Alla kategorier Övrigt Stockholms län Upplands Väsby TNT Sverige AB

TNT Sverige AB

Saturnusvägen 3, 194 43 Upplands väsby — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära TNT Sverige AB:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Läs vad 4 kunder tycker om TNT Sverige AB

• Tommy S
    Tommy S skrev om TNT Sverige AB
    TNT har en helt horribel hantering av både gods och kunder. Vi hade väntat på en sändning från Holland med innehållande specialverktyg. Vi ringer och jagar bilfabrikanten som skickat dessa, TNT har för flera veckor sedan hämtat paketet får vi som svar. Vi börjar jaga TNT och då visar det sig att godset står i ett hörn, detta skall bli utkört omgående. Ingenting händer på en vecka och vi ringer igen, ingen förklaring eller något men vårt paket finns på plats 3 timmar efter detta samtal. Agneta Kylvåg på kundservice säger enligt citat:

som många andra företag och institutioner runt om i världen har TNT drabbats av ett stort virusangrepp. Våra system har varit kraftigt påverkade varför förseningar drabbat våra kunder vilket vi beklagar mycket.
    Vi kan nu se från systemet att sändningen levererades igår.

Incidenter som denna är något som ligger utanför TNTs kontroll och med anledning av detta kan vi tyvärr inte emotse era krav om ersättning. Vi arbetar intensivt med vår backlogg och gör vårt yttersta för vår service ska återgå till det normala.

slut citat.

TNT vägrar ta svar för sina handlingar, vi har fått ersätta specialverktyg efter egen förmåga för att TNT inte klarar av sina uppdrag, finns ingen struktur i arbetet, inget ansvarstagande och absolut noll kundservice.

Nu arbetar jag för att avsluta TNT som vår leverantör.
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om TNT Sverige AB
    Horribel service, total inkompetens. Jag har faktiskt aldrig varit med om nåt liknande..! Jag beställde en expressleverans inom Sverige, mellan två stora städer. Efter tre dagar har de inte ens lyckats hämta paketet. De lyckades dessutom hitta på en helt felaktig adress och två telefonnummer som jag aldrig sett förr. Nu har tre arbetsdagar försvunnit och jag har ff inte fått mitt paket. God jul var det enda de sade. Undvik detta usla bolag!
  • Johan l
    Johan l skrev om TNT Sverige AB
    Håller med föregående talare, jag fick ett sms att det skall levereras datum x innan 18,00... ska man vara ledig hela dan?
    10 min efter sms et (flera dagar innan utsatt leverans) så ändrar jag så att jag skulle få leverans till jobbet istället...men de skyller på data överföring så jag får vänta en extra dag trots att det gick att boka på deras hemsida. Undvik detta usla bolag.
  • Christian N
    Christian N skrev om TNT Sverige AB
    Totalt kassa på att leverera i tid, paket 5 dagar försenat, multipla fel av kundtjänst som inte höll vad de lovade.

Saturnusvägen 3, 194 43 Upplands väsby