Totaltvätt & Måleritjänst AB

Totaltvätt & Måleritjänst AB

www.totaltvatt.se
  • BadgeThreeYears

Totaltvätt & Måleritjänst AB startades år 2009.Sedan dess har vi hjälpt kunder med tjänster som tak- och fasadtvätt, takmålningar, fasadmålningar, algbehandlingar och mycket mer. Självklart utför vi vårt arbete med miljövänliga medel! Vi är auktoriserade entreprenörer av Grön-Fri ® som är ett effektivt och hållbart medel för...

144 omdömen om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Sedan starten hos Reco 2017

Christer H
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Smidig beställning, trevligt bemötande och väl utfört arbete, som var underhållstvätt av hus.

Linda M
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

En snabb och väl utförd tvätt av vindskivor samt algbehandling av tak. Efter diskussion på plats så tog man även trädäcket. Priset motsvarade förväntningarna. Det är för tidigt och säga hur algbehandlingen av taket kommer att bli då det förväntas ta ca 6 mån.

Lennart R

Helt nöjd med vårt samarbete Hälsningar Lennart

Ruben L
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Dom var mycket bra att ha att göra med och det blev riktigt bra

Åsa J
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Proffsigt bemötande och snabba svar. De tvättade vårt tak och våra stenplattor på uppfart och runt huset med ett strålande resultat! De var noggranna och ett plus var att de varje dag återkopplade när de skulle komma och när de klara för dagen.

Henrik G
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Mycket snabb respons på förfrågan, och väl utfört arbete!

Karin N
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Bra bemötande. Lätt att komma i personlig kontakt med företaget.

Ralf L
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Trevligt bemötande och professionellt genomfört arbete av hustvätt.

Torbjörn S
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Kan inte sätta betyg på arbetet då resultatet kommer nästa år! Annars bra kontakt och utförande

Hans-Åke G
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Arbetet med tvätt av hustaket Utfördes på ett bar sätt och arbetaren gjorde ett perfekt arbete. Firman kom dagen efter jag ringt och förklarat att de fått arbetet

Lars-göran J
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Från kontakt till slutfört arbete gick förvånansvärt snabbt och smidigt.

Pelle L
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Vi har anlitat Totaltvätt i många år i vårt företag och det är alltid bästa servicen, väl utförda och planerade arbeten trevlig personal - totaltvätt leverar, dom är proffs - kvalitet likt Rolls Royce Liljendahls bygg AB Per Liljendahl

Håkan L
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Snabb offert. Bra jobb och noggrant utfört arbete.

Mikael H
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Trevliga killar som gjorde ett mycket bra jobb, kom på utsatt tid och höll god kontakt. Mike

Bengt R
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Som alltid blev vi trevligt bemötta. Vi hade högt ställda förväntningar och de utförde dem mycket väl. De gjorde stålande Softwash av trädetaljer, algbehandlade taket och tvättade mycket smutsiga plattor mycket väl!

Tobias J
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Jätte bra bemötande Köpte tvätt av hus och trädäck Jättenöjd med resultatet

Lars M
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Mycket god service, bra utfört arbete , snabba, trevlig personal

Boläget A
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Gjorde ett fantastiskt bra och snabbt jobb utan att göra ngt väsen av sig. Kom och gick utan att man lade märke. Kanon br arbete.

Fredrik H
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Personligt bemötande, bra förklaring om tvättmetod, raka rör och snabb återkoppling på offertförfrågan, bra utfört arbete.

Jörgen N
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Beställde taktvätt och målning som utfördes på ett strålande sätt med jättefint resultat. Över förväntan. Smidig och enkel kommunikation.

Emelie J
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Trevligt bemötande, hög flexibilitet och riktigt bra genomfört arbete!

Svar från Totaltvätt & Måleritjänst AB

Hej tack tack för dom fina orden 🙏🙏

Andreas R
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

funkade gör fint o huset blev rent

Tack Andras för ditt bra omdöme 🙏

Camilla B
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Supernöjd. Kontaktade Totaltvätt för att se om mitt hus behövde målas om. Efter en tvätt konstaterades det att det inte behövdes. Fasaden blev som ny. Även taket behandlades mot alger. Killarna är trevliga, snabba och professionella. Rekommenderas varmt.

Tack Camilla för ditt absolut strålande omdöme 🙏🙏

Lahoud K
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Supertrevliga och väldigt duktiga!

Tack Lahoud för ditt omdöme 💪💪

Tommy P
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Grymt välgjort Trevligt bemötande och snabbt gjort

Svar från Totaltvätt & Måleritjänst AB

Tack Tommy för du tog dig tid och lämna ett fint omdöme 🙏💪💪

Robert H
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Snabba både i att komma med offert och utföra jobbet.

Svar från Totaltvätt & Måleritjänst AB

Tack Robert för dom fina orden roligt att höra verkligen 👌

Theil A

Mycke kunskap och trevligt personal, rekommenderar till 100 procent

Totaltvätt & Måleritjänst AB T gillar detta

Tack tack för ditt omdöme mvh Daniel Totaltvätt AB

Lena L
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Algbehandling av tak vilket gjordes vid "blåsigt" väder som skall undvikas. Koloniområde med stugor tätt, företaget hade kännedom om detta. Grannarnas hus hade även tvätt av stugorna och takbehandling. P.g.a. blåsten fick våra grödor, växter skador. Lite stressigt, nonchalant beteende av en person.

Svar från Totaltvätt & Måleritjänst AB

Hej Lena det var tråkigt att höra, blåsten var inte mer än normalt, men som det ser ut i kolonitomter så vill alla pressa in lika mycket blommor och odlingar som en villa tomt på 2000kvm , dvs att i princip omöjligt att undvika dropp på några växter när allt står kloss an huset . Vi gick ändå och för vattnade så gott vi kunde för att undvika ev komplikationer 👍 mvh Totaltvätt AB

Ann-Marie T
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Hej Vi fick ett mycket bra bemötande från Daniel och hans bror. De har tvättat vårt hus och det blev som nytt igen. De har även algbehandllat vårt tak. Hälsningar Ann-Marie och Bertil Tunared

Henrik F
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Mycket snabb och bra respons på förfrågan och snabbt utförd service. Måste vänta på att se resultatet eftersom det var algbehandling av tak.

Totaltvätt & Måleritjänst AB T gillar detta
Johan B
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Bra bemötande & snabba svar på frågor. Resultatet efter genomfört fasadtvätt blev mycket bra.

Anders J
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Bra service/bra utfört arbete.

Gert F
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Trevligt bemötande. Jag förväntade mig bytta pannor och ett snyggt målat tak och det blev det. Iallafall det som jag kan se. Som skall hålla i 10 år. Jag hade dem här för att göra iordning vårt tak.

Bo A
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Allt gick snabbt och effektivt från offert till färdigt uppdrag. Och resultatet blev, såvitt jag förstår och kan bedöm, utmärkt. Vi fick ett nästan nytt och mycket snyggt yttertak. Tilläggas bör Ivan och hans kompis som gjorde jobbet var både mycket artigt och trevliga. Daniel Sjöstedt och hans gäng på Totaltvätt rekommenderas varmt.

Bengt M
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Lite dåliga på att svara på mail men gör ett bra och ordentligt jobb.

Johan A
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Jättebra bemötande, bra utfört jobb av trevlig personal. Arbetet utfördes till bestämt pris. Att måla plåttak, som detta gällde, betyder att man är starkt väderberoende vilket självklart påverkar färdigdatum. Men resultatet är det viktigaste och taken blev jättefina! Tack!

Henrik S
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Bra bemötande, trevliga arbetare som jobbade på bra. Taket blev väldigt bra, hoppas att det står sig i många år.

Lars A
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Allt bra. Från offert till de killar som var här och gjorde jobbet. Supernöjd.

Doris B
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Totaltvätt utförde fasadtvätt samt algbehandling av tak. Snabbt och mycket trevligt bemötande. Goa killar som till och med hjälpte till att flytta mina tunga utemöbler. Och fint blev det också. Mycket nöjd. Rekommenderas!

Sune G
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Bra bemötande i kontakten och i utförande av arbetet. Ren marksten runt huset, inkl mur, garageuppfart samt entré! Väl genomfört arbete, snabbt och okomplicerat!

Gunnar E
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

För två år sedan tvättades och målades taket, i år var det fasadens tur. I båda fallen blev resultatet utmärkt. Så nästa gång det blir aktuellt kommer jag i första hand att kontakta dem igen.

Anne J
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Bara fint att säga om Daniel och Magnus! Allt utfördes enligt avtal och då ytterligare en”grej” kom till, fixade killarna detta med. Helnöjd!

Thorbjörn S
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

allt sköttes som det skulle. Snabb service och tydligt kostnadsförslag. Kan varmt rekommendera. Köpte fasadtvätt.

Arne J
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Vi har anlitat Totaltvätt tidigare och är nöjda med både bemötande och utförandet såväl av hus som taktvätt. Ett litet minus, de lovade att tvätta våra takfönster men det ser ut som de missat att göra det.

Theodor G
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Professional. Experienced. Excellent job. Excellent results.

Tom V
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Vi använde totaltväth till vårat församlingshem. Dom gjorde ett utmärkt jobb. Tvättade taket städade upp eftersig på ett föredömligt sätt. Målade noggrant maskerade och täkte när det behövdes. Bra jobb 👍

Per-Arne E
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Vi beställde tvättning+målning av vårat tak. Killarna som kom var mycket proffsiga och trevliga. Dessutom blev taket kanonfint! Helnöjda! Per-Arne o Marianne i Grimeton

Richard B
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Snabba och effektiva, ett bra jobb! Hade önskat lite bättre planerad datum för arbetet.

Jerker S
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Mycket väl utfört uppdrag och trevligt bemötande, högsta betyg!

Sara L
Skrev om Totaltvätt & Måleritjänst AB

Huset blev jättefint efter fasadtvätten!