Tillmobil i Norden AB

1.7

17 omdömen om Tillmobil i Norden AB

Liv S
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Utlovad pris 400 kr / mån verkligt pris efter 3 månader 900 kr månad. Lockad över från telia - samt URUSEL TÄCKNING. RENT BEDRÄGERI - UNDVIK.

Tomas G
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Bedrägeri. Samarbetar dom med Tre så är Tre lika oseriösa. Mycket beaviken isf. Detta är riktiga luffare. VARNING

Carl Arvid Wilhelm S
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Jag bytte från Halebop till 3 med hjälpen av Samuel. Sparade 120 i månaden riktigt fin service

Thomas Roland W
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Uppringd av en säljare idag som påstod att mitt nuvarande abonnemang på Telenor skulle upphöra. Tar uppringarens namn, ringer Telenor och frågar om så är fallet. Får svar från Telenor att jag inte har något avtal som upphör. Jag vet att jag inte har något tidsbegränsat avtal med Telenor. Hur kan man som människa driva ett sådant företag som går ut på att lura andra människor. Och ha anställd personal som vet att dom gör det. Givetvis förstår jag att det handlar om att tjäna pengar. Jag kommer att gå vidare med detta.

Reuben W
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Martin som jag hade kontakt med var väldigt professionel och har inget att anmärka, hade förslag för att sänka kostnader för oss.

Niklas H
Skrev om Tillmobil i Norden AB

De satte ihop ett abbonemnag med erbjudande och tillägstjänster som såg ok ut, så jag signerade. Senare visade det sig att Tre inte kunde leverera de extratjänster som specificerades i avtalet, dvs leverantören kunde inte leva upp till sin del av avtalet. Trots detta förlängde de bindningstiden med 24 månader, alltså att jag skulle leva upp till min del av avtalet trots att de inte levde upp till sin. Skojare!

Ulf V
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Varning Undvik Tillmobil ! Hela tiden olika svar från olika personer i Kundtjänst, Tecknar även egna avtal bakom ryggen på dej. Undvik Absolut detta företag. Blev dessutom bollad mellan 6 olika handläggare för ingen vet vad "vänsterhanden" gjort. NEJ !!!

First-Name L
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Proffs på en ny nivå! Djupanalys med otrolig transparens. Mycket nöjd!

Berenike Maria Hanna C M
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Bedrägeriföretag som påstår sig företräda tre. Presenterats sig som ”din personliga kontaktperson på tre framöver” Förnekar på direkt fråga vid flertalet tillfällen att de ringer från annat bolag. Varning.

Andreas S
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Detta är skojare som ringer till nixade nummer och utger sig för att vara Tre. Säljaren tyckte inte att han behövde kolla numret mot nix.

Ernst Isac A
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Samma tillvägagångssätt som tidigare kommentarer. Dem säger att dem jobbar på 3 (vilket dem inte gör). Dem sade också att det inte var några problem att lägga till en mobil efter... Dem ljuger och kontakten med företaget är också usel. Fattar inte hur dem kan omsätta så mycket som dem gör. Köp aldrig något över telefon!

Fredrik D
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Säljare ringde och uppgav sig vara från Tre "Jag ringer från Tre.. "Var är du anställdd? ".." "Är du anställd på Tre.." "..alltså jag ringer från Till Mobil(?). Det är vi som ordnat till abonnemang.." "Nej, det är det inte. Vad heter du? "C.." "Tack för samtalet. Jag anmäler det till Tre

Tobias S
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Bra med denna sajt som visar andras upplevelse. I mitt fall försökte dom hävda att dom ÄR 3 och dessutom pusha för att jag skulle snabbt "klicka in och acceptera det nya avtalet", känns absolut inte seriöst

Fredrik D gillar detta
Frans J
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Ringde upp och uppgav sig att vara telekom leverantören Tre och erbjöd rabatt på ett befintligt abonnemang, uppgav också felaktig information om mitt abonnemang. I själva verket försökte de binda upp mig i 2 år på ett abonnemang som idag inte har någon bindningstid, dessutom på min enskilda firma. Hade jag accepterat hade jag inte haft någon ångerrätt pga avtal till firman. Total lurendrejeri. Acceptera ej några avtal med detta företag är min rekommendation.

Fredrik D gillar detta
Carl Arvid Oskar N
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Oproffsigt och godtyckligt. Tecknade avtal hos Telia. Försökte sen få tag på säljaren igen. Efter flera dagar sa han att han haft jättemycket att göra. Vid lite ifrågasättande om varför han inte gjort saker la han till att han också varit sjuk, han hade bara glömt att säga nämna det också. Jag rekommenderar ingen att köpa genom Tillmobil. Lovar runt, håller tunt

ELLINOR H
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Oproffsiga försäljare som agerar vilseledande, och låser avtal på falska villkor. Vid konfrontation tar de inget ansvar för sitt agerande. Jag sitter nu med inkassokrav från Tre Sverige trots mitt skriftliga krav om upphävning, utan att varesig ha fått ett simkort eller fakturor under perioden. Oärligt. Rekommenderar inte.

BJÖRN H
Skrev om Tillmobil i Norden AB

Grundlurad och fast med 4 abonnemang hos 3 i 24mån.