Alla kategorier Hushållsvaror Halland Halmstad TL Månssons AB

Läs vad 1 kund tycker om TL Månssons AB

• anonym a
    anonym a skrev om TL Månssons AB
    skäl att Yankee Candle™ är bäst

Mer än 40 års erfarenhet Erfarna ljustillverkare har gjort Yankee Candle® sedan 1969 och är experter på ljustillverkning.

Kvalitet – tillverkad i USA Varenda Yankee Candle® ljus är gjort med stolthet i USA. Du kan räkna med konsekvent amerikatillverkad kvalitet varje gång du köper Yankee Candle®.

Känd för sina dofter Yankee Candle® Company skapade den första ljusindustrin av bästa sort, med doftoljor som är exklusivt framtagna efter stränga och noggranna specifikationer.

De finaste ingredienserna För att det ska bli världens bästa doftljus behövs; förstklassikt glas, 100% bomullsveke, högsta kvaliteten av högraffinerade paraffinvaxer, och den högsta möjliga procenten doftolja – och vi nöjer oss inte med något annat!

Yankee Candle har även utvecklat en förstklassig blandning av soja och paraffin, s.k. smooth blend.

Det bästa utbudet. Ingen annanstans kan du hitta så många verklighetstrogna dofter och iögonfallande färger och produkter att välja mellan. Vi har något för alla

Olofsdalsvägen 23, 302 41 Halmstad