Tonerlagret

Tonerlagret

Ring 031-320 23 00 www.tonerlagret.se
4.3

Tonerlagret säljer toner och bläckpatroner till lagerpriser. Målsättningen är att förenkla ditt inköp av bläck och toner. Stort utbud av kompatibla & originaltoner. Snabba leveranser. Trevlig kundtjänst och schyssta villkor.

9 omdömen om Tonerlagret

Patrik L
Skrev om Tonerlagret

Efter månader och flera mail och samtal lägger jag ner... Det började i november med att jag fick tonee som inte var kompatibel med min skrivare, när jag sedan skulle betala extra för orginal toner så skickades dessa till fel adress, 35 mil fel... Återbetalning för de felaktiga dröjer och efter återkoppling, igen, och löfte om en biobiljett för allt besvär. Så händer ingenting.. Ringer igen under januari och får reda på att den jag har pratat mef (VDn), har slutat men nu ska återbetalning ske.. och två biobiljetter.....

Anton J
Skrev om Tonerlagret

Väldigt bra kundservice, trevlig personal och inte minst välfyllt sortiment. Gillar att de "guidar" mig till rätt produkter och att de t.ex. i nyhetsbrev alltid skickar med vad man köpt förut.

Anders K gillar detta
Anders K
Skrev om Tonerlagret

Beställde toner till min färglaser, fick den dagen efter beställning och det följde med ett tackkort i lådan. Ger en snygg reminder och tackkortet ligger kvar på skrivbordet!

Jenny L
Skrev om Tonerlagret

Bra priser, mycket bra service, snabba och enkla att ha att göra med. En av våra bästa leverantörer.

Bertil S
Skrev om Tonerlagret

Snabb leverans.Kunniga och trevligt bemötande.

per n

bra

Inger B
Skrev om Tonerlagret

Har handlat av Tonerlagret flera gånger och har alltid varit nöjd med priser, snabbheten i leverans och produkter Rekommenderar dem gärna!

Bjorn O
Skrev om Tonerlagret

Genomförde nyligen mitt första köp från tonerlagret och har aldrig varit med om bättre service. Snabbt, omtänksamt, pålitligt och kunnigt. Det är härligt att man enkelt kan nå @tonerkungen via twitter och få snabba svar och hjälp. Tonerlagret är best practise på kundservice online och i sociala medier. jag kommer bli en återkommande kund!

Stellan L
Skrev om Tonerlagret

Ställde en fråga till @tonerkungen på Twitter och fick snabb och korrekt hjälp trots mina besvärliga önskemål. Jag har ett ovanligt fabrikat av skrivare och en modell som därtill är extra svår att hitta prylar till. Jag sätter fyra pluppar, hade alla prylar jag behövde funnits på lager hade det tveklöst blivit en femma. (Priserna är också helt ok, bör tilläggas)

Tobias B och Mårten S gillar detta