Toppreno

Varmt välkommen till Toppreno - bygg & renovering i toppklass!

Vi är en totalentreprenad som prioriterar kundnöjdhet, kvalitet och punktlighet. Tack vare över 15 års erfarenhet inom branschen besitter vi bred kompetens och att vi kan hjälpa dig oavsett vad du vill ha hjälp med. Vi genomför renoveringar, tillbyggnationer samt ombyggnationer.

Vid större projekt erbjuder vi även möjligheten för dig att ta del av våra arkitektur-tjänster.

Vi arbetar mot privatpersoner och företag så tveka inte att höra av dig för att få en kostnadsfri offert.

Läs vad 11 kunder tycker om Toppreno 2

• 2021-12-21
    Vi anlitade företaget för ett renoverings projekt. Vi blev bemöta av lyhörd personal med kreativa lösningar som brydde sig om våra önskemål. Punktlighet och bra arbete bemärker deras jobb.
    Tack för de fina orden, Alina! Toppreno
  • 2021-12-16
    Vi har anlitat Toppreno sen vi totalrenoverade vårt hus i Enskede för 10 år sen kontinuerligt för om- och tillbyggnad. Idag jobbar dom med vår sommarboende på Gotland, säger väl allt om hur nöjda vi är. Mike och hans Toppreno har alltid levererat och varit otroligt smidiga att jobba med.
    Hej Rudolf! Det är alltid ett nöje att få arbeta med dig!

• 2021-12-05
    Fem av fem Möjliga stjärnor till bolaget Toppreno. Snabb och bra kommunikation, bolagets arbetare kommer i tid och jobbar hela 8 timmar. Det är inte de vanliga strö timmar som vanligtvis byggfirmor jobbar med. Jobbet blir klart i tid. Detta är 3:e gången jag anlitar bolaget, jag har renoverat badrum samt byggt om två hela kök. Med vänlig hälsning, Fia
    Tack för omdömet, Sofia! Det är alltid ett nöje att få jobba med dina projekt.

Bästa hälsningar,
  • 2021-11-04
    Vi fick hjälp av Topreno för första gången för mer än 10 år sedan med installationen av nya fönster till vårt hus - med utmärkt resultat.

Yrkeskunnigheten tillsammans med lyhördhet för våra önskemål gjorde att vi önskade fortsatt hjälp med de arbeten som behövs vid renovering av vårt 70-talshus.

Därefter har vi fått hjälp med:

- uterum med tillhörande uteplats i skiffer och arrangemang av upphöjda bäddar i trädgården

- tilläggsisolering och byte av tak till ett 25 kvm förråd

- rivning av 8 meter "lutande" mur för nyuppbyggnad och förstärkning

- renovering av duschrum

Vi har varit och är mycket nöjda med resultatet av ovanstående arbeten och har alltid känt oss trygga i de relationer vi haft och har under de senaste mer än 10 åren.

Därför rekommenderar vi Topreno och dess personal med sin allsidighet och sinne för finurliga lösningar i en mycket trevlig atmosfär!

Viksjö i november 2021

Ann o Stig
    Tack för de fina orden Stig! Vi uppskattar att du valt oss för dina byggprojekt under de senaste 10 åren. Vi ser framemot ett fortsatt bra samarbete tillsammans med er, Ann och Stig! Toppreno
  • 2021-11-04
    Proffsigt och prisvärt. Bäst service, punktlig och trevligt bolag. Rekommenderar varmt
    Tack för din recension, Desiree! Det gläder oss alltid att höra hur nöjda vår kunder är med det resultat vi levererar.

Varma hälsningar,
  • 2021-10-21
    Vi kontaktadeToppreno när det var dags att få våra två badrum renoverade.
    Vi kom överens om att dels installera golvvärme, helkakla väggar och golv samt installera dusch med glasväggar. Resultatet blev till vår fullaste belåtenhet varför vi kan rekommendera Toppreno till det bästa.
    Hej Ulf, ja badrummen blev riktigt bra och det är kul att höra att du är tillfredsställd med resultatet! Stort tack för betyget och rekommendationen.

Hälsningar,
  • 2021-10-21
    En kvalitetsmässig och ansvarsfull firma som alltid tänker på kundens bästa samt ger alltid goda råd och idéer. Det är ett företag som man kan lita på. Jag är mycket nöjd med lägenhetsrenoveringen och utbyggningen på landet som Toppreno gjort under de åren. Stor tack!
    Tack för komplimangerna, Tina! Vi ger gärna våra kunder idéer och förslag för att de ska bli riktigt nöjda. Stort tack att du anlitat oss för dina byggärenden!

Bästa hälsningar,
  • 2021-10-19
    Alltid bra bemötande o snabb återkoppling på frågor kring offert o andra åtgärder. Bra utfört jobb inom tidplan o under arbetet alltid städat o bortplockat. Jag har använt företaget/Toppen under många år i små o stora projekt o kan verkligen rekommendera dom.
    Tack Margareta för lovorden! Det är jättekul att du är nöjd med de arbeten vi utfört och att du är en återkommande kund.

• 2021-10-19
    Vi har använt oss av Toppreno vid ett flertal tillfällen. De har hjälpt oss med att bygga ett trädäck, stensättning av delar av tomten, målning av huset, insättning av fönsterdörrar, höjning av grund till fristående förrådshus, samt montering och inkoppling av element i huset - allt detta på ett professionellt, pålitligt och prisvärt sätt och till vår fulla belåtenhet.
    Vi kan varmt rekommendera Toppreno!
    Catrin o Roger
    Stort tack Catrin och Roger! Det värmer att höra att ni är nöjda med samtliga moment, alltifrån pålitlighet till pris.

• 2021-10-19
    Fick min lägenhet renoverad professionellt och smidigt. Micke visade sin kunnighet i branschen med förslag på förändringar som gjort min lägenhet unik! Tackar! Killarna som jobbade i lägenheten var trevliga och kunniga.
    Tack för det fantastiska betyget och dina fina ord, Bodil! Vi är otroligt glada att höra att du blev nöjd med lägenheten samt att du gillade vår personals insats.

Allt gott!
  • 2016-07-12
    Vi bytte golv i vår nya lägenhet där tidsramen var väldigt tight. Gamla parkettgolv och golvmattor skulle rivas och bortforslas medan nytt linoleumgolv och parkettgolv skulle läggas i hela lägenheten på endast ett par dagarn. Killarna på Toppreno fixade det galant och vi är toppnöjda med resultatet. Dessutom gick Mike verkligen över vad man kan förvänta sig av en hantverkare då han åkte runt och letade trösklar som skulle passa med nya golvet. Då han inte hittade någon som passade nyansmässigt och storleksmässigt så slipade han och behandlade trösklarna tills de var helt perfekta. Skulle absolut anlita Toppreno igen till alla våra kommande renoveringar i lägenheten.

Snabba offerter och arbetsgång, mycket trevligt bemötande, kontinuerlig kontakt och en oerhörd vilja att få kunden nöjda är något som verkligen sticker ut hos Toppreno.