Trend Optik

Trend Optik

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Trend Optik! På Nygatan 25 i Gävle, bara 200 meter från Rådhusesplanaden, hittar du Trend Optik. I butiken möts du av Sinisa och Sanja som hjälper dig att hitta bågar, linser och glasögon från en rad olika märken. Hos oss kan du välja mellan en rad olika märken såsom Stark, OWP, BOSS, Tiger, Maui Jim, JOOP, Rodenstock,...

440 omdömen om Trend Optik

Sedan starten hos Reco 2019

Amin S
Skrev om Trend Optik

Jag ger 5 cirklar av 5. Jag var på Trend Optik för att göra en synundersökning och jag var väldigt överraskad över hur smidigt det gick. Mina förväntningar var att det skulle ta mycket mer tid och var jag lite nervös som fick mig och övertänka. Men så fort jag gick in i Trend Optik blev jag bemött med ett glädje som fick med och känna mig välkommen och själva processen/ synundersökningen gick hur bra som helst jag fick veta att jag har bra syn och nu kan jag börja övningsköra. Tack Trend Optik

Anna-Lena G
Skrev om Trend Optik

Så nöjd med bemötande. Trovärdig guidning vid val av båge. Proffsig optiker. Väldigt hög nivå av kundvärd. Kommer tillbaka!

Christine E
Skrev om Trend Optik

Bra bemötande. Trevlig och kunnig personal som hjälpte mig att hitta rätt glasögon!

Mattias G
Skrev om Trend Optik

Service utöver det vanliga med bra förklaringar till resultatet

Lado T

Väldigt kunniga. Bra bemötande,

Anne Elisabet H
Skrev om Trend Optik

Bra mottagande. Fick mitt problem åtgärdat utan problem. Nu passar glasögonen bra

Aina R
Skrev om Trend Optik

Mycket bra bemötande och stor kunskap. Kommer fortsätta vara kund hos Trend optik

Maud E
Skrev om Trend Optik

Mycket, mycket nöjd med mina nya glasögon… vill ge högsta betyg till synundersökningen också.. vill rekommendera Trend-Optik till mina vänner…

Roukia A
Skrev om Trend Optik

Jättegullig och trevlig receptionist, väldigt bra bemötande av alla personalen. Tack för den trevliga upplevelsen

Cecilia P
Skrev om Trend Optik

Oerhört kunnig och noggrann optiker. Varmt och trevligt bemötande av personal i butiken.

Anders E
Skrev om Trend Optik

Bra mottagande, kunnig och lyhörd personal

Barbara F
Skrev om Trend Optik

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av en professionell optiker. Allt ifrån undersökning, hjälp med val av bågar och förståelse för mina ögon problem. Helt suverän service.

Jan S
Skrev om Trend Optik

Bra bemötande och kunnig jag är nöjd

Saga V
Skrev om Trend Optik

Väldigt kunniga och bra bemötande

Ewa N
Skrev om Trend Optik

Det är en verkligen exceptionell optik när det gäller noggrannhet och övrigt service. Jag är toppen nöjd och återkommer som en fast kund till er Trend optik.👍 Sinisa och Avin gjorde en fantastisk service för mig hoppas att jag blir servad av de även i fortsättningen.

Doris L
Skrev om Trend Optik

Trevligt bemötande, jag litar på omdömet. Känns bra att ha trend optik som optiker.

Mohamad A
Skrev om Trend Optik

De var väldigt snälla och noggranna med sina testresultat. Den nya utrustningen var mycket hjälpsam och korrekt. De är bäst👍

Ann-Margret P
Skrev om Trend Optik

Jag är redan kund sedan tidigare och känner till företaget och dess personal. Den här gången gjorde jag en synundersökning efter gråstarrsoperation. Det känns tryggt då jag har stort förtroende sedan tidigare och upplever att optikern är kompetent. Har en ny tid i mars, då jag nu opererats i båda ögonen.

Mahjouba O
Skrev om Trend Optik

*Bra bemötand * Mychet bra synundersökning *Trevliga personaler * Man känner sig trygg *Man får ett prisförslag under besöket *Personalen är behjälpliga

Åsa L
Skrev om Trend Optik

Efter att ha varit skeptisk innan jag besökte Trendoptik för synundersökning, så slutade det med att jag blev så imponerad av personalens kunnande och trevliga bemötande, att jag beställde mina första glasögon som jag nu använder dagligen. Kommer att återkomma gladeligen.... / Åsa

Raia A
Skrev om Trend Optik

Mycket proffsig personal, mycket bra bemötande och väldigt bra sortiment och erbjudande

Zanna T
Skrev om Trend Optik

Bra kundbemötande! Fick en otroligt bra service!

Susanne F
Skrev om Trend Optik

Grundlig och proffsig synundersökning och fint bemötande i butiken.

Charlotta H
Skrev om Trend Optik

Grundlig och proffisionell synundersökning , samt väldigt trevligt och bra bemötande ! Väntar fortf på mina glasögon efter snart 4 veckor !

Monika M
Skrev om Trend Optik

Trevlig personal, och väldigt kunniga. Jag är jättenöjd med mina nya brillor. Alla reflexer är borta och jag ser superbra.

Mats H
Skrev om Trend Optik

Bra och proffsigt bemötande. Bytte till nya glasögon som fungerar bättre än dom gamla.

Veit A
Skrev om Trend Optik

Kunnigt och tar ansvar hela vägen fram till godkänt.

Lejla B
Skrev om Trend Optik

Proffsig och tillmötesgående personal som kan sin profession. Rekommenderas varmt!

Carl P
Skrev om Trend Optik

Mycket fint bemötande av både butikspersonal och optiker. Dessutom bra utbud. Rekommenderas varmt!

Lois S
Skrev om Trend Optik

Trevlig, kunnig och hjälpsam personal. Alltid en trivsam stämning. Jag rekommenderar varmt Trend Optik . Lois Söderlind

Andreas A
Skrev om Trend Optik

Fantastiskt bra bemötande och en otroligt kunnig personal. Jag har provat ett antal optiker och här kändes det verkligen rätt. Nya linser och en helt ny upplevelse. 5 stjärnor av 5 //A

Per W
Skrev om Trend Optik

Glasögon. Bra bemött med bra service. Dock hade de nya glasen kunnat ha större spann men fick en förklaring att sådana glas inte tillverkas längre

Belkisa C
Skrev om Trend Optik

Mycket trevlig och kompetent personal som gjorde sitt yttersta för mig som kund. Det märks att de är mån om sina kunder och kan sitt yrke.

Bertil E
Skrev om Trend Optik

Jag var på synundersökning hos Sanja, hon är väldigt kunnig, noggrann och trevlig. Hon gjorde allt hon kunde och skickade remiss till ögonläkare, vilket jag är tacksam för. Bästa optikern jag nånsin har varit hos.

Jimmy O
Skrev om Trend Optik

Väldigt kunniga och grymt bra hjälp med de estetiska valet av glasögon. Väldigt betryggande som nybliven glasögon bärare för första gången.

Susanne E
Skrev om Trend Optik

Jag blev otroligt trevligt o välkommnade bemött och de gjordes en grundlig undersökning och fick en enkel o lättförståelig beskrivning av allt optikern gjorde så de va lätt att förstå alla termer optikern använde kände mej så väl omhändertagen...mitt besök där gällde mina linser

Catrin K
Skrev om Trend Optik

Sjukt proffsigt, jag är supernöjd

Hisham S
Skrev om Trend Optik

Bra relation med kund och de hjälper kunder som de kan. Bra produkt kvalitet. Bra ögonundersökning. Snabb prestation.

Jan Å

Bre bemötande, och ett kunnigt utfört arbete . 👍👍

Fatima N

Smidigt och väldigt professionella

Magnus W
Skrev om Trend Optik

-Bra bemötande, inbegripet kaffe medan jag väntade. -Bra kompetens och kunnande -Pedagogiskt och förklarande under undersökning och process.

Jan H
Skrev om Trend Optik

Väl bemött av personalen. Proffsigt bemötande av leg.optiker och kundmottagare . Förklarade senaste rönen inom optik tillverkning glasögon, både glas och bågar. Snabb leverans och juste utlämning och justering av bågar och ögondroppar etcetera. Kommer att följa upp eventuella förändringar i ögonen efter ca 2 år.

Malin O
Skrev om Trend Optik

Väldigt engagerad personal och noggranna. Service på Trend optik är något utöver det vanliga. Jag kan varmt rekommendera dom.

Björn S
Skrev om Trend Optik

Trevlig och kompetent personal!

Linnea L
Skrev om Trend Optik

Superkompetent personal som tog fram bågar jag aldrig hade valt själv men som jag passade perfekt i. Personalen var ärlig och tydlig med vad jag passade i och gav ett väldigt proffsigt intryck.

Lena E
Skrev om Trend Optik

Supertrevligt bemötande och service över förväntan. Gjorde verkligen det "lilla extra" som inte alls behövdes men verkligen uppskattades!

Hanna D
Skrev om Trend Optik

Jag blev väldigt trevligt bemött av all personal och fick rekommenderat nya glas, där det fanns både billigare och dyrare alternativ att välja på. Alla är uppriktiga med vad man kommer att betala för och det är en avslappnad atmosfär.

Annika W
Skrev om Trend Optik

Kunniga och bra service! Lite väl dyra priser för mig, så osäker om jag handlar här nästa gång! Förklarar bra. Det enda jag inte gillade var att optikern pratade illa om branschkollegorna, sånt gillar inte jag. Prata bara om din produkt är den tillräckligt bra säljer den ändå.

Svar från Trend Optik

Tack för din omdöme. Beklagar om du har denna kundupplevelse från oss. Dina synpunkter är viktiga för oss så att vi kan bli bättre. Du är alltid välkommen till oss med dina frågor eller funderingar! Vi finns där för Er.

Michael A
Skrev om Trend Optik

Trevligt och professionellt bemötande.

Ella A
Skrev om Trend Optik

Det första jag fick höra va att jag inte va barn och varför jag hade valt barnundersökning, sen fick jag massa kommentarer under undersökningen som gjorde mig väldigt obekväm och fick ingen hjälp alls, betalade 400kr för ingenting. Jag var tillomed tvungen att åka hem och hämta mina glasögon för att få ett papper utskrivet på Ingenting. Riktigt dåligt bemötande av han som undersökte mig. Kommer aldrig tillbaka och rekommenderar ingen.

Svar från Trend Optik

Beklagar att du har denna upplevelse från besöket hos oss. Din feedback är viktig så att vi kan förbättra oss i framtiden. Man kan välja synundersökning för barn och ungdom hos oss upp till 19 års ålder. Vi borde ha varit tydligare med att informera dig om att du ska ta med dig dina befintliga glasögon när du kommer på synundersökning hos oss. Du är välkommen till oss!