Alla kategorier Snickare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stora Essingen Trapprenovera.se

Trapprenovera.se

Stenkullavägen 63, 112 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Trapprenovera.se!

Varför köpa en helt ny trappa när du kan renovera din gamla - så att den ser ut som ny! Med material och kompetens ser vi till att du får en äkta trapprenovering. Parkettgolv hör hemma på golvet. Vi på Trapprenovera använder oss endast av material av hög kvalitet såsom massiv trä i form av Ek i hela tiljor.

- Kostnadsfritt hembesök.
- Tusentals renoverade trappor runt om i Sverige.
- Prisvärt med ett fantastiskt resultat.

Vi på Trapprenovera ser fram emot att få hjälpa dig med din trappa. Läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 10 kunder tycker om Trapprenovera.se

• Åke B skrev om Trapprenovera.se
    Trapprenovering.
    Trevligt bemötande. Snabbt och bra jobb.
    Får gärna göra mer i huset. Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Trapprenovera.se
    Jag blev rekommenderad Blomqvist STHLM via en bekant då vi skulle renovera våran trista 80-tals furutrappa. Från första kontakt till färdigt jobb är jag supernöjd. Företagets representant och hantverkare besitter stor kunskap inom området och kunde svara på alla frågor vi hade med snabb återkoppling. Arbetet sköttes snabbt och diskret och Blomqvist STHLM gjorde våran trappa mycket fin för en rimlig peng. Jag kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer
  • Andreas T skrev om Trapprenovera.se
    Bra information till kund, bra personer som utfört arbetet och ett bra genomfört arbete. Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Trapprenovera.se
    Köpte renovering av trapp med eksteg. Bra säljare och tydlig information. Snabb leverans av tjänst och mycket bra hantverkare. Vi är mycket nöjda med allt ftån beställning till resultat. Läs mer
  • Tomas N skrev om Trapprenovera.se
    Nya trappsteg
    Utmärkt och proffsigt utfört arbete. Trevlig bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
  • Radoslaw Z skrev om Trapprenovera.se
    Jättebra arbete, fantastiskt resultat. Läs mer
  • Patrik J skrev om Trapprenovera.se
    Bra säljare som inte konstlade till affären.
    Arbetet utfördes korrekt och med möjlighet för oss att under dess gång komma med justeringar. Rekommenderas! Läs mer
  • Annika P skrev om Trapprenovera.se
    nya trappsteg. Jättetrevlig kille som gjorde renoveringen. Städade jättebra efter sig.
    Vi är supernöjda med allt. Läs mer
  • Pontus A
    Pontus A skrev om Trapprenovera.se
    Jag anlitade dem för att renovera en gammal, sned och sliten furutrappa. Jag fick en trappa i toppklass, rak och snygg. Skön att gå i med stabila steg i riktig ek. Det var viktigt för mig att trappan skulle funka stilmässigt och vid hembesöket fick jag flera alternativ på träslag och färg. Vänliga och proffsiga från första kontakten hela vägen. Bästa rekommendationer! Läs mer
  • Marcus S skrev om Trapprenovera.se
    Bra o proffsigt från ax till limpa Läs mer

Stenkullavägen 63, 112 65 Stockholm