Trapprenovera.se

Trapprenovera.se

www.trapprenovera.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till Trapprenovera.se! Vi på Renoveratrappa.nu är auktoriserade Trapprenovera.se montörer i Stockholm och har specialiserat oss på just trapprenoveringar. Vi monterar nya trappsteg, målar trappor och kan även hjälpa till med nya handledare och ett antal olika räckeslösningar. Vi använder oss endast av högkvalitativa...

120 omdömen om Trapprenovera.se

Sedan starten hos Reco 2018

Isak Ö
Skrev om Trapprenovera.se

Billy och Robert var snabba, trevliga, professionella från start till slut och resultatet perfekt! Dessutom prisvärt i förhållande till andra offerter vi fick. Därtill en kvalitetsstämpel att företaget har kollektivavtal. 10 av 10 i betyg!

Carola O
Skrev om Trapprenovera.se

Det var superbra från början till slut. Snabb och trevlig service och mycket bra kvalitet på utförandet.

Bengt L
Skrev om Trapprenovera.se

Härligt att träffa ett sådant bra gäng som också gjorde allt för att kunden skulle vara nöjd. Allt från snabb offert till genomförandeplan och totalt färdig renovering gick på ca 1 vecka och resultatet är bländande bra. Fantastiskt

Ismo Y
Skrev om Trapprenovera.se

Trevligt bemötande. De renoverade vår gamla trappa snabbt och effektivt till ett bra pris.

Lars S
Skrev om Trapprenovera.se

Mycket bra jobb. Trappen lyfte hela huset. Bra idéer innan arbetet började och snabbt arbetat av personen som gjorde själva arbetet. Inte så farligt dyrt, i partiet med övriga. Kan varmt rekommenderas. Superbra helt enkelt

Lnb A
Skrev om Trapprenovera.se

Vi blev rekommenderad. Dom var lyhörd Lätt tillgängliga och saklig. Allt gick så smidigt

Ewa H
Skrev om Trapprenovera.se

Snabb återkoppling efter inledande mail Proffsigt bemötande Fantastiskt slutresultat

Bud M
Skrev om Trapprenovera.se

Prompt, courteous & professional and the results are astounding! I highly recommend them!

Magnus G
Skrev om Trapprenovera.se

Otroligt proffsigt, allt från första hembesöket till sista penseldraget. Trodde aldrig vår trötta trappa skulle kunna se helt ny ut. Nya eksteg och nymålat runt omkring. Kan varmt rekommendera dom! //Magnus

Jan-Eric E
Skrev om Trapprenovera.se

Snyggt jobbat utan att stöka till det för oss.Bra slutresultat.

FREDRIK A
Skrev om Trapprenovera.se

Ett väldigt proffsigt bemötande hela vägen från start till mål. Gav vår trappa ett otroligt lyft och jag inte vara mer nöjd!

Monica E
Skrev om Trapprenovera.se

Mycket brs information och snabba svar på frågor. Trapprenoveringen mef eksteg och ledstpng av ek blev alldeles utmärkt. Vi är mycket nöjda.

Oscar R
Skrev om Trapprenovera.se

Snabbt och proffsigt utförande med bra kundbemötande.

Michael N
Skrev om Trapprenovera.se

De satte in Eksteg med vitton i min trappa. Det blev väldigt fint. Det märktes att montören är villig att göra det där lilla extra för att det ska bli riktigt fint trots att det är fast pris. Är otroligt nöjd och väldigt bra pris dessutom. Väldigt smidiga att ha att göra med från start till mål. Extra pluss i kanten för montören och projektledaren. /Michael, Vallentuna.

Tk A
Skrev om Trapprenovera.se

Jätte nöjd !! Trappan blev precis som jag förväntade mig.

Hugo A
Skrev om Trapprenovera.se

Vi blev mycket nöjda både med utfört arbete och hela arbetsgången från första kontakt till att fakturan kom efter allt var klart (ingen överraskning utan samma pris som på offerten). • Allt som allt en oerhört smidig process som gick snabbt och kantades av bra kommunikation. • Bra bemötande, trevliga, pålitliga och professionella. • Alla moment som skulle göras var tydligt beskrivna i offerten och där det fanns en flexibilitet att bestämma vissa saker efter hand, så gick det bra att göra det vilket var välkommet (längd...

Per E
Skrev om Trapprenovera.se

Det gick snabbt. De var proffsiga. Resultatet blev mycket bra. Det var prisvärt. 5 stjärnor!

Ingvar Ö
Skrev om Trapprenovera.se

Snabbt o trevligt bemötande. Det blev lite väl mycket info via det första mailet så jag hade svårt att hitta själva offerten. Men min son ryckte in o hjälpte mig. I övrigt var vi väldigt nöjda med kontakter och genomförandet med trspprenoveringen.

Nathalie S
Skrev om Trapprenovera.se

Mycket nöjda! Trappen blev som ny. Snabb och tydlig återkoppling, hög servicenivå och väl utfört arbete!

Torbjörn H
Skrev om Trapprenovera.se

Ett utmärkt resultat trappen blev som ny

Michael L
Skrev om Trapprenovera.se

Bra , trevlig och kunnig personal, riktigt bra utfört arbete som jag rekommenderar starkt.

Helena O
Skrev om Trapprenovera.se

Mycket bra bemötande, snabbt svar, flexibelt och kom på avtalad tid. Tydlig offert. Bra resultat och snabbt jobbat, höll ordning och städat runt trappan. Det enda lilla vi saknade var en fråga om hur blank färgen på räcke och snickerier skulle vara. Nu är det en mattare färg än tidigare vilket vi nog inte hade valt om vi hade fått frågan. Men snyggt är det!

Fredeik C
Skrev om Trapprenovera.se

Fantastisk service och mycket seriöst företag. Billy skötte offert och planering felfritt och Robert som var snickare gjorde ett mycket bra jobb med snygg finish! Inget knarr och nya steg som blev precis som vi tänkt oss.

Johan E
Skrev om Trapprenovera.se

Bra bemötande, smidigt och snabbt och såklart det viktigaste ett riktigt bra utfört arbete! Kan starta rekommendera om någon behöver hjälp med en trapprenovering!

Mats Ö
Skrev om Trapprenovera.se

Enkel, effektiv och trygg process från rådgivning till genomförande. Håller planerad tidplan och överenskommet pris. Mycket hög nivå på utförandet såväl på trappan som sådan, som på anslutande byggnadsdelar. Trevlig, kundinriktad attityd.

Richard L
Skrev om Trapprenovera.se

Mycket nöjd med utfört arbete. Kan varmt rekommendera

Mia R
Skrev om Trapprenovera.se

Jättebra utfört arbete, trappan blev otroligt fin och känns riktigt bra att gå på också. Både trevlig säljare och montör. Rekommenderas!

Helena T
Skrev om Trapprenovera.se

Trevligt och informativt hembesök Enkel beställning Kort väntetid Målade trappor och nya steg på en vecka Höll snyggt och städat under hela processen Väldigt trevliga hantverkare Det enda ”negativa” var att jag inte förstått att jag behövde köra spill & kartonger etc till soptippen (minns inte att jag fått info - men stod kanske i det finstilta) Kanske lite dyrt men å andra sidan blev det väldigt fint

Joakim P
Skrev om Trapprenovera.se

Mycket snabbt och trevligt bemötande vid förfrågan, och bra kommunikation under beställning och i väntan på trappledstången. Även gott bemötande och bra service på plats när det sattes upp. Jag är mer än nöjd med Trapprenovera efter denna första bekantskap!

Mathias
Skrev om Trapprenovera.se

Trevlig personal och riktigt kunniga inom sitt gebit. Passade på att åka på semester medan trappan renoverades och när vi kom hem så var allt klart till vår belåtenhet. Snabba och effektiva med gott resultat. Rekommenderas starkt.

Staffan L
Skrev om Trapprenovera.se

Yrkesskickligt och välgjort arbete. Trevligt bemötande.

Jari R
Skrev om Trapprenovera.se

Det blev riktigt snyggt och snabba var de också. Dessutom trevliga att ha att göra med. Jag är väldigt nöjd.

Eleonor B
Skrev om Trapprenovera.se

Vi är jättenöjda med allt ifrån den första kontakten till slutresultat. Snabb respons från Billy med tydlig och bra information kring materialval, priser mm. Snickaren Robert gjorde ett toppenjobb och var noggrann, snabb och effektiv och trappan blev supersnygg, Enbart positiva omdömen från oss!

Sofia S
Skrev om Trapprenovera.se

Superproffsiga och jättefint resultat! Så nöjd! Svarade snabbt och var supereffektiva :)

Linda R
Skrev om Trapprenovera.se

Vi renoverade vår befintliga trappan och vi ör supernöjda med resultat. Otroligt bra service!

Peder S
Skrev om Trapprenovera.se

Testade 3 olika leverantörer som utför trapprenovering innan valet föll på på Trapprenovera.se. Det har varit en riktig höjdare - från första kontakt till att trappan nu är på plats. Säljaren Billy, som initialt hade all dialog med oss, var på på bollen direkt, bokade snabbt möte & trots att han inte själv pg a att barn blev sjuka kunde komma till oss lät han sin grymme snickare Robert komma istället. Vi ville ha några specialanpassningar i trappan som de utan att ta oskäligt betalt för fixade. Inte minst viktigt följde...

Hossam C
Skrev om Trapprenovera.se

Kontakten med trapprenovera.se och dess medarbetare var smärtfritt och jätte smidigt. Från första kontakt till att arbetet var klart tog inte ens en vecka. Vi jätte nöjda med trappan och med arbetet Robert gjorde.

Marianne L
Skrev om Trapprenovera.se

Fint bemötande, serviceinställning, snabba svar på frågor, snabb "hantering" av hela ärendet. Hela jobbet sedan otroligt professionellt utfört av en fantastiskt kompetent, trevlig och effektiv hantverkare. Inget lämnades åt slumpen. Högsta betyg! Uppdraget: Trapprenovering.

Conny J
Skrev om Trapprenovera.se

Ja vad säger man. Man kan ju inte ge annat än 5 stjärnor. Billy är jättetrevlig, Svarar på frågor snabbt, Håller tider och resultatet blev otroligt bra. Offerten för bara stegen (14st) var på 15950:- och fakturan var på exakt den summan också så inga tillägg. Borträknat handledare och lite annat. Kollade vad det skulle kosta mig att göra det själv och på bygghemma.se kostade bara stegen (Lundbergs) 16200:- vilket innebär att det var åtminstone i mitt fall billigare att låta Trapprenovera göra jobbet. Robert snickaren dök...

Anna W
Skrev om Trapprenovera.se

Smidig och snabb respons och resultatet blev kanonfint!

Nadja Carin L
Skrev om Trapprenovera.se

Jag fick en tydlig beskrivning och offert med olika alternativ till min trapprenovering. Fick ett hembesök innan där jag kunde välja bland olika färger/toner/nyanser på trappstegen. Hittade en nyans som stämde väl överens med min parkett i valnöt i övriga huset. Även en ledstång i samma färg. En väldigt duktig och noggrann hantverkare var här och fixade trappen på en dag. Jag är väldigt nöjd med hela affären! Stort tack till alla inblandade från Trapprenovera!

Roni A
Skrev om Trapprenovera.se

Andra trappan dom gör och Snabbt o proffsigt som alltid.

Sara B
Skrev om Trapprenovera.se

Så enkelt och smidigt att ha att göra med både Billy - som gjorde första besöket, tidplan och offert för jobbet, lämnade färgprover och såg till att trappstegen fick den färg vi ville ha, samt fakturan efteråt - och Robert - som sågade till och monterade hela trappan! Trappstegens färg blev också närmare vårt, väldigt speciellt vaxade och behandlade, parkettgolv på övervåningen än vad vi någonsin vågat hoppas på. Vi är SÅ HIMLA NÖJDA med slutresultatet! Vi kan och vill varmt rekommendera denna firma!

Helena S
Skrev om Trapprenovera.se

Fint arbete och mycket trevligt bemötande av montör.

Jenny A
Skrev om Trapprenovera.se

Proffsigt bemötande och stilig leverans

Helene I
Skrev om Trapprenovera.se

Alltid lika väl bemött i min mailväxling med er. Snabba svar på frågor och funderingar. Vi köpte nya steg till våra två trappor med tillhörande räcken. Svarta steg med svarta runda handledare, super snyggt!

Elin W
Skrev om Trapprenovera.se

Snabb och smidig kommunikation både innan, under och efter arbetet. Proffsigt bemötande och utomordentligt fint resultat! Robert är en stjärna som vi varmt rekommenderar. / Elin och Anders

Ashur I
Skrev om Trapprenovera.se

Tycker att min kontakt, Billy, skötte det alldeles utmärkt. Snabb återkoppling, trevlig och social väl mött på plats.

Roland P
Skrev om Trapprenovera.se

gjorde första delen av offert på datorn, ni återkom snabbt att ni ville ha kort på trappan. Ni återkom med pris omgående. Hembesöket genomfördes med uppmätning och kontroll av trappan. Veckan efter kom montören och fixade trappstegen, blev både fantastiskt snyggt och knarret försvann. Veckan efter kom också ledstången i samma material. Nu har har vi en helt fantastiskt fin trappa och ledstång. Jag har bara positiva saker att framhålla om detta företag.

Marcia C

Bra bemötande. Gjorde det som planerat. Rätt nöjd med arbetet