Alla kategorier Övrigt Stockholms län Upplands Väsby TNT Sverige AB

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om TNT Sverige AB

• Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om TNT Sverige AB
    Horribel service, total inkompetens. Jag har faktiskt aldrig varit med om nåt liknande..! Jag beställde en expressleverans inom Sverige, mellan två stora städer. Efter tre dagar har de inte ens lyckats hämta paketet. De lyckades dessutom hitta på en helt felaktig adress och två telefonnummer som jag aldrig sett förr. Nu har tre arbetsdagar försvunnit och jag har ff inte fått mitt paket. God jul var det enda de sade. Undvik detta usla bolag!
  • Johan l
    Johan l skrev om TNT Sverige AB
    Håller med föregående talare, jag fick ett sms att det skall levereras datum x innan 18,00... ska man vara ledig hela dan?
    10 min efter sms et (flera dagar innan utsatt leverans) så ändrar jag så att jag skulle få leverans till jobbet istället...men de skyller på data överföring så jag får vänta en extra dag trots att det gick att boka på deras hemsida. Undvik detta usla bolag.
  • Christian N
    Christian N skrev om TNT Sverige AB
    Totalt kassa på att leverera i tid, paket 5 dagar försenat, multipla fel av kundtjänst som inte höll vad de lovade.

Saturnusvägen 3, 194 43 Upplands väsby