Totaltvätt & Måleritjänst AB

Totaltvätt & Måleritjänst AB

Totaltvätt & Måleritjänst AB startades år 2009.Sedan dess har vi hjälpt kunder med tjänster som tak- och fasadtvätt, takmålningar, fasadmålningar, algbehandlingar och mycket mer.

Självklart utför vi vårt arbete med miljövänliga medel! Vi är auktoriserade entreprenörer av Grön-Fri ® som är ett effektivt och hållbart medel för att avlägsna mossa, lav och mögel från utomhusytor. Vi har ansvarsförsäkring och dessutom har vi koll på ROT-avdraget om det skulle vara något du undrar över.

Vi är verksamma i Göteborg Kungsbacka, Varberg, Falkenberg, Halmstad .. Varmt välkommen att kontakta oss! Tel 0770-221310 , Totaltvatt.se ,info@totaltvatt.se

Läs vad 41 kunder tycker om Totaltvätt & Måleritjänst AB 2

2022-05-11 Verifierad kund
    Kan inte ge mer än ok feedback nu eftersom arbetet inte är färdigt.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Superbra service. Ska bli kul att se resultatet (algbehandling)
    2022-04-29 Verifierad kund
    X xxxxxxxxxxxxxxzxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2022-04-28 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och genomförande av uppgiften. Totaltvätt rekommenderas starkt. Skulle anlita dem igen
    2022-04-27 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, kunnig personal och snabb service. Kan verkligen rekommenderas!
    2022-04-27 Verifierad kund
    Fantastiskt service och gott resultat.
    2022-04-27 Verifierad kund
    The team has done a fantastic job. I am extremely happy with their help and support. Always ready to help
    2022-04-21 Verifierad kund
    Köpte tvätt av tak, takfot o fasad
    2022-04-18 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med resultatet av tvättningen av huset och altanen.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och kompetent utfört arbete
    Tack Lennart för dom orden 👍😁 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2022-03-28 Verifierad kund
    Kontakt direkt och besök samma dag,
    Bra service och vi fick tvättning av taket till vår villa samma vecka.
    Kenneth Janson
    Ålegårdsgatan 29
    ¤3150 Mölndal
    Tack Kenneth att du tog dig tid att lämna ett fint Omdöme 😁 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2022-03-18 Verifierad kund
    Tvättning av tak.
    Svarade direkt i telefonen, och fick snabbt offert.
    Jobbet utfördes bara ett par dagar efter godkänd offert.
    Bra utfört arbete, och städade ordentligt efter sig.
    Kan absolut rekomendera!
    Tack Lars för ditt kanon fina omdöme kul att du var nöjd 👍 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2022-03-18 Verifierad kund
    Fick rekommendationer om företaget från goda vänner. Vi fick en personlig kontakt. Arbetet med att rengöra våra tak från mossa och alger utfördes snabbt och effektivt.
    Tack Per för det fina Omdömmen mvh Daniel Totaltvätt AB 😁 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2022-03-16 Verifierad kund
    Snabba & trevliga killar! Rekommenderas verkligen.
    Tack Rickard för ditt fina omdöme mvh Totaltvätt 🙌😁 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2022-01-21 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande och resultatet blev jättebra. Kan rekommendera dem varmt
    Tack Ann vad roligt att höra mvh Totaltvätt & Måleritjänst AB 🙏😀 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-12-21 Verifierad kund
    Mycket trevliga och pålitliga personer som gör det lilla extra. Kan varmt rekommendera detta företag om ni vill ha taktvätt och fasadtvätt.
    Tack Jens mycket kul att höra, ha nu en God Jul mvh Totaltvätt AB 🎄🎅 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-10-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kan redan nu se efter en vecka att algtvätten har givit resultat på taket.
    Tack Lars för din recension 😀 kul att du redan ser ett resultat 👍 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-10-13 Verifierad kund
    Bra service rakt igenom. Bra bemötande, bra utförande.
    Tack Gunnar jätte kul att höra och tack för det fina omdömet👍. Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-10-13 Verifierad kund
    Positivt bemötande och snabb leverans av taktvätt på tre hus med tegeltak, kan dock inte kommentera resultatet efter tvätten då det bara gått 10 dagar sedan utförandet.
    Tack för ditt omdöme , som du säger så är det svårt att se resultat i detta tidiga skede för en algbehandling tar ca 12 månader innan klart resultat mvh Daniel . Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-10-11 Verifierad kund
    Algbehandling av tak. Fick snabbt hjälp från beställning till proffsigt utförande av Daniel. 👍
    Tack Ewa för ditt fina omdöme 😁 mvh Daniel Totaltvätt AB Totaltvätt & Måleritjänst AB
  • Gert E
    2021-09-27 Verifierad kund
    Kom samma dag som vi ringde och gjorde jobbet till rätt pris.
    Gert Ekberg
    Onsala
    Tack Gert var kul att höra att du var nöjd och belåten 🙏😁 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-22 Verifierad kund
    Det var lite för dålig info om att det blev lång väntan mellan tvätt och målning.
    Hej Lennart eftersom målningen är så väderberoende så är det nästan omöjligt att veta i förväg när det ska bli bra. Mvh Daniel Totaltvätt & Måleritjänst AB Totaltvätt & Måleritjänst AB
  • Andréas H
    2021-09-19 Verifierad kund
    Vi anlitade Totaltvätt för hjälp med både tvätt och målning av vårt tak. Vi är supernöjda med både deras service och resultat och kan varmt rekommendera dem för liknande arbeten.
    Tack Andreas kul att höra och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme 🙏 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-19 Verifierad kund
    Härliga killar och otrolig bra service och självklar ett fantastiskt utfört arbete. Noga med allt samt rent och snyggt när de lämnar !!!!!👍👍👍👍👏👏👏👏
    Tack Pär jätte kul att höra att ni blev så nöjda, alltid vårat mål att göra alla nöjda och glada😁. Tack för ditt fantastiska omdöme 🙏 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och professionellt arbete!
    Tack Fatima kul att höra att du var nöjd 🙏 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-12 Verifierad kund
    Trevliga killar som gjorde ett jättebra jobb på mitt hus med måleri och tvätt. Huset blev som nytt 🤗
    Javisst blev det snyggt🙌 Kul att du är nöjd 🙏 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-11 Verifierad kund
    Snabbt och effektivt från början till slut. Trevligt bemötande.
    Tack Andreas att du tog dig tid att ge ett sådant positivt omdöme 🙏😁 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-11 Verifierad kund
    Det var ett suveränt bemötande och professionellt utfört arbete. Vi ä jättenöjda. Med vänlig hälsning, Camilla o Peter
    Tack Peter jätte kul att höra mvh Daniel Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-11 Verifierad kund
    Utöver kvaliteten i utfört arbete var de grymma och synnerligen trevliga! Jag kan varmt rekommendera dem till allt och alla!
    Tack Conny för den grymma utvärderingen kul att du var så nöjd 🙏😁 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-10 Verifierad kund
    Våran förhoppning var att det skulle bli bra, men det blev superbt.
    över förväntan. Vi fick trall och stenbeläggning tvättade, rent och snyggt efteråt.
    Tack Kjell för det bra omdömet och kul att ni blev så nöjda 🙏😃 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-10 Verifierad kund
    Träffade företagsledaren en gång. Lite svårt att få kontakt. De som utförde jobbet var mycket duktiga och trevliga. De utförde tvätt och målning av taket mycket väl.
    Hej kul att du var nöjd med resultatet 🙌 Förstår att det kan vara svårt att få tag på oss ibland ,då man är ute och tvättar är det svårt att höra telefonen mvh Daniel Totaltvätt & Måleritjänst AB
    Service A+++++++++.
    Blev helt enligt förväntningarna
    Tack Stig jätte kul att höra att du blev nöjd med resultatet 🙏😉 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-10 Verifierad kund
    Måna om kundnöjdheten, effektivt och proffsigt utfört arbete, städade bra efter sig och jag fick några takpannor utbytta som var trasiga sedan innan utan extra kostnad.
    Tack Anders kul att höra att du var nöjd tackar för dom fina orden 🙏 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-09 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Väl utfört arbete med gott och förväntat resultat. Rengöring av plattor utomhus.

M. Larsson
    Tack Margareta kul att du blev nöjd med resultatet 😁 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-09 Verifierad kund
    Har använt Totalvätten i många år för tvättning av fasader som jag har målat och det har fungerat utmärkt.
    Daniel har fixat allt perfekt och jag är jätte nöjd.
    Dom har även målat mitt tegel tak och det finns inget att klaga på
    Tack Sören för det bra betyget 🙏😁 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Förstklassigt arbete.100% taktvätt och målning.
    Tack Rolf för ditt omdöme , värmer och super kul att höra. 💪😁 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-09 Verifierad kund
    Tagit hjälp x flera. Bra utfört arbete varje gång.
    Vad trevligt att höra Göran tack för dom fina orden 🙏😀 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-09 Verifierad kund
    Väl utfört arbete, håller vad de lovade och i tid. Positiv kontakt👍
    Tack Kent vad kul att höra 😀🙏 Totaltvätt & Måleritjänst AB
  • C F
    2021-09-09 Verifierad kund
    Grymt snabba ut och bra utfört jobb... Jättebra bemötande och kanon kunskap, jag gjorde en algbehandling
    Hej tack tack kul att höra, vi strävar alltid efter att få sådana här Omdömmen 🙏 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-09 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Mycket nöjd med resultatet
    Tack Ulf för denna 100% recensionen 😁🙏 Totaltvätt & Måleritjänst AB
    2021-09-09 Verifierad kund
    Bra kommunikation, toppen utfört arbete
    Tack Jenny för ditt positiva omdöme 💪🙏 Totaltvätt & Måleritjänst AB