TNT Sverige AB

1.0

7 omdömen om TNT Sverige AB

Jan Staffan S
Skrev om TNT Sverige AB

Att detta företag lever kvar är en gåta?? Har aldrig varit med om sämre service!! Paketen står kvar i flera veckor, om man åker dit för att hämta paket efter man fått sms om att paketet anlänt så hittar dom det inte? det tar 3-4 arbetsdagar för dom att hitta paketet????? Otroligt dåligt bemötande dessutom!

Lana P
Skrev om TNT Sverige AB

Hur kan man vara så dålig och finnas kvar? Allt från kundservice, uppdateringar till leveranser är otroligt uselt. Har jagat ett paket som borde vara framme och ringt 10 tal samtal. veckor och efter inte mindre än 7 samtal. TNT Sverige har lyckats anställa och anlita samarbetspartner som är sämst i branschen.

Henrik W
Skrev om TNT Sverige AB

Helt otroligt usel service. Har jagat ett paket som borde vara framme i flera veckor och efter inte mindre än 7 samtal till de så lyckas de klura ut att ärendet gått vidare till deras samarbetspartner. Hur svårt kan det vara att leverera den informationen på rimlig tid?

Tommy S
Skrev om TNT Sverige AB

TNT har en helt horribel hantering av både gods och kunder. Vi hade väntat på en sändning från Holland med innehållande specialverktyg. Vi ringer och jagar bilfabrikanten som skickat dessa, TNT har för flera veckor sedan hämtat paketet får vi som svar. Vi börjar jaga TNT och då visar det sig att godset står i ett hörn, detta skall bli utkört omgående. Ingenting händer på en vecka och vi ringer igen, ingen förklaring eller något men vårt paket finns på plats 3 timmar efter detta samtal. Agneta Kylvåg på kundservice säger...

Jonas Ö
Skrev om TNT Sverige AB

Horribel service, total inkompetens. Jag har faktiskt aldrig varit med om nåt liknande..! Jag beställde en expressleverans inom Sverige, mellan två stora städer. Efter tre dagar har de inte ens lyckats hämta paketet. De lyckades dessutom hitta på en helt felaktig adress och två telefonnummer som jag aldrig sett förr. Nu har tre arbetsdagar försvunnit och jag har ff inte fått mitt paket. God jul var det enda de sade. Undvik detta usla bolag!

Johan Fredrik L
Skrev om TNT Sverige AB

Håller med föregående talare, jag fick ett sms att det skall levereras datum x innan 18,00... ska man vara ledig hela dan? 10 min efter sms et (flera dagar innan utsatt leverans) så ändrar jag så att jag skulle få leverans till jobbet istället...men de skyller på data överföring så jag får vänta en extra dag trots att det gick att boka på deras hemsida. Undvik detta usla bolag.

Christian N
Skrev om TNT Sverige AB

Totalt kassa på att leverera i tid, paket 5 dagar försenat, multipla fel av kundtjänst som inte höll vad de lovade.