Alla kategorier Mattor Östergötland Norrköping Trendiga Möbler Sweden AB

Riktigt nöjd. Möblerna är fina och hela. Bra kundservice också! Läs mer
  • Jocke L
    Jocke L skrev om Trendiga Möbler Sweden AB
    Polskt skämtföretag. UNDVIK!

Till och börja med så blir du påtvingad hemleverans med Postnord, vilket betyder att du inte har någon möjlighet att bestämma leveranstid. Om du jobbar normala tider så kan du räkna med att dom kommer när du inte är hemma, sen tvingas du hämta ut paketet själv.

Möblerna skickas ända från Polen, så räkna med diverse skador på paketet, speciellt om du beställer större möbler. Beställer du något som innehåller glas så kan du ju be en bön.

Själva möblerna är sjukt överpris för kvallitén du får. Dom gör ett bra jobb att sälja möblerna på hemsidan, men det du får hem är ett skämt. På båda mina möbler var det flera skruvhål som inte var rätt utmätta, så dom är båda helt snea på ett eller annat sätt. Dom verkar inte heller ha varit speciellt försiktiga när dom packat ner möblerna då dom hade repor, skadade hörn, smutsfläckar. Vissa delar såg rentutav begagnade ut.

Bygganvisningarna är också ett skämt, du kommer att sakna IKEA när du har försökt dig på att bygga en möbel med dessa ritningar, och som inte det var nog så saknades det även skruvar i båda mina leveranser. Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Trendiga Möbler Sweden AB
    Beställde i september en säng och en sänggavel från dem. Frågade dem om de passade ihop, alltså var menade att ställas tillsammans. Det stod nämligen vit på den ena och högblank på den andra och jag blev skeptisk. Men svaret var att de passade ihop och jag genomförde köpet. Efter ca 5 veckor kom de och ett av paketen var skadat vilket vi anmälde direkt. Jag mailade dem även om färgen och den skilde sig väldigt mycket åt så i min mening hör de inte ihop. Jag har vid flera tillfällen mailat dem men de förstår inte vad jag vill och frågar samma sak flera gånger. De hävdar också att det stod att de var olika så det var mitt fel, trots att jag specifikt frågade om det både i mail och telefon. Jag har inte fått nya delar som är hela och de fortsätter bråka om vilka delar det är som är trasiga. HANDLA INTE HOS DEM! Läs mer