödet levereras av hippa bagaren "Albert & Jacks"...

Anton Ä
Skrev om The Plaza Club

Efter ett besök nu i sommar kan jag varmt rekommendera detta hotell i Stockholms innerstad med gångavstånd ner till Nybroplan. Fräscha rum och trevlig personal.

Anton Ä

Karl A
Skrev om The Plaza Club

Trevligt hotel i klassisk byggnad bara ett stenkast från Stureplan. Rummen är mycket stilrena, trevliga och kliniskt rena. Trevlig personal i receptionen som gav ett hjälpsamt bemötande vid alla tider på dygnet. Mycket rymlig matsal med bra frukost. Rekomenderas till de som vill bo bekvämt centralt men endå i ett område som känns relativt lugnt och avslappnat.