Tio-Tak AB

Rallarvägen 21, 184 40 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Tio-Tak AB!

Är det dags att byta tak? Har du fått en vattenläcka eller behöver ditt tak bara en nystart. Hos oss på Tio-Tak AB tillhandahåller vi tillförlitliga takrenoveringar till ditt hus. Låt någon av våra experter utföra en kostnadsfri skriftlig kalkyl som du tar del av. För att sedan skräddarsy takrenoveringen helt efter dina behov och önskemål. I samband med takbyte kan vi även erbjuda dörrbyte med dörrar som tillverkats i Finland av högsta kvalitet.

Vårt team leds av seriösa arbetsledare som är snabba och effektiva i sitt arbete. Med många år i branschen vet vi hur vi tar ditt tak till nästa nivå. Välkommen att höra av dig till oss på Tio-Tak AB för mer information om hur vi kan hjälpa dig med ditt tak.

Läs vad 36 kunder tycker om Tio-Tak AB

• Åke W

2019-05-04

Åke W skrev om Tio-Tak AB
    Nytt tak på vår villa.
    Vi valde TioTak utifrån 5st offerter från olika takföretag.
    TioTak var inte den billigaste men av dessa 5 entrepenörer var dom den enda som gav en utförlig beskrivning över material och utförande.
    TioTak var dessutom den enda som inspekterade vårt tak både utifrån och inne på vinden.
    Dom höll den utlovade tiden för att påbörja jobbet.
    Oerhört trevlig och kommunikativ personal som villigt svarade på frågor och var lyhörda för åsikter om kompletteringar som utfördes utan prispåslag.
    Arbetet blev klart inom den beräknade tiden även fast ett par felmätningar försenade det med någon dag.
    Städningen under och efter jobbet skötes perfekt.
    Vi fick ett fast pris som skulle betalas när jobbet var klart och då ingick även eventuella fel som inte upptäckts vid takinspektionen.
    Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera TioTak då vi är mycket nöjda.
    Åke och Margareta i Mälarhöjden. Läs mer
  • 2019-04-10

Michael S skrev om Tio-Tak AB
    Vi fick takläkage så vi ringde till TIO-TAK.dom kom dagen efter undersökte taket utvändigt.vi pratade med en mycket kunnig säljare.dom fixade vårat tak.på 2.dagar.när materialet var på plats.dom levde upp mer än förväntningarna. Micke o Lise-Lotte. Läs mer
  • Ann S

2019-04-04

Ann S skrev om Tio-Tak AB
    Jag har lagt nytt tak på en villa. Det blev snabbt och väl genomfört. Jag blev också bra bemött av samtliga jag pratade med. Läs mer
  • Bertil K

2019-04-04

Bertil K skrev om Tio-Tak AB
    Såsom förberedelse för en bra solcellinstallation anlitade vi Tiotak att byta vårt gamla betongpannetak till LUJA plåttak.
    En solig tisdag i början på Mars togs de gamla betongpannorna bort och taket reglades upp och vattensäkrades med det nya gortex underlaget.
    Resten av veckan var det växlande väder med regn/snö omvartannat.
    Innan veckan var slut, var taket klart och vi är 100% nöjda med Tiotaks skickliga taklägare och slutresultatet. Läs mer
  • Roger F

2019-03-23

Roger F skrev om Tio-Tak AB
    Vi bytte vårt gamla betongpannetak till ett plåttak förra hösten.

Jobbet utfördes på utsatt tid.
    Mycket trevligt bemötande samt ett väl utfört arbete.

Vi är nöjda och kan varmt rekommendera Tio Tak

Roger Läs mer
  • 2019-03-17

Fredrik H skrev om Tio-Tak AB
    Proffsigt bemötande, bra arbete, leverans i tid!
    Jag rekommenderar tio-tak👍 Läs mer
  • Attila K

2019-03-15

Attila K skrev om Tio-Tak AB
    TioTak är bäst! Vi fick vårt gamla tegeltak på 416kvm omlagt på landet till ett elegant och tidsenligt falsat plåttak. Allt detta på ca två veckor! Hela processen från planering till färdigställande sköttes exemplariskt och killarna gjorde ett fantastiskt jobb och höll rent och snyggt omkring sig! TioTak säljer in högsta kvalitet och de levererar det de utlovar till fullo! I särklass de bästa takläggarna jag någonsin varit i kontakt med! Vi ger de våra allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Anna Lena T

2019-03-09

Anna Lena T skrev om Tio-Tak AB
    - Byte av tak
    - Proffsigt mottagande
    - De levde upp till alla förväntningar, jobbade extremt snabbt och effektivt i en värme som var olidlig fast man satt i skuggan med en paraplydrink
    - väl genomfört arbete med kvalite, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-09

Heikki A skrev om Tio-Tak AB
    Jag är nöjd med nya taket. Arbetet utfördes snabbt. Läs mer
  • 2019-03-09

Kari S skrev om Tio-Tak AB
    Mycket nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • 2019-03-07

Gustav J skrev om Tio-Tak AB
    Trevligt och proffsigt bemötande från både säljare och takläggare ! Supernöjd med mitt nya tak ! Läs mer
  • 2019-03-07

Arman A skrev om Tio-Tak AB
    Bra kvalité, bra pris, professionella , trevliga personal. Har rekommenderat tiotaket till mina vänner och bekanta Läs mer
  • Paavo H

Paavo H skrev om Tio-Tak AB
    Vi beställde takbyte från TioTak. Killarna jobbade snabbt och professionellt. De tog ner och fraktade bort gamla takpannor. Innan takläggningen städade de allt gammalt skräp som flög ner från gamla taket och under det. Mycket imponerande!
    Alla kontakter med företaget har varit mycket trevliga. De håller verkligen vad de lovar! Försäljaren agerade lugnt och sakligt, förklarade oss olika alternativ osv. Hela samtalet gav oss positivt intryck till skillnad från en annan försäljare från ett annat företag som var ganska påträngande och bara pressade oss att skriva under avtalet. TioTak gav oss tid att tänka över i lugn och ro. Eftersom deras bud och pris var mycket bättre och bemötande mycket trevligare skrev vi under. Vi blev jättenöjda med taket och TioTaks arbetsstil, har inte ångrat för en sekund att vi anlitade dem! Läs mer
  • Magnus E

Magnus E skrev om Tio-Tak AB
    Tiotak har med en fantastisk kvalitet levererat ett snyggt grönt plåttak.
    Snabbt och snyggt Läs mer
  • Leif L

Leif L skrev om Tio-Tak AB
    Vi köpte ett helt nytt tak
    Vi vart väldigt bra bemött både av arbetarna o chef.
    Dom gjorde ett toppen jobb
    Våra förväntningar vi hade infriades och vi är nöjda med allt .
    Så dom var snabba o noggranna. Läs mer
  • 2019-03-04

Matts B skrev om Tio-Tak AB
    Snabbt och väl utfört takbyte. Hög kvalitet i material och utförande Läs mer
  • 2019-03-04

Pascal L skrev om Tio-Tak AB
    Snabb och bra. Bra service, bra kvalitet. Tio-Tak teamet är trevlig och effektiv. Utmärkt teknik med bra pris. Tio-tak har byggt tre tak hos oss. Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • Sven Inge D

2019-03-04

Sven Inge D skrev om Tio-Tak AB
    jag köpte komplett omläggning av ett mansardtak på mitt lantställe.
    jag fick ett väldigt bra bemötande, företaget höll utlovad leveranstid och utförde jobbet snabbt och proffsigt.
    Jag kan verkligen rekommendera tio tak för denna typ av arbete. Läs mer
  • 2019-03-03

Cyrille B skrev om Tio-Tak AB
    Mycket professionelt jobb, bra pris, trevligt team! Jag rekommenderar dem ! Läs mer
  • Nicklas N

2019-02-27

Nicklas N skrev om Tio-Tak AB
    Vi beställde nytt plåttak med tillhörande underarbete. Jättetrevlig och kunnig säljare som förklarade hur allt skulle gå till och varför. Själva arbetet sköttes klanderfritt av duktiga, trevliga och snabba hantverkare. Vi upptäckte lite brister efteråt som rättades till utan problem. Även nu efter första vintern( snart ett år efter arbetet) dök ett problem upp. Efter ett telefonsamtal var även detta löst. Ett företag jag verkligen kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-02-27

Jan Y skrev om Tio-Tak AB
    Nytt plåttak, mycket bra service.
    Mina förväntningar uppfylldes med råge, då arbetslaget jobbade snabbt och rationellt.
    Jag rekommenderar företaget.
    Mvh Jan Olson Läs mer
  • 2019-02-27

Ewa B skrev om Tio-Tak AB
    Nytt tak, hängrännor och stuprör.

Vi blev mycket nöjda med arbetet och blev mycket bra bemötta.

Arbetet utfördes snabbt och alla gamla takpannor och övrigt forslades bort.

Kan verklligen rekommendera TioTak. Läs mer
  • 2019-02-26

Kerstin G skrev om Tio-Tak AB
    Köpte tak till mitt kedjehus 1/2 plan.
    Blev mycket trevlig bemött av försäljare och alla som arbetade här med taket.
    Fick fortlöpande information hur arbetet löpte på.
    Jag hade höga förväntningar att allt skulle fungera bra vilket det också gjorde.
    Rekommenderar andra att anlita Tio tak. Läs mer
  • Harish B

2019-02-25

Harish B skrev om Tio-Tak AB
    Är jättenöjd med mitt tak.
    Effektivt och noga skött arbete.
    Trevlig och samarbetsvillig gäng.
    Rekommenderas varmt till andra. Läs mer
  • 2019-02-25

Carina S skrev om Tio-Tak AB
    Vi behövde byta tak på vår villa då det läckte in i det gammal. Vi hade plåttak och ville ha det även på det nya taket. Hittade Tio-Taks annons i villaägarnas tidning och ringde. Fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande. Lite väntetid på att jobbet skulle utföras, men när Tio-Tak väl började va hela taket färdigt på endast tre dagar! Väldigt nöjd med det nya taket! (Väntar dock på att ett missljud som uppstår när det blåser ska åtgärdas.)
    /Carina Läs mer
  • David O

2019-02-25

David O skrev om Tio-Tak AB
    Vi har enplansvilla som vi lät Tiotak lägga på ett plåttak med skorstens huv, steg för sotaren, snöras skydd osv.. Vi blev väldigt nöjda med resultatet.

Jag och min sambo tycker att Tiotak gav ett trevligt och proffsigt bemötande, tydlig offert, tidsplanen höll, och det blev snyggt också. Läs mer
  • 2019-02-25

Hans-erik L skrev om Tio-Tak AB
    Nytt tak för 2 år sedan fritidshus och vedbod. Nu försäkringsskada pga stormen Allfrida. Bra och snabb hantering av båda ärenden, bra återkopplingar under projektens gång, inga överraskningar på kostnadssidan, jfr med lämnad budget. Bra produkter med 10 års garantier. Läs mer

Leif S skrev om Tio-Tak AB
    Omläggning garagetak och huvudbyggnad.
    Bra bemötande och allt utfördes som vi hade kommit överens om.
    Slutstädning helt ok
    Allt klart på ca en vecka.
    Mycket nöjd kund
    Leif Söderström
    Hallstavik Läs mer

Lars B skrev om Tio-Tak AB
    Anlitade TioTak AB för byte av tak och panel. Proffesionellt agerande från början til slut. Läs mer

Tommy M skrev om Tio-Tak AB
    Lade nytt plåttak.
    Oerhört trevlig och professionell säljare/ kontaktman. Arbetet utfört med största belåtenhet. Snabbt och kunnigt, stort arbetsmiljötönk. Bra kontinuerlig kontakt under byggtiden. Snabb återkoppling och åtgärd vid hjälp efter avslutat arbete.
    Högsta betyg till 10-Tak. Läs mer

Eva B skrev om Tio-Tak AB
    Jag blev rekommenderad företaget av min väns son, som är i byggbranchen, och som i sin tur rekommenderar sina kunder detta bolag mär det gäller takomläggning. Jag blev mycket nöjd och personalen var också trevlig. Läs mer
  • Ann G

2019-02-22

Ann G skrev om Tio-Tak AB
    Byte av tak på hus, från ett korrugerat plåttak till ett nytt falsat.
    Mycket proffesionellt bemötande före, under och även efter arbetet (faktura etc efter arbetet). Arbetet gick snabbt och där det behövdes fördes en diskussion om bästa lösningen. Vi ör mycket nöjda med utfört arbete och rekommenderar gärna Tio- tak till andra ev kunder. Läs mer
  • Kent G

2019-02-22

Kent G skrev om Tio-Tak AB
    Perfekt bemötande, från första kontakt, offert, genomförande och uppföljning! Förväntningarna överträffades med råge! Läs mer

Peter S skrev om Tio-Tak AB
    Installerat nytt tak på min 1.5 plansvilla.
    Snyggt arbete och gjort på den tiden som vi kom överens om. Proffsig plåtslagare som gjorde snygga lösnnngar runt skorsten mm. Städade och höll ordning på uppfarten. Läs mer

Jonas P skrev om Tio-Tak AB
    Ett företag som håller vad dom lovar. Proffsigt bra och smidigt att anlita Tio-Tak.
    Rekommenderar verkligen dom! Läs mer
  • 2018-08-31

Tommy J skrev om Tio-Tak AB
    Jag kan inte rekommendera Tiotak som takfirma. De orsakade en stor vattenläcka i samband med takbyte på min villa i början av sommaren.
    Tiotak lämnade dessutom över ansvaret att lösa uppkomna problem på mig som kund, detta innebär att jag tvingats avsätta väsentlig tid nu i sommar för att få in besiktningsman, fuktmätning och hantverkare.
    Hela sommaren förstörd... Läs mer

Rallarvägen 21, 184 40 Åkersberga