Jag har under många år upplevt mycket dåligt bemötande hos detta postombud. Personalen är ofta otrevlig, fyrkantig och ovillig att hjälpa till. Vid min senaste hämtning vägrade de att ens kontrollera mitt paket, trots att två andra paket från samma beställning precis hade lämnats ut. Fick prata med "chefen" på plats som uttryckte dessutom att han inte tänkte hjälpa mig på grund av mitt ”röstläge” och hotade att skicka tillbaka paketet. Det här beteendet är återkommande hos detta ombud. Så fort personalen inte tycker om hur... man hälsar, pratar eller ställer en fråga, blir de otrevliga och använder sin maktposition för att göra situationen så svår som möjligt. Tyvärr är detta vårt närmaste ombud, men servicen är konsekvent oprofessionell.
I torsdags valde jag, efter många år av tålamod, att skriva en negativ recension på Google om händelsen. Men mitt omdöme har fortfarande inte publicerats. Google informerar om att ”recensionerna verifieras inte av Google, men Google söker efter och tar bort falskt innehåll när det upptäcks”. Detta kan förklara varför ombudet har så hög kundnöjdhet – negativa omdömen verkar inte släppas igenom. Detta tyder på ytterligare maktmissbruk och ett oseriöst agerande. Endast selektiva recensioner verkar tillåtas. Så, nu hoppas jag att detta omdöme publicderasd.