Tjallez El AB

Tjallez El AB

• Badge2022

Välkommen till Tjallez El AB! Vi hjälper dig med all typ av elservice oavsett om det gäller privatperson eller företag. Låt oss komma med förslag på lösningar så kan du luta dig tillbaka. Tjänster: Elinstallationer, elservice, el vid nybyggnation. Vid byggnation av nya hus eller fastigheter är det viktigt att en certifierad...

27 omdömen om Tjallez El AB

Sedan starten hos Reco 2021

Anna L
Skrev om Tjallez El AB

Mycket bra och trevlig service.

Tanja J
Skrev om Tjallez El AB

Trevligt bemötande, personal kom på avtalad tid och gjorde ett snyggt arbete samt föreslog var armaturen gjorde sig bäst. Såå nöjd!

Arja V
Skrev om Tjallez El AB

Trevligt bemötande. Tar ett tag innan man får kontakt. Har haft de tidigare i ett annat uppdrag. När de väl kommer så gör de ett bra jobb. Installation av batteri backup till värmepannan ifall strömmen skulle försvinna. Bra utfört arbete. Tog ett tag innan räkningen kom och när den kom så var betalningstiden väldigt kort och det gjorde att vi missade sista betalningsdagen då vi var bortresta.

Ulrik J
Skrev om Tjallez El AB

Snabb och bra service. De kom på utsatt tid och var snabba och effektiva i sitt arbete.

Pg E
Skrev om Tjallez El AB

Snabb respons service minded. Svarar alltid och åter kommer snabbt

Daniel P
Skrev om Tjallez El AB

Snygga installationer Kunnig ny på teknik Väldigt bra på pool installationer

Bengt-Olof E
Skrev om Tjallez El AB

Jobbet utfört professionellt, en riktig och duktig hantverkare!

Göran W
Skrev om Tjallez El AB

Köpte solcellsanläggning som de monterade och fixade allt kring med bravur!

Natura F
Skrev om Tjallez El AB

Det känns alltid tryggt att vända sig till Tjallez El AB, vet att det finns oerhörd kunskap och vilja att alltid lösa de problem som uppstår hos oss.

Jorma E
Skrev om Tjallez El AB

Kom enligt ö.k. , noggrann/uppmärksam - förstod problematiken, upplevd som kunnig och gav ett trevligt bemötande. Löste problemet!

Fredrik A
Skrev om Tjallez El AB

Seriösa, kunniga och prisvärda. Snygga installationer och stort produktkunnande.

Markus H
Skrev om Tjallez El AB

Två trevliga herrar kom på besök och gjorde en bra installation. Enkla att ha kontakt med och lätta att ha att göra med.

Erik F
Skrev om Tjallez El AB

Mycket trevligt bemötande och bra diskussioner om potentiella lösningar. Seriöst och kunnigt intryck samt bra resultat.

Svar från Tjallez El AB

Hej Erik kul att du är nöjd med vår service och resultat, alltid kul med kunder som är öppna för nya idéer.

Daniel P
Skrev om Tjallez El AB

Snabba svar och snygga installationer

Arja V
Skrev om Tjallez El AB

Föredömligt bemött med snabb återkopppling på frågor och funderingar som vi hade. Vi hade höga förväntningar och detta företag levde upp till detta till 100%. Vi anlitade Tjallez El Ab i syfte att göra om befintliga eldragningar utanför huset och inne. Snyggt jobbat.

Kerstin F
Skrev om Tjallez El AB

Proffsigt och pålitligt bemötande. Fick den hjälp vi behövde för vår köksrenovering. Svarar snabbt på frågor, antingen via sms el telefon. Kommer självfallet använda oss av Tjalles igen vid nästa renovering!

Krister A
Skrev om Tjallez El AB

Jag blev professionellt mött av företaget och vi kom äverens om vad som ska göras samt när och hur mycket det skulle kosta.vi fick det vi hade beställt i tid och med den kostnaden som vi var överens om så vi är supernöjda. Utifrån det så kommer vi anlita företaget igen och hoppas då på ett lika bra bemötande samt proffessionellt arbete.

Anette J
Skrev om Tjallez El AB

Tjallez El installerade en utomhusbelysning. Är mycket nöjd med utfört arbete och resultat. Har fått ett mycket gott bemötande vid alla besök.

Dennis B
Skrev om Tjallez El AB

Blev bra bemött av företaget och vi hade en bra dialog direkt från början. Förväntningen va att elen blev inkopplat i garaget och kunna inte ha fått bättre service av en mycket kompetent elektriker. Mycket trevligt upplevelse vilket man starkt rekommenderar till andra. Väldigt nöjd med helheten och kommer definitivt vända mig till Tjallez EL AB vid nästa installation. Mvh Dennis Bouman

Your S

SJUKT BRA BEMÖTANDE OCH VIKEN SERVICE

Jimmy K
Skrev om Tjallez El AB

Kanon elektriker, kommer med förslag och lösningar. Funkade helt perfekt

Jonas B
Skrev om Tjallez El AB

Trevligt bemötande men tyvärr blev det lite fel som sedan rättades av Tjalle.

Göran W
Skrev om Tjallez El AB

Gott bemötande, flexibilitet och väl utfört arbete.

Jorma E
Skrev om Tjallez El AB

Kom på avtalad tid, priser enligt ö.k. samt trevligt bemötande och kunnigt utfört arbete.

Cramo A
Skrev om Tjallez El AB

Jätte bra bemött och grymt lösnings orienterad. Levde upp till all förväntningar.

Ander L
Skrev om Tjallez El AB

Snabbt jobbat och i tid!!!!!!!!!

Dawid D
Skrev om Tjallez El AB

Bra bemötande,trevliga killar. Kommer alltid i första hand kontakta tjallez.