Trädakuten AB

Gössby 224, 444 93 Spekeröd — Visa karta

Vi hjälper er att beskära och ta ned träd säkert och snabbt. Med hjälp av många års erfarenhet, den senaste tekniken och ett stort intresse för miljö och träd arbetar vi effektivt med trädfällning och beskärning.

Våra duktiga arborister klättrar och beskär enkelt i träd som står trångt, nära bostäder eller andra byggnader eller är gamla och sköra. Kan träden fällas från marken är det smidigt, men annars tar vi säkert ned trädet bit för bit.

Genom att beskära ett träd kan ni öka dess livslängd och dessutom skapa en trevligare samexistens mellan träd och människor. En proffsig beskärning ger trädet nytt liv och kan bidra till att minska olycksrisk och andra problem för er!

Vi hjälper självklart också till med bortforsling och stubbfräsning efter fällning eller beskärning. När vi forslar bort material återvinns det i värmekraftverk.

Läs vad 294 kunder tycker om Trädakuten AB

• Thomas C
    Thomas C skrev om Trädakuten AB
    Detta var det andra uppdraget som jag har lagt på Trädakuten.

Inledningsvis ngt långsam mail-korrespondens.
    Mkt bättre senare med snabba svar från Nils med slutlig avstämning om arbetsomfattning.

Nöjd med trädfällning och städning efter utfört jobb.

Återkommer gärna när nya behov uppstår.

mvh Thomas
  • Hans L
    Hans L skrev om Trädakuten AB
    Det var ett toppenarbete och grabbarna kan rekommenderas
    Fort effektivt genomfördes
    arbete
    Vi är helnöjda och TACK än en
    gång för fint jobb
    Hans Lind'en
  • Grebbestad C
    Grebbestad C skrev om Trädakuten AB
    Mycket professionella och skickliga rekommenderas varmt
  • Bo L
    Bo L skrev om Trädakuten AB
    Bra bemötande och städat och snyggt när det var klart.
    Det blev dock ett par veckor senare än vad som sades från början. - men tiden var inte kritisk här...
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Trädakuten AB
    Vi har fått sju st träd borttagna . Bra bemötande o mycket effektiva. Kostnaden dock lite hög .
  • Rigmor G
    Rigmor G skrev om Trädakuten AB
    Snabbt, okomplicerat, lagom dyrt. Mycket 😊
  • Iris P
    Iris P skrev om Trädakuten AB
    Mycket positivt bemötande vid första samtalet och hela vägen till utfört arbete som de gjorde med säkerhet och precision.
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Trädakuten AB
    Klippa 3 m hög, 10 m lång oxelhäck samt bortforsling. Trevligt bemötande, proffsigt utfört arbete. Helnöjd😊
  • Lena K
    Lena K skrev om Trädakuten AB
    Nertagning av fyra stycken träd
    Proffsigt bemötande. Bra genomgång av arbetet.
    Slutresultatet var toppen. Välstädat och bortforslat

👍
  • Ellinor A
    Ellinor A skrev om Trädakuten AB
    Mycket trevligt bemötande,seriöst och kunnigt intryck,snabb återkoppling med prisuppgift .Arbetet gick snabbt och allt var iordningställt när de lämnade. Anlitar dem gärna igen och rekommenderar dem till andra. Ellinor
  • Lasse K
    Lasse K skrev om Trädakuten AB
    Fällning och bortforsling av träd. Professionellt utförande och trevligt bemötande. Fungerade utmärkt.
  • Britt-marie W
    Britt-marie W skrev om Trädakuten AB
    Precicionsfällning av stora träd mellan luftledningar och hus på säkert och proffsigt sätt. Trevligt bemötande.
  • Lars O
    Lars O skrev om Trädakuten AB
    Bra jobbat på att tas an ordern
  • Anita C
    Anita C skrev om Trädakuten AB
    Jag ville att ca 10-15 stora granar skulle fällas och bortforslas.
    Killen som kom och tittade var mycket proffsig.
    Kom när de skulle, granarna är borta och jag är mycket nöjd med arbetet.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Trädakuten AB
    Vi fick hjälp med att ta ner 5 st tallar. Allt fungerade utmärkt!
  • Greta N
    Greta N skrev om Trädakuten AB
    Jag blev mycket nöjd med företagets bemötande. Trädfällningen och avsågning av grenar utfrdes proffsigt.
    Tack !
  • Lina I
    Lina I skrev om Trädakuten AB
    Väldigt nöjd med trädbeskärningen. Snabbt utfört arbete och bra städat efteråt!
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Trädakuten AB
    Trädakuten fällde fyra körsbärsträd hos oss. Blev bra resultat och var väl städat efteråt. Jag är nöjd med Trädakuten!
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Trädakuten AB
    Då jag inte var närvarande vid beskärningen kan jag inte ge
    något omdöme. Beskärningen är ett 3 års projekt varför en bedömning först kan ske senare.
    Bengt J
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Trädakuten AB
    De beskar en nästan 50 år gammal hängbok
    Den blev jättefin.
    Vi är nöjda, trevlig personal och trevligt bemötande.
  • Eva E
    Eva E skrev om Trädakuten AB
    Trevligt och proffsigt bemötande. Engagerad personal. Tog ner 3 tallar med bortforsling. Snyggt efteråt.
  • Cari Q
    Cari Q skrev om Trädakuten AB
    Mycket bra bemötande från första början.Det blev precis som vi tänkt oss.
  • Göran M
    Göran M skrev om Trädakuten AB
    Allt fungerade enligt plan imponerande arbete och lämnade allt snyggt efter sig med bra information
  • Ulla-britt F
    Ulla-britt F skrev om Trädakuten AB
    Fick hjälp att beskära stor kastanj. Mycket fint resultat av proffsiga arborister. Vi ger dem absolut högsta betyg!
  • Stig E
    Stig E skrev om Trädakuten AB
    Fungerade i stort mkt bra. Arbetet utfördes enl avtal och marken städad och fin efteråt
    Jag är nöjd

Bra jobbat
  • Berth Å
    Berth Å skrev om Trädakuten AB
    Jag har fått hjälp med att beskära två lönnar. Min upplevelse är att Trädakuten har skött sig bra och utfört det som de lovat.
  • Roger K
    Roger K skrev om Trädakuten AB
    Bra bemötande och service. Helt nöjd med nedtagning av en enorm björk som stog illa till. Kom fort, kapade alla grenar och stamm
    i 30 cm bitar.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Trädakuten AB
    Väldigt bra resultat, effektivt jobb. Skulle ha önskat lite längre framförhållning för egen planering.
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Trädakuten AB
    Jag har fått hjälp med klippning av en Idegran häck i Strömstad , och jag kan lämna mina bästa vitsord!
    Lennart Jungmarker
  • Nina B
    Nina B skrev om Trädakuten AB
    Nedtagning av asp som självdött. Snyggt utfört arbete, det var knappt några sågspån kvar. Däremot tog det tid innan jobbet blev gjort. Man får inte ha bråttom och behöver kolla upp om lämnade telefonmeddelanden har lyssnats av.
  • Elna M
    Elna M skrev om Trädakuten AB
    Allt supersmidigt, från första kontakt till att vårt träd var nedtaget och bortforslat och stubben var fräst. Inte ett löv fanns kvar! Vi är jättenöjda och återkommer gärna.
  • Pia G
    Pia G skrev om Trädakuten AB
    Bara bra, tack från en kund som återkommit.
  • Brf. F
    Brf. F skrev om Trädakuten AB
    Proffsigt! Killarna som klättrade var otroliga.
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Trädakuten AB
    Mycket bra. Snabbt och till belåtenhet.
    Hälsning
    Gunnar Lindskog.
  • Lena Z
    Lena Z skrev om Trädakuten AB
    Bra jobb. Bra med prisoffert ovh de kom när de skulle.
  • Kenny Å
    Kenny Å skrev om Trädakuten AB
    Bra från början till slut .
    Allt stämde med tidsbokningen och priset.
    Mvh Kenny
  • Karl H
    Karl H skrev om Trädakuten AB
    Mycket bra bemötande, mycket bra genomförande.
  • Morgan H
    Morgan H skrev om Trädakuten AB
    Jag hade höga förväntningar när jag engagerat Trädakuten för att ta ner vår gigantiska tall nära huset. Trådakuten lyckades verkligen att infria detta. Bra information innan, arbeten gjort på uppgjord dag och städning efteråt utan anmärkning. Mycket proffsigt från början till slut
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Trädakuten AB
    Snabb återkoppling o bra genom fört jobb
  • Per H
    Per H skrev om Trädakuten AB
    Företaget hade i uppdrag att fälla stort träd som stod farligt nära byggnader. Är mycket nöjd med dels hur arbetet utfördes dels kontakterna före och efter uppdragets genomförande.
  • Sven B
    Sven B skrev om Trädakuten AB
    Utglesning av stor Björk.
    Offert kom inom 24 timmar.
    Svarade ok direkt. Fick svar att väntetid var ca 2-3 veckor.
    Inget svar efter 3 veckor.
    Tog kontakt igen. Samma svar som tidigare!
    Ytterligare kontakter med jämna mellanrum.
    Efter kontakt två månader efter första kontakten, hade de plötsligt tid på eftermiddagen. Sa ok till detta.
    De kom som de sagt och jobbet blev väl utfört.
    Summa summarum: Noll koll på tid men bra utfört arbete.
  • Inga E
    Inga E skrev om Trädakuten AB
    Mycket bra och proffsigt bemötande vid nedtagning av två stora björkar i trädalle vid vattnet.
    Inte ens en kvist föll i vattnet eller på grannens tomt!
    Får det bästa betyget!
  • Helen S
    Helen S skrev om Trädakuten AB
    Mycket nöjd med Trädakutens arbete med att fälla och ta hand om, efter önskemål. Lite svåra att få kontakt med men.... det verkade vara tillfälligtRekommenderar och Anlitar dom gärna igen.
    //Helen Slovak
  • Ingalill G
    Ingalill G skrev om Trädakuten AB
    Vi är mycket nöjd 😊 med utfört arbete trädfällning mycket trevlig personal proffsigt arbete inte en enda gren kvar efter träden vi kommer att anlita er flera gånger
  • Erik L
    Erik L skrev om Trädakuten AB
    Proffsigt intryck hos personal. Bra utfört arbete på kort tid. Städade upp efter sig bra
  • Ebbe L
    Ebbe L skrev om Trädakuten AB
    Helt fantastiskt bemötande och utfört proffsigt arbete av Tobias och Tobias som inte gjorde några skador på byggnader eller trädgård, magiskt utfört arbete.
    Kan lämna det allra bästa rekommendationer.
    Mycket nöjd kund.
    Med vänlig hälsning
    Ebbe
  • Karin B
    Karin B skrev om Trädakuten AB
    Snabb återkoppling! Bra pris. Enkel kontakt. Kan varmt rekommendera trädakuten till både stubbfräsning o trädfälllning.
  • Björn E
    Björn E skrev om Trädakuten AB
    Allt positivt. Fått hjälp med att ta ner en pelarasp.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Trädakuten AB
    Toppen jobb, från förbesiktning till utfört arbete och med snabb nedsågning av tall.
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Trädakuten AB
    Ett mycket proffsigt team, i alla led.
    Kan verkligen rekommendera Trädakuten.

Gössby 224, 444 93 Spekeröd