Transcom AB

Kungsgatan 69, 632 21 Eskilstuna — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Transcom AB

• L E
    L E skrev om Transcom AB
    Jag avslutade mitt arbete hos Transcom för fyra månaders sedan och har fortfarande inte återhämtat mig psykiskt.
    Hos Transcom förs ofta "feedback-samtal" mellan gruppchef och anställd ute i driftsalen och inte i enskilt rum. Det innebär att alla som arbetar (oavsett de vill eller inte)får tar del av dessa samtal. Feedback som allt som oftast omfattade otaliga kränkningar och en känsla av att aldrig vara tillräcklig. Feedback som över huvudtaget inte ska få kallas feedback utan snarare kritik. Kritik som aldrig någonsin var konstruktiv. Under alla mina år i arbetslivet är detta min absolut sämsta arbetsrelaterade erfarenhet och idag kan jag inte ångra mig mer över ett val jag gjort, att börja arbeta för Transcom. Detta är ingen arbetsplats jag skulle rekommendera någon. Jag tycker det är sorgligt för ungdomar som får uppleva sin första arbetsplats på någon med liknande karaktär. Dessa ungdomar måste få en skev bild om hur det får gå till på en arbetsplats.

Kungsgatan 69, 632 21 Eskilstuna