Alla kategorier Museum Stockholms län Södertälje Tom Tits Experiment AB

Storgatan 33, 151 36 Södertälje — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Tom Tits Experiment AB

• Bruno T
    Bruno T skrev om Tom Tits Experiment AB
    Jag har jobbat på Tom Tits Experiment och jag vill ge er föräldrar en viktig varning. Utställningarna är dåligt underhållna och många säkerhetsrisker saknar åtgärd trots att det finns plan och att det mesta är enkelt åtgärdat. Tekniker "teamet" är både okunnigt och lat och ignorerar allt form av systematiskt arbete för att förbättra säkerheten. Tom Tits Experiment ignorerar psykosocial arbetsmiljö och kallar problem kring detta för "bara känslor". Jag fick säga upp mig och har varit sjukskriven i ett år pga det. När du betalar ockerpriset entrén innebär uppmuntrar du också det arbetssättet, lögner, dolda agendor och hierarki. Högt i tak och vildhjärna? Nej...
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Tom Tits Experiment AB
    Tom Tits experiment är hur coolt som helst, roliga experiment att testa!
  • Noel H
    Noel H skrev om Tom Tits Experiment AB
    Har för mig att det var kul när jag var där i femårsåldern :)
    Linnea N gillar detta
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Tom Tits Experiment AB
    En upplevelse värd att resa för. Till nackdelarna är att vissa experiment är slitna och dåligt underhållna men det är ändock ett fantastiskt besök. Ballongen har jag dock inte hunnit testa än.
  • Erik W
    Erik W skrev om Tom Tits Experiment AB
    Kul att det utvecklas hela tiden. Dock ganska slitet och ofräscht i de äldsta delarna. Dags för makeover?
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Tom Tits Experiment AB
    Ett i sitt slag, med många olika och varierande upplevelser! Blir dock kanske lite halvtrist efter ett tag.
  • Linéa S
    Linéa S skrev om Tom Tits Experiment AB
    Så fint nu efter renoveringen! Rekomenderas verkligen!
  • Johan B
    Johan B skrev om Tom Tits Experiment AB
    Ett väldigt trevligt ställe för både unga och äldre, dom har väldigt många olika aktiviteter, tex så har dom nu en stor ballong som man kan åka upp i luften med, till en höjd av 200m, där uppe kan man se hela södertälje, och globen!
  • maria n
    maria n skrev om Tom Tits Experiment AB
    Tom Tits Experiment är ett roligt ställe för alla åldrar. Här finns en mängd experiment att prova på. De olika avdelnigarna tar upp saker som teknik och kroppen och i stort sett allt kan man prova på själv. I en butik kan man handla hem olika experiment inriktade prylar. Under sommaren är utegården öppen med ändå mer saker att prova på.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Tom Tits Experiment AB
    Detta är ett kul ställe, för såväl liten som stor. Ett helt hus (7 våningar tror jag att det är!) med en massa experiment om allt mellan himmel och jord. De har avdelningar som teknik, kroppen, vatten osv. Det mesta kan man dessutom testa själv också. På sommaren finns en stor utställning i trädgården också. Trevlig butik med roliga saker och bra café! Minus för dyrt inträde.

Storgatan 33, 151 36 Södertälje