Tonerlagret

Ingenjörsgatan 9, 411 19 Göteborg — Visa karta

Tonerlagret säljer toner och bläckpatroner till lagerpriser. Målsättningen är att förenkla ditt inköp av bläck och toner. Stort utbud av kompatibla & originaltoner. Snabba leveranser. Trevlig kundtjänst och schyssta villkor.

Läs vad 9 kunder tycker om Tonerlagret

• Patrik L
    Patrik L skrev om Tonerlagret
    Efter månader och flera mail och samtal lägger jag ner...
    Det började i november med att jag fick tonee som inte var kompatibel med min skrivare, när jag sedan skulle betala extra för orginal toner så skickades dessa till fel adress, 35 mil fel...
    Återbetalning för de felaktiga dröjer och efter återkoppling, igen, och löfte om en biobiljett för allt besvär. Så händer ingenting..
    Ringer igen under januari och får reda på att den jag har pratat mef (VDn), har slutat men nu ska återbetalning ske.. och två biobiljetter..
    Pengar återbetalade... efter drygt två månader.. men inga biobiljetter som kompensation för allt merarbete och besvär :( Läs mer
  • Anton J
    Anton J skrev om Tonerlagret
    Väldigt bra kundservice, trevlig personal och inte minst välfyllt sortiment. Gillar att de "guidar" mig till rätt produkter och att de t.ex. i nyhetsbrev alltid skickar med vad man köpt förut. Läs mer
    Anders K gillar detta
  • Anders K
    Anders K skrev om Tonerlagret
    Beställde toner till min färglaser, fick den dagen efter beställning och det följde med ett tackkort i lådan. Ger en snygg reminder och tackkortet ligger kvar på skrivbordet! Läs mer
    2012-05-21 Representant för Tonerlagret svarar Anders K
    Hej Anders, tack för ditt fina omdöme. Det värmer förstås. Vårt mål är att alltid leverera ut lagervaror samma dag som beställning görs. Det klarar vi i princip alltid. I Göteborg och Stockholm kan vi till och med erbjuda budslinga med leverans samma dag.
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Tonerlagret
    Bra priser, mycket bra service, snabba och enkla att ha att göra med. En av våra bästa leverantörer. Läs mer
    2012-05-21 Representant för Tonerlagret svarar Jenny L
    Tack Jenny för ditt fina betyg. Vad roligt att du tycker vi är en av era bästa leverantörer. Det är detta vi jobbar för.
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Tonerlagret
    Snabb leverans.Kunniga och trevligt bemötande. Läs mer
    2012-05-21 Representant för Tonerlagret svarar Bertil S
    Tack Bertil för detta. Vi försöker att hjälpa till så snabbt och bra vi kan, både på mail och telefon.
  • per n
    per n skrev om Tonerlagret
    bra Läs mer
  • Inger B
    Inger B skrev om Tonerlagret
    Har handlat av Tonerlagret flera gånger och har alltid varit nöjd med priser, snabbheten i leverans och produkter Rekommenderar dem gärna! Läs mer
  • Bjorn O
    Bjorn O skrev om Tonerlagret
    Genomförde nyligen mitt första köp från tonerlagret och har aldrig varit med om bättre service. Snabbt, omtänksamt, pålitligt och kunnigt. Det är härligt att man enkelt kan nå @tonerkungen via twitter och få snabba svar och hjälp. Tonerlagret är best practise på kundservice online och i sociala medier. jag kommer bli en återkommande kund! Läs mer
  • Stellan L
    Stellan L skrev om Tonerlagret
    Ställde en fråga till @tonerkungen på Twitter och fick snabb och korrekt hjälp trots mina besvärliga önskemål. Jag har ett ovanligt fabrikat av skrivare och en modell som därtill är extra svår att hitta prylar till. Jag sätter fyra pluppar, hade alla prylar jag behövde funnits på lager hade det tveklöst blivit en femma. (Priserna är också helt ok, bör tilläggas) Läs mer
    Tobias B, Mårten S gillar detta