Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag6 omdömen om TNT Sverige AB
-
skrev om TNT Sverige AB
Hur kan man vara så dålig och finnas kvar? Allt från kundservice, uppdateringar till leveranser är otroligt uselt. Har jagat ett paket som borde vara framme och ringt 10 tal samtal. veckor och efter inte mindre än 7 samtal. TNT Sverige har lyckats anställa och anlita samarbetspartner som är sämst i branschen.
-
skrev om TNT Sverige AB
Helt otroligt usel service. Har jagat ett paket som borde vara framme i flera veckor och efter inte mindre än 7 samtal till de så lyckas de klura ut att ärendet gått vidare till deras samarbetspartner. Hur svårt kan det vara att leverera den informationen på rimlig tid?
-
skrev om TNT Sverige AB
TNT har en helt horribel hantering av både gods och kunder. Vi hade väntat på en sändning från Holland med innehållande specialverktyg. Vi ringer och jagar bilfabrikanten som skickat dessa, TNT har för flera veckor sedan hämtat paketet får vi som svar. Vi börjar jaga TNT och då visar det sig att godset står i ett hörn, detta skall bli utkört omgående. Ingenting händer på en vecka och vi ringer igen, ingen förklaring eller något men vårt paket finns på plats 3 timmar efter detta samtal. Agneta Kylvåg på kundservice säger enligt citat:
som många andra företag och institutioner runt om i världen har TNT drabbats av ett stort virusangrepp. Våra system har varit kraftigt påverkade varför förseningar drabbat våra kunder vilket vi beklagar mycket.
Vi kan nu se från systemet att sändningen levererades igår.
Incidenter som denna är något som ligger utanför TNTs kontroll och med anledning av detta kan vi tyvärr inte emotse era krav om ersättning. Vi arbetar intensivt med vår backlogg och gör vårt yttersta för vår service ska återgå till det normala.
slut citat.
TNT vägrar ta svar för sina handlingar, vi har fått ersätta specialverktyg efter egen förmåga för att TNT inte klarar av sina uppdrag, finns ingen struktur i arbetet, inget ansvarstagande och absolut noll kundservice.
Nu arbetar jag för att avsluta TNT som vår leverantör. -
skrev om TNT Sverige AB
Horribel service, total inkompetens. Jag har faktiskt aldrig varit med om nåt liknande..! Jag beställde en expressleverans inom Sverige, mellan två stora städer. Efter tre dagar har de inte ens lyckats hämta paketet. De lyckades dessutom hitta på en helt felaktig adress och två telefonnummer som jag aldrig sett förr. Nu har tre arbetsdagar försvunnit och jag har ff inte fått mitt paket. God jul var det enda de sade. Undvik detta usla bolag!
-
skrev om TNT Sverige AB
Håller med föregående talare, jag fick ett sms att det skall levereras datum x innan 18,00... ska man vara ledig hela dan?
10 min efter sms et (flera dagar innan utsatt leverans) så ändrar jag så att jag skulle få leverans till jobbet istället...men de skyller på data överföring så jag får vänta en extra dag trots att det gick att boka på deras hemsida. Undvik detta usla bolag. -
skrev om TNT Sverige AB
Totalt kassa på att leverera i tid, paket 5 dagar försenat, multipla fel av kundtjänst som inte höll vad de lovade.