Treza Solutions AB

Treza Solutions AB

www.treza.se
  • BadgeFourYears
1 557

Välkommen till Treza Solutions! Vi erbjuder luftvärmepumpar av flera kända kvalitetsvarumärken som Daikin, Mitsubishi och Fujitsu. Du hittar ett brett utbud i vår webbshop. Det unika med Treza Solutions är att vi har våra egna lokala kyltekniker runtom i Sverige, vilket gör att vi kontrollerar hela ledet från kundkontakt...

1557 omdömen om Treza Solutions AB

Sedan starten hos Reco 2021

Hans G
Skrev om Treza Solutions AB

Bra arbete utanför bra montör är nöjd med arbetet som är utfört av montör Mohamed

Lennart R

Bra bemötande Snabb leverans

Heyday T
Skrev om Treza Solutions AB

Bra möte och info om tillgängliga prudukter. Önskade bara att de hade elektriker som säkerställa installation.

Rune L
Skrev om Treza Solutions AB

Treza Solutions AB har levererat och monterat vår luftvärmepump och det har man gjort på ett mycket tillmötesgående sätt med både bästa pris och skickligt perfekt montering. Er represant i vårt omräde har även hanterat servicen perfekt och jag rekommenderar utan tvekan er för andra eventuella kunder. Mycket nöjd kund.

Cecilia Ö
Skrev om Treza Solutions AB

Bra bemötande Treza levde upp till förväntningarna Trevligt och bra bemötande och snabba svar på frågor. Bra installatör som gav bra råd inför installationen och noggrann vid installationen. Vi köpte en Daikin Perfera XTH30

Stefan L
Skrev om Treza Solutions AB

Bra bemötande av säljare. Bra pris på produkten. Mycket bra montör

Berndt B
Skrev om Treza Solutions AB

Trevligt bemötande, punktlighet och professionellt utfört arbete med installation av en Panasonic luft-luftvärmepump i vår fastighet i Baskemölla, Simrishamn. Vi kan varmt rekommendera Treza Solutions AB. Berndt

Susanne B
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket bra bemötande, fick all information jag behövde. Snabb leverans och installation. Köpte Daikin luftvärmepump, än så länge fungerar allt bra, det är nu varmt i huset.

Reza K
Skrev om Treza Solutions AB

Bra och snabb kommunikation och service. Jag var inte helt nöjd med isolering av fasaden, inte heller med priset! Jag avtalade uppdraget med total fastpris men fick fakturan med debitering av resekostnader och expedition avgift utöver priset!

Joakim A
Skrev om Treza Solutions AB

Ett bra och proffsigt bemötande det enda jag har att anmärka på är städningen efter jobbet var utfört Annars var allt efter förväntningar

Ewa G
Skrev om Treza Solutions AB

Det kom en jättetrevlig kille Viktor. Han gjorde arbetet väldigt bra.

Bo gunnar J
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket noggrann och trevlig. Muhammed har utfört jobbet till vår belåtenhet.

Per olov E
Skrev om Treza Solutions AB

Väldigt nöjda med hela processen. Snabbt och smidigt. Väldigt trevlig och serviceminded montör.

Per-Erik P
Skrev om Treza Solutions AB

Vårt första möte var på mässan i Malmö, där de var trevliga och kunniga,, bra på att förklara och kunde se olika alternativ. När vi var på kontoret för att boka fick vi av en annan ,medarbetare också mycket bra bemötande, hon var kunnig och bra på att förklara, vi hade en del specifika önskemål som vi kunde diskutera och få ren bra lösning. Installationen funderade bra, anlände punktligt, vi diskuterade placering och fick förståelse för våra synpunkter, installationen sköttes mycket bra.. Funktionen är svårare att bedöma eftersom det är en AC och värmen har inte kommit ännu.

Hans S
Skrev om Treza Solutions AB

Kunnig,noggrann snabb och trevlig.

Mats M
Skrev om Treza Solutions AB

Bra pris och ett bra bemötande via telefon. Bestämde datum för installationen av luftvärmepumpen och det stämde klockrent med en mycket trevlig och kunnig montör (toppklass)

Camilla S
Skrev om Treza Solutions AB

Vi är väldigt nöja med hela processen! Vi blev snabbt kontaktade efter vår offertförfrågan och installatören kom inom 2 veckor och utförde ett toppenjobb. Jättetrevligt bemötande av alla :)

Patrik E
Skrev om Treza Solutions AB

Bara positivt att säga om Treza..mycket snabbt proffsigt å smidigt från order till slutförd installation!🙂👌👌

Göran N
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket proffsiga och trevliga tekniker som utförde installationen levde helt upp till mina Förväntningar

Carina Elisabet B
Skrev om Treza Solutions AB

Superproffsig och snygg installation av Mohammed. Bra bemötande och genomgång efter avklarad installation. Rekommenderas varmt!!

Agron A
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket professionell och seriös montör Mohammed. Informerade om vad han gjorde under hela besöket & hade svar på alla mina frågor. Verkligen 10/10, inga klagomål.

Håkan S
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket nöjd med montören trevlig o duktig

Yvonne G
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket trevlig säljare. Sålde sina varor på ett bra sätt utan att man kände sig påtvingad. Utlovad snabb leverans vilket hölls. Bra och duktig montör. Upp plockat och rent när han var färdig. Visning hur allt fungerade.

Rolf H
Skrev om Treza Solutions AB

Snabba svar, hyfsat pris och mycket bra montering där montören inte är ”stessad” vilket är utmärkt.

Kaj A
Skrev om Treza Solutions AB

Snabb leverans, tydlig information och trevlig duktig kille som gjorde installationen.

Rolf N
Skrev om Treza Solutions AB

Fick konstiga placeringar föreslagna och skulle behöva en elektriker?

Filip R
Skrev om Treza Solutions AB

Bra service trevligt bemötande hur mår intresserad och ta inte den

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för omdömet, Filip! Det gläder oss att allting varit till din belåtenhet. 😊

Jimmy J
Skrev om Treza Solutions AB

Snabbt och professionellt utfört arbete av väldigt trevlig installatör. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack för rekommendationen och för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse med oss på Treza Solutions, Jimmy! 😊

Mats T
Skrev om Treza Solutions AB

Snabb respons och arbete utfört på ett bra och proffesionellt sätt. Kan varmt rekommenderas!

Vi tackar ödmjukast för rekommendation, Mats! 😊

Niklas T
Skrev om Treza Solutions AB

Bra snabb service. Lätt att kommunicera med kundservice.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för detta fina omdöme för att du Niklas valde just Treza Solutions att köpa din värmepump ifrån. 😊

Lars-Erik I
Skrev om Treza Solutions AB

Trevlig och bra installatör för att komma fram till bästa lösningen för en trippel värmepump.

Härligt att höra Lars- Erik! Vi tackar så mycket för betyget. 😊

Pierre Å
Skrev om Treza Solutions AB

Dennis var en mycket duktig installatör som gjorde en fin installtion!

Svar från Treza Solutions AB

Våra kyltekniker är fantastiska! Stort tack Pierre för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. 😊

Hannah K
Skrev om Treza Solutions AB

Inget fel på förberedande information och försäljning av produkten. Efter installationen av luftvärmepumparna upptäcktes en skada vilket gjorde att pumparna inte kunde tas i drift. Kommunikationen från Trezas sida var i detta fall under all kritik och jag som kund lämnades helt ovetandes om vad som pågick. Fick veta av montören att reservdelen borde komma inom en vecka, men det dröjde 1,5 månad innan det äntligen var ordnat. Jag visste inte om jag var bortglömd, om reservdelen ens var beställd. Treza skyller på reklamationsprocess...

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack Hannah för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse samt för att du hjälper oss att bli bättre. Vi beklagar hanteringen av ditt ärende och har, som du vet, vidtagit åtgärder. Vi hoppas slutligen att du nu i efterhand är nöjd med lösningarna och vill passa på att önska dig en härlig sommar med svalkade AC i hemmet!😊

Kenneth N
Skrev om Treza Solutions AB

Träffade två trevliga och kompetenta montörer som fixade nermontering av den gamla och montering av den nya värmepumpen snabbt och snyggt. Fick oxo snabb responss, med offert på min förfrågan av den kvinnliga försäljaren som jag glömt namnet på. Så jag bör betraktas som en nöjd kund av den Mitsubishi som vi nu har i full drift och märker stor skillnad mot den drygt tolv år gamla tidigare pump.

Svar från Treza Solutions AB

Vi tackar ödmjukast för denna gedigna recension och passar på att önska dig Kenneth en härlig sommar med svalkande kyla i hemmet!😊

Carl-Axel W
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket proffsigt gjort. Dessutom vänlig och hjälpsam.Det blir fem av fem stjärnor

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack Carl- Axel för detta fina omdöme och för att vi på Treza Solutions fick hjälpa dig med val av pump och installation. 😊

Per Anders Mikael W
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket trevlig installatör, Mohammed. Allt fungerade utmärkt.

Strålande att höra Per Anders! Stort tack för det fina omdömet. 😊

Mariusz S
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket trevlig personal. Mycket bra kundbemötande. Allt gick väldigt smidigt, snabbt och bra. Kan varmt rekommendera. Är väldigt nöjd

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för rekommendationen Mariusz och för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse med oss! 😊

Mikael A
Skrev om Treza Solutions AB

Snabbt och bra gick installationen. Men soporna fick jag kasta själv.

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse med oss, Mikael! 😊

Volker H
Skrev om Treza Solutions AB

Hej bemötande var utmärkt. De kom väldigt snabbt till saken utan någon strul. Alltid snabbt återkoppling vid frågor. Prisvärd, snabbt leverans med kontakt till alla nödvändiga kring företag. Elinstallation m.m. Även små problem med installation blev omedelbart löst. Kan bara rekommendera företaget. Köpte en Mitsubishi Luft/vatten värmepump med installation.

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack för rekommendationen Volker! Det var ett nöje att få hjälpa dig med att både välja ut "rätt" pump samt installera den. 😊

Lennart L
Skrev om Treza Solutions AB

Trevligt bemötande. Bra info om olika produkter. Snabb installation. Överraskande bra funktion.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för detta fina omdöme och för att vi fick installera hos dig, Lennart! 😊

Kurt N
Skrev om Treza Solutions AB

Snabb offert med bra pris passande två 80 plusare. Likaså snabb installation, trevligt bemötande tycker vi

Svar från Treza Solutions AB

Härligt att upplägget passade en man med fru i sina bästa år! Stort tack för att ni valde att köpa er pump hos Treza Solutions. 😊

Lillan E
Skrev om Treza Solutions AB

Proffsigt utfört, inget att klaga på Positivt alltihopa !!!

Svar från Treza Solutions AB

Fantastiskt att allting var tipp- topp, Lillian! Vi tackar ödmjukast för ditt omdöme. 😊

Håkan K
Skrev om Treza Solutions AB

Bra och snabb installation, Muhammed var proffsig och en väldigt trevlig kille!

Svar från Treza Solutions AB

Visst är våra kyltekniker otroliga, Håkan?! Stort tack för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse med oss på Treza Solutions. 😊

Timmy Sanit Chester N
Skrev om Treza Solutions AB

Gick jättebra, Mohammed var trevlig installatör och allt har gått jättebra! Tack!

Svar från Treza Solutions AB

Underbart att höra Timmy! Det är vi som ska tacka dig för att du valde att köpa pump med installation från oss. 😊

Johan A
Skrev om Treza Solutions AB

Proffsigt, snabbt och lyhört! Värmepumpen blev snyggt uppsatt och värmer gött.

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack för detta fina omdöme, Johan! Det gläder oss att allting varit till din belåtenhet. 😊

Adriana Ana M
Skrev om Treza Solutions AB

Trevligt bemötande och väldigt nöjd med resultatet!

Underbart att du är nöjd Adriana! Tusen tack för det fina omdömet. 😊

Krister K
Skrev om Treza Solutions AB

Kommunikationen inför var bra. Inte så förtjust att man skickar en tekniker 50 mil t o r. Huvudsäkringen gick vid installation som kan ha berott på en borrning i elkabel. Behöver följas upp för säkerhets skull.

Svar från Treza Solutions AB

Tack för din feedback, Krister. Då vi är måna om att hjälpa våra kunder (stundtals även utanför installationsområden) så valde vi att köra denna sträckan. I och med att du haft kontakt med vår reklamationsavdelning i efterhand så har det kommit till oss att en elektriker ska ut och undersöka. Vi hoppas därmed att detta löser sig snarast möjligt så du får börja nyttja din fantastiska pump! 😊

Lars H
Skrev om Treza Solutions AB

Fick service på min panasonic värmepump av Mohammed. En mycket kompetent noggrann och trevlig tekniker. Rekommenderas varmt

Svar från Treza Solutions AB

Vi tackar ödmjukast för rekommendationen och för att just vi på Treza Solutions fick hjälpa dig Lars med service. 😊

Roger Nils V

Bra installation av luftvärmepump Samsung av Mohamed

Stort tack för detta fina omdöme, Roger Nils! 😊

Ulla B J
Skrev om Treza Solutions AB

Beställde en Samsung Nordic Wind-Free 25 luft-luftvärmepump av Treza till mycket bra pris. Pumpen levererades och installerades efter bara en vecka. Montören Mohammed var mycket proffesionell och gjorde ett snabbt byte av vår gamla pump mot den nya. Vi kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack Ulla för rekommendationen och för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse med oss på Treza Solutions! 😊