Trapprenovera.se

Trapprenovera.se

Välkommen till Trapprenovera.se!

Vi på Blomquist sthlm AB är auktoriserade Trapprenovera.se montörer i Stockholm och har specialiserat oss på just trapprenoveringar.

Vi monterar nya trappsteg, målar trappor och kan även hjälpa till med nya handledare och ett antal olika räckeslösningar.

Vi använder oss endast av högkvalitativa materialval så som massiv helstavs-ek och ask trappsteg (hela tiljor).

Vi garanterar återkoppling på alla förfrågningar inom 24h*
*(något längre ledtid under semesterveckorna 28-32 och under jul)

Vi har som mål att utföra alla bokade renoveringar inom 3 veckor från bekräftad beställning.

Kontakta oss för ett kostnadsfritt hembesök för mer information

- Kostnadsfritt hembesök.
- Tusentals renoverade trappor runt om i Sverige.
- Prisvärt med ett fantastiskt resultat.

Vi på Trapprenovera ser fram emot att få hjälpa dig med din trappa. Läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 54 kunder tycker om Trapprenovera.se 2

2021-04-27
    Jag anlitade Trapprenovera.se för att renovera min gamla furutrappa.
    Offertförfarandet var enkelt och smidigt, skickade några foton på trappan och hade inom kort en offert på arbetet.
    All kontakt med företaget var tydlig och utan dröjsmål.
    Grannen som var mycket nöjd rekommenderade trapprenovera, och de levde verkligen upp till förväntningarna.
    Monteringen av stegen var proffsigt gjord och är perfekt utförda, nu har vi gatans snyggaste trappa!
    2021-04-25
    Otroligt bra process, från första besök till offert och genomförande. Dedicerad personal med en pragmatisk approach och kontinuerliga dialog med mig som kund.

Så klart att det blir ett resultat jag som kund blir mycket nöjd med då!

Ett riktigt bra projekt och kundupplevelse!
  • Moa
    2021-04-20
    Mycket nöjd med allt bemötande och för den fina trappan vi fick!
    2021-03-31
    Supernöjda med vår nya Ektrappa. Allt blev perfekt i minsta detalj. Man känner att det ett svensk gediget handarbete när det är som bäst. Trappan är hjärtat i huset och trappan betyder mycket för helheten.
    2021-02-25
    Vi renoverade 2 trappor (bytte plan- och sättsteg samt målade vagnstycken). Företaget var informativa innan. Punktliga och noggranna på plats. De fick till våra 50 år gamla trappar så att de känns som så gott som nya. Vi är helt enkelt supernöjda.
    2021-02-19
    Vi är SÅ nöjda med vår renoverade trappa! Snabb respons, möte och offert, mycket trevligt bemötande. Tider och pris hölls och med ett utmärkt fint resultat. Tänk om alla hantverkare var så här bra!
  • John E
    2021-02-13
    Hade en vitlaserad furutrappa, som blivit rosa. Nu har jag en lyxig vitmålad trappa med steg och ledstänger i högkvalitativ ek. Hela processen från besiktningen till slutresultatet har gått extremt smidigt och snabbt. Kan VERKLIGEN rekommendera Trapprenovera. Jag är löjligt nöjd över det fina resultatet. TACK Billy, Daniel och Robert!!!!
    2021-01-27
    Bästa service från början till slutet. Trevligt och proffsigt bemötande hela vägen och av alla inblandade. Lösningsfokuserade och intresserade av att hjälpa oss.
    De förvandlade vår trista furutrappa till en snygg modern trappa med målning i vitt och nya trappsteg i ek.
  • Camilla G
    2020-12-21
    Nya trappsteg i ek som blev super snyggt! Allt fungerade mycket smidigt. Bra företag som återkopplade snabbt via mejl/sms. Tydlig, bra och väldigt trevligt bemötande! Suveränt, proffesionellt och väl utfört arbete. Rekommenderar starkt/ Camilla
    2020-12-08
    Vi gjorde en trapprenovering och supernöjda med servicen vi fick. Väldigt tillmötesgående killar och gjorde vår vision till verkligheten!
    2020-11-26
    Kom i tid gjorde ett bra och noggrant jobb.
    2020-11-18
    Jättenöjda. Snabb återkoppling och besök av Billy som visade upp olika alternativ och sen återkom med en offert dagen efter. Målaren och snickaren gjorde ett sånt bra jobb. De var här under fyra dagar några timmar per dag för att fixa till allt och hela trapphuset fick ett sånt lyft.
    2020-11-03
    hade renoverat trappan för några år sedan, tappade en bänkskiva och det blev skador. Mailade på lördag em och ficks var söndag em.
    Fick pris och tid bestämdes, kille kom och fixade på utsatt tid och med ett kanonresultat, full pott 100% leverans.
    Rekommenderar verkligen Trapprenovera.
    2020-11-03
    Förtroendeingivande kontakt.
    Snabbt
    Skickligt och snyggt utfört arbete med trevliga hantverkare.
    Rimlig prissättning och bra specificerad faktura.
  • Susanne S
    2020-10-15
    Vi bytte trappsteg och ledare, samt lät måla övriga partier vita. Företaget var jätteproffsigt och de olika parterna var koordinerade, alla kom när de sade, arbetet gick snabbt och smidigt och blev noggrant gjort. I slutet av varje dag var det dessutom snyggt undanplockat. Kan verkligen rekommenderas!
    2020-09-25
    Trapprenovering:
    De ärPunktliga och noggrant med utförande.
    Mycket nöjd
    2020-09-25
    Jag renoverade 2 st trappor varav den ena stängde jag också. Därefter så renoverades även spaljé.Jag blev mycket nöjd med allt som jag beställde och hade en mycket bra kontakt med Billy som var kontaktpersonen men sedan så var det även en mycket bra kontakt under tiden med de som utförde renoveringen.

Kan varmt rekommendera!

/Robin
    2020-09-17
    Vi köpte en ombyggnad/målning av trappa och komplettering med eksteg. Dessutom ville vi ha en ombyggd spalje.

Billy, projektledaren, var mycket trevlig och lätt att ha och göra med. Samma sak med målaren Joni och snickaren Robert.
    Bra killar alla tre!

Tycker att de lyssnade på oss och tog till sig våra frågor. Nöjda!
    Tack för ett enkelt och smidigt samarbete Gudrun 🙂 Trapprenovera.se
    2020-09-15
    Mycket effektiva och trevliga. Trappan blev jättesnygg.
    Tack för samarbetet Johan, kul att du vart nöjd! /Billy Trapprenovera.se
    2020-09-15
    Beställde en offert för trapprenovering av
    Blomquist STHLM AB

Snabb respons och besök på plats för offertunderlag

Efter beställning gick det snabbt att få igång jobbet
    (inom 2 veckor)

Perfekt bemötande av både säljare och montör
    Rekommenderas
    Tack för dom fina orden Stig 🙂. Mvh Billy Trapprenovera.se
    2020-07-09
    Trappmålning.

Är väldigt nöjd, bra och noggrant utfört jobb.
    2020-06-30
    1.trapprenovering
    2.Snabbt och professionellt
    Snabb respons på förfrågan.
    snabb, fast offert
    Bra uppföljning inför leverans.
    Perfekt resultat, inga missar.
    TACK
    2020-04-01
    Fint resultat, bra kommunikation och pålitliga vad gäller tid.
    2020-03-06
    Renovering av L-trapp (slipning och målning) snabb offert, var igång en vecka efter mottagen offert. Trappan blev väldigt fin! Super nöjd med arbetet!
    Vi är helt nöjda.

Arbetet utfördes på den tid som utlovades och personalen var mycket trevliga.
    Trappan blev så som vi tänkte oss och kvalitén på arbetet var mycket bra
    Hej
    Jag fick snabbt svar och en offert. Arbetet blev väl utfört av en trevlig och bra hantverkare. Tidsåtgången för att utföra uppdraget blev mindre än i offerten, vilket korrigrades i den faktura som kom senare.
    Jörgen Larsson
    2020-02-21
    Rekommenderas varmt! Kanonbra från början till slut. Så nöjda!
  • Monica L
    2020-02-12
    Vi har anlitat Trapprenovera för att renovera en trappa till vår övervåning. Vi har fått hjälp med att sätta dit sättsteg och att slipa, grundmåla och måla trappan vit. Vi är väldigt nöjda med hur arbetet har utförts, både vad gäller bemötande från den första kontakten till att trappan blev klar med önskat resultat.
    Vi kan därför varmt rekommendera Trapprenovera!
    2020-01-13
    beställde nya trappsteg, fick ett väldigt bra bemötande och ett bra pris rekommenderar dom starkt.👍
    2020-01-04
    Vi totalrenovera ett radhus och behövde hjälp att renovera trappan där, jag kontakta Billy på Blomquist Sthlm och han var snabbt på plats för genomgång av arbetet, offerten kom även den snabbt. Vi bokade in datum dem skulle utföra arbetet och det följdes. Rekommenderar starkt att använda sig av Blomquist Sthlm ifall man behöver hjälp att renovera trappan hemma
  • Pernilla N
    2019-12-24
    Bytet av trappstegen gick jätte fort och blev super fint gjort !
    Vid frågor både före och efter får man snabbt svar.
    Jag rekommenderar verkligen dom
    2019-12-18
    Jag tycker att arbetet med att renovera våran trappa med nya steg.
    2019-12-16
    Vi behövde hjälp med renovering av vår trappa från 1976. Trappan var i ett dåligt och slitet skick dessutom knarrade den vid varje steg.
    Efter en offerförfrågan via internet gick det väldigt snabbt med ett hembesök och efterföljande offert. Med kort varsel och strax innan jul kom montören till oss och trappan förvandlades till en fantastiskt fin inredningsdetalj.
    Topp kvalité, jätte trevligt bemötande och professionellt utförande från första kontakten till montage av trappan.
    Vi kan varmt rekommendera Blomquist STHLM AB
    2019-12-16
    Hej,

Vi fick hjälp av -Trapprenovera.se, att renovera trappan hos oss vilket vi blev absolut nöjda med både trappan och deras professionella bemötande och arbete 😊

Hälsningar
    Robert
    2019-12-02
    Nya trappsteg till inomhustrappa
    Både säljare och hantverkare föredömligt tillmötesgående och kunniga
    Förväntade mig en förbättrad och uppfräschad trapp, vilket jag också fick
    En klart positiv upplevelse - en snabbt och korrekt genomförd affär. Alltså mycket positiv.
    2019-11-29
    Vi tycker att kontakten med ansvarig var bra och snabb, att hantverkarna var, duktiga snabba och ambitiösa och att resultatet faktiskt blev bättre än vad vi hade vågat hoppas på.
    En extra stjärna till "snickaren" som verkligen ansträngde sig för att vi skulle bli nöjda.
    2019-11-15
    Vi har beställt trapprenoverin på två plan i vårt hus. All kommunikation gick genom mail/sms som vi tyckte var smidigt. Vi hade ett hembesök innan vi gjorde beställningen.
    Jobbet utförts under 3dagar utan problem, vi stannade inte hemma.
    Vi är jätte nöjda och kan varmt rekomendera denna firma.
    2019-07-08
    Beställde nya ektrappsteg av trapprenovera och har bara positivt att säga om dom allt från första kontakt till färdigmonterade trappsteg, mycket nöjd med resultatet / Markus Bergström
    2019-07-05
    Fick både offert och montörer på bara nån dags varsel. Med mätning, målning och montering var trappan klar på 3 dagar. Snabbt, smidigt och trevliga gubbar. Snabba mailsvar.
    2019-06-20
    Anlitade Blömquist Sthlm AB för trapprenovering med lackerade eksteg och målning av vagnstycken, räcke, etc.
    Mycket bra och noggranna hantverkare. Vi kan verkligen rekommendera detta företag.
    2019-06-18
    Min slitna furutrappa från början av 70-talet behövde renoveras och jag tog kontakt med Trapprenovera per mejl en söndag eftermiddag.
    Företagets kontaktperson återkom till mig redan nästa dag och vi kunde boka hembesök samma vecka. Kontaktperson var vänlig mycket professionell och kom på avtalad tid.
    Jag fick en offert med beskriving och pris och arbetet kunde påbörjas inom två veckor. Det har inte gått ens en månad från första besöket och min trappa är färdig - den blev så bra så jag var tvungen att skicka ett tack -mejl till företaget och det händer nästan aldrig!
    Vill verkligen rekommendera Trapprenovera till alla som sitter där med en halvsliten 70-tals trappa - vilket lyft det blev för hela
    huset och hantverkarna som jobbar där är jättenoga och duktiga. Såå nöjd med resultatet!
  • 2019-02-19
    Vi är så nöjda med arbetet från offert till färdigbyggd trappa. Tydlig och bra kommunikation, höll estimerad tidsram och mycket skicklig och noggrann hantverkare!
    2018-12-27
    Knarret i trappan försvann inte som utlovades.
  • Cecilia S
    2018-12-27
    Från första kontakten med trapprenovera, har jag känt mig viktig som kund, och involverad. Jag fick vara med och påverka val, och hade även möjlighet att under arbetets gång förändra. Det jag värdesätter mest med trapprenovera, är att jag hela tiden haft kontakt, och fått snabba svar. När tidsschemat ändrades, blev jag tillfrågad och fick vara med och bestämma. Men framförallt är jobbet mycket väl och proffsigt utfört! Jag är verkligen nöjd, och kommer absolut att rekommendera trapprenovera till grannar och vänner!
    2018-12-07
    Trapprenovering.
    Trevligt bemötande. Snabbt och bra jobb.
    Får gärna göra mer i huset.
  • Magnus M
    2018-12-07
    Jag blev rekommenderad Blomqvist STHLM via en bekant då vi skulle renovera våran trista 80-tals furutrappa. Från första kontakt till färdigt jobb är jag supernöjd. Företagets representant och hantverkare besitter stor kunskap inom området och kunde svara på alla frågor vi hade med snabb återkoppling. Arbetet sköttes snabbt och diskret och Blomqvist STHLM gjorde våran trappa mycket fin för en rimlig peng. Jag kan verkligen rekommendera detta företag.
    2018-11-27
    Bra information till kund, bra personer som utfört arbetet och ett bra genomfört arbete.
  • Ulrika H
    2018-11-19
    Köpte renovering av trapp med eksteg. Bra säljare och tydlig information. Snabb leverans av tjänst och mycket bra hantverkare. Vi är mycket nöjda med allt ftån beställning till resultat.
    2018-11-18
    Nya trappsteg
    Utmärkt och proffsigt utfört arbete. Trevlig bemötande. Mycket nöjd.
    2018-11-17
    Jättebra arbete, fantastiskt resultat.