Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Tössebageriet AB

Karlavägen 77, 114 49 Stockholm — Visa karta

Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM
Nytorget 6
Marja S:
Mycket trevlig personal och mycket god mat. Vi kan verkligen rekommendera er restaurant.

Restauranger nära Tössebageriet AB:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Läs vad 8 kunder tycker om Tössebageriet AB

• Jakob J
    Jakob J skrev om Tössebageriet AB
    På Tössebageriet kan du få riktigt goda lussebullar som är galet dyra. Kan den hemliga ingrediensen som gör lussebullarna så fantastiska vara guld?
  • kerstin d
    kerstin d skrev om Tössebageriet AB
    Jag har inga invändningar mot sortimentet. Men jag tycker personalen är lite snorkig. Man kan vara vänlig även om man arbetar på Östermalm. På granncafét Foam är de trevligare.
  • aram a
    aram a skrev om Tössebageriet AB
    Ett bar ställe, där man både kan köpa bröd, fika o käka en sallad. Bra priser o trevlig personal. Extra goda är deras smörgåsar.
  • Elin R
    Elin R skrev om Tössebageriet AB
    Ett trevligt bageri och konditiori där man kan både fika och äta lunch såväl som köpa bröd. De flesta gästerna är äldre damer i hatt!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Tössebageriet AB
    Tössebageriet är en klassiker på Karlavägen som jag absolut tycker att man ska besöka om man har vägarna förbi. Det är riktigt mysigt att fika här, kanelbullarna är jättegoda liksom deras smörgåsar (finns en massa olika att välja mellan) precis som bakverken. Dessutom tycker jag man ska köpa med sig matbröd hem, för det är något visst med hembakat!
  • Emma K
    Emma K skrev om Tössebageriet AB
    Har suttit här ett flertal tillfällen och myst. Speciellt deras grova renskavsmacka med riktiga lingon var fantastisk. Trodde den skulle vara torr och halvdan som mackor har en tendens att vara, specellt när det är grovt bröd. Men den var riktigt god. Känns som ett cafe taget ur ett dokskåp, inga XXLmuffins och stilrena raka linjer här inte. Mys, äkta bakverk och got kaffe får man här!
  • Nils v
    Nils v skrev om Tössebageriet AB
    Tösse är ett klassiskt Stockholmsfik. Inte billigt men traditionellt och gemytligt. Konditoriet har funnits sedan urminnes tider och det är ett av stans mest kända ställen. Personalen är trevlig och atmosfären är som ett gammalt hederligt 1800-talskonditori. Känt för sina semlor men bra i största allmänhet - dock något dyrt kan man tycka.
    Nikke L gillar detta
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Tössebageriet AB
    Det enda som drar ner betyget är att priserna inte direkt är rea. Men vilket café/bageri är det idag. Det är hit man ska gå om man vill ha underbara mackor och häftiga luncher. Men också... Här kan man få chokladsemlor! Dom har ett helt otroligt utbud av läckra bakverk. Det är trångt, intimt och minnesvärt!

Karlavägen 77, 114 49 Stockholm