Alla kategorier Hushållsvaror Stockholms län Nacka Toxa International Import

Björkholmsvägen 194, 132 52 Saltsjö-boo — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Toxa International Import

• Marianne H
    Marianne H skrev om Toxa International Import
    Köpte en AMT mygg-maskin 2014 som inte räckte till för våra behov. Vi var för snåla då helt enkelt.

Nu har vi köpt en Mosquito Magnet Patriot som vi har stora förväntningar på! Jag läste mycket på hemsidan om maskinerna, leveranstid och rabatt innan vi bestämde oss. Ringde sen upp och fick veta att det var mer eller mindre kö på att köpa maskinerna eftersom de har det lägsta priset.

Vår maskin skickades och levererades så snabbt som det bara gick, knappt en v. innan Toxa fått hem nya till lagret och 2 dagar hem till oss. Då hann jag även ändra på min första order och lägga till fler varor. Servicen och frakten var riktigt bra även 10 % rabatt på redan låga priser!

Jag förstår fullkomligt varför man inte vill sälja garner i samma webbshop som säljer trädgårdsprodukter mm! När jag ringde så frågade Johan Kjellman vilken webbshop det gällde. Inga som helst otydligheter!

Mycket nöjda kunder som inte är nöjda med all Knott och Mygg

/ Jonas och Marianne Hammarberg
    Värnamo
  • Hyrfiske M
    Hyrfiske M skrev om Toxa International Import
    Beställde en myggdödare för 7990 på söndagen och valde speciellt ut denna leverantör då det stod att de fanns i lager, för att hinna få den före midsommar till ett kundevent. Jag betalade 349:- extra för att få den dagen efter med företagspaket. Då den ej kommit på onsdagen ringde jag upp varpå Johan Kjellman bedyrade att den skulle komma på torsdagen. Då jag på torsdagen går in på tracking ser jag att den står för leverans Måndag! Efter midsommar! Jag har ringt igen och de säger fortfarande att paketet skall komma idag (Torsdag) På posten säger två av varandra oberoende att det är måndag. Antingen blåljuger dom på toxa eller ...Förövrigt har de flera hemsidor varav en där man blir utkastad av mc affe på grund av virusrisk!
  • Carl K
    Carl K skrev om Toxa International Import
    Föreatget har en webshop www.toxashop.se. Köpte en fälla för mördarsniglar och en en repeller som jagar iväg råttor och möss. Jättebra grejor. Snabbleverans och bra priser.

Björkholmsvägen 194, 132 52 Saltsjö-boo