Topshop

Topshop

Ring 08-23 03 35 www.topshop.com
3.5

På Topshop & Topman hittar du det senaste modet direkt från London, såväl kläder, skor som accessoarer. Vi får in nya varor varje vecka så butiker är full av nyheter året runt.

4 omdömen om Topshop

Johan W
Skrev om Topshop

Vad hände egentligen med Top Shops expension? Skit i landsorten, de kommer ändå aldrig sälja något där. Jag saknar en stor butik i moderiktiga Stockholms innerstad. Varför öppnar inte Top Shop och Top Man till exempel i PUB-huset som ändå står tomt? Saknar dem även i Kista Galleria och Täby Centrum. Vad händer egentligen? Någon som vet?

Telinet Energi AB
4.0/5 i betyg av 1848 omdömen 4.0 av 1848 omdömen
BadgeTwoYears

Trevligt bemötande och svarade snabbt i telefon. Tydliga besked och löste i stort det jag behövde hjälp med. Saknar dock återkoppling

Christer M
Skrev om Topshop

Perfekt butik för den som vill ha aktuellt mode till ett schysst pris. Dessutom har dom ett ganska stort sortiment.

Damian G
Skrev om Topshop

Top Shop har snygga kläder till bra priser. De har många matchande kollektioner då man lätt kan hitta en matchande slips till en skjorta man gillar eller t-shirt som passar ihop med collegetröjan man fastnat för. Personalen är trevlig och hjälpsam och är du student får du även rabatt med mecenatkortet.

Amanda E
Skrev om Topshop

Trevlig butik med bra utbud som oftast brukar bli ett stopp på shoppingrundan. Jag gillar Topshop för att det ständigt trillar in nyheter. De har också bra och prisvärda baslinnen, fina underkläder och ett bra utbud av jeans och skor. En bra butik helt enkelt, och är man student får man dessutom alltid 10% rabatt!