Trend Optik

Trend Optik

Välkommen till Trend Optik!
På Nygatan 25 i Gävle, bara 200 meter från Rådhusesplanaden, hittar du Trend Optik. I butiken möts du av Sinisa och Sanja som hjälper dig att hitta bågar, linser och glasögon från en rad olika märken. Hos oss kan du välja mellan en rad olika märken såsom Stark, OWP, BOSS, Tiger, Maui Jim, JOOP, Rodenstock, RayBan och många fler.

Vi på Trend Optik står för valfrihet, kompetens och omtanke. Vi håller oss ständigt uppdaterade på den nya tekniken inom optik och har den kunskap som krävs för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt. Varmt välkommen in till oss!

Läs vad 341 kunder tycker om Trend Optik 2

2022-11-25 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med snabb hjälp och service!
  • Maja B
    skrev om Trend Optik
    2022-11-17 Verifierad kund
    Fenomenalt proffsigt.
    Trevlig och kompetent personal.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Trevlig personal, man blir alltid bra bemött hos trendoptik.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Jag blir alltid bemött bra och hjälpsamt. Det märks att dom som jobbar där tycker det dom gör är intressant och kul att prata om.
    2022-11-12 Verifierad kund
    Fick snabbt en tid inbokad för synundersökning med bra hjälp och god kvalitet, är mycket nöjd.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Utan tvivel den bästa optiker jag nånsin varit till. Extremt kunnig, trevlig och rolig. Även ett stort plus för tjejen som jobbar i butiken, som även hon är supertrevlig. Ni båda får en att verkligen känna sig välkommen och omhändertagen.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Synd test och köpte glasögon det var jättetrevligt och duktiga personal som jobbar där
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra service!
    2022-10-27 Verifierad kund
    Professionell och personlig service
    2022-10-25 Verifierad kund
    Jag blir alltid väl bemött. De har god kunskap , är noggranna och är mån om mig som kund. Jag har gått hos dem i flera år och är en återkommer kund med anledning av detta. Jag upplever dem som professionella och tillmötesgående. De har en väldigt fin attityd till deras kunder. Jag köpte två par glasögon och de var måna om att jag skulle bli nöjda med bågar och glas.
    2022-10-19 Verifierad kund
    Bra känsla för service och kundnöjdhet.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Bra bemötande. Hög kunskaps nivå.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Alla var väldigt hjälpsamma och tillmötesgående.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande
    2022-10-04 Verifierad kund
    Bra bemötande. Trevlig och kunnig personal.
    Kommer att komma tillbaka
    2022-10-02 Verifierad kund
    Bra bemötande av trevligt och kunnig personal . Har besökt butiken tidigare i år och var jätte nöjd.Därför sökte jag mig ditt igen med mina ögon
    2022-09-30 Verifierad kund
    Bästa stället för att se bra o h vilken service dom har.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, väldigt trevlig personal. Köpte ett par nya glasögon som jag blev väldigt nöjd med.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Jag har betygsatt TrendOptik, gjorde det efter mitt första besök. Otroligt trevliga & kompetenta. Man känner sig verkligen omhändertagen. Dom vill verkligen kundens bästa! Andra stora optikerkedjor där sker allt på löpande band & man får inte ens träffa optikern fysiskt, utan via en datorskärm!
    Nej, vill ni ha en kompetent optiker som bryr sig om just DIG, då ska ni välja TrendOptik!
  • 2022-09-23 Spontant omdöme
    Otroligt fint & bra bemötande! Oootroligt kompetent & kunnig optiker! Jag är helt såld! Säger bara: gå till Trend Optik i Gävle, den enda optikern i stan som verkligen kan & sätter kunden & dess behov i centrum. Inte som många andra som lockar med köp tre betala för två & som dessutom har urusel kvalitet.
    Trend Optik gör en väldigt noggrann undersökning! Tack tack tack! 🙏😘
    2022-09-14 Verifierad kund
    Grymt bra optiker och övriga så bra bemött
    2022-09-13 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande vid mina besök när jag gjorde synundersökning och köpte glasögon hos dem.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Personlig och kunnig personal, gav det lilla extra. Lätt att få tider. De ligger i överkant i pris men med god kvalitet på glasögon. Rekommenderas!
    2022-09-09 Verifierad kund
    Vid köp av glasögon blev jag väl omhändertagen och vänligt bemött. Inget att anmärka på. MVH Evy
    2022-09-09 Verifierad kund
    Den var bra! Väldigt trevlig personal och man känner sig riktigt välkomnad!!!!!!!
    2022-09-08 Verifierad kund
    Mycket kunniga, trevliga och professionella.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande och kunnig personal. En mer engagerad personal får man leta efter.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Underbar personal, trevlig och mycket hjälpsamma. Hade nog inte rekomderat annan optik
    2022-08-03 Verifierad kund
    Alltid bra service och bemötande 😀👍
    2022-07-22 Verifierad kund
    Mycket noggrann och kompetent personal. Bästa servicen jag har upplevt hos en optiker, mycket trevliga 👍💞
    2022-07-22 Verifierad kund
    Gott bemötande.
    Ger ett kompetent intryck och är intresserade av kundens behov.
    Jag återkommer till butiken när nytt behov uppstår.
    2022-07-13 Verifierad kund
    Jag är i chock!! Total topp service från alla som jobbar där. Fräscha lokaler, glada och genuina människor som har en god relation med varandra; det märks att de tycker om sitt jobb!

Jag skaffade linser, gjorde undersökning. Sen när jag tappat en lins bakom ögat kom jag inspringande i panik och dom tog hand om mig så lugnt och fint trots att de hade fler i butiken. Wow!! Jag rekommenderar alla att gå dit!!
    2022-07-08 Verifierad kund
    Bra bra info arbetsglasögon bra bemöt på alla plan 👍
    2022-06-16 Verifierad kund
    Blev väldigt fint bemött i butiken och av optikern. Fick information av optikern som jag aldrig förut fått.
    Hade höga förväntningar och alla förväntningar blev införlivade.
    Mina upplevelser är mycket positiva. Kommer att fortsätta hos dem. Jag köpte progressiva glasögon.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Utmärkt kontroll och undersökning av mina båda ögon
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jag blev bemött med stor respekt,punktligt i bokat tid,trevligt.
    Min erfarenhet av bemötande av företaget är bara positivt och de kräver upp till mina förväntningar.

Jag var på synkontroll och köpte ögondroppar ögonserveter.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande väldigt noggrann undersökning och förklaring av dom olika momenten.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Bästa möjliga bemötande, trevliga och kompetenta
    2022-06-06 Verifierad kund
    Bästa optikern och service personalen!!
    2022-05-20 Verifierad kund
    Synundersökning, väldigt trevliga och hjälpsamma
    2022-05-16 Verifierad kund
    Bemött på ett mycket trevligt och informativt
    sätt.
    Över förväntan.
    Köpte progressiva glasögon.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Toppen,proffsigt och kunnigt samt snabbt levererat
    2022-05-14 Verifierad kund
    Bra service, kunskap och inte för säljig. Kundfokuserat
    2022-05-06 Verifierad kund
    Entusiastiska och kunniga! Hade handlat där förr och de levde igen upp till mina förväntningar. Köpte ett par individuellt slipade glasögon med Siluoette-bågar.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Bra bemötande av personalen
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra kunnig personal modern. Glasögon och solglasögon med min slipning. Det blev många tusenlappar
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevlig kunnig personal! Kan bara säga att jag är jätte nöjd med bemötande och glasögon👍Återkommer om solglasögonen. Ha en fin dag och tack igen! Med vänlig hälsning, Marina
    2022-04-26 Verifierad kund
    Jag har varit en trogen kund i många år och blivit mycket väl bemött av både Sinisa & Sanja.
    Åker glädjeligen från Stockholm till Gävle då servicen och utbudet är på en helt annan nivå till skillnad från ”vanliga” optikerkedjor.

Jag har rekommenderat Trendoptik till både vänner & familj, alla har varit mer än nöjda!
    2022-04-26 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött.
    Bra och saklig undersökning.
    Tyvärr blev inget köpt pga,
    Remiss för operation.
    Återkommer gärna.
    2022-04-25 Verifierad kund
    En perfekt blandning av kunskap i den viktiga aspekten av synvård och den estetiska aspekten när det gäller att välja rätt bågar. Värt att åka från Stockholm till Gävle för de som uppskatar ovannämnda.