Treza Solutions AB

Treza Solutions AB

www.treza.se
  • BadgeFourYears
1 709

Välkommen till Treza Solutions! Vi erbjuder luftvärmepumpar av flera kända kvalitetsvarumärken som Daikin, Mitsubishi och Fujitsu. Du hittar ett brett utbud i vår webbshop. Det unika med Treza Solutions är att vi har våra egna lokala kyltekniker runtom i Sverige, vilket gör att vi kontrollerar hela ledet från kundkontakt...

1709 omdömen om Treza Solutions AB

Sedan starten hos Reco 2021

Kjell P
Skrev om Treza Solutions AB

Allt fungerade bra, precis som utlovat.

Kjell H
Skrev om Treza Solutions AB

Snabbt, var enkelt leverans och montering kom i överenskommen tid

Leif Olof Rickard H
Skrev om Treza Solutions AB

Fick offerter på flera modeller av luftvärmepumpar som kunde passa i mitt fritidshus och som kan fjärrstyras. Valde Mitsubishi Guru som en mycket skicklig montör installerade på mindre än tre timmar. Från första kontakt med Treza till färdig installation av pumpen tog det bara tio dagar! Suveränt bra!

Åsa S
Skrev om Treza Solutions AB

Vi fick vår Mitsubishi Hero monterad förra veckan och är mkt nöjda med allt hittills. Tack Philip (säljare) och Kurre (montör) 😊

Hanna B
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket tevligt bemötande och snabbt arbete hela vägen, från första kontakt till slutfört arbete!

Robin Andreas J
Skrev om Treza Solutions AB

Sjukt snabba, trevliga och kunniga! Väntar fortfarande på en offert från ett annat företag men treza har både lämnat offert och installerat mina värmepumpar. Toppen från början till slut! Kan varmt rekommendera dom!

Ulf S
Skrev om Treza Solutions AB

Vi bestämde oss för att köpa vår nya luft/luft pump på den lokala Elon butiken i Eslöv som beställde installationen av Treza. Inom mindre än 2 dygn hörde Treza's Filip av sig till mig med en snabb och korrekt handläggning! Treza's montör var på plats på minuten 07.30 som utlovat! En trevlig/kunnig prick som jag tyvärr glömt namnet på. Mindre än en vecka efter köpet var pumpen i drift! Well done! // Uffe

Linus H
Skrev om Treza Solutions AB

Supertrevlig och proffsig installatör. Han var i tid, gjorde installationen av vår värmeluftspump på mindre än utsatt tid och vi är supernöjda!

Ulf A
Skrev om Treza Solutions AB

Kunniga säljare som möter kund på ett trevligt och förtroendeingivande sätt. Snabb och noggrann montering.

Staffan H
Skrev om Treza Solutions AB

Från första kontakt till driftsättning inga som helst problem! Trots placeringen av utedelen mycket hantverksmässigt!

Tarik T
Skrev om Treza Solutions AB

Jag är jätte nöjd med köpet av luftvärmepumpen, lyhörda säljare samt duktiga tekniker. Rekommenderar verkligen Treza Solutions AB.

Anders G
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket bra service av sälj, men tips är att steppa upp installationsdelen lite👍

Lars-göran N
Skrev om Treza Solutions AB

Bra bemötande och snabb och smidig affär och installation! Helt enligt förväntningarna.

Martin S
Skrev om Treza Solutions AB

Bra installation av luft-vatten värmepump även om installatören inte han med allt. Saknas fortfarande styrning via internet. Fick själv koppla in avloppet till värmepumpen. Sladden till robotgräsklipparen grävdes av. Dagen efter installationen noterade jag att det läckte från en av anslutningarna. Ringde Treza men de svarar inte och återkom inte

Erik F
Skrev om Treza Solutions AB

Beställde två pannkakor i webbshoppen, men fick bara en levererad. Kan därmed inte bli bättre betyg även om Treza givetvis fixade detta, men det ska givetvis bli rätt från början för att jag som kund ska vara nöjd.,

Lars M

Noggrant utförd service av min värmepump. Enkel fakturanetalning med Swish

Lars Peter B
Skrev om Treza Solutions AB

Väldigt bra företag! Bra pris , snabb hantering och proffsig installatör. Mohammed Sawafta var superbra!

Kerstin E
Skrev om Treza Solutions AB

Bra dialog om passande produkt för oss innan order. Bra leverans och installation!

Bruno B
Skrev om Treza Solutions AB

Bra dialog. Bar fixat med alternativ till airfryern. Bar val av datum (när helg var mitt "krav")

Kjell C
Skrev om Treza Solutions AB

Kunnig! Köpte kylaggregat till luftvärmepumpen. Personalen var kunnig o trevlig!

Tiina Kristina P
Skrev om Treza Solutions AB

Mohammed gjorde ett jättebra jobb. Snabbt och väldigt bra installation, och en trevlig installatör. Fin pump.

Eva S
Skrev om Treza Solutions AB

Trevlig kille, snabb och ordningsam!!

Roland B
Skrev om Treza Solutions AB

Bra service samt trevlig personal, rekommenderas.

Linnea D
Skrev om Treza Solutions AB

Trevlig kille som gjorde ett bra jobb! Produkten verkar riktigt bra och fungerar än så länge fin fint! 😊 Enda negativa är väl att det blev lite småskräp av plast kvar inne och ute efter installationen.

Benny H
Skrev om Treza Solutions AB

Bra,trevligt, hade inga förväntningar begärde en offert, bra smärtfri affär värme pump svalbard

Sandra N
Skrev om Treza Solutions AB

Tekniker var otrevlig. Fick mig att känna mig dumt när jag skulle ställa frågor. Han verkar inte heller vara kunnig när det gäller el. Jag ringde en elektriker hit för att hjälpa mig slutföra arbetet. Fick höra från elektriker att sladden som tillhör själva värmepumpen inte är godkänd. Fick byta till en ny sladd. Övrig tycker jag produkten är bra.

Jolanta Jozefa B
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket bra service och trevlig bemötande. Kan rekommenderas!

Robert K
Skrev om Treza Solutions AB

Bra bemötande och trevlig personal. Installatören var väldigt bra, ambitiös och kompetent. Vi tycker att våra förväntningar motsvarar vår upplevelse och vi är nöjda med vårt köp. Vi köpte en värmeväxlare som är Fantastisk i det otroligt heta sommarvädret 😂 När vi väl har behövt använda den har den varit kanonbra!! Dessvärre ett missöde med ett fel på apparaten och ny del behövde beställas som kom efter 2 veckor. Men tack vare de regniga dagarna gjorde det inte så mycket. Vi är nöjda! Tack ska Ni ha! 👍 Mvh Robert Kindberg

Nicole B
Skrev om Treza Solutions AB

Snabbt, smidigt med proffsigt bemötande av installatör Mohammad

Tina F
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket bra bemötande både vid beställning och montering.

Anders L
Skrev om Treza Solutions AB

Enkelt, snabbt och smidigt. Bra och snabb leverans inklusive installation. .

Waled A
Skrev om Treza Solutions AB

Hej! Noah är en expert/jätte kunnig installatör,alt gick snabbt,fint och smidigt jag är jätte nöjd och rekommenderar Treza för alla.Stort tack

Helene R
Skrev om Treza Solutions AB

För tredje gången fick jag ett bemötande vid beställning och en service vid installationen av min luftvärmepump som inte lämnar något övrigt att önska! Eftersom jag knappt kört den ännu så kan jag inte säga så mycket om driften av Fujitsu KM 09.

Emil T
Skrev om Treza Solutions AB

Lite rörig kommunikation för att komma fram till ett installationsdatum. Men själva installationen gick smidigt.

Per H
Skrev om Treza Solutions AB

Väldigt bra skött,med både leveransen, inkoppling,tider.

Ingela F
Skrev om Treza Solutions AB

Proffsigt bemötande, effektivt och väl utfört arbete, mycket bra produkt, jag är väldigt nöjd!

Nils S
Skrev om Treza Solutions AB

Har fått 100% service och engagemang från 1:a stund. Lätt att få svar på ev frågor samt att tider och leverans håller. Snygg uppsättning och igångsättning av värmepump både inner del som utedel.

Shiaou P
Skrev om Treza Solutions AB

Bra pris och montören Mohammed var mycket duktig.

Andreas I
Skrev om Treza Solutions AB

Helt enligt mina förväntningar så det blir ett bra betyg

Jan N
Skrev om Treza Solutions AB

Värmepump, Proficionellt montage och trevlig personal. Allt har fungerat klanderfritt

Mark A
Skrev om Treza Solutions AB

Professionella, tillmötesgående, befintliga vid frågor. Mycket proffsig och kunnig installatör (Paul).

Peter N
Skrev om Treza Solutions AB

Allt stämde som de sa förutom att de skulle justera ner priset pga att de flyttade installationsdatum pga sjukdom och andra gången var det något annat förhinder Men sen var allt jättebra

Thomas G
Skrev om Treza Solutions AB

Allt fungerade perfekt både med säljare och installatör

Svar från Treza Solutions AB

Det gläder oss verkligen att höra! Tusen tack för omdömet Thomas och för att du valde oss att köpa din luftvärmepump ifrån. 😊

Thomas W
Skrev om Treza Solutions AB

Trevligt bemötande! Snabba från beställning till utfört arbete! Trevlig montör!

Härligt att höra Thomas! Stort tack för det fina betyget. 😊

Ulrik A
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket bra bemötande och riktigt trevlig och duktig servicetekniker som besökte oss. Jag har tidigare fått service på luftvärmepumpar från andra företag men jag gar aldrig tidigare upplevt en så ordentlig och noggrann service som denna. Toppenbetyg!!!

Underbart att höra Ulrik! Tusen tack för det fina omdömet 😊

Peter K
Skrev om Treza Solutions AB

Tillgängliga, kunniga och professionella i bemötande, information och en mycket snygg installation. Vill tacka specifikt Axel för guidning och bra förarbete samt Viktor med fantastisk inställning och noggrann. Installationen blev riktigt bra. Vi beställde ytterligare en utrustning för att optimera ytterligare. Vi hoppas William som installerar är lika engagerad och noggrann som Viktor. Tackar och kan verkligen rekommendera Treza Solutions. Mvh Peter Karlsson Vaggeryd 1. Mitsubishi Hero 2.0 LN50 Luftvärmepump 2. Kaisai One 18 AC – Luftkonditionering

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack Peter för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse med oss på Treza Solutions och för att vi fick förtroendet att hjälpa dig igen! 😊

Rolf S
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket trevlig och kunnig kille som var lugn o behaglig

Svar från Treza Solutions AB

Det gläder oss att höra, Rolf! Stort tack för det fina omdömet och för att du valde Treza Solutions som installatörsfirma. 😊

Marit S
Skrev om Treza Solutions AB

Är jättenöjd med allt från första kontakt till installation. Jag kan rekommendera denna firma.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för rekommendationen Marit! Det gör oss så glada att du är nöjd med allt från början till slut. 😊

Mårten S
Skrev om Treza Solutions AB

Supersmidiga att jobba med och riktigt fin installation till ett rimligt pris. Supernöjd!

Svar från Treza Solutions AB

Härligt att du är supernöjd, Mårten! Vi tackar ödmjukast för betyget och för att du valde oss på Treza Solutions att handla din värmepump ifrån. 😊

Christer S
Skrev om Treza Solutions AB

Allt har fungerat helt perfekt från offert till installation. Trevlig och proffsig installatör.

Svar från Treza Solutions AB

Det gläder oss att allting fungerat perfekt i hela ledet! Det är precis så det ska vara. Stort tack för betyget, Christer! 😊