Treza Solutions AB

Snittbetyg
4.6
Ring 042-300 94 40 Dela

Om företaget

Välkommen till Treza Solutions! Vi erbjuder luftvärmepumpar av flera kända kvalitetsvarumärken som Daikin, Mitsubishi och Fujitsu. Du hittar ett brett utbud i vår webbshop. Det unika med Treza Solutions är att vi har våra egna lokala kyltekniker runtom i Sverige, vilket gör att vi kontrollerar hela ledet från kundkontakt...

1547 omdömen om Treza Solutions AB

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 1547 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Ewa G
Skrev om Treza Solutions AB

Det kom en jättetrevlig kille Viktor. Han gjorde arbetet väldigt bra.

Bo gunnar J
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket noggrann och trevlig. Muhammed har utfört jobbet till vår belåtenhet.

Per olov E
Skrev om Treza Solutions AB

Väldigt nöjda med hela processen. Snabbt och smidigt. Väldigt trevlig och serviceminded montör.

Per-Erik P
Skrev om Treza Solutions AB

Vårt första möte var på mässan i Malmö, där de var trevliga och kunniga,, bra på att förklara och kunde se olika alternativ. När vi var på kontoret för att boka fick vi av en annan ,medarbetare också mycket bra bemötande, hon var kunnig och bra på att förklara, vi hade en del specifika önskemål som vi kunde diskutera och få ren bra lösning. Installationen funderade bra, anlände punktligt, vi diskuterade placering och fick förståelse för våra synpunkter, installationen sköttes mycket bra.. Funktionen är svårare att bedöma eftersom det är en AC och värmen har inte kommit ännu.

Hans S
Skrev om Treza Solutions AB

Kunnig,noggrann snabb och trevlig.

Mats M
Skrev om Treza Solutions AB

Bra pris och ett bra bemötande via telefon. Bestämde datum för installationen av luftvärmepumpen och det stämde klockrent med en mycket trevlig och kunnig montör (toppklass)

Camilla S
Skrev om Treza Solutions AB

Vi är väldigt nöja med hela processen! Vi blev snabbt kontaktade efter vår offertförfrågan och installatören kom inom 2 veckor och utförde ett toppenjobb. Jättetrevligt bemötande av alla :)

Patrik E
Skrev om Treza Solutions AB

Bara positivt att säga om Treza..mycket snabbt proffsigt å smidigt från order till slutförd installation!🙂👌👌

Göran N
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket proffsiga och trevliga tekniker som utförde installationen levde helt upp till mina Förväntningar

Carina Elisabet B
Skrev om Treza Solutions AB

Superproffsig och snygg installation av Mohammed. Bra bemötande och genomgång efter avklarad installation. Rekommenderas varmt!!

Agron A
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket professionell och seriös montör Mohammed. Informerade om vad han gjorde under hela besöket & hade svar på alla mina frågor. Verkligen 10/10, inga klagomål.

Håkan S
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket nöjd med montören trevlig o duktig

Yvonne G
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket trevlig säljare. Sålde sina varor på ett bra sätt utan att man kände sig påtvingad. Utlovad snabb leverans vilket hölls. Bra och duktig montör. Upp plockat och rent när han var färdig. Visning hur allt fungerade.

Rolf H
Skrev om Treza Solutions AB

Snabba svar, hyfsat pris och mycket bra montering där montören inte är ”stessad” vilket är utmärkt.

Kaj A
Skrev om Treza Solutions AB

Snabb leverans, tydlig information och trevlig duktig kille som gjorde installationen.

Rolf N
Skrev om Treza Solutions AB

Fick konstiga placeringar föreslagna och skulle behöva en elektriker?

Filip R
Skrev om Treza Solutions AB

Bra service trevligt bemötande hur mår intresserad och ta inte den

Jimmy J
Skrev om Treza Solutions AB

Snabbt och professionellt utfört arbete av väldigt trevlig installatör. Kan varmt rekommenderas.

Mats T
Skrev om Treza Solutions AB

Snabb respons och arbete utfört på ett bra och proffesionellt sätt. Kan varmt rekommenderas!

Niklas T
Skrev om Treza Solutions AB

Bra snabb service. Lätt att kommunicera med kundservice.

Lars-Erik I
Skrev om Treza Solutions AB

Trevlig och bra installatör för att komma fram till bästa lösningen för en trippel värmepump.

Pierre Å
Skrev om Treza Solutions AB

Dennis var en mycket duktig installatör som gjorde en fin installtion!

Hannah K
Skrev om Treza Solutions AB

Inget fel på förberedande information och försäljning av produkten. Efter installationen av luftvärmepumparna upptäcktes en skada vilket gjorde att pumparna inte kunde tas i drift. Kommunikationen från Trezas sida var i detta fall under all kritik och jag som kund lämnades helt ovetandes om vad som pågick. Fick veta av montören att reservdelen borde komma inom en vecka, men det dröjde 1,5 månad innan det äntligen var ordnat. Jag visste inte om jag var bortglömd, om reservdelen ens var beställd. Treza skyller på reklamationsprocess...

Kenneth N
Skrev om Treza Solutions AB

Träffade två trevliga och kompetenta montörer som fixade nermontering av den gamla och montering av den nya värmepumpen snabbt och snyggt. Fick oxo snabb responss, med offert på min förfrågan av den kvinnliga försäljaren som jag glömt namnet på. Så jag bör betraktas som en nöjd kund av den Mitsubishi som vi nu har i full drift och märker stor skillnad mot den drygt tolv år gamla tidigare pump.

Carl-Axel W
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket proffsigt gjort. Dessutom vänlig och hjälpsam.Det blir fem av fem stjärnor

Per Anders Mikael W
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket trevlig installatör, Mohammed. Allt fungerade utmärkt.

Mariusz S
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket trevlig personal. Mycket bra kundbemötande. Allt gick väldigt smidigt, snabbt och bra. Kan varmt rekommendera. Är väldigt nöjd

Mikael A
Skrev om Treza Solutions AB

Snabbt och bra gick installationen. Men soporna fick jag kasta själv.

Volker H
Skrev om Treza Solutions AB

Hej bemötande var utmärkt. De kom väldigt snabbt till saken utan någon strul. Alltid snabbt återkoppling vid frågor. Prisvärd, snabbt leverans med kontakt till alla nödvändiga kring företag. Elinstallation m.m. Även små problem med installation blev omedelbart löst. Kan bara rekommendera företaget. Köpte en Mitsubishi Luft/vatten värmepump med installation.

Lennart L
Skrev om Treza Solutions AB

Trevligt bemötande. Bra info om olika produkter. Snabb installation. Överraskande bra funktion.

Kurt N
Skrev om Treza Solutions AB

Snabb offert med bra pris passande två 80 plusare. Likaså snabb installation, trevligt bemötande tycker vi

Lillan E
Skrev om Treza Solutions AB

Proffsigt utfört, inget att klaga på Positivt alltihopa !!!

Håkan K
Skrev om Treza Solutions AB

Bra och snabb installation, Muhammed var proffsig och en väldigt trevlig kille!

Timmy Sanit Chester N
Skrev om Treza Solutions AB

Gick jättebra, Mohammed var trevlig installatör och allt har gått jättebra! Tack!

Johan A
Skrev om Treza Solutions AB

Proffsigt, snabbt och lyhört! Värmepumpen blev snyggt uppsatt och värmer gött.

Adriana Ana M
Skrev om Treza Solutions AB

Trevligt bemötande och väldigt nöjd med resultatet!

Krister K
Skrev om Treza Solutions AB

Kommunikationen inför var bra. Inte så förtjust att man skickar en tekniker 50 mil t o r. Huvudsäkringen gick vid installation som kan ha berott på en borrning i elkabel. Behöver följas upp för säkerhets skull.

Lars H
Skrev om Treza Solutions AB

Fick service på min panasonic värmepump av Mohammed. En mycket kompetent noggrann och trevlig tekniker. Rekommenderas varmt

Svar från Treza Solutions AB

Vi tackar ödmjukast för rekommendationen och för att just vi på Treza Solutions fick hjälpa dig Lars med service. 😊

Roger Nils V

Bra installation av luftvärmepump Samsung av Mohamed

Stort tack för detta fina omdöme, Roger Nils! 😊

Ulla B J
Skrev om Treza Solutions AB

Beställde en Samsung Nordic Wind-Free 25 luft-luftvärmepump av Treza till mycket bra pris. Pumpen levererades och installerades efter bara en vecka. Montören Mohammed var mycket proffesionell och gjorde ett snabbt byte av vår gamla pump mot den nya. Vi kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack Ulla för rekommendationen och för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse med oss på Treza Solutions! 😊

Johan Samuel H
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket bra upplevelse hela vägen från första kontakten med Filip på Sälj till Mohammed som installatör. Snabba, tydliga, flexibla och enkla att prata med. Installationen tog cirka 3 timmar och allt var väldigt välgjort och seriöst. Rekommenderas varmt!

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack för rekommendationen Johan Samuel! Det var ett sant nöje att hjälpa dig med installation. 😊

Annika S
Skrev om Treza Solutions AB

Superduktig kille som kom och servade min luftvärmepump! Artig och trevlig! Pumpen har inte varit så fin sedan den var ny! TOPPEN, TOPPEN, TOPPEN!

Svar från Treza Solutions AB

Fantastiskt att höra Annika! Stort tack för detta toppbetyg och för att ni valde oss att hjälpa er med att serva pumpen. 😊

Stefan Olof F
Skrev om Treza Solutions AB

Kom i tid, jobbade snabbbt, snygg installation och trevlig. Tack Mohammed!

Fantastiskt att höra! Stort tack för det fina omdömet, Stefan. 😊

Marianne J

Offertkontakten/offerter mkt bra. Bra montör Service bra

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för att du Marianne tog dig tid att berätta om din upplevelse med oss på Treza Solutions! 😊

Roger S
Skrev om Treza Solutions AB

Bra att ha att göra med resonabla och kunniga!

Svar från Treza Solutions AB

Härligt att höra Roger! Vi tackar för betyget och för att just vi fick hjälpa dig med värmepump. 😊

Kurt D
Skrev om Treza Solutions AB

bra service och bra bemötande

Vi tackar ödmjukast för detta fina betyg, Kurt! 😊

Mantas S
Skrev om Treza Solutions AB

Mycket bra pris och mycket trevlig och kunnig installatör. Tog endast ett par dagar från beställning till att vi fick pumpen på plats. Mycket nöjda!

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack för det fina omdömet och för att just vi på Treza fick hjälpa dig med installation, Mantas! 😊

Berit J
Skrev om Treza Solutions AB

Jag blev väl bemött ochdet hade jag också förväntat mig

Svar från Treza Solutions AB

Härligt att vi levde upp till dina förväntningar, Berit! Om du har möjlighet får du gärna höra av dig till oss och berätta vad som fattades för ett ännu högre betyg. Tack! 😊

Willy J
Skrev om Treza Solutions AB

Allt har stämt hittills med vad som sas i offerten

Det är så det ska vara, Willy! Tusen tack för det fina betyget. 😊

Kenneth S
Skrev om Treza Solutions AB

Trevligt bemötande av säljare. Köpte luftvärmepunkt. Montör kom på avtalad tid och tipsade om att pumpen borde placeras på markstativ för att undvika störande resonans i väggen. Stativet bjöd Treza på! Mycket nöjd så här långt.

Svar från Treza Solutions AB

Härligt att höra Kenneth! Stort tack för det fina omdömet och för att du valde oss som din installatör. 😊

Filtrera omdömen