Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Norrmalm The Plaza Club

Birger Jarlsgatan 29, 111 45 Stockholm — Visa karta

Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 4 kunder tycker om The Plaza Club

• Crille N
    Crille N skrev om The Plaza Club
    Läget är mycket bra, ett stenkast från Stureplan med allt vad det innebär. Visst, många skriver att rummen är små och det medges - men ska man vara en helg i Stockholm så är det här perfekt. Bra sängar och effektivt utnyttjande av alla ytor gör det perfekt att sova i. (Skulle jag bo här en månad så kanske jag hade tyckt annorlunda)

Snygg inredning. Bra vänlig och service från personalen.
    Bra restaurang/bar finns i lokaliteterna(Vassa Eggen) och det är där du äter frukost. Brödet levereras av hippa bagaren "Albert & Jacks" och det är det enda jag inte gillade - torrt surdegsbröd och torrt grovt bröd. Ingen höjdare på en frukost som annars levererar toppkvalitet - en mindre buffé men med det mesta du kan behöva.
  • Anton Ä
    Anton Ä skrev om The Plaza Club
    Efter ett besök nu i sommar kan jag varmt rekommendera detta hotell i Stockholms innerstad med gångavstånd ner till Nybroplan. Fräscha rum och trevlig personal.
  • Anton Ä
    Anton Ä skrev om The Plaza Club
  • Karl A
    Karl A skrev om The Plaza Club
    Trevligt hotel i klassisk byggnad bara ett stenkast från Stureplan. Rummen är mycket stilrena, trevliga och kliniskt rena. Trevlig personal i receptionen som gav ett hjälpsamt bemötande vid alla tider på dygnet. Mycket rymlig matsal med bra frukost. Rekomenderas till de som vill bo bekvämt centralt men endå i ett område som känns relativt lugnt och avslappnat.

Birger Jarlsgatan 29, 111 45 Stockholm